Het kan misschien brutaal overkomen, maar ik weet niet hoe ze het anders zou moeten vragen, het is toch oprechte interesse in je en niet vervelend bedoelt? Ikzelf zou denk ik hetzelfde vragen als het onderwerp kinderen aan bod kwam, of het bewust is. Als ze iets zou hebben gezegd van ''wil je dan geen kinderen" had ik het wel raar gevonden, pas dan komt het over alsof ze zou denken dat kinderen krijgen de normaalste zaak van de wereld is en dat iedereen dat even kan uitkiezen.
Mijn gerammel is zeker niet minder geworden, maar denk dus ook aan mijn toekomst qua werk dat ik misschien wel wat anders zou willen doen.
Het wachten is nu op wat mijn werkgever zou willen meebetalen aan de deeltijdstudie die ik zou willen gaan volgen. Is dat weinig of niks dan ga ik niet weer studeren, dat is iets wat zeker is. En dan zal het gerammel alleen maar verder toenemen
Vriend zegt dat hij het op zich wel zou zien zitten om te beginnen met het proberen van kinderen te krijgen nadat ik klaar zou zijn met die studie, maar die studie zou 4 jaar duren
Maar ik weet dus wel dat als ik een vriend had gehad die nu ook wel een kindje zou willen, ik echt niet door ging studeren, daar ben ik heel eerlijk in.
Ik stel het me zo vaak voor, een kindje helemaal alleen van ons tweeen, toch zoiets bijzonders!