abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37502627
Wat leuk dat jullie samen zo rammelen Razztwizzle en Medianerd .
Fake it till you make it...
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:13:57 #202
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37502695
AH wat lief hier

En razztwizzle, volgens mij is elke vrouw bang onvruchtbaar te zijn. Mijn moeder kreeg mij na 2 jaar proberen en tussen mij en mijn broertje zit 6 jaar (en heel wat miskramen) Ik ben dus ook best bang dat het nooit zal lukken. Van het idee alleen al prikken mijn ogen, dat zou ik zo afschuwelijk vinden.
pi_37502783
Bij mij ouders duurde het ook twee jaar de eerste keer en mijn zus scheelt nog geen jaar met mij (de eerste) dus dat kan ook nog.
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:21:35 #204
393 phileine
española
pi_37502852
Voor iedereen die bang is dat het niet zo snel gaat lukken: je zou alvast met de pil kunnen stoppen en een ander voorbehoedsmiddel proberen. Dan krijg je in ieder geval een beeld of je cyclus een beetje in orde is en dat is vaak al een goede indicatie.
mooi he, alles
pi_37503068
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:21 schreef phileine het volgende:
Voor iedereen die bang is dat het niet zo snel gaat lukken: je zou alvast met de pil kunnen stoppen en een ander voorbehoedsmiddel proberen. Dan krijg je in ieder geval een beeld of je cyclus een beetje in orde is en dat is vaak al een goede indicatie.
Dat was gedeeltelijk ook de reden om te stoppen met de pil, om te kijken of mijn cyclus nog op orde is omdat ik ook alweer wat ouder (voor BE: 33) ben...

Ook even klagen: iedereen in mijn omgeving is weer eens zwanger. Ik vind het erg leuk voor ze hoor maar het maakt mij erg onrustig
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:38:26 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37503155
Ik ben 2 1/2 jaar geleden met de pil gestopt.
Sinds die tijd zo regelmatig dat je er echt een klok op kon zetten. Maar sinds 3 maanden ligt de boel dus over hoop.
Ik gok dat het komt doordat ik na het stoppen met roken toch een puntje of wat te veel omhoog ben gegaan qua BMI
Maar goed, best irritant dus.
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:07:06 #207
26341 Mariposa
Telt af...
pi_37503700
Razztwizzle en Medianerd, wat lief zijn jullie voor elkaar

Ik rammel voorlopig ook wel door.

Gisteren nog met er over gehad, wat hij er allemaal van vond, dat een zwangerschap iig uitgesteld gaat worden of misschien wel nooit zal komen. Hij vind het voor mij vervelend, maar voor zich zelf ook wel, hij zei dat hij net helemaal aan het idee gewend geraakt was en nu is alles weer onzeker. Ik geloof wel dat hij wel meer hoop/positiviteit ziet dan ik, daar trek ik me dan maar weer aan op .

Ow ja gisteren dus weer de de pil begonnen, omdat ik zwaar ongesteld ben. Ik denk/hoop dat er dus geen zwangerschap geweest is. Wat een slechte start zou ik ons kindje dan meegegeven hebben
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_37504446
Ik heb een spiraaltje nu, maar mijn cyclus ligt ook door de war... Vanaf een bepaald gewicht werd ik niet meer ongesteld, en nu ik daar weer ietsjes onderzit word ik weer ongesteld, maar heel erg onregelmatig..

Dat is dus nog wel iets waar ik me druk om maak, vooral omdat het afvallen heel moeilijk gaat..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37504503
Wat een lieve reacties allemaal hier ik ben dus niet raar gelukkig.

Tja, stoppen met de pil. Het is nu toch duidelijk dat ik zeker nog een jaar of 2/3 (of 1/2) (of een half) ik word echt gestoord van die gedachten wil wachten, en de pil is zo lekker makkelijk . Ondertussen gewoon lekker samen verder rammelen

M'n nerd is erg lief ja het is fijn te weten dat hij en ik er gewoon hetzelfde over denken, en ach - misschien als hij volgend jaar echt werkt en we misschien verhuizen uit dit studentenhuis.. misschien dat het dan helemaal niet zo slecht uitkomt als ik mezelf inprent

Er was vorig jaar al een akkefietje dat ik bijna een week over tijd was en dat we samen al half besloten hadden dat àls (als als als) ik dan toch zwanger bleek te zijn dat we er dan gewoon voor zouden gaan.
En toen was ik nog volop in m'n 3e jaar van m'n studie bezig, nu heb ik al bijna m'n Bachelor.. dus 'slecht uitkomen' vind ik gewoon heel relatief klinken Toen was ik zelfs (ondanks dat ik ook wel opgelucht was) ook een beetje sip dat het toch niet zo was (ik begreep toen al niks van mezelf ).

Het is in ieder geval altijd leuk om over te dagdromen, om in OUD mee te blijven lurken, en om telkens als ik in Groningen op weg naar de universiteit langs de Prenatal loop half te smelten bij al die lieve babydingetjes dat is toch niet raar he

Dikke knuf aan alle rammelaars hier het is echt wel een opluchting om te horen dat het helemaal niet maf is om ('zo jong nog' ) hier al aan te denken en over te dromen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2006 10:46:22 ]
pi_37509066
Razztwizzle het is helemaal niet gek raar vreemd of wat dan ook om al te rammelen!
Ik ben nu net 23 en rammel eigenlijk al zeker 2 jaar!

Mijn vriend "rammelt" ook gewoon lekker met me mee! Dat is wel echt leuk!
Die spontane uitspraken over kinderen uit zijn mond vind ik ook altijd erg leuk! Kan er helemaal van smelten!
♥ Love is Love ♥
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:40:23 #211
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_37509689
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die reactie van medianerd!
Dat kom je niet vaak tegen dat een man zo hard rammelt!
Jawel hoor, mannen rammelen net zo hard. Alleen mannen gaan niet in kliekjes met andere mannen praten over het jeuken van hun eierstokken. Dat staat zo raar.
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:55:56 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_37510136
Razztwizzle en Medianerd wat lief
stormy waters...
sailin'
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:40:01 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37513423
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:40 schreef GI het volgende:
Jawel hoor, mannen rammelen net zo hard. Alleen mannen gaan niet in kliekjes met andere mannen praten over het jeuken van hun eierstokken. Dat staat zo raar.
Zoiets dan idd.
Maar dan nog. Je hoort echt zo zelden van mannen die echt een kind willen. Meestal wel achteraf dat ze het veel eerder hadden moeten doen.
pi_37514433
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:

Het is in ieder geval altijd leuk om over te dagdromen, om in OUD mee te blijven lurken, en om telkens als ik in Groningen op weg naar de universiteit langs de Prenatal loop half te smelten bij al die lieve babydingetjes dat is toch niet raar he
Zo loop ik ook door Groningen en zo nu en dan sta ik in de HEMA te kwijlen naast zo'n schattig wijduitlopend babyspijkerbroekje en dan trekt m'n vriend maar weer mee Ik wil die dingen dan altijd ook kopen maar ze zijn natuurlijk allang weer uit de mode als ik een kind krijg en dat vind ik dan eigenlijk ook jammer. Net of er dan geen leuke kleertjes zijn
En ik ben 22. Dus nee, het is niet raar vind ik
pi_37519382
hihi, een dingetje kopen kan toch best
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:38:31 #216
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37519553
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zoiets dan idd.
Maar dan nog. Je hoort echt zo zelden van mannen die echt een kind willen. Meestal wel achteraf dat ze het veel eerder hadden moeten doen.
Ik ken er wel één maar ja rustig aan doen enzo, sprak zijn vriendin verstandig.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:39:15 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37519571
Ja ok. Maar die heeft dan ook een onwijs leuk voorbeeld rondlopen. Dat is anders.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:42:42 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37519666
Zou je kunnen denken ja maar het kind van een ander erbij kan ook heel anders aan het denken zetten natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 19:42:56 #219
43556 miss_dynastie
pi_37519674
En een man die dan zegt 'koop maar hoor, vind ik niet erg' is dan ook niet echt oké hoor, want natuurlijk wil ik dat ook weer niet, ik wil gewoon mutsen
pi_37522975
Ook hier kriebelt het...
Verstandig is om nog een paar jaar te wachten tot ik klaar ben met m'n studie (nog 3 jaar)....
Maar ja..
Toch gaat dat wachten hier (helaas maar wel verstandig) wel gebeuren...
Vriendlief is nog niet zover en wilt sowiezo nog een paar jaar wachten
Dus ik rammel gezellig met jullie mee
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:22:32 #221
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37526463
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:17 schreef cloarie het volgende:

[..]

Zo loop ik ook door Groningen en zo nu en dan sta ik in de HEMA te kwijlen naast zo'n schattig wijduitlopend babyspijkerbroekje en dan trekt m'n vriend maar weer mee Ik wil die dingen dan altijd ook kopen maar ze zijn natuurlijk allang weer uit de mode als ik een kind krijg en dat vind ik dan eigenlijk ook jammer. Net of er dan geen leuke kleertjes zijn
En ik ben 22. Dus nee, het is niet raar vind ik
Ik heb een aardig doosje vol leuke babyspulletjes die ik echt niet kon laten liggen van kleertjes tot een theeserviesje met Rupsje Nooitgenoeg erop stel je voor dat ze dat dan allemaal niet hebben als ik ooit zwanger ben
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:23:57 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37526525
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb een aardig doosje vol leuke babyspulletjes die ik echt niet kon laten liggen van kleertjes tot een theeserviesje met Rupsje Nooitgenoeg erop stel je voor dat ze dat dan allemaal niet hebben als ik ooit zwanger ben
Dat durf ik dus niet hè! Ik heb alleen die kroelknuffels.
Maar ik zou willen dat ik jouw lef had. Want soms heb ik dat ook wel hoor 'straks hebben ze dat niet meer'.
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:04:29 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_37535305
Ja, maar de spulletjes worden door de jaren heen alleen maar leuker!

Afgelopen week vertederd staan kijken bij de Hema bij de kleertjes om wat uit te zoeken voor onze nieuwe buurkindjes. Die overigens tegen alle verwachting in nog gewoon bij mams in de buik zitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:28:38 #224
144404 waterfly
van de wap
pi_37587412
getverdemme hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je zooooo hard rammelt dat je het liefst je anticonceptie door de plee wil gaan spoelen?
pi_37587521
de laatste tijd eigenlijk niet meer zo...
Eerder wel, maar ik zit nu eigenlijk op het punt dat ik aan het deel van mijn studie toekom dat ik ECHT wil gaan doen, dus dat houdt het gerammel wel tegen..

Misschien komt het na volgend weekend wel, ik ga dan op mijn neefje(4) en nichtje(bijna 3) passen, en die zijn zooooooooo lief..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')