abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:19:35 #111
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348173
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoezo dat?

Vind het wel gezellig dat je af en toe meerammelt hier hoor!
Vriendje heeft een chromosomenafwijking waardoor hij geen/weinig testosteron aanmaakt. Zijn hele hormoonhuishouding ligt dus door de war. Nu krijgt hij wel elke drie weken een injectie waardoor hij verder geen last meer heeft van de symptomen van die afwijking, maar ik kan me zo voorstellen dat júist vruchtbaarheid iets is waar zo'n afwijking z'n weerslag op heeft.

Ik heb hier echter nog niet rechtstreeks naar gevraagd. Hij heeft wel laten doorschemeren dat er een bijwerking is waarvoor hij het ooit heeft uitgemaakt met een meisje omdat hij wist dat zij daar niet mee zou kunnen leven. Ik wil niet teveel trekken naar het hoe en wat, hij moet me maar gewoon in zijn eigen tempo vertellen wat er precies is en hoe het zit, maar ik heb natuurlijk al lang wel een beetje gegoogled enzo.

Het zou voor mij overigens geen reden zijn om het uit te maken. Ik wil graag kinderen, maar het hoeven niet per se mijn 'eigen' te zijn. Ik 'rammel' wel, maar ik verlang naar een kindje en absoluut NIET naar zwanger zijn (sterker nog, ik ben bij voorbaat al doodsbang voor een bevalling of KS... ik word al misselijk bij alleen het woord ruggenprik namelijk )
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:20:50 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348217
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef SilverStar het volgende:
na 8 weken durfde ik het daar écht nog niet over te hebben maar wel leuk dat ie dat ook doet.
Wij zijn echt heel erg. Hij zegt ook al drie weken dat we volgend jaar zomer gaan trouwen
  donderdag 27 april 2006 @ 16:22:17 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348271
Ah ok. Jeetje. Dat is dan best heftig idd. Maar goed, wel slim om dat nu gewoon nog niet echt heel diep te gaan bespreken hoewel je dit soort dingen wel van elkaar wil weten als je echt een serieuze relatie aan gaat maar goed, dat heeft nog wel even en als jij al wel weet dat het verder voor jou geen consequenties zou hebben is het natuurlijk ook wel prettiger.
  donderdag 27 april 2006 @ 16:22:50 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348292
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef Yoni het volgende:
Wij zijn echt heel erg. Hij zegt ook al drie weken dat we volgend jaar zomer gaan trouwen

Het zou wel heel gaaf zijn hoor!
pi_37348326
vervelend van die afwijking, maar fijn dat jij daar wel overheen kan stappen áls dat het geval is..
aww, ook al trouwen . en 8 weken is toch al best wel heel lang!!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:24:22 #116
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348346
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Jeetje. Dat is dan best heftig idd. Maar goed, wel slim om dat nu gewoon nog niet echt heel diep te gaan bespreken hoewel je dit soort dingen wel van elkaar wil weten als je echt een serieuze relatie aan gaat maar goed, dat heeft nog wel even en als jij al wel weet dat het verder voor jou geen consequenties zou hebben is het natuurlijk ook wel prettiger.
Ja, natuurlijk wil ik het wel weten en ik heb ook wel een beetje lopen trekken toen hij me in eerste instantie niet meteen wilde vertellen waarom ie elke keer een injectie kreeg. Ik weet dat ie me de rest ook wel zal vertellen en als ik er naar vraag dan zal hij me vast ook wel antwoord geven. Ik snap echter ook wel dat ie niet meteen z'n hele rugzak op tafel leeg wil kieperen. Doe ik ook niet
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:28:48 #117
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348524
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het zou wel heel gaaf zijn hoor!
't Slaat natuurlijk helemaal nergens op dat ie dat nu al zegt Hij is er echter erg zeker van dat we samen oud gaan worden
Ik roep er meestal wel achteraan dat ie me over vier maanden vast wel zat is zoals een aantal van zijn voorgangers ....en ondertussen heb ik in gedachten natuurlijk wel de hele bruiloft al uitgedacht
  donderdag 27 april 2006 @ 16:29:39 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_37348568
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef Yoni het volgende:

[..]

't Slaat natuurlijk helemaal nergens op dat ie dat nu al zegt Hij is er echter erg zeker van dat we samen oud gaan worden
Ik roep er meestal wel achteraan dat ie me over vier maanden vast wel zat is zoals een aantal van zijn voorgangers ....en ondertussen heb ik in gedachten natuurlijk wel de hele bruiloft al uitgedacht
Dat had ik al toen ik voor het eerst zelf na kon denken volgens mij Is dat al direct na je geboorte trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:32:05 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348661
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat had ik al toen ik voor het eerst zelf na kon denken volgens mij Is dat al direct na je geboorte trouwens
Ik heb ook al wel heel lang bepaalde dingen in m'n hoofd, maar ik heb nu alles bedacht met ons in de hoofdrollen. En met een definitieve lokatie enzo
  donderdag 27 april 2006 @ 16:32:55 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_37348692
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik heb ook al wel heel lang bepaalde dingen in m'n hoofd, maar ik heb nu alles bedacht met ons in de hoofdrollen. En met een definitieve lokatie enzo
Ik ben allang blij dat ik eindelijk echt kan gaan plannen enzo. En geloof me, zoals het gaat worden is het alles behalve ik ooit bedacht heb hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 april 2006 @ 16:35:10 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348770
Yoni! Het klinkt allemaal wel erg goed hoor! Die 4 maanden gaan gewoon ongemerkt voorbij en voor je het weet is het volgend jaar zomer en dan... *tatatata* *tatatata*
  donderdag 27 april 2006 @ 16:36:23 #122
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37348810
Misschien vinden anderen het stom, maar ik wil altijd graag weten waar ik aan toe ben, en omdat vriend blijft zeggen niet te weten wanneer hij dan wel toe is om te proberen een kindje te krijgen, hebben we samen gisteravond afgesproken dat ik volgende week Implanon bij me laat inbrengen in mn arm (dit is een voorbehoedsmiddel wat 3 jaar werkzaam is) en na de 3 jaar laat ik het eruit halen en niet opnieuw inzetten, maar zullen we gaan proberen zwanger te worden.
Zo heb ik toch een beetje weet van waar in naar uit ga kijken, en hij heeft ruimte om ander werk te gaan vinden waarin ie zich beter voelt.
Ik hou trouwens van dit topic heerlijk om van me af te praten en te lezen dat er mensen zijn zoals ik
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  donderdag 27 april 2006 @ 16:39:44 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348928
Ik kan het me heel goed voorstellen MevrouwKoRn. Ik heb ook wel eens op het punt gestaan om toch maar weer aan de pil te gaan of de NuvaRing te gaan halen. Puur omdat ik gek werd/word van iedere keer maar hopen dat dat condoom mss lek is.
Maar goed, ik doe het niet omdat ik die hormonen echt troep vind.
En ach... dat rammelen gaat echt bij vlagen bij mij. Gisteren zat ik bij m'n zus en toen zat ze allerlei dingen van mijn nichtje te vertellen en dan heb ik wel zoiets van 'ik wil oohook!'. Maar goed, ik denk te weten dat ik iig niet nog 3 jaar hoef te wachten, dus dat maakt het wachten wel ietsje makkelijker idd.
pi_37349204
MevrouwKoRn, ik heb nu een spiraaltje, dus ik heb hetzelfde als jou een beetje, het spiraaltje kan nog ongeveer 2,5 jaar mee, dus daarna is het denk ik wel zover(misschien eerder, maar daar reken ik nog niet zo op...)
mijn huisarts wilde mij geen implanon geven omdat ze vond dat die te onbetrouwbaar was....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 27 april 2006 @ 16:57:14 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_37349562
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
MevrouwKoRn, ik heb nu een spiraaltje, dus ik heb hetzelfde als jou een beetje, het spiraaltje kan nog ongeveer 2,5 jaar mee, dus daarna is het denk ik wel zover(misschien eerder, maar daar reken ik nog niet zo op...)
mijn huisarts wilde mij geen implanon geven omdat ze vond dat die te onbetrouwbaar was....
Implanon is onbetrouwbaar als je overgewicht hebt of je huisarts hem niet goed in kan brengen. Maarja, dat is wat mijn huisarts tegen mij zij, dat mijn gewicht niet echt voor de implanon geschikt was. Ook niet gek natuurlijk, ik heb ook niet voor niets een zwaardere pil
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 april 2006 @ 16:58:25 #126
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37349607
@Bright eyes: Ik weet echt bijna zeker dat jij binnen nu en december dit topic gewoon verlaten gaat en hartstikke zwanger wordt!! Bij jullie duurt het vast niet al te lang meer!

@teigan: of het wel veilig was, dat was meteen mijn eerste vraag, en mijn huisarts zei van wel, en dat als iemand toch zwanger erdoor zou worden dat dan het hele buisje helemaal niet goed gezet is, maar dat dat zeer zelden tot nooit was, ze zei dat de betrouwbaarheid gewoon net als mn pil is, en dat het veel minder hormonen bevat.
Enigste nadeel met Implanon kan zijn dat je niet precies om de 3 weken ongesteld wordt en dat je bloedingen anders kunnen zijn.(sorry voor het even offtopic gaan)
Veiligheid vond ik dus het allerbelangrijkste, ikzelf zeg heel eerlijk dat als ik per ongeluk zwanger zou raken het echt niet erg zou vinden , maar mijn vriend zou echt zwaar in shock zijn en er nu echt niet blij mee zijn. Hij wil gewoon voorzichzelf het idee hebben dat hij er helemaal klaar voor is, en dat heeft ie nu nog niet.
Gependeld
  donderdag 27 april 2006 @ 17:11:44 #127
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37350029
Hey BE ik ben dus niet de enige die weigert nog langer de pil te slikken. Echte troep, alleen rammel ik veel harder sinds ik 2 jaar terug ben gestopt. Of misschien rammel ik wel harder omdat ik toen ook net mijn relatie kreeg met Knut en ik gewoon heel graag een SillyKnutje wil Romantisch he

Ik vind 3 jaar wachten echt te lang. We willen het wel eerder dan 3 jaar eerlijk gezegd.
  donderdag 27 april 2006 @ 17:22:02 #128
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37350390
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:11 schreef Silmarwen het volgende:
Hey BE ik ben dus niet de enige die weigert nog langer de pil te slikken. Echte troep, alleen rammel ik veel harder sinds ik 2 jaar terug ben gestopt. Of misschien rammel ik wel harder omdat ik toen ook net mijn relatie kreeg met Knut en ik gewoon heel graag een SillyKnutje wil Romantisch he

Ik vind 3 jaar wachten echt te lang. We willen het wel eerder dan 3 jaar eerlijk gezegd.
Ja wat dacht je dat ik het liefste wou dan
Gependeld
  donderdag 27 april 2006 @ 17:33:26 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_37350804
Nou, ik heb het nadeel dat ik zonder pil echt gewoon heeeeel veel last van mijn menstruatie heb en dan dus ook echt heel veel bloed verlies enzo. Met de pil is dat een stuk minder... Maarja, wellicht komen ze ooit nog met een uitvinding daarvoor.

(alhoewel ik wel denk ik ik vrij snel na kinderen de hele reutemeuteut eruit laat halen in verband met diverse problemen in de familie met baarmoeders en eierstokken en dergelijke).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 april 2006 @ 17:37:38 #130
54772 Silmarwen
pi_37350931
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb het nadeel dat ik zonder pil echt gewoon heeeeel veel last van mijn menstruatie heb en dan dus ook echt heel veel bloed verlies enzo. Met de pil is dat een stuk minder... Maarja, wellicht komen ze ooit nog met een uitvinding daarvoor.

(alhoewel ik wel denk ik ik vrij snel na kinderen de hele reutemeuteut eruit laat halen in verband met diverse problemen in de familie met baarmoeders en eierstokken en dergelijke).
Ja ik had hetzelfde probleem, ik slikte de pil ook al vanaf mijn 13-de daarvoor maar mijn menstruatie werd met de jaren onregelmatiger en bleef erg zwaar. Nu ik ben gestopt met de pil is hij regelmatig en minder heftig. Gek he.

Maar alles eruit halen, dat lijkt me behoorlijk heftig eigenlijk.
  donderdag 27 april 2006 @ 17:39:57 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_37351003
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:37 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja ik had hetzelfde probleem, ik slikte de pil ook al vanaf mijn 13-de daarvoor maar mijn menstruatie werd met de jaren onregelmatiger en bleef erg zwaar. Nu ik ben gestopt met de pil is hij regelmatig en minder heftig. Gek he.

Maar alles eruit halen, dat lijkt me behoorlijk heftig eigenlijk.
Is het ook hoor, daar ben ik me van bewust. Maar in de lijn van moeder kant zijn er gewoon heel veel problemen geweest en er zit een gigantische kans is dat ik ook die problemen ga krijgen. Dat vanaf het eerste moment mijn menstruatie zo zwaar was was dus bij mijn moeder en haar zussen ook zo, en die hebben dus ook allemaal die problemen, net zoals hun moeder en wellicht ook nog verder terug.

Maarja, ik zat dus gisteren wel een beetje met een dubbel gevoel naar Greys Anatomy te kijken enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 april 2006 @ 19:15:06 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37354003
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:11 schreef Silmarwen het volgende:
Hey BE ik ben dus niet de enige die weigert nog langer de pil te slikken.
Ik ben in Augustus 2003 al gestopt met de pil. Ik voelde me er gewoon niet goed bij libido problemen oa. Kort daarna liep mijn relatie op de klippen. En ik ben gewoon niet meer begonnen toen ik stinkie leerder kennen. Ik heb nog even 2 maanden de nuvaring geprobeerd maar dat vond ik ook niks.
quote:
Echte troep, alleen rammel ik veel harder sinds ik 2 jaar terug ben gestopt. Of misschien rammel ik wel harder omdat ik toen ook net mijn relatie kreeg met Knut en ik gewoon heel graag een SillyKnutje wil Romantisch he

3 jaar is ook wel heel lang nog. Ik geloof ook niet dat ik dat nog zou kunnen. Sowieso zou ik mezelf dan echt te oud vinden worden. Ik ben als de dood dat het niet lukt en als je dan pas op je 33e begint en dan nog jaren aan moet rommelen en doen... Er komen dan te veel grenzen te dichtbij.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:43:45 #133
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37354999
Dat is waar ja, leeftijd speelt ook zeker mee,als ik eind 20/begin 30 zou zijn geweest dan zou ik volgens mij helemaal op springen staan
Gependeld
  donderdag 27 april 2006 @ 20:07:04 #134
54772 Silmarwen
pi_37355847
Ik ben nu 23 (in augustus 24) dus ik heb nog wel even alhoewel Knut natuurlijk al 27 is.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:16:29 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37356203
! Jonge blommen!
Maar op zich wel fijn dat je er nu wel al iig iets concreter mee bezig kan zijn. Ik wilde op zich ook al wel in mijn vorige relatie maar hij nog totaal niet en hij studeerde nog en ik was kostwinner/hypotheekbetaler zeg maar dus daar zat het er helemaal nog niet in. Gelukkig dus maar achteraf.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:17:56 #136
54772 Silmarwen
pi_37356249
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
! Jonge blommen!
Maar op zich wel fijn dat je er nu wel al iig iets concreter mee bezig kan zijn. Ik wilde op zich ook al wel in mijn vorige relatie maar hij nog totaal niet en hij studeerde nog en ik was kostwinner/hypotheekbetaler zeg maar dus daar zat het er helemaal nog niet in. Gelukkig dus maar achteraf.
Hier hetzelfde. Gelukkig verdient Knut wel goed, financieel zou het ook geen probleem zijn eigenlijk.

Ik werd trouwens erg kribbig van de pil. Ik kreeg mega pms, das nu veel minder. Maar ik hoor steeds meer vrouwen die gestopt zijn met die hormonen en gewoon condooms etc gebruiken.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:19:43 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_37356303
Ik heb nooit libidolast gehad, tot de operatie dus. Maarja, mijn hele huishouding is toen natuurlijk op de schop gegaan. Ben na de operatie wel een tijdje met de pil gestopt, maar dat hielp niets en toen kreeg ik weer de normale klachten die ik zonder pil heb. Tja, dan maar wat minder libido.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37356582
Nah, minder libido heb ik er niet voor over dus heb ik ook maar laatst besloten om die pil eruit te gooien. Ik verdenk die pil tevens van hoofdpijnaanvallen dus dat is maar mooi meegenomen en ik voel me (na 2 weken al ) alweer een stuk vrolijker in mijn hoofd. Eniwee, dan maar lekker kloten met condooms en flinke schop onder zijn kont geven dat ie toch echt moet gaan afstuderen . Ik voel me toch zo best oud tussen al die jonge blommen ...
  donderdag 27 april 2006 @ 20:38:45 #139
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37356901
Hey, je bent zo oud als je je voelt hoor!!
Ikzelf ben 22, in oktober wordt ik 23. Mijn vriend is 27.

Ik ben 6 jaar aan de pil nu (6 jaar lang dezelfde) en al die jaren was mn libido echt helemaal niks, en in combinatie met de erge hoofdpijn aanvallen in mn stopweek /1e week pil die ik er ongeveer een half jaar geleden bij kreeg ben ik dus erg blij dat ik volgende week helemaal van de pil af ben, en dus Implanon proberen ga, volgens mij kan het alleen maar positief uitpakken.
Gependeld
  donderdag 27 april 2006 @ 20:43:33 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37357048
Hoe oud ben jij dan Pandorah?
pi_37368006
Implanon is veilig en een stuk fijner dan de pil vind ik.
Het enige nadeel dat ik had met de implanon is dat ik tussendoor weleens ongesteld werd en het soms wat langer duurde. Dit was overigens de eerste 2 jaar niet zo.

o ja en rammel.
BlaBlaBla
pi_37368574
Waarschijnlijk gaan wij stoppen zodra ons nieuwe huis klaar is.
En dat is waarschijnlijk in augustus.

Sorry moest het even kwijt.

Wij zijn bijna 30 en bijna 34.
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 09:32:09 #143
81992 Githa
pi_37368596
Jolene jaaaaa, eindelijk dan toch...augustus is al snel
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:34:07 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37368644
jolene! Wat leuk!
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:41:00 #145
54772 Silmarwen
pi_37368794
Jolene wat gaaf! Ik hoop dat het snel mag lukken en dat er ergens in mei een mooi kindje geboren mag worden.
pi_37369245
Ja, echt leuk.

Ben ook helemaal blij.
pi_37375036
Gaaf Jolene , succes!
Fake it till you make it...
pi_37375113
leuk joh jolene!!!

ik vroeg gisteren aan vriendje of we echt nog gingen wachten totdat mijn spiraaltje eruit moet, en hij vond van wel.... Dus hier duurt het dan nog wel 2,5 jaar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 13:59:03 #149
43556 miss_dynastie
pi_37375657
Jolene, wat leuk
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:23:07 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37378295
Wat goed Jolene!

En Pandorah ook, zet 'm maar aan het werk hoor. Hij mag er ook wel wat moeite voor doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:51:08 #151
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37379171
Jolene wat leuk, alvast heel erg veel succes

@ Teigan, wie weet zijn wij dan 'straks' wel samen zwanger Ik ben nu dus al nieuwsgierig wie ooit samen zwanger zullen zijn met mij en met wie ik allemaal kletsen zal in zwangerschap en geboorte

Ik bedacht me vanmorgen ook dat dat pendelen wel eens heel goed zou kunnen uitkomen, daaruit kwam ''zwanger in april 2009"

[ Bericht 2% gewijzigd door MevrouwKoRn op 28-04-2006 16:23:47 ]
Gependeld
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:03:40 #152
54772 Silmarwen
pi_37379597
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Jolene wat leuk, alvast heel erg veel succes

@ Teigan, wie weet zijn wij dan 'straks' wel samen zwanger Ik ben nu dus al nieuwsgierig wie ooit samen zwanger zullen zijn met mij en met wie ik allemaal kletsen zal in zwangerschap en geboorte

Ik bedacht me vanmorgen ook dat dat pendelen wel eens heel goed zou kunnen uitkomen, daaruit kwam ''zwanger in 2009"
Bij mij kwam eruit februari 2007
pi_37379775
Bij mij kwam eruit 2008
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:24:54 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_37382339
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef Pandorah het volgende:
Nah, minder libido heb ik er niet voor over dus heb ik ook maar laatst besloten om die pil eruit te gooien. Ik verdenk die pil tevens van hoofdpijnaanvallen dus dat is maar mooi meegenomen en ik voel me (na 2 weken al ) alweer een stuk vrolijker in mijn hoofd. Eniwee, dan maar lekker kloten met condooms en flinke schop onder zijn kont geven dat ie toch echt moet gaan afstuderen . Ik voel me toch zo best oud tussen al die jonge blommen ...
Zou hij sneller afstuderen als je ineens zwanger zou zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37390855
volgens mij kwam er bij mij 2007 uit...
Ik ben ook wel benieuwd met wie ik samen ga posten hier straks....
Maar dat is nog wel even weg dus...
pi_37391479
BE ik heb van de week gedroomd dat je in dit topic een post met 2 smileys had neergezet (vraag me niet welke) en dat het betekende dat jullie er voor gingen!
Hoezo, ik ben er te veel mee bezig maar ik vond het zo leuk voor je
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:58:51 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37391638
Wat leuk voor mij idd piglet!
Helaas helaas... maar goed, zoals ik in een ander topic vanmiddag zei wil stinkie iig nog een keertje gewoon saampjes op vakantie en aangezien de vakantie steeds dichterbij komt hoop ik dat het startsein ook steeds dichterbij komt. Alleen ga ik dat dan toch niet niet melden hier.

Overigens rammel ik op het moment echt weer superhard. Mede een beetje door dit topic, mijn superleuke nichtje en de vrienden-kindjes. Ik mag 13 mei een middag en avond op Noa (bijna 3) en Elize (10 mnd) passen en daar heb ik wel heel erg veel zin in. Noa is echt een superleuk en heel slim meisje aan het worden en Elize is echt een zonnetje in huis. Die hoef je maar aan te kijken of ze lacht.
Dus dan kan ik me weer even uitleven.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 28-04-2006 23:10:58 ]
pi_37391833
Ik meen me te herinneren dat ik inderdaad verbaasd was dat je het kwam melden
Want je had inderdaad al gezegd dat je dat niet zou doen.
Maar goed, wie weet dat het na de vakantie inderdaad zover is. En voorlopig kun je je even heerlijk uitleven zo te lezen, dus geniet er maar van
pi_37394665
Pendelen? Met zo'n kettinkje? Zou ik ook wel stiekem willen weten.
Back in business.
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:55:47 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37396090
BE, een maand na onze 'laatste vakantie samen' was ik zwanger. Dat was voor ons een soort van 'afsluiting/begin' geworden. Heb ook echt in het vliegtuig op de terugvlucht mijn eerste hormonen geslikt. Beviel prima.

Hier rammelt het ook. Gelukkig weet ik door huis-stress mezelf nog goed te bedwingen. Maar anders...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:35:56 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37396532
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:36 schreef Shirley het volgende:
Pendelen? Met zo'n kettinkje? Zou ik ook wel stiekem willen weten.
glossy is ermee begonnen. Als je haar mailt wil ze vast wel even pendelen voor je.
Maar het pendelgebeuren in OUD was inmiddels afgesloten, vandaar liever hier niet weer een hele nieuwe verzoekreeks starten.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:42:44 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37410186
Zijn jullie ook wel eens strontchagrijnig omdat je gewoon wil, en wel nu!?

Het trekt meestal wel snel over, maar soms... Arme stinkie.
pi_37411332
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Brighteyes het volgende:

Het trekt meestal wel snel over, maar soms... Arme stinkie.
Komt me bekend voor BE
pi_37411342
Hihi BE, arme Stinkie... Het is soms maar afzien voor die kerels volgens mij .

Wij gaan van de zomer een paar daagjes logeren bij vrienden met een kleine... ik smelt nu al bijna .
Maar goed, ik ben van de week een babbel gaan maken met de huisarts over mn twijfels over wel of niet. Mn gerammel en mn verstand wat recht tegenover elkaar lijkt te staan soms.
Ik ga kijken of ik mbv een psych het wat meer op een rijtje kan krijgen allemaal...
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 21:16:58 #165
43556 miss_dynastie
pi_37413036
Oeps, foute topic...

Enneh, BE, een beetje herkenbaar, ben nu eigenlijk meer met andere dingen bezig (babykat , is ook een baby, maar dan anders )
pi_37415365
miss_dynastie, babykatje... ah dat is wel lieeeef en alvast beetje oefenen... toch?!
  zondag 30 april 2006 @ 08:36:11 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_37420553
Ik zou alleen niet oefenen met borstvoeding
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 april 2006 @ 08:46:49 #168
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37420577
quote:
Op zondag 30 april 2006 08:36 schreef Troel het volgende:
Nou ja, ik kan me herinneren dat er ergens een vrouw was die weestijgertjes borstvoeding gaf? Vraag me wel af of ze het overleefd hebben, aangezien mensenmelk hoogstwaarschijnlijk niet geschikt is voor kleine tijgertjes... Of misschien was het wel een hoax...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37420648
quote:
Op zondag 30 april 2006 08:36 schreef Troel het volgende:
Auw... dat lijkt me inderdaad dan weer wat minder handig , maar vertroetelen enzo kan wel
  zondag 30 april 2006 @ 09:23:21 #170
2738 Knut
Loyal Dog
pi_37420687
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Daar heeft Sil nou noooooit last van
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 30 april 2006 @ 09:23:50 #171
54772 Silmarwen
pi_37420692
quote:
Op zondag 30 april 2006 09:23 schreef Knut het volgende:

[..]

Naaah

Nou ja, misschien een beetje dan.
pi_37420698
hihihi
  zondag 30 april 2006 @ 12:42:20 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37423505
quote:
Op zondag 30 april 2006 09:23 schreef Knut het volgende:
Arme jongen!
  zondag 30 april 2006 @ 12:59:12 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37423955
Knut, wacht maar tot ze zwanger is, dan wordt het nog erger.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 30 april 2006 @ 13:29:30 #175
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37424686
Wat een dubbelgevoel hier. Mijn zus heeft met een stralende glimlach net verteld dat ze bijna 7 weken zwanger is.
En ik ben natuurlijk wel tevreden voor haar. Echt tevreden hoor Want na 2 jaar proberen en mislukken verdient ze het echt.

Maar toch voel ik ergens wel een paar steken... en dat gevoel heb ik niet graag
  zondag 30 april 2006 @ 13:30:33 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_37424707
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:29 schreef leonieke het volgende:
Wat een dubbelgevoel hier. Mijn zus heeft met een stralende glimlach net verteld dat ze bijna 7 weken zwanger is.
En ik ben natuurlijk wel tevreden voor haar. Echt tevreden hoor Want na 2 jaar proberen en mislukken verdient ze het echt.

Maar toch voel ik ergens wel een paar steken... en dat gevoel heb ik niet graag
* Troel knufs leonieke
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 april 2006 @ 13:31:36 #177
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37424725
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef Troel het volgende:

[..]

* Troel knufs leonieke
Thx meid
  zondag 30 april 2006 @ 14:21:57 #178
26341 Mariposa
Telt af...
pi_37425988
Hmm Leonieke, wrang is dat toch he. Maar wel begrijpelijk en normaal om dat gevoel te hebben. De laatste dagen wordt hier ook flink gestoken

Dikke knuffel
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 30 april 2006 @ 14:57:08 #179
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37426756
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:21 schreef Mariposa het volgende:
Hmm Leonieke, wrang is dat toch he. Maar wel begrijpelijk en normaal om dat gevoel te hebben. De laatste dagen wordt hier ook flink gestoken
Ik weet eigenlijk niet of het normaal is. Het is mijn zus, ik zou door het dolle heen moeten zijn (want ik word zelfs meter). Ze heeft er dan ook 2 jaar op gewacht, hormonen moeten nemen enzo (nu is ze wel zonder hormonen zwanger geworden hoor ) Maar toch krijg ik nu schrik als ik eraan denk dat ongeveer elk gesprek over die zwangerschap zal gaan.
Maar ik probeer me sterk te houden (als ze er zijn)
quote:
Dikke knuffel
Thx
pi_37427156
ik snap het gevoel leonieke, ik zie in dat opzicht er best tegenop als mijn schoonzus straks een keer zwanger is... Die liep een paar jaar geleden enorm te springen dat ze kinderen wilde en wel op dat moment... Toen kreeg ze een andere baan en nu wil ze daar eerst carriere maken(ze stopt straks wel helemaal als er kinderen komen), dus ik weet niet wanneer dat gaat gebeuren...
Maar ik ben dan ook bang dat het gesprek nergens anders meer over zal gaan..
  zondag 30 april 2006 @ 16:22:38 #181
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37428720
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef teigan het volgende:
ik snap het gevoel leonieke, ik zie in dat opzicht er best tegenop als mijn schoonzus straks een keer zwanger is... Die liep een paar jaar geleden enorm te springen dat ze kinderen wilde en wel op dat moment... Toen kreeg ze een andere baan en nu wil ze daar eerst carriere maken(ze stopt straks wel helemaal als er kinderen komen), dus ik weet niet wanneer dat gaat gebeuren...
Maar ik ben dan ook bang dat het gesprek nergens anders meer over zal gaan..
Ik heb een schoonzus die haar kinderoppas al heeft geregeld voor volgend jaar terwijl ze nog niet zwanger is. Maar ze vond het wel nodig om het al met de familie te delen
Nu maar hopen dat die er nog wat mee wacht hoor
  maandag 1 mei 2006 @ 16:05:42 #182
144404 waterfly
van de wap
pi_37457266
ik heb een schoonmoeder die het bij ieder wekelijkse bezoekje toch wel nodig vindt om te "laten vallen" dat ze voorlopig nog geen oma wenst te worden.... over een jaartje ofzo, valt niet onder voorlopig, toch??
  maandag 1 mei 2006 @ 16:07:51 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37457342
Volgens mij zijn dat soort opmerkingen juist een 'En? Wanneer?' dus dat jaartje gaat haar vast nog te lang duren.
pi_37457597
ik heb het er nou echt nooit met mijn ouders en schoonouders over.... Heb ik ook niet zoveel behoefte aan eerlijk gezegd..
Het is meer dat er uit de omgeving soms eens een vraag komt, maar de meesten snappen wel dat zoiets toch pas na mijn afstuderen eens gaat gebeuren.
  maandag 1 mei 2006 @ 16:18:39 #185
144404 waterfly
van de wap
pi_37457742
oh nee hoor BE.. mijn moeder vraagt gewoon wanneer we de kinderwagen nou gaan uitzoeken... (die heb ik in gedachte trouwens al honderd keer gekocht..)
  maandag 1 mei 2006 @ 16:37:10 #186
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37458296
Volgens mij krijg je die vraag van of er snel kinderen gaan komen echt nog veel vaker als je eenmaal getrouwd bent, ik weet het haast wel zeker dat dat hier wel zo zal zijn (van vriends kant) daar wordt nu ook al gevraagd of we gaan trouwen omdat ze wel zin in een feestje hebben
Hebben zij straks even dikke pech (wij trouwen dus alleen met zn tweetjes in Vegas)
Gependeld
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:58:04 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37477909
Leonieke, misschien kun je er eens met je zus over praten? Dat je natuurlijk best met haar zwangerschap meeleeft, maar wel graag op je eigen tempo?
Dat hielp hier heel erg. Zo heb ik bij een vriendin juist heel veel meebeleefd (mocht zelfs de echo zien waarbij te horen was dat ze een meisje zouden krijgen, terwijl dat voor iedereen geheim was. ) Gewoon omdat we dat samen goed konden delen en ik het bij haar zwangerschap juist erg prettig vond. Bij schoonzus heb ik eerst wat afstand gehouden, dit weer omdat zij erg belerend naar mij deed. ("Je moet er niet teveel mee bezig zijn, dan ben je ook zo zwanger").
Ik hoop echt dat je een goede weg kunt vinden en met je zus kan genieten. Misschien af en toe met een traan, makkelijk is het niet. Dikke zoen hoor! (En gefeliciteerd, tantetje! )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37484533
Na al super lang mee te lurken in OUD kruip ik toch maar eens onder mijn steetje vandaan.
Heb stilletjes jullie gerammel meegelezen en ga lekker rustig met jullie mee rammelen.
Vriendje en ik hebben een kinderwens alleen op dit moment blijft het even bij een wens .

Binnenkort ga ik bij een zwanger vriendinnetje op visite dus dan zal het gerammel wel weer helemaal erg worden maar daar kom ik wel weer over heen
♥ Love is Love ♥
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:45:12 #189
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37487364
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 07:58 schreef Lishe het volgende:
Leonieke, misschien kun je er eens met je zus over praten? Dat je natuurlijk best met haar zwangerschap meeleeft, maar wel graag op je eigen tempo?
Dat hielp hier heel erg. Zo heb ik bij een vriendin juist heel veel meebeleefd (mocht zelfs de echo zien waarbij te horen was dat ze een meisje zouden krijgen, terwijl dat voor iedereen geheim was. ) Gewoon omdat we dat samen goed konden delen en ik het bij haar zwangerschap juist erg prettig vond. Bij schoonzus heb ik eerst wat afstand gehouden, dit weer omdat zij erg belerend naar mij deed. ("Je moet er niet teveel mee bezig zijn, dan ben je ook zo zwanger").
Ik hoop echt dat je een goede weg kunt vinden en met je zus kan genieten. Misschien af en toe met een traan, makkelijk is het niet. Dikke zoen hoor! (En gefeliciteerd, tantetje! )
Thx (maar ik word zelfs doopmeter )
Ik voel me er momenteel goed bij Heb zelfs al zitten fantaseren hoe mijn metekind dan eitjes gaat komen rapen enzo.
Dit weekend gaan we waarschijnlijk eens langsgaan bij hen thuis want ik vind van mezelf dat ik er wel goed op gereageerd heb, maar het kon wel beter (en ik moet haar nog iets gaan vragen ook).

Moest mijn schoonzus nu ook zwanger zijn, zou ik er ook wel anders tegenover staan denk ik omdat het mijn schoonzus is en die ook wel af en toe vragen stelt die (volgens mij) niet gepast zijn.

Maar ik gun het mijn zus en haar vriend écht en ik hoop dat alles goed afloopt enzo.

En zoals je zei, af en toe een traan, dat zal er waarschijnlijk ook wel bij te pas komen, maar dat nemen we er maar bij
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:10:00 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37490622
Welkom hier Angel!

Waarom blijft het bij jullie bij een wens? Als ik zo brutaal mag zijn?
pi_37490876
Het blijft nog even een wens omdat ik nog geen vast contract heb op mijn werk en dat willen we wel erg graag voordat we aan kindertjes beginnen, wil een "goede" basis hebben.
Dus vandaar dat het nog even wachten is.
Maar rammelen kan ik als de beste
♥ Love is Love ♥
pi_37496626
Mja. *kuch*.

Ik heb het er steeds vaker met m'n over dat het eventueel 'ooit' toch wel leuk zou zijn. Kindjes. Maar als ik zo eens bedenk hoe ik dat 'ooit' dan zie dan komt dat toch in gedachten wel steeds een paar jaar dichterbij.

Eerst wat het van "zo begin 30?" toen "eind 20" en nu is het al "als ik een paar jaar werk na m'n studie die over twee jaar als het goed is af is..". En m'n meneer vind het ook alleen maar leuk om over te hebben dus dat is ook al zo 'raar'

En nu zijn we het net ook nog in een maffe bui helemaal ineens onverwacht eens geworden over een eventuele meisjes en jongensnaam

Ik vind dit echt stom, ik moet nog 21 worden en ik zit al regelmatig in OUD mee te lurken en te kijken naar de lieve foto's van al die mooie leuke kinderen en dan gaat het echt zo door m'n hoofd van "wat zou het leuk zijn als...". Terwijl ik juist jaren heb geroepen van "ik word echt niet vroeg moeder hoor - no way". Het is dat ik nog volop studeer en hij ook.. men, wat maf allemaal

Ook blijf ik malen over het feit dat mijn ouders bijna 8 jaar geprobeerd hebben kinderen te krijgen, toen de hoop opgegeven hebben en toen 2 jaar later kwam ik ineens (ze mochten niet adopteren want m'n vader was volgens de regels toen te oud). Ik bedoel, wat nou als het bij ons ook zo gaat? Zou dat erfelijk zijn?

Allemaal van dat soort vragen en gedachten.. het wordt een beetje apart.. dus ik dacht - ik gooi het hier neer, dan ben ik het kwijt

Het waait vast weer over

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2006 22:11:37 ]
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:45:41 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37497671
Onvervalst rammelwerk hoor Razztwizzle!
Gooi het er hier lekker uit en verder... als jullie er op enig moment toe zouden besluiten dan is dat toch prima? Blijkbaar zijn jullie er dan gewoon hardstikke klaar voor!
pi_37497825
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:
lapt tekst
vrouwen
van mijn kant, de van razztwizzle,
we hebben het het inderdaad wel eens over. En inderdaad, vaker dan andere leeftijd genoten.
Als ik er over denk, dan voelt het alsof er iets in mij warm word. Een bepaald verlangen.
Ik bedoel, tja, ik zou het geweldig vinden om 'vader' te worden. Om samen met mijn een kind te krijgen. Het samen opvoeden, het samen alle liefde geven die we het maar kunnen geven, en en en
Maar de keus ligt bij Razztwizzle, ik ben immers in Februari klaar met de stage, en kan daar naar alle waarschijnlijkheid blijven werken. Dan ben ik naar mijn idee wel klaar eigenlijk. Razztwizzle heeft dan nog een tijdje te gaan. Maar oh wat wil ik graag
tegen die tijd lieverd
pi_37498008
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:50 schreef medianerd het volgende:

[..]
in reactie daarop,
We zijn nu bijna 2 jaar samen. In die tijd hebben we niet stilgezeten. We wonen samen, we zijn verloofd, doen samen leuke dingen ( binnenkort weekendjeweg.nl naar antwerpen, romantisch samen ) etc etc. Ik bedoel te zeggen, Ik ben er klaar voor. En kan me geen beter persoon wensen dan mijn Razztwizzle
Als ze me dan weer eens foto's laat zien van schattige kinderen uit het OUD forum.. dan smelt ik helemaal
en zij ook
pi_37498104
ahh, wat een lieve reactie.
Kijk - dat bedoel ik nou: allebei er 'klaar' voor, alleen ik wil nog wel eerst studie afmaken, werken, een goede basis hebben zeg maar.
pi_37498132
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
ahh, wat een lieve reactie.
Kijk - dat bedoel ik nou: allebei er 'klaar' voor, alleen ik wil nog wel eerst studie afmaken, werken, een goede basis hebben zeg maar.
maar ik word toch kostwinner?
pi_37498274
Zo'n discussie dus Wordt het duidelijk?
* Razztwizzle maar naar bed gaat en verder gaat rammelen/twijfelen/nadenken
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:29:18 #199
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37498535
Ooh... lief hoor. Razztwizzle, je verhaal is enorm herkenbaar hoor!
Vandaag ook weer heel toevallig met vriendje over ''later'' gehad. En hij kwam alvast met wat namen op de proppen. Nou, echt niet dat mijn kindje zo'n naam zal krijgen! Dus daar moeten we het nog over eens worden. Gelukkig nog wel even de tijd voor.
Back in business.
  woensdag 3 mei 2006 @ 08:35:09 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37502201
Die reactie van medianerd!
Dat kom je niet vaak tegen dat een man zo hard rammelt!

Ik ben jaloers op je Razztwizzle!
pi_37502627
Wat leuk dat jullie samen zo rammelen Razztwizzle en Medianerd .
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:13:57 #202
54772 Silmarwen
pi_37502695
AH wat lief hier

En razztwizzle, volgens mij is elke vrouw bang onvruchtbaar te zijn. Mijn moeder kreeg mij na 2 jaar proberen en tussen mij en mijn broertje zit 6 jaar (en heel wat miskramen) Ik ben dus ook best bang dat het nooit zal lukken. Van het idee alleen al prikken mijn ogen, dat zou ik zo afschuwelijk vinden.
pi_37502783
Bij mij ouders duurde het ook twee jaar de eerste keer en mijn zus scheelt nog geen jaar met mij (de eerste) dus dat kan ook nog.
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:21:35 #204
393 phileine
española
pi_37502852
Voor iedereen die bang is dat het niet zo snel gaat lukken: je zou alvast met de pil kunnen stoppen en een ander voorbehoedsmiddel proberen. Dan krijg je in ieder geval een beeld of je cyclus een beetje in orde is en dat is vaak al een goede indicatie.
mooi he, alles
pi_37503068
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:21 schreef phileine het volgende:
Voor iedereen die bang is dat het niet zo snel gaat lukken: je zou alvast met de pil kunnen stoppen en een ander voorbehoedsmiddel proberen. Dan krijg je in ieder geval een beeld of je cyclus een beetje in orde is en dat is vaak al een goede indicatie.
Dat was gedeeltelijk ook de reden om te stoppen met de pil, om te kijken of mijn cyclus nog op orde is omdat ik ook alweer wat ouder (voor BE: 33) ben...

Ook even klagen: iedereen in mijn omgeving is weer eens zwanger. Ik vind het erg leuk voor ze hoor maar het maakt mij erg onrustig
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:38:26 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37503155
Ik ben 2 1/2 jaar geleden met de pil gestopt.
Sinds die tijd zo regelmatig dat je er echt een klok op kon zetten. Maar sinds 3 maanden ligt de boel dus over hoop.
Ik gok dat het komt doordat ik na het stoppen met roken toch een puntje of wat te veel omhoog ben gegaan qua BMI
Maar goed, best irritant dus.
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:07:06 #207
26341 Mariposa
Telt af...
pi_37503700
Razztwizzle en Medianerd, wat lief zijn jullie voor elkaar

Ik rammel voorlopig ook wel door.

Gisteren nog met er over gehad, wat hij er allemaal van vond, dat een zwangerschap iig uitgesteld gaat worden of misschien wel nooit zal komen. Hij vind het voor mij vervelend, maar voor zich zelf ook wel, hij zei dat hij net helemaal aan het idee gewend geraakt was en nu is alles weer onzeker. Ik geloof wel dat hij wel meer hoop/positiviteit ziet dan ik, daar trek ik me dan maar weer aan op .

Ow ja gisteren dus weer de de pil begonnen, omdat ik zwaar ongesteld ben. Ik denk/hoop dat er dus geen zwangerschap geweest is. Wat een slechte start zou ik ons kindje dan meegegeven hebben
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_37504446
Ik heb een spiraaltje nu, maar mijn cyclus ligt ook door de war... Vanaf een bepaald gewicht werd ik niet meer ongesteld, en nu ik daar weer ietsjes onderzit word ik weer ongesteld, maar heel erg onregelmatig..

Dat is dus nog wel iets waar ik me druk om maak, vooral omdat het afvallen heel moeilijk gaat..
pi_37504503
Wat een lieve reacties allemaal hier ik ben dus niet raar gelukkig.

Tja, stoppen met de pil. Het is nu toch duidelijk dat ik zeker nog een jaar of 2/3 (of 1/2) (of een half) ik word echt gestoord van die gedachten wil wachten, en de pil is zo lekker makkelijk . Ondertussen gewoon lekker samen verder rammelen

M'n nerd is erg lief ja het is fijn te weten dat hij en ik er gewoon hetzelfde over denken, en ach - misschien als hij volgend jaar echt werkt en we misschien verhuizen uit dit studentenhuis.. misschien dat het dan helemaal niet zo slecht uitkomt als ik mezelf inprent

Er was vorig jaar al een akkefietje dat ik bijna een week over tijd was en dat we samen al half besloten hadden dat àls (als als als) ik dan toch zwanger bleek te zijn dat we er dan gewoon voor zouden gaan.
En toen was ik nog volop in m'n 3e jaar van m'n studie bezig, nu heb ik al bijna m'n Bachelor.. dus 'slecht uitkomen' vind ik gewoon heel relatief klinken Toen was ik zelfs (ondanks dat ik ook wel opgelucht was) ook een beetje sip dat het toch niet zo was (ik begreep toen al niks van mezelf ).

Het is in ieder geval altijd leuk om over te dagdromen, om in OUD mee te blijven lurken, en om telkens als ik in Groningen op weg naar de universiteit langs de Prenatal loop half te smelten bij al die lieve babydingetjes dat is toch niet raar he

Dikke knuf aan alle rammelaars hier het is echt wel een opluchting om te horen dat het helemaal niet maf is om ('zo jong nog' ) hier al aan te denken en over te dromen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2006 10:46:22 ]
pi_37509066
Razztwizzle het is helemaal niet gek raar vreemd of wat dan ook om al te rammelen!
Ik ben nu net 23 en rammel eigenlijk al zeker 2 jaar!

Mijn vriend "rammelt" ook gewoon lekker met me mee! Dat is wel echt leuk!
Die spontane uitspraken over kinderen uit zijn mond vind ik ook altijd erg leuk! Kan er helemaal van smelten!
♥ Love is Love ♥
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:40:23 #211
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_37509689
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die reactie van medianerd!
Dat kom je niet vaak tegen dat een man zo hard rammelt!
Jawel hoor, mannen rammelen net zo hard. Alleen mannen gaan niet in kliekjes met andere mannen praten over het jeuken van hun eierstokken. Dat staat zo raar.
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:55:56 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_37510136
Razztwizzle en Medianerd wat lief
stormy waters...
sailin'
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:40:01 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37513423
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:40 schreef GI het volgende:
Jawel hoor, mannen rammelen net zo hard. Alleen mannen gaan niet in kliekjes met andere mannen praten over het jeuken van hun eierstokken. Dat staat zo raar.
Zoiets dan idd.
Maar dan nog. Je hoort echt zo zelden van mannen die echt een kind willen. Meestal wel achteraf dat ze het veel eerder hadden moeten doen.
pi_37514433
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:

Het is in ieder geval altijd leuk om over te dagdromen, om in OUD mee te blijven lurken, en om telkens als ik in Groningen op weg naar de universiteit langs de Prenatal loop half te smelten bij al die lieve babydingetjes dat is toch niet raar he
Zo loop ik ook door Groningen en zo nu en dan sta ik in de HEMA te kwijlen naast zo'n schattig wijduitlopend babyspijkerbroekje en dan trekt m'n vriend maar weer mee Ik wil die dingen dan altijd ook kopen maar ze zijn natuurlijk allang weer uit de mode als ik een kind krijg en dat vind ik dan eigenlijk ook jammer. Net of er dan geen leuke kleertjes zijn
En ik ben 22. Dus nee, het is niet raar vind ik
pi_37519382
hihi, een dingetje kopen kan toch best
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:38:31 #216
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37519553
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zoiets dan idd.
Maar dan nog. Je hoort echt zo zelden van mannen die echt een kind willen. Meestal wel achteraf dat ze het veel eerder hadden moeten doen.
Ik ken er wel één maar ja rustig aan doen enzo, sprak zijn vriendin verstandig.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:39:15 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37519571
Ja ok. Maar die heeft dan ook een onwijs leuk voorbeeld rondlopen. Dat is anders.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:42:42 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37519666
Zou je kunnen denken ja maar het kind van een ander erbij kan ook heel anders aan het denken zetten natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 19:42:56 #219
43556 miss_dynastie
pi_37519674
En een man die dan zegt 'koop maar hoor, vind ik niet erg' is dan ook niet echt oké hoor, want natuurlijk wil ik dat ook weer niet, ik wil gewoon mutsen
pi_37522975
Ook hier kriebelt het...
Verstandig is om nog een paar jaar te wachten tot ik klaar ben met m'n studie (nog 3 jaar)....
Maar ja..
Toch gaat dat wachten hier (helaas maar wel verstandig) wel gebeuren...
Vriendlief is nog niet zover en wilt sowiezo nog een paar jaar wachten
Dus ik rammel gezellig met jullie mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')