Foei Raymond. Ik ben niet dom genoeg om enig goeds te zien in communisme. Ook niet op papier of in theorie, zoals sommige domoren nog wel eens wijsmaken. Mensen zijn geen mieren, communisme is alleen geschikt voor mieren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is waar. De CCCP/Mao-shirtjes draagsters zoals Floripas en Sigme zullen het wel weer te vinden.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Foei Raymond. Ik ben niet dom genoeg om enig goeds te zien in communisme. Ook niet op papier of in theorie, zoals sommige domoren nog wel eens wijsmaken. Mensen zijn geen mieren, communisme is alleen geschikt voor mieren.
Ja, bwami.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef sigme het volgende:
Floripas, ik ga op familiebezoek, nu. Mail me!
Bron: Kirmizi.quote:De nieuwe inburgeringswet is opnieuw uitgesteld. Minister Verdonk (Integratie) wilde de wet medio 2006 invoeren maar denkt dat dit nu op 1 januari 2007 pas mogelijk is.
(...)
De extra vragen en toets volgden op een hoorzitting met deskundigen en instanties die de Tweede Kamer onlangs hield over het wetsvoorstel. Daarbij leverden onder meer de gemeenten nog veel kritiek op de uitvoerbaarheid.
(...)
Verdonk werkt al vanaf haar aantreden in 2003 aan het nieuwe stelsel. De Kamer leverde keer op keer forse kritiek op haar nota's hierover. Deskundigen hadden aanmerkingen op de juridische houdbaarheid van een algemene inburgeringsplicht die de bewindsvrouw graag wil. Door allerlei aanpassingen is de wet nu al een jaar vertraagd.
Dat been!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:22 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Opération coup de poing.
Maar dan WEL met zo'n shirtje lopen he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Foei Raymond. Ik ben niet dom genoeg om enig goeds te zien in communisme. Ook niet op papier of in theorie, zoals sommige domoren nog wel eens wijsmaken. Mensen zijn geen mieren, communisme is alleen geschikt voor mieren.
Den Allah-Haag.quote:
Nooit gedaan, zal nooit doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:27 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Maar dan WEL met zo'n shirtje lopen he?
Beterschap!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Floripas het volgende:
urgh.
ziek.
en ik weet eindelijk waarom.
Vast wel, deze gaat ook op de (steeds langer wordende) lijst.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef sigme het volgende:
Het is maar een dun boekje, lees het! Niet een of andere samenvatting.
Ik weet niet wat jij er voor les uit zult halen, ik heb er niet een speciaal doel mee, maar ik weet zeker dat je er veel mee zult kunnen.
Laat per ongeluk de DVD "Teachers pet 6" op je bureau slingeren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef George-Butters het volgende:
Nog maar 45 minuten wavchten op de 1e ouder.
En stuur het filmpje naar GeenStijl. Word je ontslagen, maar verdien je toch maar mooi 100 euro!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Laat per ongeluk de DVD "Teachers pet 6" op je bureau slingeren.
Naast de DVD "Just sixteen!"quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Laat per ongeluk de DVD "Teachers pet 6" op je bureau slingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |