Wat een lieve reacties allemaal hier
![]()
ik ben dus niet raar
![]()
gelukkig.
Tja, stoppen met de pil. Het is nu toch duidelijk dat ik zeker nog een jaar of 2/3 (of 1/2) (of een half)
ik word echt gestoord van die gedachten wil wachten, en de pil is zo lekker makkelijk
![]()
. Ondertussen gewoon lekker samen verder rammelen
M'n nerd is erg lief ja
![]()
het is fijn te weten dat hij en ik er gewoon hetzelfde over denken, en ach - misschien als hij volgend jaar echt werkt en we misschien verhuizen uit dit studentenhuis.. misschien dat het dan helemaal niet zo slecht uitkomt als ik mezelf inprent
Er was vorig jaar al een akkefietje dat ik bijna een week over tijd was en dat we samen al half besloten hadden dat àls (als als als) ik dan toch zwanger bleek te zijn dat we er dan gewoon voor zouden gaan.
En toen was ik nog volop in m'n 3e jaar van m'n studie bezig, nu heb ik al bijna m'n Bachelor.. dus 'slecht uitkomen' vind ik gewoon heel relatief klinken
![]()
Toen was ik zelfs (ondanks dat ik ook wel opgelucht was) ook een beetje sip dat het toch niet zo was
(ik begreep toen al niks van mezelf
).Het is in ieder geval altijd leuk om over te dagdromen, om in OUD mee te blijven lurken, en om telkens als ik in Groningen op weg naar de universiteit langs de Prenatal loop half te smelten bij al die lieve babydingetjes
dat is toch niet raar he ![]()
Dikke knuf aan alle rammelaars hier
![]()
het is echt wel een opluchting om te horen dat het helemaal niet maf is om ('zo jong nog'
![]()
) hier al aan te denken en over te dromen.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2006 10:46:22 ]