abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:51:33 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36489455

Het topic voor mensen die graag een kindje willen, maar voor wie het nog niet helemaal uitkomt. Ik zeg mensen, want ik kan me voorstellen dat er ook mannen zijn bij wie er wat rammelt, al kunnen ze zelf geen kind dragen.

Voorgaande delen:
Het grote rammelaars-topic, deel 1
Het grote 'rammelaars' topic, deel 2
pi_36489716
toch ook even rammelen in deel III :

rammel rammel rammel
pi_36489750
Oeh we rammelen zomaar deel 3 in (natuurlijk ook tvp).
Fake it till you make it...
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:12:13 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36490005
Oh, en GWS ik heb die laatste reply van mij maar door het slotje laten staan in het andere topic. Slimmer om hier on-topic te beginnen.

En dus door nog wel even ter herhalen dat ik net als Nijna op dit moment wel weer best aardig aan het rammelen ben.
Het 'Ik wil dat oooohoook' gevoel raast door me heen als ik al die nieuwe zwangeren binnen zie komen. Ik wil zo graag met ze mee doen!

Kennen jullie het gevoel ook van 'samen zwanger zijn lijkt me zo leuk'?
Een vriendinnetje van mij is nu zwanger en we hebben het er best vaak over enzo en ik zou het zo leuk gevonden hebben om met haar mee toen doen zeg maar.
pi_36490373
Het is bij mij ook weer best wel aanwezig. Misschien hebben we gewoon de lente in onze bol?
En het 'ik wil dat ooohoook' gevoel wordt natuurlijk ook sterk aangewakkerd als ik weer lees of hoor over iemand die zwanger is. Ben zelfs stiekem een beetje jaloers op een kennisje dat via ivf nu (nog redelijk pril) zwanger is van een tweeling Ik gun het haar echt van harte, maar ik zou zo graag met haar mee zwanger zijn

Maar ik mag niet zeuren eigenlijk, ik heb er al eentje
De dames die nog moeten beginnen, zijn nu natuurlijk eerst aan de beurt
pi_36490787
* innepin rammelt stiekempjes al een beetje mee.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:43:26 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36490871
Hehe, ik ben gemeen, ik zag dat ik het topic dichtgegooid had, maar ik wist gewoon dat je door het slotje heen ging posten... Ik had zelf even geen zin een nieuwe te openen...

Het zit er overigens aan te komen, dus die horde is ook al bijna genomen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:44:53 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36490909
Jij bent erg!

is leuk! Mogen we al feliciteren?
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:52:21 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491132
zwanger zijn is niet altijd rozegeur en maneschijn hoor zal ik al mijn klachten even op tafel gooien?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:56:19 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491243
No thanks.
Ik volg Z&G op de voet, dus het komt wel door... Nofi uiteraard!

En ach... er is er volgens mij geen een die dat er niet voor over heeft. Toch?
Niet dat ik het niet serieus neem of probeer te bagatelliseren maar het hoort er een beetje bij toch?
(Lulde zij heel makkelijk vanaf de zijlijn...)
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:57:25 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491274
ja, tuurlijk joh, ik was ook niet serieus
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:59:29 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491337
Met al die rondvliegende hormonen (incl. Pms enzo) weet je het maar nooit. Vandaar mijn voorzichtigheid.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:00:44 #13
12913 GreatWhiteSilence
pi_36491372
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jij bent erg!
Wat erg is, is dat ik je al zo goed ken dat ik dat weet. Wat dus betekent dat ik heel veel op het oudersforum rondhang...
quote:
is leuk! Mogen we al feliciteren?
Half: hij gaat mijn vader nog om mijn hand vragen. Ik denk dat mijn vader dat stiekum best leuk zal vinden. Dus ik weet nog even van niets...
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Belana het volgende:
zwanger zijn is niet altijd rozegeur en maneschijn hoor zal ik al mijn klachten even op tafel gooien?
Neeee, dat wil ik nog even niet weten, ga jij maar lekker naar het topic voor zwangeren.
Laat ons nog even in de waan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:01:04 #14
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491384
nou, daar heb ik gelukkig niet zo'n last van, wel gehad in het begin, maar dat valt erg mee. Of misschien moet dat nagevraagd worden bij kbot.
Magoe, daat gaat het hier niet over gaan jullie maar fijn verder rammelen
Lijkt me wel lastig evengoed af en toe...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:06:51 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491516
Ik ben alleen soms bang dat het een enorme anti-climax gaat zijn omdat ik er nu zo onwijs mee bezig ben 'het' te willen.
Dat je dan zwanger bent maar nog niks ziet of voelt en dat je dan denkt 'is dit het nou?'
Dat ik mezelf nu zo onwijs gek aan het maken ben dat het bijna alleen maar tegen kan vallen of zo.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:10:38 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_36491653
tja, dat valt niet te voorspellen natuurlijk, maar sowieso zal het beginnen met enorme blijdschap denk ik, omdat je het al zo lang wilt. En daarna... dat ligt helemaal aan je lijf en je hormonen e.d. hoe je je dan voelt. Maar het is ook wel je eigen instelling denk ik. Ik heb geen makkelijk zwangerschappen, maar ik vind het zo bijzonder dat ik het nog een keer mag meemaken dat ik er toch enorm van geniet. Zeker van dat getrap van binnen. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken BE
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:14:54 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36491791
Ik denk ook wel dat het mee gaat vallen hoor. Ik zal iig in eerste instantie door het dolle zijn.

Maar goed, nu ga ik eerst maar weer eens oefenen op wat 'zen' om de stokken weer stil te krijgen.

Nijna? Heb je al gebeld?
pi_36492354
BE, daar zou ik niet zo bang voor zijn. Ik was ook enorm bezig met willen, en daarna vond ik het nog veel geweldiger om eenmaal zwanger te zijn en nóg veel geweldiger om moeder te zijn. En dat ondanks vreselijke misselijkheid en andere ellende.
mooi he, alles
pi_36492752
Hallo zeg, ik wandel even naar de markt, kom terug en er is heel wat afgerammeld in tussentijd.

Het "Ik wil ooooohoooook" gevoel is hier ook zeer aanwezig. Lijkt me wel leuk om samen zwanger te zijn. Op FOK! ben je in elk geval nooit alleen zwanger .

Piglet laat je vooral niet tegenhouden doordat je wel of niet aan de beurt bent... misschien kunnen we hier wel allemaal tegelijk, over een tijdje

Hihi Belana, het is vast niet allemaal rozegeur en maneschijn, als ik soms zo lees wat voor ellendige dingen er ook bij komen kijken... maar het lijkt me wel ontzettend bijzonder, zwanger zijn.

GWS, bijna gefeliciteerd dan . Volgende maand zijn lief en ik alweer 2 jaar

BE, nog niet gebeld, kan pas tussen 16.00u en 17.00u (wel lekkere stok achter de deur dit topic, als ik het uitstel dan krijg ik jullie op mn dak ).
Lukt het een beetje met je zen? Ik geloof dat er niet echt op te zennen valt zo met de lente en van die kleine lieve lammetjes en baby-tjes en lente en... en... en...

Ik wil ooooohooook!ow nee, eerst langs de huisarts enzo en nog stoppen met "de pil" ook
pi_36504315
En Nijna, heb je nog gebeld
Ik trek me er trouwens ook niks van aan hoor, wiens beurt het is Ik moet van mezelf alleen 'even' een baan vinden, dan kan ik weer echte plannen gaan maken (niet dat de pil er dan meteen uitvliegt, maar dan kan ik een gerichtere termijn gaan bedenken).

En BE, ik was er ook enorm mee bezig geweest voor Lucas en het was geen anti-climax hoor toen ik eenmaal zwanger was Het enige probleem was dat de tijd wel stil leek te staan in het begin, en ik wilde juist zo graag een echte babybuik, getrappel, etc. Maar dat duurt nog wel even na het piesen van een 2e steepje
pi_36506209
tvp'tje, ik rammel ook rustig verder.... vrienden van mij krijgen een dezer dagen hun eerste, en ergens ben ik zo jaloers dat zij zich niks aan hebben getrokken van studie ed...
Maar ik ben (nog wel) verstandig... En anders vriendje wel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36506397
Verstand en gevoel zijn de sleutelworden van het rammelen geloof ik
Ik krijg die 2 niet op 1 lijn hier. En als ik dan zie wie er inmiddels zwanger zijn dan ben ik stiekem erg jaloers en het felciciteren kost mij moeite
En ik wil helemaal niet jaloers zijn, maar krijg dat gevoel niet weg
pi_36507401
Hier ben ik ook nog wel af en toe aan het rammelen. Zeker als je net verneemt dat een collega net bevallen is en als de rest van de jonge collega's aan het vertellen is over hun plannen en hun 'klussen' (zij noemen het zo niet hoor )
pi_36509341
Ik heb nog niet gebeld . Ik had nog ff met lief aan de telefoon gezeten en toen ging ik weer helemaal twijfelen of het niet stom was om naar de huisarts te gaan en ik weet niet wat ik allemaal aan het denken was, maar toen durfde ik niet zo goed meer te bellen .
Ben sowieso al niet zo'n held zeg maar en ken de huisarts hier ook nog niet zo goed. Ik ga nog ff wat moed verzamelen. We moeten toch eerst ons flatje verkopen en dat mag ondertussen ook wel eens gebeuren voordat we uberhaupt overgaan actie zeg maar .

Ik ga in elk geval volgende week op kraamvisite . Kreeg al aangeboden om kindje een dagje te lenen om te zien dat t heus niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Maar ze zei er ook bij dat dat bij haar ook niet geholpen had .
pi_36539942
ben nog steeds aan het rammelen en gevoel strookt niet met verstand. moet ook nog ongesteld worden en vriendje is werken... buhuhuhuhuhuhuhuh.. oja en de hond ligt te maffen. pffffffff
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:19:38 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36541519
Vanavond uit eten geweest met een aantal vriendinnen. Ik was de enige van de 6 zonder kinderen.
Er was een (zwanger) meisje bij dat ik nog niet kende: 'Goh, hoeveel kinderen heb je?'. Geen 1. 'Oh enne, mag ik vragen, is dat bewust?'

Oh well, ik ga er maar vanuit dat het vleiend bedoeld was omdat ik er uit zag als een moederlijk type.
pi_36544938
Jeetje, BE dat zal je maar gezegd worden. Lijkt me niet fijn hoor.

Nou, neem je tijd voor alles (ik bedoel vooral Stinkie). Het liefst zou ik je namelijk met me mee slepen naar 'het tweede streepje' (en GWS en Mevrouw Korn ook), maar goed dat zou jou alleen maar nog meer rammelend maken dan je al doet en ik kan me voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten, dus eik zou je dit als niet verzonden moeten beschouwen, ik stook je alleen maar op

Eik is dit ook maar alleen een verkapt tvp'tje, maar ik voel hier nog wel prettig tussen de rammelaars, dus van mij mag het
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:07:08 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36545758
Mariposa!

Het rare is dat ik het de ene keer totaal niet kan hebben en de andere keer wel.
Dit was een nogal flapuit achtig type. De vraag kwam niet onverwachts.

Erger was de blik van een van de anderen naar mijn buik (+10 kilo stoppen met rokersvet) en een voorzichtige 'ik dacht eigenlijk dat je mss al...'

Verder gaat met mantra: *mijn tijd komt nog* *mijn tijd komt nog* *mijn tijd komt nog*
  † In Memoriam † zaterdag 1 april 2006 @ 11:52:44 #29
43556 miss_dynastie
pi_36546619
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:19 schreef Brighteyes het volgende:
'Oh enne, mag ik vragen, is dat bewust?'
Brutaal
pi_36552094
Ik vind zo'n vraag nogal wat eigenlijk. Ik ben helemaal niet zo moeilijk, maar dit zou (had) heel pijnlijk kunnen zijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36552915
* Shirley rammelt gezellig mee...
Back in business.
pi_36553778
aargh! collega van vriendje wordt vader. vandaag met een geweldig shirtje in m'n handen gestaan van imps & elfs, als cadeautje. ik zei tegen vriendje 'goh, ik koop het liever om zelf alvast in de kast te leggen'. ik had een hele verbaasde blik verwacht, maar hij zei 'waarom doe je dat dan niet?' verder blijft het hier bij rammelen, moet eerst nog even een paar jaartjes verder studeren
pi_36559298
nog steeds last van pms denk ik. ben aan het wachten tot ik eindelijk ongi word. ja ben overtijd en rammel. leuke combi. ben mezelf lastig.
BE kan die mantra van jou geleerd worden? btw trek het je niet teveel aan, tact hebben sommigen niet in hun woordenboekje staan..
pi_36561850
Maar is het nou echt zo tactloos, die vraag? Het is wat recht-door-zee, maar het toont wel interesse en geeft je ook de ruimte om eventueel over die gevoelens te praten als je dat zou willen. Snap wel dat je niet altijd zit te wachten op zo'n opmerking, maar het laat toch ook wel zien dat iemand probeert met je mee te leven. Volgens mij is het inderdaad volgens mij wel wie het zegt.
mooi he, alles
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:55:47 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_36561964
Ik snap ook niet zo goed wat er raar aan die vraag is? Als je duidelijk geen 24 meer bent (sorry BE) dan kan het ten slotte een bewuste keuze zijn toch? Ligt er misschien aan hoe precies en door wie de vraag gesteld wordt, of het oprechte interesse is of niet. Het kan een pijnlijke vraag zijn, maarja, dat weet je dus niet als vraagsteller.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:09:17 #36
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_36562190
Het kan misschien brutaal overkomen, maar ik weet niet hoe ze het anders zou moeten vragen, het is toch oprechte interesse in je en niet vervelend bedoelt? Ikzelf zou denk ik hetzelfde vragen als het onderwerp kinderen aan bod kwam, of het bewust is. Als ze iets zou hebben gezegd van ''wil je dan geen kinderen" had ik het wel raar gevonden, pas dan komt het over alsof ze zou denken dat kinderen krijgen de normaalste zaak van de wereld is en dat iedereen dat even kan uitkiezen.

Mijn gerammel is zeker niet minder geworden, maar denk dus ook aan mijn toekomst qua werk dat ik misschien wel wat anders zou willen doen.
Het wachten is nu op wat mijn werkgever zou willen meebetalen aan de deeltijdstudie die ik zou willen gaan volgen. Is dat weinig of niks dan ga ik niet weer studeren, dat is iets wat zeker is. En dan zal het gerammel alleen maar verder toenemen
Vriend zegt dat hij het op zich wel zou zien zitten om te beginnen met het proberen van kinderen te krijgen nadat ik klaar zou zijn met die studie, maar die studie zou 4 jaar duren

Maar ik weet dus wel dat als ik een vriend had gehad die nu ook wel een kindje zou willen, ik echt niet door ging studeren, daar ben ik heel eerlijk in.
Ik stel het me zo vaak voor, een kindje helemaal alleen van ons tweeen, toch zoiets bijzonders!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_36562361
Nou ja, het ligt idd waarschijnlijk helemaal aan wie die vraag stelt... (En vooral ook wanneer, denk ik) Ik heb zelf dat soort vragen eigenlijk nooit gesteld omdat ik er dan meer vanuit ga dat, als dat onderwerp ter sprake komt, iemand zelf wel vertelt waarom ze (nog) geen kinderen heeft.
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:15:29 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36563811
Het verraste me iig. Ik zou geloof ik zelf zo'n vraag niet stellen en iig niet op zo'n moment.
We waren uit eten en de anderen waren nog bij de buffet tafels en dit was echt een beetje 'making conversation'.
Maar goed, ik was meer verbaasd dan echt verbolgen. Maar voor iemand die ze niet heeft omdat ze ze niet kan krijgen lijkt het me veel pijnlijker.
Aan de andere kant kan het een opening zijn.
Ze hebben me daarna ook allemaal prima redenen gegeven waarom stinkie het wel zou moeten doen. Een beetje zoals hier.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 april 2006 @ 17:39:08 #39
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36582635
Vandaag met vriendje uitwaaien aan het strand. Onderweg heen vertelde hij me dat we zouden gaan schatzoeken. Ergens onderweg stopte hij en speurde een beetje in het rond tot hij gevonden wat wat hij zocht. Wat bleek: toen hij een jaar of zes was, ontdekte hij samen met z'n vader een holle steen. Ze hebben daar toen een stuiver ingestopt. Een jaar later hebben ze er nog wat bijgedaan en zo maar verder. Bij 15 gulden zijn ze er mee opgehouden (inmiddels in 5 gulden muntjes). Eenmaal bij de goede steen, heeft hij de 'schat' opgegraven. Drie vijf gulden muntjes in een plastic zakje. Natuurlijk daarna de schat weer goed begraven en toen we verder liepen vroeg ik hem of hij dat later ook aan zijn kinderen gaat vertellen. "Natuurlijk! En als ze jarig zijn, ga ik er stiekem de dag ervoor wat extra geld bijstoppen. Voor hun verjaardag".

*smelt*

*RAMMEL!*
  zondag 2 april 2006 @ 18:01:22 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36583306
Dat kan ik me wel voorstellen idd!
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 april 2006 @ 19:29:44 #41
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36585992
ik zag 'm er al helemaal lopen met een kleuter met regenlaarsjes aan, samen de schat opgraven
  zondag 2 april 2006 @ 19:57:57 #42
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36586782
Wat leuk zeg!
Ik rammel ook weer vrolijk mee..op kraamvisite gaan is niet goed zeg ik je
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 2 april 2006 @ 19:58:34 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_36586803
serieus coolbabe? wat grappig
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 april 2006 @ 20:11:07 #44
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36587139
Ik vind er anders weinig grappigs aan
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 2 april 2006 @ 20:14:57 #45
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36587300
Hier rammelt het ook hoor. Vooral na een superleuke dag met Kai wil ik wel eens heimelijk een broertje of zusje erbij wensen. Verstand en gevoel zijn echt twee zulke verschillende dingen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 2 april 2006 @ 20:30:31 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_36587847
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:11 schreef coolbabe het volgende:
Ik vind er anders weinig grappigs aan
weten jullie al zeker dat het er 2 blijven? wij wel namelijk en ik denk ook dat ik niet meer zal rammelen hierna. Maar ik heb nooit zo gerammeld moet ik zeggen. Het was voornamelijk kbot die rammelde zeker wat de 2e betreft

M@x, ook al aan de rammel denk je dat dat ooit nog omgezet wordt in daden? gewoon interesse hoor
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 april 2006 @ 20:35:14 #47
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36588005
Ik denk het niet Belana. Lijkt me niet zo verstandig. Zoals ik al schreef zijn gevoel en verstand twee heel verschillende dingen maar de babytijd is me zo ontzettend zwaar gevallen en nog steeds vind ik het mama-zijn af en toe niet zo geweldig. Ik heb voor mijn gevoel zo'n groot stuk van mezelf in moeten leveren en daar heb ik best moeite mee. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op Kai en ik zou hem nooit meer kwijt willen maar ik vind het gewoon heel moeilijk allemaal. Met 1 kindje kan ik het wel aan, maar ik ben zo bang dat het bij een tweede mis gaat. Dat ik het gewoon helemaal niet meer leuk vind
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 2 april 2006 @ 20:39:16 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_36588180
Ik snap eigenlijk wel wat je bedoeld hoor. Ik denk dat als het alleen aan mij had gelegen er ook geen tweede zou zijn gekomen, vanwege dezelfde angsten idd. Ik ben niet zo'n supermoeke zeg ik altijd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ontzettend fijn dat ik weer in verwachting ben, maar ik heb ook wel die angst nog ja. Maar ik moet wel zeggen dat ik die angst de eerste keer ook had en dat kwam wel allemaal goed Ik zal echter nooit een fulltime mama willen zijn, omdat ik dus idd ook nog "mezelf" wil zijn. nahja, ik kan een heel verhaal tikken nog, maar het komt erop neer dat je precies begrijp eigenlijk.
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 april 2006 @ 20:48:01 #49
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36588527
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef Belana het volgende:

[..]

weten jullie al zeker dat het er 2 blijven? wij wel namelijk en ik denk ook dat ik niet meer zal rammelen hierna. Maar ik heb nooit zo gerammeld moet ik zeggen. Het was voornamelijk kbot die rammelde zeker wat de 2e betreft

M@x, ook al aan de rammel denk je dat dat ooit nog omgezet wordt in daden? gewoon interesse hoor
Zeker weten doen we het niet, maar het zou beter zijn het bij twee te laten.
Ik heb natuurlijk mijn bekken waar ik last van heb, ben na de bevaling van Tom zowat de pijp uitgegaan, financieel is het zo allemaal goed te behappen, ik ben net met nieuw werk begonnen..
Allemaal redenen om het niet te doen, maar mijn gevoel zegt dat voor alles wel een oplossing is en dat het zo leuk zou zijn, nog 1 keer zo`n klein keuteltje wat `s nachts tegen je aan ligt te drinken en nog helemaal van jezelf is
  zondag 2 april 2006 @ 20:59:26 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_36589025
Ja, verstand en gevoel zijn dan toch 2 heel verschillende dingen
Je noemt nu idd waar ik dan ook weer heel erg naar uit kijk, dat echte kleine babietje helemaal van mij waar ik dit keer veel meer van wil genieten, want ik heb Liam groot gekeken geloof ik

nou sterkte weer voor de rammelaars hier
stormy waters...
sailin'
pi_36590509
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Zeker weten doen we het niet, maar het zou beter zijn het bij twee te laten.
Ik heb natuurlijk mijn bekken waar ik last van heb, ben na de bevaling van Tom zowat de pijp uitgegaan, financieel is het zo allemaal goed te behappen, ik ben net met nieuw werk begonnen..
Allemaal redenen om het niet te doen, maar mijn gevoel zegt dat voor alles wel een oplossing is en dat het zo leuk zou zijn, nog 1 keer zo`n klein keuteltje wat `s nachts tegen je aan ligt te drinken en nog helemaal van jezelf is
Zoals jij schrijft van voor alles is een oplossing dat denk ik dus ook de hele tijd en zeg dan dat hier echt wel een 3e komt. Maar de angst voor mijn eigen lichaam is behoorlijk groot en die houd mij tegen.
  zondag 2 april 2006 @ 21:47:35 #52
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36590953
Dat is het bij mij ook hoor! Je weet nu wat je wel/niet kan doen en je kent je eigen grenzen. God weet hoe het er na een zwangerschap/bevalling allemaal voorstaat.
Toch zou het me denk ik niet tegenhouden..
pi_36591624
Precies, je weet nu wat je hebt en kan en je weet ook dat het tijdens de zwangeschap en bevalling ee tijdje k*t gaat en ja ook hier zou ik het er voor over hebben. Alleen heb ik doordat Djen mij confronteerd met de dingen die ik niet kan angst dat ik een slechte moeder ben omdat ik niet de dingen met de kinderen kan doen die een "gezonde" moeder doet.
En iedereen inde omgeving die zegt: doe het nou niet geniet van wat je hebt enz, enz........
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:08:22 #54
12913 GreatWhiteSilence
pi_36637693
Grrr, het zoontje van mijn baas is tijdens de geboorte overleden.

Zo kan het dus ook eindigen, ik sta meteen met beide benen weer op de grond...
pi_36637737
He wat een naar bericht zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:18:45 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36637993
Het gadver GWS... Wat onwijs naar...
pi_36638188
GWS, dat is inderdaad een heel vervelend bericht...

Zo kan het ook gaan ja..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36639931
Wat een naar bericht GWS...
pi_36664118
Mijn gerammel is een heel stuk minder... zal wel te maken hebben met mn stemming die ook niet echt lekker is... Morgen op kraamvisite, misschien helpt het...
  woensdag 5 april 2006 @ 09:12:48 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36664494
Je wil je gerammel weer terug?
Ik vind het soms wel even lekker als het weer op een laag pitje staat hoor. Soms word ik er echt gek van.

Had je nou trouwens de huisarts al gebeld?
pi_36666558
Mn gerammel hoeft niet persee terug, maar ik vond het gerammel minder irritant dan mn neerslachtige stemming...
Moet nog steeds de huisarts bellen... (hoezo uitstelgedrag...)
  woensdag 5 april 2006 @ 10:55:18 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36666620
Oh ja zo..., ja da's idd niet prettig nee.
pi_36689654
Ik heb de huisarts gebeld, voor volgende week een afspraak gemaakt. Zou toch sowieso af en toe even komen babbelen over hoe het gaat, dus dan kan ik misschien mn andere vragen ook stellen...
Wel weer een andere dan de vorige keren, want de eerste die ik hier in de praktijk trof is echt geen prater en vorige keer had ik een vervangster (die wat mij betreft hier in de praktijk mag komen werken, prettig mens!).
Maar goed, hopelijk is deze ook ok, het schijnt in elk geval meer een prater te zijn dan de eerste (zei de vervangster)...
  woensdag 5 april 2006 @ 21:40:24 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36689719
Doe maar gewoon je vraag stellen. Kan je gelijk een beetje aan het idee van er echt serieus mee bezig zijn wennen volgens mij...
  donderdag 6 april 2006 @ 13:04:18 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_36705045
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef Anitra het volgende:
Precies, je weet nu wat je hebt en kan en je weet ook dat het tijdens de zwangeschap en bevalling ee tijdje k*t gaat en ja ook hier zou ik het er voor over hebben. Alleen heb ik doordat Djen mij confronteerd met de dingen die ik niet kan angst dat ik een slechte moeder ben omdat ik niet de dingen met de kinderen kan doen die een "gezonde" moeder doet.
En iedereen inde omgeving die zegt: doe het nou niet geniet van wat je hebt enz, enz........
Jij een slechte moeder?
Niks van gemerkt hoor, maak je daar niet druk over. Bepaalde dingen kun je misschien niet, maar daar doe je weer andere dingen voor in de plaats die andere moeders niet doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36705822
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:19 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond uit eten geweest met een aantal vriendinnen. Ik was de enige van de 6 zonder kinderen.
Grappig....

Ik ga om de maand met een groepje vriendinnen ergens eten. Ik ben de enige van de 6 die wel kinderen heeft..
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:12:26 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36767891
Pfoe, gisteren zitten theeleuten met mijn zwangere vriendinnetje... dan gaat het toch wel weer even in de 2e versnelling klapperen hoor!
Ze had ook zo'n onwijs mooie echo enzo. En vertellen hoe haar ouders en broer en zus reageerde enzo. Lijkt me zo onwijs leuk om te kunnen doen.
pi_36768099
Ik was vanochtend bij de kapper en een van de kapsters liep destijds met Lucas een maand of 2 achter mij aan en is nu (zichtbaar) zwanger van de 2e. Dat helpt inderdaad ook niet om mijn geklapper in toom te houden
pi_36768155
O, ja het lijkt me trouwens ontzettend leuk om een zwanger vriendinnetje te hebben (niet bevordelijk voor het geklapper idd BE , maar wel leuk ), helaas zijn die van mij allemaal nog niet zo ver.
pi_36768615
hier mag de buuv nog een maandje en dan krijgenwij ook een buurkindje erbij en moet zeggen zoms dan krijg ik ineens ook de kriebels voor een nummero 2
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36769587
Ik ben van de week op kraamvisite geweest en ze zijn toch wel heel bijzonder hoor die mini-mensjes. Voel me weer wat beter in mn vel en daarom zal er ook wel wat meer ruimte voor gerammel zijn .
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:16:39 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36769639
Het is ook wel heel gezellig hoor Piglet! Lekker keuvelen en meekeutelen.

En ik ga dinsdag op kraamvisite!

Nijna! Fijn dat je je wat beter voelt!
pi_36770057
ik ga binnenkort ook op kraamvisite, heb nu alleen nog maar foto's gezien, maar het is een schatje...
pi_36773924
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij een slechte moeder?
Niks van gemerkt hoor, maak je daar niet druk over. Bepaalde dingen kun je misschien niet, maar daar doe je weer andere dingen voor in de plaats die andere moeders niet doen.
pi_36775992
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook wel heel gezellig hoor Piglet! Lekker keuvelen en meekeutelen.
Heerlijk! En het mooiste is: over een tijdje kan ze vast hetzelfde doen bij jou
  woensdag 19 april 2006 @ 16:24:21 #76
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37098758
*Rammelderammel*

Het was even minder maar de laatste dagen rammel ik er weer heftig op los.
Stomme hormonen ook.
pi_37099175
Ik rammel met enige regelmaat, maar heb besloten om eerst toch maar eens te kijken of ik wat evenwichtiger kan worden qua stemming e.d. voordat we uberhaupt gaan overwegen om de stap naar kindjes te gaan zetten... He getver wat klinkt dat toch weer volwassen .
  woensdag 19 april 2006 @ 16:37:29 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37099208
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:24 schreef Silmarwen het volgende:
*Rammelderammel*

Het was even minder maar de laatste dagen rammel ik er weer heftig op los.
Stomme hormonen ook.
Je hebt zeker al lopen bedenken wat de babykamer gaat worden?
Dat had ik ook heel erg toen we net in het huis waren. We hebben zelfs bepaalde dingen niet gedaan in de kamer die ooit babykamer moet gaan worden. Bijvoorbeeld geen planken etc. opgehangen voor de administratie die er nu staat, want dat is zonde... die gaten moeten dan toch weer dicht enz.

[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 19-04-2006 16:51:16 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 16:51:22 #79
54772 Silmarwen
pi_37099768
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je hebt zeker al lopen bedenken wat de babykamer gaat worden?

Babykamers
We hebben echt ruimte te over, ik weet zelfs al waar ik de box ga laten Het is echt te erg

En wij laten die twee kamers nu gewoon maar even zo. We zijn van 40 vierkante meter naar een giga hoekhuis (voor mijn gevoel) gegaan. Ik weet niet wat ik met die kamers moet Er komt wel een mooie parket vloer in en gordijnen, de muren zijn netjes dus dat laten we zo.

Ik wil toch leuke kleurtjes op de muren als de baby('s) er is (zijn).
  woensdag 19 april 2006 @ 16:52:31 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37099811
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef Silmarwen het volgende:

Babykamers
We hebben echt ruimte te over, ik weet zelfs al waar ik de box ga laten Het is echt te erg
Nee hoor... dat is heel normaal.
Er waren zelfs mensen die langs kwamen en zeiden 'Oh, maar daar past nog heel mooi een box'.

Ruimte over is alleen maar goed!
  woensdag 19 april 2006 @ 16:54:00 #81
54772 Silmarwen
pi_37099862
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee hoor... dat is heel normaal.
Er waren zelfs mensen die langs kwamen en zeiden 'Oh, maar daar past nog heel mooi een box'.

Ruimte over is alleen maar goed!
Ik ben zo ongeduldig als wat. Ik bedacht me zelfs deze week "Hey ik kan nu al best zwanger worden, binnen een maand heb je geen buik en pas ik dus gewoon in mijn trouwjurk"
  woensdag 19 april 2006 @ 16:55:52 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37099931
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben zo ongeduldig als wat. Ik bedacht me zelfs deze week "Hey ik kan nu al best zwanger worden, binnen een maand heb je geen buik en pas ik dus gewoon in mijn trouwjurk"
Nou meid... wat houd je tegen!
Ik zou dat alleen niet durven uit angst voor misselijkheid enzo.
pi_37099991
(Misschien heb ik het gemist hoor)
Silmarwen waarom blijft het nog bij rammelen bij jou en gaan jullie er nog niet voor?
pi_37100050
Niet te vergeten de pukkels die ik kreeg toen ik stopte met de pil, echt een soort tweede pubertijd
  woensdag 19 april 2006 @ 17:05:00 #85
54772 Silmarwen
pi_37100229
Nou, ik studeer nog. Sterker nog, ik ben pas in mijn tweede jaar van mijn docenten opleiding en studeren en kiddies gaan lastiger samen.

Trouwens het idee van kotsen 's ochtends vind ik echt vreselijk. Ik haat overgeven en heb altijd het idee dat ik dood ga.

Ik ben ook gestopt met de pil omdat ik er een beetje (heel erg) kribbig van werd en kreeg ook meteen last van pukkels. Het is nu wel een stuk minder geworden godzijdank, want ik had ervoor nooit pukkels gehad
pi_37100333
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nou, ik studeer nog. Sterker nog, ik ben pas in mijn tweede jaar van mijn docenten opleiding en studeren en kiddies gaan lastiger samen.

Trouwens het idee van kotsen 's ochtends vind ik echt vreselijk. Ik haat overgeven en heb altijd het idee dat ik dood ga.

Ik ben ook gestopt met de pil omdat ik er een beetje (heel erg) kribbig van werd en kreeg ook meteen last van pukkels. Het is nu wel een stuk minder geworden godzijdank, want ik had ervoor nooit pukkels gehad
En hoeveel jaar heb je nog te gaan? 1 of 2?
Maar moest er nu een ongelukje gebeuren dan zou je het kind waarschijnlijk ook houden, ondanks het feit dat je nog moet studeren... Ik wil u uiteraard niet nog meer in verwarring brengen eh

En niet iedereen moet overgeven eh. Van alle zwangere collega's bij mij op het werk (8) is er maar 1 die last heeft van ochtendmisselijkheid
  woensdag 19 april 2006 @ 17:13:18 #87
54772 Silmarwen
pi_37100525
Ik moet nog 2 jaar studeren en dan heb ik mijn tweedegraads diploma (dat is in Nederland dus wat in België eerste graads is geloof ik ) Dan wil ik nog 2 jaar parttime voor mijn eerste graads (tweede graads in België)

Als ik nu zwanger zou raken zou er helemaal niets aan de hand zijn en ga ik gewoon verder studeren Het zou absoluut niet ongewenst zijn, enkel wat onhandig misschien.

Ik ben trouwens ook best nog jong. Ik ben nu 23 en word ik augustus 24. Tenminste ik vind dat best jong als je hoort dat zoveel vrouwen eind 20 begin 30 zijn als ze zwanger worden. Knut is overigens 27, wat wel een normale leeftijd is
  woensdag 19 april 2006 @ 17:15:57 #88
2738 Knut
Loyal Dog
pi_37100613
* Voice of reason

Ja hoi, ik kan dan wel niet rammelen maar ik wil nog wel een tijdje wachten.
quote:
Ja maar het duurt dan nog 9 maanden
.

Ik wil gewoon eerst getrouwd en gesettled zijn in het nieuwe huisje .
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:15:23 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37108277
Wijze verstandige man, Knut!
Iig eerst maar even de verhuisrotzooi achter de rug hebben enzo.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:20:16 #90
54772 Silmarwen
pi_37108430
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wijze verstandige man, Knut!
Iig eerst maar even de verhuisrotzooi achter de rug hebben enzo.
Dat duurt toch geen maanden.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:26:15 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37108657
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef Silmarwen het volgende:
Dat duurt toch geen maanden.
Jullie wonen er toch al?

Ah nee... ik hou op hoor... straks word je helemaal gek. Eerst maar eens trouwen!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 19 april 2006 @ 22:30:55 #92
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37111213
Oooh BE jij bent echt errug! Beetje anderen op zitten jutten!

Ga jij nou maar gewoon eens kleine stinkies maken joh
pi_37189163
Ik heb toch besloten na ongelofelijk wikken en wegen en zeuren en nog eens zeuren en twijfelen dat ik niet weer naar school ga, 4 jaren vind ik ongelofelijk lang.
Ik ben nog best tevreden met het werk wat ik nu doe, maar hou gewoon mn ogen open voor leuke vacatures en ga ook eens de mogelijkheden bekijken om een curcus intern te doen.
En over 4,5 jaar pas aan kinderen beginnen, dat idee zie ik ook niet zitten, dat het nog zo lang duren gaat, dus dat heeft ook wel meegespeelt in mijn keuze
Ik kom dus weer gezellig meerammelen

[ Bericht 1% gewijzigd door MevrouwKoRn op 22-04-2006 17:53:24 ]
Gependeld
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:16:20 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37190004
En hoe lang gaat dat rammelen duren dan?
pi_37191084
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
En hoe lang gaat dat rammelen duren dan?
Jij bent echt erg tegen iedereen in dit topic haha
Geen idee of ik nog heel lang rammelen moet, hopelijk niet.
Wie weet zijn we over een tijd wel allbei zwanger!
Al denk ik dat jij me echt wel voor gaat hoor! Hier kan het nog wel 2/3 jaar duren jammergenoeg.
Gependeld
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:12:02 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37191710
En zie je het dan niet zitten om evt. die studie nu voltijd te beginnen en deeltijd af te maken dan?
pi_37195573
Ja wat BE zegt, ook met een kind zou een studie toch mogelijk moeten zijn? Of denk ik daar wat te rooskleurig over?

Ik ben zelf ook van plan om in september met een 4 jarige studie te gaan beginnen in deeltijd, avondopleiding
  zondag 23 april 2006 @ 00:33:40 #98
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37201256
De studie waarvoor ik gekozen had zou ik ook deeltijd gaan volgen, 1 dag in de week naar school en de rest werken, en dat dus 4 jaar lang. Ik ben wel zoiemand die dan ook af wil maken waar ie aan begint, maar het lijkt me gewoon TE lang. Er gaan, ondanks dat werkgever een deel wil mee betalen, erg veel kosten en tijd inzitten en dat zie ik gewoon niet zitten, en met een kind al helemaal niet. Ik zou dan 4 dagen oppas nodig hebben en dat vind ik te veel, maar in eerste plaats om de financieen zouden we het dan echt niet kunnen betalen als er tijdens mijn studie een kindje zou komen.
En lijkt me ook niet dat de opleiding daar heel makkelijk over gaat doen als je dan weken gaat missen ivm een zwangerschapsverlof..

Maar ik hou mijn ogen open, er komt vast wel iets anders leuks wat wel gewoon kan zonder ervoor weer naar school te gaan. (heb nu MBO SPW4)
En een kindje gaat er zeker weten komen

[ Bericht 15% gewijzigd door MevrouwKoRn op 23-04-2006 00:39:44 ]
Gependeld
pi_37201520
Welke studie wilde je gaan doen als ik vragen mag?
  zondag 23 april 2006 @ 00:55:32 #100
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37201761
Ik was van plan Pedagogiek deeltijd te gaan studeren
Gependeld
  zondag 23 april 2006 @ 10:59:43 #101
393 phileine
española
pi_37205990
Ik heb het laatste deel van mijn studie ook in deeltijd gedaan in het eerste jaar na Isa's geboorte. Dat ging eigenlijk heel makkelijk, je leert als moeder toch wel om je tijd veel efficiënter in te delen heb ik gemerkt. Ik had twee avonden per week college en mijn scriptie heb ik vooral in de weekenden geschreven terwijl mijn man op Isa paste.
mooi he, alles
  maandag 24 april 2006 @ 23:37:01 #102
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37264769
Jeutje wat heftig, zou ik denk ik echt niet kunnen.. in welk opzicht dan ook.
En financieel zouden wij zoiets amper redden.
Nee ik ben er momenteel echt zeker van dat ik niet meer wil gaan leren, er komt vast nog genoeg leuks voorbij
Ik zou trouwens sowieso best een moeder kunnen worden die thuis zou willen blijven als er eenmaal een kindje is, lijkt me heerlijk en zou me volgens mij niet eens vervelen, leuke hobby's genoeg
Gependeld
  dinsdag 25 april 2006 @ 07:40:32 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37269330
Zo onwijs heftig hoeft een deeltijdstudie plus kind niet te zijn, hoor. Ik doe het ook al vanaf het derde jaar van mijn studie (de helft van de studie dus met kind en nu zwanger van de 2e en nog aan het afstuderen). Ik heb er straks net geen 2 gebaard in mijn studie van 4 jaar. Het is te doen!
Maar ik kan me je bezwaren (ook financieel) wel voorstellen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37345741
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:41 schreef SilverStar het volgende:
aargh! collega van vriendje wordt vader. vandaag met een geweldig shirtje in m'n handen gestaan van imps & elfs, als cadeautje. ik zei tegen vriendje 'goh, ik koop het liever om zelf alvast in de kast te leggen'. ik had een hele verbaasde blik verwacht, maar hij zei 'waarom doe je dat dan niet?' verder blijft het hier bij rammelen, moet eerst nog even een paar jaartjes verder studeren
dat lieve schattige babyshirtje ligt inmiddels in mijn nachtkastje . ik kwam ermee thuis, vriendje zei 'oh, ik had het als cadeautje voor je willen kopen'. . *rammelderammel*
  donderdag 27 april 2006 @ 15:23:25 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_37346263
Er gaan bij in de familie al verhalen rond dat wij zijn zusje en haar man nog wel in gaan halen. Die zijn eerder getrouwd, maar zij is aan het promoveren. Men gaat er voor het gemak maar vanuit dat ik wel direct de dag na mijn trouwen met pil stop enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 april 2006 @ 16:00:44 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37347524
Als mijn man zo'n opmerking over dat shirtje zou maken zou hij geen seconde meer rust krijgen van mij hoor!
pi_37347686
hij maakt wel meer opmerkingen, we hebben het weleens over namen gehad, eentje vonden we allebei wel heel leuk, en nu noemt ie mijn buik soms een <leuke babynaam>-houder . maar hij zegt ook wel dat ik het er niet te vaak over moet hebben (om vervolgens zelf weer met een opmerking erover te komen )
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:11:49 #108
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37347890
Mijn vriendje heeft het er ook best vaak over. We hebben het af en toe al over leuke namen en laatst maakte hij in een winkel ook alweer een opmerking waardoor ik keihard ging rammelen

't Is alleen echt nog láng niet van toepassing, want we kennen elkaar pas 8 weken.

en ik ben heel erg bang dat hij onvruchtbaar is of verminderd vruchtbaar...dus dan wordt het adopteren en zijn we nog wel vijf jaar onderweg
  donderdag 27 april 2006 @ 16:13:05 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37347940
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef Yoni het volgende:
en ik ben heel erg bang dat hij onvruchtbaar is of verminderd vruchtbaar...dus dan wordt het adopteren en zijn we nog wel vijf jaar onderweg
Hoezo dat?

Vind het wel gezellig dat je af en toe meerammelt hier hoor!
pi_37348054
na 8 weken durfde ik het daar écht nog niet over te hebben maar wel leuk dat ie dat ook doet. bij ons is het ook echt zo stiekem, ook dat shirtje, da's echt 'ons geheimpje' .

waarom ben je nu al bang voor die (on)vruchtbaarheid dan, is daar echt een reden voor, of gewoon zo van 'o nee als het maar niet..'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')