met de opkomst van de digitale camera gaat de balans misschien weer omslaan, omdat daarvoor geen zilver meer voor de productie nodig is want je hebt geen fotorolletjes meer nodigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:51 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.butlerresearch.com/archive_free.html
Jij was toch aangenomen voor een veel korter stukje tekst?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef RichardQuest het volgende:
THE WEEKEND HAS LANDED! All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. I've got 48 hours off from the world, man - I'm gonna blow steam outa my head like a screaming kettle. I’m gonna talk cods**t to strangers all night, I'm gonna lose the plot on the dance floor; the free radicals inside me are freaking man! Tonight I'm Jip Travolta, I'm Peter Popper - I'm going to Never Never Land with my chosen family man. We're gonna get more spaced out than Neil Armstrong ever did. Anything could happen tonight ya know! This could be the best night of my life! I've 73 quid in my back burner, I'm gonna wax the lot of it; the Milky Bars are on me. Yeah!
Heb je perse zilver nodig voor fotorolletjes?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
met de opkomst van de digitale camera gaat de balans misschien weer omslaan, omdat daarvoor geen zilver meer voor de productie nodig is want je hebt geen fotorolletjes meer nodig
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ben ik nog met hem eens ook. Maar even voor de goede orde het is niet Jan M die me voor bruinhemd uitmaakt maar zijn trouwe volgelingen.
Ik ken dat, ik ken dat...is dat Ira Levin?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef RichardQuest het volgende:
THE WEEKEND HAS LANDED! All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. I've got 48 hours off from the world, man - I'm gonna blow steam outa my head like a screaming kettle. I’m gonna talk cods**t to strangers all night, I'm gonna lose the plot on the dance floor; the free radicals inside me are freaking man! Tonight I'm Jip Travolta, I'm Peter Popper - I'm going to Never Never Land with my chosen family man. We're gonna get more spaced out than Neil Armstrong ever did. Anything could happen tonight ya know! This could be the best night of my life! I've 73 quid in my back burner, I'm gonna wax the lot of it; the Milky Bars are on me. Yeah!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij was toch aangenomen voor een veel korter stukje tekst?
Dat heb ik geleerd. Zilveroxide, toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je perse zilver nodig voor fotorolletjes?
Human Trafficquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken dat, ik ken dat...is dat Ira Levin?
Wat een gejank zeg, heel Nederland is volgens hem totalitair, en dan gaat 'ie zitten janken als hij een idiote stempel krijgtquote:
schijnbaar wel, ik heb ergens gelezen dat fotorolletjesfabrikant Kodak de grootste zilverconsument ter wereld isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je perse zilver nodig voor fotorolletjes?
goeie filmquote:
Ik vind hem juist een heel leuke user.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat een gejank zeg, heel Nederland is volgens hem totalitair, en dan gaat 'ie zitten janken als hij een idiote stempel krijgt.
k heb zin in bier!quote:Nou ja, geen zaak voor vrijdagavond.
Ik noem het hypocriet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind hem juist een heel leuke user.
Je doet hem onrecht.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik noem het hypocriet.
Proost [afbeelding]
this must be your lucky day:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:07 schreef Floripas het volgende:
"Dit middel kan uw reactievermogen ernstig beinvloeden" lees ik in het bijsluiter van mijn medicijnen.
Volgens mij is dit een vrijbrief om eens lekker te gaan baggeren.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens nee geroepen, maar dat betekent niet dat ik alles nu krijg wat ik wil...
Volg jij die bijsluiters? De vorige keer dat ik aan de pillen zat, volgens mij hetzelfde als jij, dronk ik net zo hard door...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Thee, helaas.
Ik mag om de één of andere absurde reden geen alcohol en geen grapefruit bij deze pil.
Ik mag alweer bijna naar bed. Als je het laat maakttreffen we elkaar morgenochtend, rond 4.30 ben ik weer paraatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:01 schreef RichardQuest het volgende:
Nou ja, geen zaak voor vrijdagavond.
Had je hetzelfde? Brufen en antibiotica?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volg jij die bijsluiters? De vorige keer dat ik aan de pillen zat, volgens mij hetzelfde als jij, dronk ik net zo hard door...
(en ziehier wat van me terecht gekomen is)
Oh, neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Had je hetzelfde? Brufen en antibiotica?
En daar was je niet al hondsberoerd van zonder dat je de fles aan je lippen zette?
Dat van die pompelmoes kan je je beter aan houden!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Thee, helaas.
Ik mag om de één of andere absurde reden geen alcohol en geen grapefruit bij deze pil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |