Misschien. Maar misschien is hij ook wel aangestoken door het kindje dat hier al rondloopt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef Brighteyes het volgende:
Maar eh... nare vraag... maar telt ook niet een heel klein beetje wat hij wil?
Niet dat je iemand kan dwingen, maar zou dat niet mss in jouw keuze mee kunnen wegen ooit?
Om dezelfde reden zullen jullie me hier dus niet zo heel veel zien postenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit al 3 dagen van 'zal ik weer eens' maar het is gebleken dat als ik me stil hou het ook wel weer een beetje weg zakt. Hier posten maakt het niet makkelijker.
Zeker niet! Maar ik heb vanochtend Implanon laten zetten, dus hier blijft het nog wel een hele poos bij rammelen. Daarom ook niet zoveel te vertellen.. Ik geniet gewoon dubbel mee met een vriendin van me die midden juni uitgerekend is van haar eerste kindje. We kennen elkaar al sinds groep 7 en ik blijf het raar vinden dat ze straks een mama van iemand zal zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:09 schreef waterfly het volgende:
.......goh wat een stilte hier........ iedereen plotseling uitgerammeld?.......
Van de kleine Pfaffjes begin je wel te rammelen ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Syrena het volgende:
Ik zit gisteren nietsvermoedend onderuitgezakt op de bank de Pfaffs te kijken.
Kenji wil niet in de stoel zonder hoes, zijn zusje zit in zijn stoel, haar voetjes op de rand van de open haard om op te warmen. Kenji gaat naast Shania zitten. Zij: Pweoeoeo er heeft iemand een scheet gelaten! Hij: Ikke nie! *wappert met zijn handjes*. Daarna moest ie hoesten, zus steekt een arm uit en ik verwacht dat ze hem van de stoel gaat duwen. Maar ze klopt 'm een paar keer op z'n rug. Hij lacht.
En bij mij begint het gerammelIk wil ook!! Twee mensjes die onder mekaar al lekker een gesprekje kunnen voeren
![]()
Ondanks dat ik de namen echt te gruwelijk vind enzo. Ik wil niet rammelen!! Make it stop!![]()
Ik dacht al, wat hoor ik toch voor gerammel daar in de verte, maar dat ben jij dus...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag op kraamvisite geweest.![]()
En uiteraard kwam de vraag 'En stinkie? Wanneer ga jij nou eens... eh...'.
Het was een kraamfeestje voor het zoontje van stinkie's nicht.
En ik klapper uiteraard mijn schoenen weer uit.
Eh...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:19 schreef Rottdog het volgende:
En wat was daarop Stinkie's antwoord.
Ja hier ook dusquote:Op zondag 28 mei 2006 12:30 schreef sombie het volgende:
En dan hoor je net de columnist bij Buitenhof vertellen dat vrouwen gemiddeld op hun 41ste onvruchtbaar zijn. Gemiddeld, dus sommigen zijn op hun 35ste al onvruchtbaar. Dan voel ik *kloink* een steen in mijn maag, want dat is mijn grootste angst: jarenlang vol geduld wachten tot de situatie 'klaar' is, tot mijn partner er 'klaar' voor is en dan onvruchtbaar zijn doordat je te oud bent. (Ik ben nu 32.)
Ja verdorie DAT had ik nou echt wel willen zien!quote:Zoon lief klein baby'tje met hele kleine handjes en voetjes enzo.. Heb er ff mee mogen spelen...
Ik ben stiekem zwanger.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Silmarwen? Hoe rammelt dat nou? Als getrouwde vrouw?
Je bent zo stil hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |