Wat erg is, is dat ik je al zo goed ken dat ik dat weet. Wat dus betekent dat ik heel veel op het oudersforum rondhang...quote:
Half: hij gaat mijn vader nog om mijn hand vragen. Ik denk dat mijn vader dat stiekum best leuk zal vinden.quote:is leuk! Mogen we al feliciteren?
Neeee, dat wil ik nog even niet weten, ga jij maar lekker naar het topic voor zwangeren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Belana het volgende:
zwanger zijn is niet altijd rozegeur en maneschijn hoorzal ik al mijn klachten even op tafel gooien?
Brutaalquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:19 schreef Brighteyes het volgende:
'Oh enne, mag ik vragen, is dat bewust?'![]()
![]()
weten jullie al zeker dat het er 2 blijven? wij wel namelijk en ik denk ook dat ik niet meer zal rammelen hierna. Maar ik heb nooit zo gerammeld moet ik zeggen. Het was voornamelijk kbot die rammeldequote:
Zeker weten doen we het niet, maar het zou beter zijn het bij twee te laten.quote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef Belana het volgende:
[..]
weten jullie al zeker dat het er 2 blijven? wij wel namelijk en ik denk ook dat ik niet meer zal rammelen hierna. Maar ik heb nooit zo gerammeld moet ik zeggen. Het was voornamelijk kbot die rammeldezeker wat de 2e betreft
M@x, ook al aan de rammeldenk je dat dat ooit nog omgezet wordt in daden? gewoon interesse hoor
Zoals jij schrijft van voor alles is een oplossing dat denk ik dus ook de hele tijd en zeg dan dat hier echt wel een 3e komt. Maar de angst voor mijn eigen lichaam is behoorlijk groot en die houd mij tegen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Zeker weten doen we het niet, maar het zou beter zijn het bij twee te laten.
Ik heb natuurlijk mijn bekken waar ik last van heb, ben na de bevaling van Tom zowat de pijp uitgegaan, financieel is het zo allemaal goed te behappen, ik ben net met nieuw werk begonnen..
Allemaal redenen om het niet te doen, maar mijn gevoel zegt dat voor alles wel een oplossing is en dat het zo leuk zou zijn, nog 1 keer zo`n klein keuteltje wat `s nachts tegen je aan ligt te drinken en nog helemaal van jezelf is
Jij een slechte moeder?quote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef Anitra het volgende:
Precies, je weet nu wat je hebt en kan en je weet ook dat het tijdens de zwangeschap en bevalling ee tijdje k*t gaat en ja ook hier zou ik het er voor over hebben. Alleen heb ik doordat Djen mij confronteerd met de dingen die ik niet kan angst dat ik een slechte moeder ben omdat ik niet de dingen met de kinderen kan doen die een "gezonde" moeder doet.
En iedereen inde omgeving die zegt: doe het nou niet geniet van wat je hebt enz, enz........
Grappig....quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:19 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond uit eten geweest met een aantal vriendinnen. Ik was de enige van de 6 zonder kinderen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij een slechte moeder?
Niks van gemerkt hoor, maak je daar niet druk over. Bepaalde dingen kun je misschien niet, maar daar doe je weer andere dingen voor in de plaats die andere moeders niet doen.
Heerlijk! En het mooiste is: over een tijdje kan ze vast hetzelfde doen bij jouquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook wel heel gezellig hoor Piglet!Lekker keuvelen en meekeutelen.
Je hebt zeker al lopen bedenken wat de babykamer gaat worden?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:24 schreef Silmarwen het volgende:
*Rammelderammel*
Het was even minder maar de laatste dagen rammel ik er weer heftig op los.
Stomme hormonen ook.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt zeker al lopen bedenken wat de babykamer gaat worden?
Nee hoor... dat is heel normaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef Silmarwen het volgende:
Babykamers
We hebben echt ruimte te over, ik weet zelfs al waar ik de box ga latenHet is echt te erg
Ik ben zo ongeduldig als wat. Ik bedacht me zelfs deze week "Hey ik kan nu al best zwanger worden, binnen een maand heb je geen buik en pas ik dus gewoon in mijn trouwjurk"quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor... dat is heel normaal.![]()
Er waren zelfs mensen die langs kwamen en zeiden 'Oh, maar daar past nog heel mooi een box'.![]()
Ruimte over is alleen maar goed!![]()
Nou meid... wat houd je tegen!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben zo ongeduldig als wat. Ik bedacht me zelfs deze week "Hey ik kan nu al best zwanger worden, binnen een maand heb je geen buik en pas ik dus gewoon in mijn trouwjurk"
En hoeveel jaar heb je nog te gaan? 1 of 2?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nou, ik studeer nog.Sterker nog, ik ben pas in mijn tweede jaar van mijn docenten opleiding en studeren en kiddies gaan lastiger samen.
Trouwens het idee van kotsen 's ochtends vind ik echt vreselijk. Ik haat overgeven en heb altijd het idee dat ik dood ga.
Ik ben ook gestopt met de pil omdat ik er een beetje (heel erg) kribbig van werd en kreeg ook meteen last van pukkels. Het is nu wel een stuk minder geworden godzijdank, want ik had ervoor nooit pukkels gehad![]()
.quote:Ja maar het duurt dan nog 9 maanden
Dat duurt toch geen maanden.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wijze verstandige man, Knut!
Iig eerst maar even de verhuisrotzooi achter de rug hebben enzo.
Jullie wonen er toch al?quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:16 schreef Brighteyes het volgende:En hoe lang gaat dat rammelen duren dan?
dat lieve schattige babyshirtje ligt inmiddels in mijn nachtkastjequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:41 schreef SilverStar het volgende:
aargh! collega van vriendje wordt vader. vandaag met een geweldig shirtje in m'n handen gestaan van imps & elfs, als cadeautje. ik zei tegen vriendje 'goh, ik koop het liever om zelf alvast in de kast te leggen'. ik had een hele verbaasde blik verwacht, maar hij zei 'waarom doe je dat dan niet?'verder blijft het hier bij rammelen, moet eerst nog even een paar jaartjes verder studeren
![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef Yoni het volgende:
en ik ben heel erg bang dat hij onvruchtbaar is of verminderd vruchtbaar...dus dan wordt het adopteren en zijn we nog wel vijf jaar onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |