abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:51:08 #151
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37379171
Jolene wat leuk, alvast heel erg veel succes

@ Teigan, wie weet zijn wij dan 'straks' wel samen zwanger Ik ben nu dus al nieuwsgierig wie ooit samen zwanger zullen zijn met mij en met wie ik allemaal kletsen zal in zwangerschap en geboorte

Ik bedacht me vanmorgen ook dat dat pendelen wel eens heel goed zou kunnen uitkomen, daaruit kwam ''zwanger in april 2009"

[ Bericht 2% gewijzigd door MevrouwKoRn op 28-04-2006 16:23:47 ]
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:03:40 #152
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37379597
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Jolene wat leuk, alvast heel erg veel succes

@ Teigan, wie weet zijn wij dan 'straks' wel samen zwanger Ik ben nu dus al nieuwsgierig wie ooit samen zwanger zullen zijn met mij en met wie ik allemaal kletsen zal in zwangerschap en geboorte

Ik bedacht me vanmorgen ook dat dat pendelen wel eens heel goed zou kunnen uitkomen, daaruit kwam ''zwanger in 2009"
Bij mij kwam eruit februari 2007
pi_37379775
Bij mij kwam eruit 2008
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:24:54 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_37382339
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef Pandorah het volgende:
Nah, minder libido heb ik er niet voor over dus heb ik ook maar laatst besloten om die pil eruit te gooien. Ik verdenk die pil tevens van hoofdpijnaanvallen dus dat is maar mooi meegenomen en ik voel me (na 2 weken al ) alweer een stuk vrolijker in mijn hoofd. Eniwee, dan maar lekker kloten met condooms en flinke schop onder zijn kont geven dat ie toch echt moet gaan afstuderen . Ik voel me toch zo best oud tussen al die jonge blommen ...
Zou hij sneller afstuderen als je ineens zwanger zou zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37390855
volgens mij kwam er bij mij 2007 uit...
Ik ben ook wel benieuwd met wie ik samen ga posten hier straks....
Maar dat is nog wel even weg dus...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37391479
BE ik heb van de week gedroomd dat je in dit topic een post met 2 smileys had neergezet (vraag me niet welke) en dat het betekende dat jullie er voor gingen!
Hoezo, ik ben er te veel mee bezig maar ik vond het zo leuk voor je
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:58:51 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37391638
Wat leuk voor mij idd piglet!
Helaas helaas... maar goed, zoals ik in een ander topic vanmiddag zei wil stinkie iig nog een keertje gewoon saampjes op vakantie en aangezien de vakantie steeds dichterbij komt hoop ik dat het startsein ook steeds dichterbij komt. Alleen ga ik dat dan toch niet niet melden hier.

Overigens rammel ik op het moment echt weer superhard. Mede een beetje door dit topic, mijn superleuke nichtje en de vrienden-kindjes. Ik mag 13 mei een middag en avond op Noa (bijna 3) en Elize (10 mnd) passen en daar heb ik wel heel erg veel zin in. Noa is echt een superleuk en heel slim meisje aan het worden en Elize is echt een zonnetje in huis. Die hoef je maar aan te kijken of ze lacht.
Dus dan kan ik me weer even uitleven.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 28-04-2006 23:10:58 ]
pi_37391833
Ik meen me te herinneren dat ik inderdaad verbaasd was dat je het kwam melden
Want je had inderdaad al gezegd dat je dat niet zou doen.
Maar goed, wie weet dat het na de vakantie inderdaad zover is. En voorlopig kun je je even heerlijk uitleven zo te lezen, dus geniet er maar van
pi_37394665
Pendelen? Met zo'n kettinkje? Zou ik ook wel stiekem willen weten.
Back in business.
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:55:47 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37396090
BE, een maand na onze 'laatste vakantie samen' was ik zwanger. Dat was voor ons een soort van 'afsluiting/begin' geworden. Heb ook echt in het vliegtuig op de terugvlucht mijn eerste hormonen geslikt. Beviel prima.

Hier rammelt het ook. Gelukkig weet ik door huis-stress mezelf nog goed te bedwingen. Maar anders...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:35:56 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37396532
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:36 schreef Shirley het volgende:
Pendelen? Met zo'n kettinkje? Zou ik ook wel stiekem willen weten.
glossy is ermee begonnen. Als je haar mailt wil ze vast wel even pendelen voor je.
Maar het pendelgebeuren in OUD was inmiddels afgesloten, vandaar liever hier niet weer een hele nieuwe verzoekreeks starten.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:42:44 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37410186
Zijn jullie ook wel eens strontchagrijnig omdat je gewoon wil, en wel nu!?

Het trekt meestal wel snel over, maar soms... Arme stinkie.
pi_37411332
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Brighteyes het volgende:

Het trekt meestal wel snel over, maar soms... Arme stinkie.
Komt me bekend voor BE
pi_37411342
Hihi BE, arme Stinkie... Het is soms maar afzien voor die kerels volgens mij .

Wij gaan van de zomer een paar daagjes logeren bij vrienden met een kleine... ik smelt nu al bijna .
Maar goed, ik ben van de week een babbel gaan maken met de huisarts over mn twijfels over wel of niet. Mn gerammel en mn verstand wat recht tegenover elkaar lijkt te staan soms.
Ik ga kijken of ik mbv een psych het wat meer op een rijtje kan krijgen allemaal...
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 21:16:58 #165
43556 miss_dynastie
pi_37413036
Oeps, foute topic...

Enneh, BE, een beetje herkenbaar, ben nu eigenlijk meer met andere dingen bezig (babykat , is ook een baby, maar dan anders )
pi_37415365
miss_dynastie, babykatje... ah dat is wel lieeeef en alvast beetje oefenen... toch?!
  zondag 30 april 2006 @ 08:36:11 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_37420553
Ik zou alleen niet oefenen met borstvoeding
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 april 2006 @ 08:46:49 #168
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37420577
quote:
Op zondag 30 april 2006 08:36 schreef Troel het volgende:
Nou ja, ik kan me herinneren dat er ergens een vrouw was die weestijgertjes borstvoeding gaf? Vraag me wel af of ze het overleefd hebben, aangezien mensenmelk hoogstwaarschijnlijk niet geschikt is voor kleine tijgertjes... Of misschien was het wel een hoax...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37420648
quote:
Op zondag 30 april 2006 08:36 schreef Troel het volgende:
Auw... dat lijkt me inderdaad dan weer wat minder handig , maar vertroetelen enzo kan wel
  zondag 30 april 2006 @ 09:23:21 #170
2738 Knut
Loyal Dog
pi_37420687
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Daar heeft Sil nou noooooit last van
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 30 april 2006 @ 09:23:50 #171
54772 Silmarwen
pi_37420692
quote:
Op zondag 30 april 2006 09:23 schreef Knut het volgende:

[..]

Naaah

Nou ja, misschien een beetje dan.
pi_37420698
hihihi
  zondag 30 april 2006 @ 12:42:20 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37423505
quote:
Op zondag 30 april 2006 09:23 schreef Knut het volgende:
Arme jongen!
  zondag 30 april 2006 @ 12:59:12 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37423955
Knut, wacht maar tot ze zwanger is, dan wordt het nog erger.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 30 april 2006 @ 13:29:30 #175
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37424686
Wat een dubbelgevoel hier. Mijn zus heeft met een stralende glimlach net verteld dat ze bijna 7 weken zwanger is.
En ik ben natuurlijk wel tevreden voor haar. Echt tevreden hoor Want na 2 jaar proberen en mislukken verdient ze het echt.

Maar toch voel ik ergens wel een paar steken... en dat gevoel heb ik niet graag
  zondag 30 april 2006 @ 13:30:33 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_37424707
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:29 schreef leonieke het volgende:
Wat een dubbelgevoel hier. Mijn zus heeft met een stralende glimlach net verteld dat ze bijna 7 weken zwanger is.
En ik ben natuurlijk wel tevreden voor haar. Echt tevreden hoor Want na 2 jaar proberen en mislukken verdient ze het echt.

Maar toch voel ik ergens wel een paar steken... en dat gevoel heb ik niet graag
* Troel knufs leonieke
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 april 2006 @ 13:31:36 #177
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37424725
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef Troel het volgende:

[..]

* Troel knufs leonieke
Thx meid
  zondag 30 april 2006 @ 14:21:57 #178
26341 Mariposa
Telt af...
pi_37425988
Hmm Leonieke, wrang is dat toch he. Maar wel begrijpelijk en normaal om dat gevoel te hebben. De laatste dagen wordt hier ook flink gestoken

Dikke knuffel
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 30 april 2006 @ 14:57:08 #179
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37426756
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:21 schreef Mariposa het volgende:
Hmm Leonieke, wrang is dat toch he. Maar wel begrijpelijk en normaal om dat gevoel te hebben. De laatste dagen wordt hier ook flink gestoken
Ik weet eigenlijk niet of het normaal is. Het is mijn zus, ik zou door het dolle heen moeten zijn (want ik word zelfs meter). Ze heeft er dan ook 2 jaar op gewacht, hormonen moeten nemen enzo (nu is ze wel zonder hormonen zwanger geworden hoor ) Maar toch krijg ik nu schrik als ik eraan denk dat ongeveer elk gesprek over die zwangerschap zal gaan.
Maar ik probeer me sterk te houden (als ze er zijn)
quote:
Dikke knuffel
Thx
pi_37427156
ik snap het gevoel leonieke, ik zie in dat opzicht er best tegenop als mijn schoonzus straks een keer zwanger is... Die liep een paar jaar geleden enorm te springen dat ze kinderen wilde en wel op dat moment... Toen kreeg ze een andere baan en nu wil ze daar eerst carriere maken(ze stopt straks wel helemaal als er kinderen komen), dus ik weet niet wanneer dat gaat gebeuren...
Maar ik ben dan ook bang dat het gesprek nergens anders meer over zal gaan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 30 april 2006 @ 16:22:38 #181
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37428720
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef teigan het volgende:
ik snap het gevoel leonieke, ik zie in dat opzicht er best tegenop als mijn schoonzus straks een keer zwanger is... Die liep een paar jaar geleden enorm te springen dat ze kinderen wilde en wel op dat moment... Toen kreeg ze een andere baan en nu wil ze daar eerst carriere maken(ze stopt straks wel helemaal als er kinderen komen), dus ik weet niet wanneer dat gaat gebeuren...
Maar ik ben dan ook bang dat het gesprek nergens anders meer over zal gaan..
Ik heb een schoonzus die haar kinderoppas al heeft geregeld voor volgend jaar terwijl ze nog niet zwanger is. Maar ze vond het wel nodig om het al met de familie te delen
Nu maar hopen dat die er nog wat mee wacht hoor
  maandag 1 mei 2006 @ 16:05:42 #182
144404 waterfly
van de wap
pi_37457266
ik heb een schoonmoeder die het bij ieder wekelijkse bezoekje toch wel nodig vindt om te "laten vallen" dat ze voorlopig nog geen oma wenst te worden.... over een jaartje ofzo, valt niet onder voorlopig, toch??
  maandag 1 mei 2006 @ 16:07:51 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37457342
Volgens mij zijn dat soort opmerkingen juist een 'En? Wanneer?' dus dat jaartje gaat haar vast nog te lang duren.
pi_37457597
ik heb het er nou echt nooit met mijn ouders en schoonouders over.... Heb ik ook niet zoveel behoefte aan eerlijk gezegd..
Het is meer dat er uit de omgeving soms eens een vraag komt, maar de meesten snappen wel dat zoiets toch pas na mijn afstuderen eens gaat gebeuren.
  maandag 1 mei 2006 @ 16:18:39 #185
144404 waterfly
van de wap
pi_37457742
oh nee hoor BE.. mijn moeder vraagt gewoon wanneer we de kinderwagen nou gaan uitzoeken... (die heb ik in gedachte trouwens al honderd keer gekocht..)
  maandag 1 mei 2006 @ 16:37:10 #186
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37458296
Volgens mij krijg je die vraag van of er snel kinderen gaan komen echt nog veel vaker als je eenmaal getrouwd bent, ik weet het haast wel zeker dat dat hier wel zo zal zijn (van vriends kant) daar wordt nu ook al gevraagd of we gaan trouwen omdat ze wel zin in een feestje hebben
Hebben zij straks even dikke pech (wij trouwen dus alleen met zn tweetjes in Vegas)
Gependeld
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:58:04 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37477909
Leonieke, misschien kun je er eens met je zus over praten? Dat je natuurlijk best met haar zwangerschap meeleeft, maar wel graag op je eigen tempo?
Dat hielp hier heel erg. Zo heb ik bij een vriendin juist heel veel meebeleefd (mocht zelfs de echo zien waarbij te horen was dat ze een meisje zouden krijgen, terwijl dat voor iedereen geheim was. ) Gewoon omdat we dat samen goed konden delen en ik het bij haar zwangerschap juist erg prettig vond. Bij schoonzus heb ik eerst wat afstand gehouden, dit weer omdat zij erg belerend naar mij deed. ("Je moet er niet teveel mee bezig zijn, dan ben je ook zo zwanger").
Ik hoop echt dat je een goede weg kunt vinden en met je zus kan genieten. Misschien af en toe met een traan, makkelijk is het niet. Dikke zoen hoor! (En gefeliciteerd, tantetje! )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37484533
Na al super lang mee te lurken in OUD kruip ik toch maar eens onder mijn steetje vandaan.
Heb stilletjes jullie gerammel meegelezen en ga lekker rustig met jullie mee rammelen.
Vriendje en ik hebben een kinderwens alleen op dit moment blijft het even bij een wens .

Binnenkort ga ik bij een zwanger vriendinnetje op visite dus dan zal het gerammel wel weer helemaal erg worden maar daar kom ik wel weer over heen
♥ Love is Love ♥
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:45:12 #189
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37487364
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 07:58 schreef Lishe het volgende:
Leonieke, misschien kun je er eens met je zus over praten? Dat je natuurlijk best met haar zwangerschap meeleeft, maar wel graag op je eigen tempo?
Dat hielp hier heel erg. Zo heb ik bij een vriendin juist heel veel meebeleefd (mocht zelfs de echo zien waarbij te horen was dat ze een meisje zouden krijgen, terwijl dat voor iedereen geheim was. ) Gewoon omdat we dat samen goed konden delen en ik het bij haar zwangerschap juist erg prettig vond. Bij schoonzus heb ik eerst wat afstand gehouden, dit weer omdat zij erg belerend naar mij deed. ("Je moet er niet teveel mee bezig zijn, dan ben je ook zo zwanger").
Ik hoop echt dat je een goede weg kunt vinden en met je zus kan genieten. Misschien af en toe met een traan, makkelijk is het niet. Dikke zoen hoor! (En gefeliciteerd, tantetje! )
Thx (maar ik word zelfs doopmeter )
Ik voel me er momenteel goed bij Heb zelfs al zitten fantaseren hoe mijn metekind dan eitjes gaat komen rapen enzo.
Dit weekend gaan we waarschijnlijk eens langsgaan bij hen thuis want ik vind van mezelf dat ik er wel goed op gereageerd heb, maar het kon wel beter (en ik moet haar nog iets gaan vragen ook).

Moest mijn schoonzus nu ook zwanger zijn, zou ik er ook wel anders tegenover staan denk ik omdat het mijn schoonzus is en die ook wel af en toe vragen stelt die (volgens mij) niet gepast zijn.

Maar ik gun het mijn zus en haar vriend écht en ik hoop dat alles goed afloopt enzo.

En zoals je zei, af en toe een traan, dat zal er waarschijnlijk ook wel bij te pas komen, maar dat nemen we er maar bij
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:10:00 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37490622
Welkom hier Angel!

Waarom blijft het bij jullie bij een wens? Als ik zo brutaal mag zijn?
pi_37490876
Het blijft nog even een wens omdat ik nog geen vast contract heb op mijn werk en dat willen we wel erg graag voordat we aan kindertjes beginnen, wil een "goede" basis hebben.
Dus vandaar dat het nog even wachten is.
Maar rammelen kan ik als de beste
♥ Love is Love ♥
pi_37496626
Mja. *kuch*.

Ik heb het er steeds vaker met m'n over dat het eventueel 'ooit' toch wel leuk zou zijn. Kindjes. Maar als ik zo eens bedenk hoe ik dat 'ooit' dan zie dan komt dat toch in gedachten wel steeds een paar jaar dichterbij.

Eerst wat het van "zo begin 30?" toen "eind 20" en nu is het al "als ik een paar jaar werk na m'n studie die over twee jaar als het goed is af is..". En m'n meneer vind het ook alleen maar leuk om over te hebben dus dat is ook al zo 'raar'

En nu zijn we het net ook nog in een maffe bui helemaal ineens onverwacht eens geworden over een eventuele meisjes en jongensnaam

Ik vind dit echt stom, ik moet nog 21 worden en ik zit al regelmatig in OUD mee te lurken en te kijken naar de lieve foto's van al die mooie leuke kinderen en dan gaat het echt zo door m'n hoofd van "wat zou het leuk zijn als...". Terwijl ik juist jaren heb geroepen van "ik word echt niet vroeg moeder hoor - no way". Het is dat ik nog volop studeer en hij ook.. men, wat maf allemaal

Ook blijf ik malen over het feit dat mijn ouders bijna 8 jaar geprobeerd hebben kinderen te krijgen, toen de hoop opgegeven hebben en toen 2 jaar later kwam ik ineens (ze mochten niet adopteren want m'n vader was volgens de regels toen te oud). Ik bedoel, wat nou als het bij ons ook zo gaat? Zou dat erfelijk zijn?

Allemaal van dat soort vragen en gedachten.. het wordt een beetje apart.. dus ik dacht - ik gooi het hier neer, dan ben ik het kwijt

Het waait vast weer over

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2006 22:11:37 ]
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:45:41 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37497671
Onvervalst rammelwerk hoor Razztwizzle!
Gooi het er hier lekker uit en verder... als jullie er op enig moment toe zouden besluiten dan is dat toch prima? Blijkbaar zijn jullie er dan gewoon hardstikke klaar voor!
pi_37497825
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:
lapt tekst
vrouwen
van mijn kant, de van razztwizzle,
we hebben het het inderdaad wel eens over. En inderdaad, vaker dan andere leeftijd genoten.
Als ik er over denk, dan voelt het alsof er iets in mij warm word. Een bepaald verlangen.
Ik bedoel, tja, ik zou het geweldig vinden om 'vader' te worden. Om samen met mijn een kind te krijgen. Het samen opvoeden, het samen alle liefde geven die we het maar kunnen geven, en en en
Maar de keus ligt bij Razztwizzle, ik ben immers in Februari klaar met de stage, en kan daar naar alle waarschijnlijkheid blijven werken. Dan ben ik naar mijn idee wel klaar eigenlijk. Razztwizzle heeft dan nog een tijdje te gaan. Maar oh wat wil ik graag
tegen die tijd lieverd
pi_37498008
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:50 schreef medianerd het volgende:

[..]
in reactie daarop,
We zijn nu bijna 2 jaar samen. In die tijd hebben we niet stilgezeten. We wonen samen, we zijn verloofd, doen samen leuke dingen ( binnenkort weekendjeweg.nl naar antwerpen, romantisch samen ) etc etc. Ik bedoel te zeggen, Ik ben er klaar voor. En kan me geen beter persoon wensen dan mijn Razztwizzle
Als ze me dan weer eens foto's laat zien van schattige kinderen uit het OUD forum.. dan smelt ik helemaal
en zij ook
pi_37498104
ahh, wat een lieve reactie.
Kijk - dat bedoel ik nou: allebei er 'klaar' voor, alleen ik wil nog wel eerst studie afmaken, werken, een goede basis hebben zeg maar.
pi_37498132
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
ahh, wat een lieve reactie.
Kijk - dat bedoel ik nou: allebei er 'klaar' voor, alleen ik wil nog wel eerst studie afmaken, werken, een goede basis hebben zeg maar.
maar ik word toch kostwinner?
pi_37498274
Zo'n discussie dus Wordt het duidelijk?
* Razztwizzle maar naar bed gaat en verder gaat rammelen/twijfelen/nadenken
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:29:18 #199
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37498535
Ooh... lief hoor. Razztwizzle, je verhaal is enorm herkenbaar hoor!
Vandaag ook weer heel toevallig met vriendje over ''later'' gehad. En hij kwam alvast met wat namen op de proppen. Nou, echt niet dat mijn kindje zo'n naam zal krijgen! Dus daar moeten we het nog over eens worden. Gelukkig nog wel even de tijd voor.
Back in business.
  woensdag 3 mei 2006 @ 08:35:09 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37502201
Die reactie van medianerd!
Dat kom je niet vaak tegen dat een man zo hard rammelt!

Ik ben jaloers op je Razztwizzle!
pi_37502627
Wat leuk dat jullie samen zo rammelen Razztwizzle en Medianerd .
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:13:57 #202
54772 Silmarwen
pi_37502695
AH wat lief hier

En razztwizzle, volgens mij is elke vrouw bang onvruchtbaar te zijn. Mijn moeder kreeg mij na 2 jaar proberen en tussen mij en mijn broertje zit 6 jaar (en heel wat miskramen) Ik ben dus ook best bang dat het nooit zal lukken. Van het idee alleen al prikken mijn ogen, dat zou ik zo afschuwelijk vinden.
pi_37502783
Bij mij ouders duurde het ook twee jaar de eerste keer en mijn zus scheelt nog geen jaar met mij (de eerste) dus dat kan ook nog.
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:21:35 #204
393 phileine
española
pi_37502852
Voor iedereen die bang is dat het niet zo snel gaat lukken: je zou alvast met de pil kunnen stoppen en een ander voorbehoedsmiddel proberen. Dan krijg je in ieder geval een beeld of je cyclus een beetje in orde is en dat is vaak al een goede indicatie.
mooi he, alles
pi_37503068
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:21 schreef phileine het volgende:
Voor iedereen die bang is dat het niet zo snel gaat lukken: je zou alvast met de pil kunnen stoppen en een ander voorbehoedsmiddel proberen. Dan krijg je in ieder geval een beeld of je cyclus een beetje in orde is en dat is vaak al een goede indicatie.
Dat was gedeeltelijk ook de reden om te stoppen met de pil, om te kijken of mijn cyclus nog op orde is omdat ik ook alweer wat ouder (voor BE: 33) ben...

Ook even klagen: iedereen in mijn omgeving is weer eens zwanger. Ik vind het erg leuk voor ze hoor maar het maakt mij erg onrustig
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:38:26 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37503155
Ik ben 2 1/2 jaar geleden met de pil gestopt.
Sinds die tijd zo regelmatig dat je er echt een klok op kon zetten. Maar sinds 3 maanden ligt de boel dus over hoop.
Ik gok dat het komt doordat ik na het stoppen met roken toch een puntje of wat te veel omhoog ben gegaan qua BMI
Maar goed, best irritant dus.
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:07:06 #207
26341 Mariposa
Telt af...
pi_37503700
Razztwizzle en Medianerd, wat lief zijn jullie voor elkaar

Ik rammel voorlopig ook wel door.

Gisteren nog met er over gehad, wat hij er allemaal van vond, dat een zwangerschap iig uitgesteld gaat worden of misschien wel nooit zal komen. Hij vind het voor mij vervelend, maar voor zich zelf ook wel, hij zei dat hij net helemaal aan het idee gewend geraakt was en nu is alles weer onzeker. Ik geloof wel dat hij wel meer hoop/positiviteit ziet dan ik, daar trek ik me dan maar weer aan op .

Ow ja gisteren dus weer de de pil begonnen, omdat ik zwaar ongesteld ben. Ik denk/hoop dat er dus geen zwangerschap geweest is. Wat een slechte start zou ik ons kindje dan meegegeven hebben
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_37504446
Ik heb een spiraaltje nu, maar mijn cyclus ligt ook door de war... Vanaf een bepaald gewicht werd ik niet meer ongesteld, en nu ik daar weer ietsjes onderzit word ik weer ongesteld, maar heel erg onregelmatig..

Dat is dus nog wel iets waar ik me druk om maak, vooral omdat het afvallen heel moeilijk gaat..
pi_37504503
Wat een lieve reacties allemaal hier ik ben dus niet raar gelukkig.

Tja, stoppen met de pil. Het is nu toch duidelijk dat ik zeker nog een jaar of 2/3 (of 1/2) (of een half) ik word echt gestoord van die gedachten wil wachten, en de pil is zo lekker makkelijk . Ondertussen gewoon lekker samen verder rammelen

M'n nerd is erg lief ja het is fijn te weten dat hij en ik er gewoon hetzelfde over denken, en ach - misschien als hij volgend jaar echt werkt en we misschien verhuizen uit dit studentenhuis.. misschien dat het dan helemaal niet zo slecht uitkomt als ik mezelf inprent

Er was vorig jaar al een akkefietje dat ik bijna een week over tijd was en dat we samen al half besloten hadden dat àls (als als als) ik dan toch zwanger bleek te zijn dat we er dan gewoon voor zouden gaan.
En toen was ik nog volop in m'n 3e jaar van m'n studie bezig, nu heb ik al bijna m'n Bachelor.. dus 'slecht uitkomen' vind ik gewoon heel relatief klinken Toen was ik zelfs (ondanks dat ik ook wel opgelucht was) ook een beetje sip dat het toch niet zo was (ik begreep toen al niks van mezelf ).

Het is in ieder geval altijd leuk om over te dagdromen, om in OUD mee te blijven lurken, en om telkens als ik in Groningen op weg naar de universiteit langs de Prenatal loop half te smelten bij al die lieve babydingetjes dat is toch niet raar he

Dikke knuf aan alle rammelaars hier het is echt wel een opluchting om te horen dat het helemaal niet maf is om ('zo jong nog' ) hier al aan te denken en over te dromen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2006 10:46:22 ]
pi_37509066
Razztwizzle het is helemaal niet gek raar vreemd of wat dan ook om al te rammelen!
Ik ben nu net 23 en rammel eigenlijk al zeker 2 jaar!

Mijn vriend "rammelt" ook gewoon lekker met me mee! Dat is wel echt leuk!
Die spontane uitspraken over kinderen uit zijn mond vind ik ook altijd erg leuk! Kan er helemaal van smelten!
♥ Love is Love ♥
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:40:23 #211
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_37509689
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die reactie van medianerd!
Dat kom je niet vaak tegen dat een man zo hard rammelt!
Jawel hoor, mannen rammelen net zo hard. Alleen mannen gaan niet in kliekjes met andere mannen praten over het jeuken van hun eierstokken. Dat staat zo raar.
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:55:56 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_37510136
Razztwizzle en Medianerd wat lief
stormy waters...
sailin'
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:40:01 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37513423
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:40 schreef GI het volgende:
Jawel hoor, mannen rammelen net zo hard. Alleen mannen gaan niet in kliekjes met andere mannen praten over het jeuken van hun eierstokken. Dat staat zo raar.
Zoiets dan idd.
Maar dan nog. Je hoort echt zo zelden van mannen die echt een kind willen. Meestal wel achteraf dat ze het veel eerder hadden moeten doen.
pi_37514433
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:

Het is in ieder geval altijd leuk om over te dagdromen, om in OUD mee te blijven lurken, en om telkens als ik in Groningen op weg naar de universiteit langs de Prenatal loop half te smelten bij al die lieve babydingetjes dat is toch niet raar he
Zo loop ik ook door Groningen en zo nu en dan sta ik in de HEMA te kwijlen naast zo'n schattig wijduitlopend babyspijkerbroekje en dan trekt m'n vriend maar weer mee Ik wil die dingen dan altijd ook kopen maar ze zijn natuurlijk allang weer uit de mode als ik een kind krijg en dat vind ik dan eigenlijk ook jammer. Net of er dan geen leuke kleertjes zijn
En ik ben 22. Dus nee, het is niet raar vind ik
pi_37519382
hihi, een dingetje kopen kan toch best
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:38:31 #216
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37519553
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zoiets dan idd.
Maar dan nog. Je hoort echt zo zelden van mannen die echt een kind willen. Meestal wel achteraf dat ze het veel eerder hadden moeten doen.
Ik ken er wel één maar ja rustig aan doen enzo, sprak zijn vriendin verstandig.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:39:15 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37519571
Ja ok. Maar die heeft dan ook een onwijs leuk voorbeeld rondlopen. Dat is anders.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:42:42 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37519666
Zou je kunnen denken ja maar het kind van een ander erbij kan ook heel anders aan het denken zetten natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 19:42:56 #219
43556 miss_dynastie
pi_37519674
En een man die dan zegt 'koop maar hoor, vind ik niet erg' is dan ook niet echt oké hoor, want natuurlijk wil ik dat ook weer niet, ik wil gewoon mutsen
pi_37522975
Ook hier kriebelt het...
Verstandig is om nog een paar jaar te wachten tot ik klaar ben met m'n studie (nog 3 jaar)....
Maar ja..
Toch gaat dat wachten hier (helaas maar wel verstandig) wel gebeuren...
Vriendlief is nog niet zover en wilt sowiezo nog een paar jaar wachten
Dus ik rammel gezellig met jullie mee
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:22:32 #221
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37526463
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:17 schreef cloarie het volgende:

[..]

Zo loop ik ook door Groningen en zo nu en dan sta ik in de HEMA te kwijlen naast zo'n schattig wijduitlopend babyspijkerbroekje en dan trekt m'n vriend maar weer mee Ik wil die dingen dan altijd ook kopen maar ze zijn natuurlijk allang weer uit de mode als ik een kind krijg en dat vind ik dan eigenlijk ook jammer. Net of er dan geen leuke kleertjes zijn
En ik ben 22. Dus nee, het is niet raar vind ik
Ik heb een aardig doosje vol leuke babyspulletjes die ik echt niet kon laten liggen van kleertjes tot een theeserviesje met Rupsje Nooitgenoeg erop stel je voor dat ze dat dan allemaal niet hebben als ik ooit zwanger ben
Gependeld
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:23:57 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37526525
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb een aardig doosje vol leuke babyspulletjes die ik echt niet kon laten liggen van kleertjes tot een theeserviesje met Rupsje Nooitgenoeg erop stel je voor dat ze dat dan allemaal niet hebben als ik ooit zwanger ben
Dat durf ik dus niet hè! Ik heb alleen die kroelknuffels.
Maar ik zou willen dat ik jouw lef had. Want soms heb ik dat ook wel hoor 'straks hebben ze dat niet meer'.
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:04:29 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_37535305
Ja, maar de spulletjes worden door de jaren heen alleen maar leuker!

Afgelopen week vertederd staan kijken bij de Hema bij de kleertjes om wat uit te zoeken voor onze nieuwe buurkindjes. Die overigens tegen alle verwachting in nog gewoon bij mams in de buik zitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:28:38 #224
144404 waterfly
van de wap
pi_37587412
getverdemme hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je zooooo hard rammelt dat je het liefst je anticonceptie door de plee wil gaan spoelen?
pi_37587521
de laatste tijd eigenlijk niet meer zo...
Eerder wel, maar ik zit nu eigenlijk op het punt dat ik aan het deel van mijn studie toekom dat ik ECHT wil gaan doen, dus dat houdt het gerammel wel tegen..

Misschien komt het na volgend weekend wel, ik ga dan op mijn neefje(4) en nichtje(bijna 3) passen, en die zijn zooooooooo lief..
pi_37587811
Aan het eind van elke pilstrip twijfel ik heel hard of ik na mn stopweek toch weer door zal gaan...
Maar ik geloof dat het verstandiger is om nog maar even netjes door te blijven gaan...
Verstand boven gerammel
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:07:36 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37590674
Ik ken het wel waterfly. Alleen heeft manlief hier in huis de condooms onder beheer.
  zondag 7 mei 2006 @ 17:37:58 #228
144404 waterfly
van de wap
pi_37633012
aah. kijk das handig. mijn nuvaring blijft denk ik drijven als ik hem door de plee spoel denk ik.... het zal het zomerse weer wel zijn.
trouwens, leuk weetje. het is vandaag precies 25 jaar geleden dat mijn mamma en pappa mij geknutseld hebben.. haha..
  zondag 7 mei 2006 @ 18:01:18 #229
56819 Kimske
Juf in wording
pi_37633775
Hihi wat leuk dit topic!
Kwam even stiekem neuzen, zijn er meer mamawannabe's! gaaf!

Iedereen in mijn omgeving is nu in verwachting, IK WIL OOK!

Maar goed, nog een jaartje dan eindelijk me diploma op zak ( ben dan 25), dan verhuizen, en dan aan de slag Vriendlief wilde nooit kinderen, maar die heb ik al langzaamaan besmet met het virus
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_37685151
Ik rammel nog rustig verder, vriendje en ik fantaseren er nogsteeds vrolijk over verder
Dat het daar nog even bij blijft is verder ook geen probleem, al het gefantaseer is ook leuk!
Zo nu en dan rammel ik wel 10x zo hard met al mijn zwangere vriendinnetjes
Gister samen met mijn schoonmams staan zwijmelen voor de etalage van een babywinkel....zulke leuke babykamertjes !!!
♥ Love is Love ♥
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:05:22 #231
12913 GreatWhiteSilence
pi_37695240
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:37 schreef waterfly het volgende:
aah. kijk das handig. mijn nuvaring blijft denk ik drijven als ik hem door de plee spoel denk ik.... het zal het zomerse weer wel zijn.
trouwens, leuk weetje. het is vandaag precies 25 jaar geleden dat mijn mamma en pappa mij geknutseld hebben.. haha..
Zullen we het proberen? Of ie blijft drijven of niet?

Ik ben een ongelukje dus mijn ouders hebben geen idee wanneer ze me in elkaar geknutseld hebben. Al vertelde mijn moeder me wel dat het niet de tijd was voor een eisprong, kennelijk heb ik die zelf veroorzaakt. Niet bestaand en toch al veel macht...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 10 mei 2006 @ 07:47:04 #232
12913 GreatWhiteSilence
pi_37703516
Ik weet het nu, hij blijft half drijven. Ik liet hem gisteravond propt in het water vallen.

Ik denk wel dat hij door te spoelen is, maar ik gooi hem tegen die tijd wel in de vuilnisemmer...
pi_37703814
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 07:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik weet het nu, hij blijft half drijven. Ik liet hem gisteravond propt in het water vallen.

Ik denk wel dat hij door te spoelen is, maar ik gooi hem tegen die tijd wel in de vuilnisemmer...
♥ Love is Love ♥
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:10:27 #234
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37704452
Ik stop deze week met de pil... maar niet om zwanger te worden. De chirurg vindt het beter dat ik stop voor de operatie. En gezien mijn vorige poging om zonder pil te doen mijn cyclus 80 dagen was ofzo ben ik erg benieuwd

Maar rammelen doen we samen nog elke dag vooral omdat we vandaag net één week getrouwd zijn...
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:05:17 #235
144404 waterfly
van de wap
pi_37705720
Proficiat bubseltje..

quote:

welk water liet je hem in vallen dan?? hihi...

gister met mijn vriend bij een soort van medium geweest, was zijn verjaardagcadeautje van mij. zegt ze lukraak tussen alle werkdingen door, of we wel ff oppassen willen de komende periode. want een zwangerschap zat er wel in.... uh.....?
pi_37706771
Ohhh Rammel de Rammel
Gister is een oud klasgenootje bevallen van een super lief klein dochtertje!
Super schattig klein meisje!!
♥ Love is Love ♥
pi_37706862
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik ken er wel één maar ja rustig aan doen enzo, sprak zijn vriendin verstandig.
maar wel leuk LB!
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:57:44 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37718299
Ja hartstikke leuk Bix maar ik wilde komende euh denk toch wel 7 jaar ofzo geen kinderen meer krijgen. Hoe leuk het me ook lijkt, zeker met hem.

[ Bericht 4% gewijzigd door Luchtbel op 10-05-2006 21:49:05 ]
pi_37723750
oh ik wil je ook echt niet opjagen hoor, groot gelijk. ik bedoelde meer dat ik 't leuk vind dat ie 't wel wil.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:39:15 #240
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37723982
Haha ik bedoelde dat ook niet joh, zou je niet eens lukken gheghe. Het lijkt me heel leuk, twee kinderen of misschien drie, maar aan de andere kant ben ik geen moederig type. Wel voor Jolie, omdat zij er nou eenmaal is en er is een tijdje geweest dat we gewoon maar wat deden om maar verder te zien. Maar dat doen we nu niet meer want ik wil niet. Heel lang niet waarschijnlijk, misschien wel nooit want het lijkt allemaal wel leuk en romantisch maar ik denk niet het echt wat voor mij is. Hoewel het me natuurlijk wel erg leuk lijkt, ik ben heus wel aangestoken door dat lieve kleine kindje dat bij mij hoort. Voorlopig is het dus een droom en dat is prima
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:42:44 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37725692
Maar eh... nare vraag... maar telt ook niet een heel klein beetje wat hij wil?
Niet dat je iemand kan dwingen, maar zou dat niet mss in jouw keuze mee kunnen wegen ooit?
pi_37729550
Ik zit net wat verhalen in zwangerschap&geboorte te lezen kippevel gewoon. Allemaal van die mooie kleine mensjes. Toch hier maar weer even schrijven, dan kan ik zonder al te veel gerammel weer verder met m'n scriptie

En het feit dat de buren-op-de-hoek net buiten liepen met hun verse krummel ("Bill" ) helpt ook al niet echt mee
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:58:07 #243
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37742218
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef Brighteyes het volgende:
Maar eh... nare vraag... maar telt ook niet een heel klein beetje wat hij wil?
Niet dat je iemand kan dwingen, maar zou dat niet mss in jouw keuze mee kunnen wegen ooit?
Misschien. Maar misschien is hij ook wel aangestoken door het kindje dat hier al rondloopt.
Dat zou zomaar kunnen allemaal. Voorlopig valt er alleen niet over te praten en hij weet dat ook. Nou ja er valt wel over te praten maar of er wat te veranderen valt is iets anders Gewoon een droom, samen dromen, daar is ook niks mis mee.
pi_37749614
lijkt me juist heel gezond!
pi_37814125
babies
Overal waar ik kijk zie ik babies, op straat lopen alleen maar zwangere vrouwen lijkt wel.

Zucht ...... ik wil ook
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:09:40 #246
144404 waterfly
van de wap
pi_37870357
.......goh wat een stilte hier........ iedereen plotseling uitgerammeld?.......
pi_37870491
mwah, uitgerammeld niet, maar ik ben ff druk bezig met mijn toekomst mbt. afstuderen..
Mijn laatste jaar begint straks echt in september, en dat is ergens best wel eng...
Dit weekend heb ik op mijn neefje en nichtje gepast en dat was heel leuk, ze waren zo lief....
pi_37870737
Uitgerammeld? Neuh
Toch weer aan mn nieuwe pilstrip begonnen, eerst maar wat obstakels uit de weg proberen te ruimen. Overigens is de tuin al bijna kindvriendelijk inmiddels .
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:27:13 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37872844
Ik zit al 3 dagen van 'zal ik weer eens' maar het is gebleken dat als ik me stil hou het ook wel weer een beetje weg zakt. Hier posten maakt het niet makkelijker.

En een beetje hectische periode, hoop gebeurd de afgelopen weken dus dan glijdt het sowieso iets naar de achtergrond, maar het is er nog wel hoor.
pi_37873023
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit al 3 dagen van 'zal ik weer eens' maar het is gebleken dat als ik me stil hou het ook wel weer een beetje weg zakt. Hier posten maakt het niet makkelijker.
Om dezelfde reden zullen jullie me hier dus niet zo heel veel zien posten Dan rammel ik veel te veel !
♥ Love is Love ♥
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:05:09 #251
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37875816
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:09 schreef waterfly het volgende:
.......goh wat een stilte hier........ iedereen plotseling uitgerammeld?.......
Zeker niet! Maar ik heb vanochtend Implanon laten zetten, dus hier blijft het nog wel een hele poos bij rammelen. Daarom ook niet zoveel te vertellen.. Ik geniet gewoon dubbel mee met een vriendin van me die midden juni uitgerekend is van haar eerste kindje. We kennen elkaar al sinds groep 7 en ik blijf het raar vinden dat ze straks een mama van iemand zal zijn
Gependeld
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:09:50 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37907196
pi_37907229
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Variety is the spice of life
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:12:56 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37907291
Toepasselijk toch wel?

Ben net ongesteld geweest en dat is altijd zo'n moment dat ik denk 'weer een maand voorbij'.
pi_37907372
Hartstikke toepasselijk! Ik schoot er van in de lach.

Dat ken ik ja, van die maand voorbij.
Variety is the spice of life
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:47:45 #256
144404 waterfly
van de wap
pi_37914732
ach jeh. de hele tijd pijnlijke borsten midden in mijn periode en dan denk ik toch stiemkum: "zou 't misschien...." ben een kei in mezelf voor de gek houden
pi_37915156
Ik zit gisteren nietsvermoedend onderuitgezakt op de bank de Pfaffs te kijken.
Kenji wil niet in de stoel zonder hoes, zijn zusje zit in zijn stoel, haar voetjes op de rand van de open haard om op te warmen. Kenji gaat naast Shania zitten. Zij: Pweoeoeo er heeft iemand een scheet gelaten! Hij: Ikke nie! *wappert met zijn handjes*. Daarna moest ie hoesten, zus steekt een arm uit en ik verwacht dat ze hem van de stoel gaat duwen. Maar ze klopt 'm een paar keer op z'n rug. Hij lacht.

En bij mij begint het gerammel Ik wil ook!! Twee mensjes die onder mekaar al lekker een gesprekje kunnen voeren

Ondanks dat ik de namen echt te gruwelijk vind enzo. Ik wil niet rammelen!! Make it stop!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37916128
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Syrena het volgende:
Ik zit gisteren nietsvermoedend onderuitgezakt op de bank de Pfaffs te kijken.
Kenji wil niet in de stoel zonder hoes, zijn zusje zit in zijn stoel, haar voetjes op de rand van de open haard om op te warmen. Kenji gaat naast Shania zitten. Zij: Pweoeoeo er heeft iemand een scheet gelaten! Hij: Ikke nie! *wappert met zijn handjes*. Daarna moest ie hoesten, zus steekt een arm uit en ik verwacht dat ze hem van de stoel gaat duwen. Maar ze klopt 'm een paar keer op z'n rug. Hij lacht.

En bij mij begint het gerammel Ik wil ook!! Twee mensjes die onder mekaar al lekker een gesprekje kunnen voeren

Ondanks dat ik de namen echt te gruwelijk vind enzo. Ik wil niet rammelen!! Make it stop!
Van de kleine Pfaffjes begin je wel te rammelen ja!

Ik heb dat dan vooral met die kleinste, Keano Ik begin die naam zelfs wel potentieel voor op 'het lijstje' te vinden....
pi_37928868
Hmmz zelfs mn collega's horen me tikken... Ik zei alleen maar: Ah... en ik kreeg gelijk al "commentaar"
  donderdag 18 mei 2006 @ 08:46:18 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_37941263
Mijn buurvrouw is bevallen van een tweeling. Het rammelt hier dus lekker, maar hersens winnen het nog op dit moment
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 21 mei 2006 @ 13:25:46 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38043676
Mag ik nog even?

Gisterenavond bij vrienden langs geweest die al 2 kleintjes hebben, 1 van bijna 3 en 1 van bijna 1. En zij zijn al zo overduidelijk papa en mama. Heel geroutineerd enzo. Zo gek om te zien.
En het voelt ook alsof ik echt mijlenver van ze af sta wat dat betreft.
Hoewel mijn vriendinnetje wel graag even mijn mening wilde weten over de oppassituatie.
pi_38043869
die routine sluipt er snel genoeg in BE.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:56:04 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_38047727
dat gaat idd helemaal vanzelf Ik heb me daar ook over verbaasd, maar alles krijgt vanzelf een plekje. Zo ook bv de regelmaat, je wordt ertoe gedwongen ofzo. (wij deden altijd maar wat, eten wanneer je zin hebt enzo) en dan zomaar ben je papa en mama
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 mei 2006 @ 20:03:20 #264
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38096540
Oh wat rammelt het hier ook: al die zwangeren op het Forum. Uiteraard heel hard gegund, maar ook
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:58:06 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38276864
Vanmiddag op kraamvisite geweest.

En uiteraard kwam de vraag 'En stinkie? Wanneer ga jij nou eens... eh...'.
Het was een kraamfeestje voor het zoontje van stinkie's nicht.

En ik klapper uiteraard mijn schoenen weer uit.
pi_38278192
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag op kraamvisite geweest.

En uiteraard kwam de vraag 'En stinkie? Wanneer ga jij nou eens... eh...'.
Het was een kraamfeestje voor het zoontje van stinkie's nicht.

En ik klapper uiteraard mijn schoenen weer uit.
Ik dacht al, wat hoor ik toch voor gerammel daar in de verte, maar dat ben jij dus...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:19:01 #267
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38284174
En wat was daarop Stinkie's antwoord.
  zondag 28 mei 2006 @ 10:24:29 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38293979
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:19 schreef Rottdog het volgende:
En wat was daarop Stinkie's antwoord.
Eh...
Mompel...
Eh...

Ik heb hem nog aangespoord dat hij netjes antwoord moest geven, maar meer dan een 'En bedankt he, deze opmerking moet ik nu de hele avond nog horen' kwam er niet uit.
  † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 11:25:53 #269
43556 miss_dynastie
pi_38294967
Nou ja, ik snap het van Stinkie ook wel, lijkt me best heel moeilijk als er aan alle kanten aan je getrokken wordt, terwijl je er zelf nog niet aan toe bent.
Sterker nog, ik zou op een gegeven moment gewoon boos reageren, of het nou als grappige opmerking bedoeld is of niet.
  zondag 28 mei 2006 @ 11:28:37 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38295011
Oh ja, ik snap hem ook wel hoor!

(Oh, hij zegt nu naast mee: Miss_D is aardig! )
  zondag 28 mei 2006 @ 11:33:51 #271
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38295126
Het is een beetje zoals bij ons dat iedereen vroeg wanneer we zouden trouwen en ik misschien ook wel een beetje ( ) aan het zeuren was over een verloving en phille dan soms zoiets had van: "hoe meer je erover praat, hoe langer het zal duren".

Ik begreep hem hoor op dat moment, maar toch.. soms
pi_38296262
Ik ga eerst nog een stedentrip boeken voordat ik (ehhh we) weer gaan denken aan samenwonen, trouwen, kindjes

We hebben voor de lol wel wat makelaarssites bekeken eergister, maar ik woon net vier weken op mezelf .

Ik heb wel al besloten dat als (ALS ALS) we gaan voor kindjes dat ik dan eigenlijk wel meteen naar de huisarts ga als mijn tweede cyclus ook zo lang duurt. Vorige keer was het 79 dagen
Argh, wat zeg ik nou allemaal.... *stopjes op eierstokken stopt*....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38296572
En dan hoor je net de columnist bij Buitenhof vertellen dat vrouwen gemiddeld op hun 41ste onvruchtbaar zijn. Gemiddeld, dus sommigen zijn op hun 35ste al onvruchtbaar. Dan voel ik *kloink* een steen in mijn maag, want dat is mijn grootste angst: jarenlang vol geduld wachten tot de situatie 'klaar' is, tot mijn partner er 'klaar' voor is en dan onvruchtbaar zijn doordat je te oud bent. (Ik ben nu 32.)
  zondag 28 mei 2006 @ 13:24:27 #274
61800 Rottdog
pi_38298156
Tactisch antwoord Stinkie
pi_38298260
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:30 schreef sombie het volgende:
En dan hoor je net de columnist bij Buitenhof vertellen dat vrouwen gemiddeld op hun 41ste onvruchtbaar zijn. Gemiddeld, dus sommigen zijn op hun 35ste al onvruchtbaar. Dan voel ik *kloink* een steen in mijn maag, want dat is mijn grootste angst: jarenlang vol geduld wachten tot de situatie 'klaar' is, tot mijn partner er 'klaar' voor is en dan onvruchtbaar zijn doordat je te oud bent. (Ik ben nu 32.)
Ja hier ook dus ik word 30 dit jaar. En elke keer als er een celeb zwanger is of bevalt boven de 30 dan denk ik ahhh hen is het nog gelukt

Net mail van lief, hij was gister na zijn bandrepetitie nog wat blijven hangen en toen kwam hun roadie met zijn vriendin en verse beebje:
quote:
Zoon lief klein baby'tje met hele kleine handjes en voetjes enzo.. Heb er ff mee mogen spelen...
Ja verdorie DAT had ik nou echt wel willen zien! Stiekem fly-on-the-wall. Ik heb m namelijk nog nooit met een baby gezien. *kurkjes wat steviger aandraait*
pi_38310515
Ik geloof dat het gerammel hier weer een beetje aantrekt . Het is alleen jammer dat mn gevoel erover nog zo ontzettend heen en weer slingert.
Manlief maakte van de week een opmerking over dat als we de flat dan straks kwijt zijn dat ook geen belemmering meer is... .
Ik heb gezegd dat we eerst maar gingen sparen voor een gezinsauto .
pi_38365154
* syzo komt ook weer even aanwaaien.

Ik rammel wat minder de laatste tijd en dat is maar goed ook.
Al hoor ik wel af en toe die vervelende klok.
Samenwonen zit er voorlopig nog niet aan te komen en als dat eenmaal gebeurd wil ik eerst samen zijn voor er een dondersteentje bij komt.
Voor mijn vriend zal het toch al een hele verandering zijn....met mij krijgt hij ook mijn dondersteentjes uit een vorige relatie bij.

Maar als ik dan ga tellen.... ik ben nu 33...samen wonen over een jaar of 2 (zegt hij)...en dan een paar jaar verder....ja dan moet ik nog maar afwachten of het nog lukt.
Daar moet ik maar niet aan denken anders begin ik weer harder te rammelen.

Tot de situatie anders is geniet ik gewoon ontzettend van de 2 bengels die ik al heb.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:03:53 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38582731
Silmarwen? Hoe rammelt dat nou? Als getrouwde vrouw?
Je bent zo stil hier...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:14:23 #279
54772 Silmarwen
pi_38582861
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Silmarwen? Hoe rammelt dat nou? Als getrouwde vrouw?
Je bent zo stil hier...
Ik ben stiekem zwanger.

Ik heb het erg druk gehad dus was sowieso weinig online de laatste tijd. Maarrrrrrrrr ik rammel nog steeds heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard en dat trouwen maakt het er niet minder op Of het feit dat het huis steeds meer "af" is, want echt af zijn is het nooit. Ik ben jaloers op elke zwangere vrouw en moet mezelf wegslepen bij kinderkleding enzo.

Ik neem aan dat je het gevoel wel kent.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:14:58 #280
2738 Knut
Loyal Dog
pi_38582872
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:14 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik ben stiekem zwanger.
Laat die rammeldozen niet zo schrikken met je flauwe grapjes
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:23:51 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38582986
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:14 schreef Knut het volgende:

[..]

Laat die rammeldozen niet zo schrikken met je flauwe grapjes
Ik begrijp dat ze jou nog niet heeft ingelicht?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:26:29 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38583024
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:14 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben stiekem zwanger.
Zie je wel...
quote:
[...]
Ik neem aan dat je het gevoel wel kent.
Nee, nog nooit last van gehad.

Ken je dat mantra? 'Mijn tijd komt nog, mijn tijd komt nog, mijn tijd komt nog.'
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:51:12 #283
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_38601783
Ik heb ook een hele tijd gerammeld, maar nu ligt het eventjes stil. Dat ik een week of 5 geleden ook een nieuwe Implanon heb laten zetten, draagt daar natuurlijk ook wel aan bij.

en ik zijn nu zo'n 3,5 jaar samen en hij heeft al twee kids [10 en 7]. De jongste komt na de zomervacantie bij ons wonen, omdat hij papa zo mist, de oudste blijft bij haar moeder wonen.

Aan de ene kant heb ik altijd uitgekeken naar een kindje op de wereld zetten. Maar het feit dat 15 jaar ouder is en er twee rond heeft huppelen, maakte dat plan niet minder gecompliceerd.

Graag zou ik het hele proces meemaken en er ééntje van ons samen hebben. Maar lief twijfelde al een tijdje en ik ging de toekomst ook wat anders bekijken. ALS we dit jaar een kleine zouden hebben gekregen, ben ik 28 en hij 43... tegen de tijd dat hij/zij van de middelbare school afkomt... loopt lief tegen z'n pensioen aan. En om nu weer helemaal opnieuw te beginnen. Ik rammelde ondertussen wel verder... maar begon ook de andere kant te zien.

Zijn kids zijn voor m'n gevoel net zoveel onze kids. Ook al heb ik ze niet op de wereld gepoept. Ik had nooit voor mogelijk gehouden dat het gevoel voor hen zo sterk zou kunnen zijn. Maar jarenlange inspanning en doorzettingsvermogen hebben wel als resultaat dat het nu tussen hen en mij ook supergoed gaat. Getuige het feit dat de jongste hier komt wonen en dat hij dus ook met mij "opgescheept" zal zitten, als z'n papa is werken.

En als ik dan bij vrienden op kraamvisite kom, dan rammelt het al een stuk minder. Ik vind het leuk voor ze, maar het idee helemaal weer opnieuw te beginnen... dat staat me niet zo aan.

Jongste was net 2 toen ik hem leerde kennen, en ik heb die tijd vanaf toen van heel dichtbij mogen meemaken. Ook ik mocht er 's nachts uit als hij lag te huilen, luiers verschonen, zindelijk maken en ondergekost worden omdat meneer geen trek had in mijn kookkunsten.

Maar ook hem leren veters strikken, fietsen zonder zijwieltjes, boekjes lezen, samen playstationnen en legoën, knutselen, tekenen, "ikke-meehelpen" [van bed op strooi] en al die andere dingen.

En achteraf was het een mooie en vooral leerzame periode en hebben we het er op onze manier goed vanaf gebracht. Maar weer dat hele proces doormaken... ik ben blij dat ik met ze allebei gewoon een gesprek kan voeren, dat ze in woorden kunnen duidelijk maken wat ze bedoelen, dat ze d'r eigen kont afvegen, d'r eigen bord leeg eten en vaak nog d'r vingers erbij aflikken, zelf onder de douche springen, afdrogen, schone kleren uitzoeken en weer aankleden, zelf kunnen fietsen en niet helemaal afhankelijk zijn van ons qua mobiliteit en ons ook eens gewoon de tijd/rust gunnen om van mekaar te genieten.

Dat we met z'n allen door de Beekse Bergen lopen en dat ze zichzelf dan ze hele dag vermaken. Wij hoeven er alleen maar achteraan te sjouwen met de rugzak vol drinken/eten/lekkers en ondertussen genieten wij van "onze" kids. Dus hier is het een stuk rustiger qua gerammel. En we zijn er allebei van overtuigd dat wanneer één van de twee ook maar enige twijfel heeft... we er niet aan moeten beginnen. Zo'n hummeltje zal alleen maar de dupe worden. Maar ik kan me vanaf half augustus helemaal storten op ons manneke.

Maar als ik dan hoor dat het bij schoonzussie en zwager niet zo spontaan verloopt als ze graag zouden willen, dan moet ik wel een traantje wegpinken .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_38613289
zo meld je dat je wat minder rammelt......

Krijg ik een sms van mijn beste vriend dat hij papa wordt over 7 a 8 maanden.....het heeft een paar dagen geduurd maar ik rammel weer hoor.
Zou zo leuk zijn als ze samen kunnen spelen enzo en wij samen zwanger...

tegelijkertijd ook het idee dat de hormonen van mijn spiraaltje op zijn ofzo....heb al 3 dagen pms (4 jaar niet gehad) en vriendlief moest het flink ontgelden. pms en dan niet ongesteld worden sucks.....je snauwt iedereen af maar je snapt niet waarom...pas als ik pijn in mijn rug krijg denk ik ooo ja...

ach ja maar weer wachten tot het rammelen wat minder wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door syzo op 07-06-2006 00:19:52 (typo) ]
pi_38621479
Vanmorgen was ik boodschappen doen en dan zie ik zo'n mama lopen met een kleine aan de hand of in de wagen en dan smelt ik helemaal. Dan wil ik ooook en wel nu.
Maar als ik dan weer even na zit te denken slaat de twijfel weer in alle hevigheid toe.
Ik word soms zo moe van mezelf . Gelukkig kan ik mn hart ophalen bij de peuters en het is ook nog wel heel lekker om ze na een ochtendje weer uit te zwaaien .
pi_38639378
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:20 schreef Nijna het volgende:
Vanmorgen was ik boodschappen doen en dan zie ik zo'n mama lopen met een kleine aan de hand of in de wagen en dan smelt ik helemaal. Dan wil ik ooook en wel nu.
Maar als ik dan weer even na zit te denken slaat de twijfel weer in alle hevigheid toe.
Ik word soms zo moe van mezelf . Gelukkig kan ik mn hart ophalen bij de peuters en het is ook nog wel heel lekker om ze na een ochtendje weer uit te zwaaien .
Dat heb ik ook na een dagje werken hoor. Dan ben ik toch wel blij dat ze lekker met papa en mama meegaan, maar soms zou ik ze stiekem weer zelf mee willen nemen.... Argh..
Back in business.
pi_38639672
Ik heb een peuter die je zo mag lenen voor een 2 dagen hoor Shirley
Dat rammelen herken ik wel, als ik een pas geboren kindje zie dan smelt ik helemaal en dan wil ik ook weer heel graag.
pi_38644401
Ik had echt nooit gedacht in dit topic te posten, met mijn absoluut geen kinderwens instelling. Maar het zal wel komen door het feit dat ik de laatste maanden nogal wat kilo's ben aangekomen. Buik wordt wat boller enzo. En na 3 jaar relatie krijg ik kriebels, ook al zijn we nog erg jong. Geen kindje nu, maar die geenkinderwens toestand die ik echt jarenlang heb gehad, is wat aan het zakken.

. Mensen gaan mij zo hard uitlachen hierom.
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:28:41 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38646828
Jij gaat een heleboel 'zie je wel, ik zei het toch' horen!

Nou ja goed, lekker laten gaan. Niets zo veranderlijk als een vrouw en beter dat je er nu achter komt dan 'te laat' zeg maar.

Rammel ze!
pi_38649760
Ik haat dat 'I told you sooo' gedoe. Dus ik post het ook hier en verder hou ik m'n muil. Die Mirena blijft voorlopig toch nog zitten waar 'ie zit, dus ik hoef nog geen lachende mensen te hebben, dat stel ik gewoon nog wat jaartjes uit.
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:34:31 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38650385
Joh, en anders lul je gewoon met ze mee 'Idd ja, ik had het nooit gedacht, maar zie hier'... gewoon pas zeggen als je goed en wel zwanger bent, vinden ze het alleen maar leuk.

Mijn zus en d'r man zeiden ook altijd nooit, mijn bek lag ook echt op de grond toen ze vertelden dat ze een kindje kregen, maar maar dan 'Wat leuk! ' kwam er niet uit hoor!
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:06:57 #292
61800 Rottdog
pi_38673357
Hier ook een "ik hoef geen blerbek wat heb je eraan" en nu mama van een mooie dochter
pi_38963975
BE... wat lees ik nu in SC...
Remmen los, ploftieten...??? En dan niet hier komen melden? Of ben je nu rammelaar af en gaan jullie aan de klus...?!
  zondag 18 juni 2006 @ 08:56:42 #294
54772 Silmarwen
pi_38964030
BE! In de zomervakantie?
pi_38964200
BE ... nu word ik ook nieuwsgierig hoor ... leg eens uit ??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 18 juni 2006 @ 09:42:22 #296
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38964270
Voor zover ik het nog weet, heeft BE toch altijd gezegd dat ze het hier niet zou melden en dat ze ook niet zou meeposten in het tweede streepjes-topic.
Of vergis ik mij nu?
  zondag 18 juni 2006 @ 09:49:47 #297
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_38964317
Joh wrijf het er nog even in Ze kan het gewoon niet voor zich houden. VInd je het gek. Ik heb ook zin om die quote te zoeken hoor: '... maar àls we beginnen vertel ik het niet, dan weet iedereen dat we ermee bezig zijn, wanneer we moeten klussen' etc.

Gaaf BE!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_38964333
dit is de quote:
quote:
Stiekem hoop ik trouwens eigenlijk dat ik die jurk dan om andere redenen niet meer pas. Die buik zal nog wel niet zo heel groot zijn,, daarvoor zou het te kort dag zijn, maar met een beetje mazzel heb ik wel ploftieten.
Het is bijna zomervakantie! En nu de flat verkocht is, is er ook weer een drempel minder.

Ja, ik tel af ja!
uit het vorige bankje
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 09:55:36 #299
43556 miss_dynastie
pi_38964373
Dat dacht ik ook gelijk Leonieke, maar de quote is uh... vrij verhelderend
  zondag 18 juni 2006 @ 10:47:38 #300
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38964992
quote:
Op zondag 18 juni 2006 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat dacht ik ook gelijk Leonieke, maar de quote is uh... vrij verhelderend
Waarschijnlijk gewoon té enthousiast. Hoe hard ik ook in mezelf denk, ik zou het ook niet zeggen, hoe meer ik weet dat ik het niet ga kunnen verzwijgen

Was zoals ons huwelijk. Dat ging ik hier ook niet zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')