Giel in ieder geval weer maandag, lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()

Nee hoor, voor mij gaat het allebei op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In jouw geval moet het toch HOPELOOS zijn in plaats van HULPELOOS.![]()
![]()

Ik zal even kijken in onze mailquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()

"You have 5,743,193 new messages"quote:

Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.quote:

Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.![]()
Maar volgens mij niet één voor een interview - dat hebben we ook wel gezegd bij Giel he, dat we dat niet meer gingen doen![]()

Ik (Kelly) wel denk ik hoor!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?.

Fijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:01 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik (Kelly) wel denk ik hoor!Leuk hier.
![]()

Dude..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek

Neuh. Ik heb eigenlijk nog niets raars uitgehaald.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef PommeKelly het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog iets leuks gedaan in verband met 1 april?![]()
"Hé, je veter zit los!!" mag je ook meetellen![]()
Ik heb zelf de Geniale 1 April Stunt uitgehaald!![]()

Ik liep heel schijnheilig naar beneden met mijn veters los naar mijn broertje van vier, en hij zo "Je veters zitten los" en ik deed alsof ik het niet geloofdequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef PommeKelly het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog iets leuks gedaan in verband met 1 april?![]()
"Hé, je veter zit los!!" mag je ook meetellen![]()
Ik heb zelf de Geniale 1 April Stunt uitgehaald!![]()

Op picturetrail.com/geniale1aprilstunt staan uitleg en foto's !!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb eigenlijk nog niets raars uitgehaald.
Maar wat houdt de geniale 1 april stunt dan in?![]()

Hahahahaquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik liep heel schijnheilig naar beneden met mijn veters los naar mijn broertje van vier, en hij zo "Je veters zitten los" en ik deed alsof ik het niet geloofde.
Leuk hè!![]()

Whehequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:18 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Op picturetrail.com/geniale1aprilstunt staan uitleg en foto's !!!![]()
![]()
![]()
(Even een uitlegje erbij nog: Opdam = leraar van school, Twello = boerendorpje waar wat vrienden van ons wonen (o.a. de jongens die meededen aan de Geniale 1 April Stunt
) dat aaaaltijd beledigd wordt door Opdam.
)

$250 die ze mogen doneren aan een goed doel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
wat hebben jullie nu eik gewonnen?

Nop.. maar ik heb wel binnekort weer les van hem.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Al reactie van hem gehad?

Haha dankje!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:23 schreef B_BOY het volgende:
geniale stunt.

Ik wacht al op het KLB topicquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:31 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nop.. maar ik heb wel binnekort weer les van hem.
Hij weet trouwens wel wie het gedaan hebben, we hadden een foto van ons door de brievenbus gegooid met 'EIGEN SCHULD, DIKKE BULT' en '1 APRIL' erop.![]()
![]()

Ik wou het al spammenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek

hahhaha, achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]

Wat doe je...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]

Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeli mooie lieve meiskes, ik hou van jullie, maar dat wisten jullie al

Als je op 29 februari geboren bent ben je minder jarigquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.![]()

Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:27 schreef B_BOY het volgende:
nou das ook lekker zeg. schiet ook niet op die baggerprijzen.

Dat is Bull shit Pomme en Kelly op sites als your tube gaan al jaren dit soort playback fimpjes rond Dus ga je zelf niet opeisen dat je zo orgineel bent en de ondeker of bedenken van dit soort filmpjesquote:Other than that, now we're still original, but everyone is making their one videos now, so we don't want to end like old ladies without any fans . Its better to quit now, when we're still original and get lots of great and positive reactions, instead of when this 'hype' is over and thén quit - because nobody likes us anymore

Jij duidelijk niet.quote:

Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.
![]()

Ze mogen nog blij zijn dat Google nog geen cease and desist gestuurd heeft vanwege de naam Google idol, gok ik zo.quote:Op zondag 2 april 2006 01:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.

Neeeeeeeeee! Opzouten met die kinders. En zeker niet in ONZquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?.

Mag ik jouw filmpje ook als avatar gebruiken en hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:

ze hadden zelfs een mail gestuurd naar die webmaster, bedankt voor het onder de aandacht brengen van google videoquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het was dikke reclame voor Google Video, dus daar had Google geen problemen mee denk ik

Dat lijkt mij ook een beter idee.quote:

Ik ben verliefd op Kelly.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef BabeWatcher het volgende:ik ben nog steeds verliefd op Pomme, toch zal ik morgen een andere avatar nemen.

Mag ik jouw avatar ook gebruiken? Vind 'm geweldig.quote:

quote:Op zondag 2 april 2006 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik jouw avatar ook gebruiken? Vind 'm geweldig.

Wat is daar nou weer voor grappigs aan?quote:

Omdat je de opperadoreerneger bent.quote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer voor grappigs aan?![]()

quote:

Maar waar kan ik hem vinden dan. Vind 'm echt super.quote:Op zondag 2 april 2006 14:05 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zelf nee zeggen, maar ik heb hem niet gemaakt, dus de verantwoordelijkheid ligt niet bij mij.![]()

Wat blaat jij allemaal?quote:Op zondag 2 april 2006 14:18 schreef Pido het volgende:
Guest! Je avatar!
Welke avatar?![]()
Hij is er weer.![]()

Vooruit, je mag hem gebruikenquote:Op zondag 2 april 2006 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waar kan ik hem vinden dan. Vind 'm echt super.![]()

Oh.quote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Noir666 op 02-04-2006 15:07:42 ]"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"

kelly, wil je verkering?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.![]()
Maar volgens mij niet één voor een interview - dat hebben we ook wel gezegd bij Giel he, dat we dat niet meer gingen doen![]()

Kanzlös figur nr. 2367578 heeft zich zojuist aangemeldquote:

Kansloos? Wel de kerstman ja, zie je die stille hint niet?quote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Kanzlös figur nr. 2367578 heeft zich zojuist aangemeld![]()
No Offense![]()

De enige stille hints waar ik gevoelig voor ben zijn PI's, maar die vertikken de meeste mensen te gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 15:52 schreef Pido het volgende:
[..]
Kansloos? Wel de kerstman ja, zie je die stille hint niet?
En die ene post, je avatar was ff weg. En toen was 'ie opeens weer terug.

quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Mijn avatar moet trouwens ook wel eens naar de WC.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.

quote:Op zondag 2 april 2006 16:40 schreef Barbaaf het volgende:Sicko!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]() "Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"

quote:

quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Was anders een hele natte, lieve droom hoor
![]()

Ik geloof je.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Was anders een hele nette, lieve droom hoor
![]()

quote:Op zondag 2 april 2006 18:28 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Maar vertel, waar ging ie dan over?![]()

Ik gok op een date met Kelly op een terrasje in de lentezon waarbij jullie allebei een ijsje namenquote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, dromen vergeet ik heel snel, deze bleef me alleen bij doordat de wekker ging voor de GP vanochtend
. Ik herinner me alleen nog iets over terrasjes, een lentezonnetje en ijsjes
![]()
als het een ranzige droom met illegale content was had ik 't natuurlijk voor mezelf gehouden![]()

Stalkerquote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik meen dat ik toevallig Pomme en/of Kelly om 19.05 op station Apeldoorn heb gezien? Kunnen ze dat bevestigen?

Wat deed je daar?quote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik meen dat ik toevallig Pomme en/of Kelly om 19.05 op station Apeldoorn heb gezien? Kunnen ze dat bevestigen?

en/of? zoveel lijken ze toch niet op elkaarquote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:

Als je niet weet wie wie is.quote:Op zondag 2 april 2006 19:17 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Stalkerjaloers
Hoe kan het trouwens en/of zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |