abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 10:59:43 #101
393 phileine
espańola
pi_37205990
Ik heb het laatste deel van mijn studie ook in deeltijd gedaan in het eerste jaar na Isa's geboorte. Dat ging eigenlijk heel makkelijk, je leert als moeder toch wel om je tijd veel efficiënter in te delen heb ik gemerkt. Ik had twee avonden per week college en mijn scriptie heb ik vooral in de weekenden geschreven terwijl mijn man op Isa paste.
mooi he, alles
  maandag 24 april 2006 @ 23:37:01 #102
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37264769
Jeutje wat heftig, zou ik denk ik echt niet kunnen.. in welk opzicht dan ook.
En financieel zouden wij zoiets amper redden.
Nee ik ben er momenteel echt zeker van dat ik niet meer wil gaan leren, er komt vast nog genoeg leuks voorbij
Ik zou trouwens sowieso best een moeder kunnen worden die thuis zou willen blijven als er eenmaal een kindje is, lijkt me heerlijk en zou me volgens mij niet eens vervelen, leuke hobby's genoeg
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 25 april 2006 @ 07:40:32 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37269330
Zo onwijs heftig hoeft een deeltijdstudie plus kind niet te zijn, hoor. Ik doe het ook al vanaf het derde jaar van mijn studie (de helft van de studie dus met kind en nu zwanger van de 2e en nog aan het afstuderen). Ik heb er straks net geen 2 gebaard in mijn studie van 4 jaar. Het is te doen!
Maar ik kan me je bezwaren (ook financieel) wel voorstellen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37345741
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:41 schreef SilverStar het volgende:
aargh! collega van vriendje wordt vader. vandaag met een geweldig shirtje in m'n handen gestaan van imps & elfs, als cadeautje. ik zei tegen vriendje 'goh, ik koop het liever om zelf alvast in de kast te leggen'. ik had een hele verbaasde blik verwacht, maar hij zei 'waarom doe je dat dan niet?' verder blijft het hier bij rammelen, moet eerst nog even een paar jaartjes verder studeren
dat lieve schattige babyshirtje ligt inmiddels in mijn nachtkastje . ik kwam ermee thuis, vriendje zei 'oh, ik had het als cadeautje voor je willen kopen'. . *rammelderammel*
  donderdag 27 april 2006 @ 15:23:25 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_37346263
Er gaan bij in de familie al verhalen rond dat wij zijn zusje en haar man nog wel in gaan halen. Die zijn eerder getrouwd, maar zij is aan het promoveren. Men gaat er voor het gemak maar vanuit dat ik wel direct de dag na mijn trouwen met pil stop enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 april 2006 @ 16:00:44 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37347524
Als mijn man zo'n opmerking over dat shirtje zou maken zou hij geen seconde meer rust krijgen van mij hoor!
pi_37347686
hij maakt wel meer opmerkingen, we hebben het weleens over namen gehad, eentje vonden we allebei wel heel leuk, en nu noemt ie mijn buik soms een <leuke babynaam>-houder . maar hij zegt ook wel dat ik het er niet te vaak over moet hebben (om vervolgens zelf weer met een opmerking erover te komen )
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:11:49 #108
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37347890
Mijn vriendje heeft het er ook best vaak over. We hebben het af en toe al over leuke namen en laatst maakte hij in een winkel ook alweer een opmerking waardoor ik keihard ging rammelen

't Is alleen echt nog láng niet van toepassing, want we kennen elkaar pas 8 weken.

en ik ben heel erg bang dat hij onvruchtbaar is of verminderd vruchtbaar...dus dan wordt het adopteren en zijn we nog wel vijf jaar onderweg
  donderdag 27 april 2006 @ 16:13:05 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37347940
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef Yoni het volgende:
en ik ben heel erg bang dat hij onvruchtbaar is of verminderd vruchtbaar...dus dan wordt het adopteren en zijn we nog wel vijf jaar onderweg
Hoezo dat?

Vind het wel gezellig dat je af en toe meerammelt hier hoor!
pi_37348054
na 8 weken durfde ik het daar écht nog niet over te hebben maar wel leuk dat ie dat ook doet. bij ons is het ook echt zo stiekem, ook dat shirtje, da's echt 'ons geheimpje' .

waarom ben je nu al bang voor die (on)vruchtbaarheid dan, is daar echt een reden voor, of gewoon zo van 'o nee als het maar niet..'
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:19:35 #111
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348173
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoezo dat?

Vind het wel gezellig dat je af en toe meerammelt hier hoor!
Vriendje heeft een chromosomenafwijking waardoor hij geen/weinig testosteron aanmaakt. Zijn hele hormoonhuishouding ligt dus door de war. Nu krijgt hij wel elke drie weken een injectie waardoor hij verder geen last meer heeft van de symptomen van die afwijking, maar ik kan me zo voorstellen dat júist vruchtbaarheid iets is waar zo'n afwijking z'n weerslag op heeft.

Ik heb hier echter nog niet rechtstreeks naar gevraagd. Hij heeft wel laten doorschemeren dat er een bijwerking is waarvoor hij het ooit heeft uitgemaakt met een meisje omdat hij wist dat zij daar niet mee zou kunnen leven. Ik wil niet teveel trekken naar het hoe en wat, hij moet me maar gewoon in zijn eigen tempo vertellen wat er precies is en hoe het zit, maar ik heb natuurlijk al lang wel een beetje gegoogled enzo.

Het zou voor mij overigens geen reden zijn om het uit te maken. Ik wil graag kinderen, maar het hoeven niet per se mijn 'eigen' te zijn. Ik 'rammel' wel, maar ik verlang naar een kindje en absoluut NIET naar zwanger zijn (sterker nog, ik ben bij voorbaat al doodsbang voor een bevalling of KS... ik word al misselijk bij alleen het woord ruggenprik namelijk )
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:20:50 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348217
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef SilverStar het volgende:
na 8 weken durfde ik het daar écht nog niet over te hebben maar wel leuk dat ie dat ook doet.
Wij zijn echt heel erg. Hij zegt ook al drie weken dat we volgend jaar zomer gaan trouwen
  donderdag 27 april 2006 @ 16:22:17 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348271
Ah ok. Jeetje. Dat is dan best heftig idd. Maar goed, wel slim om dat nu gewoon nog niet echt heel diep te gaan bespreken hoewel je dit soort dingen wel van elkaar wil weten als je echt een serieuze relatie aan gaat maar goed, dat heeft nog wel even en als jij al wel weet dat het verder voor jou geen consequenties zou hebben is het natuurlijk ook wel prettiger.
  donderdag 27 april 2006 @ 16:22:50 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348292
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef Yoni het volgende:
Wij zijn echt heel erg. Hij zegt ook al drie weken dat we volgend jaar zomer gaan trouwen

Het zou wel heel gaaf zijn hoor!
pi_37348326
vervelend van die afwijking, maar fijn dat jij daar wel overheen kan stappen áls dat het geval is..
aww, ook al trouwen . en 8 weken is toch al best wel heel lang!!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:24:22 #116
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348346
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Jeetje. Dat is dan best heftig idd. Maar goed, wel slim om dat nu gewoon nog niet echt heel diep te gaan bespreken hoewel je dit soort dingen wel van elkaar wil weten als je echt een serieuze relatie aan gaat maar goed, dat heeft nog wel even en als jij al wel weet dat het verder voor jou geen consequenties zou hebben is het natuurlijk ook wel prettiger.
Ja, natuurlijk wil ik het wel weten en ik heb ook wel een beetje lopen trekken toen hij me in eerste instantie niet meteen wilde vertellen waarom ie elke keer een injectie kreeg. Ik weet dat ie me de rest ook wel zal vertellen en als ik er naar vraag dan zal hij me vast ook wel antwoord geven. Ik snap echter ook wel dat ie niet meteen z'n hele rugzak op tafel leeg wil kieperen. Doe ik ook niet
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:28:48 #117
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348524
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het zou wel heel gaaf zijn hoor!
't Slaat natuurlijk helemaal nergens op dat ie dat nu al zegt Hij is er echter erg zeker van dat we samen oud gaan worden
Ik roep er meestal wel achteraan dat ie me over vier maanden vast wel zat is zoals een aantal van zijn voorgangers ....en ondertussen heb ik in gedachten natuurlijk wel de hele bruiloft al uitgedacht
  donderdag 27 april 2006 @ 16:29:39 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_37348568
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef Yoni het volgende:

[..]

't Slaat natuurlijk helemaal nergens op dat ie dat nu al zegt Hij is er echter erg zeker van dat we samen oud gaan worden
Ik roep er meestal wel achteraan dat ie me over vier maanden vast wel zat is zoals een aantal van zijn voorgangers ....en ondertussen heb ik in gedachten natuurlijk wel de hele bruiloft al uitgedacht
Dat had ik al toen ik voor het eerst zelf na kon denken volgens mij Is dat al direct na je geboorte trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 april 2006 @ 16:32:05 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37348661
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat had ik al toen ik voor het eerst zelf na kon denken volgens mij Is dat al direct na je geboorte trouwens
Ik heb ook al wel heel lang bepaalde dingen in m'n hoofd, maar ik heb nu alles bedacht met ons in de hoofdrollen. En met een definitieve lokatie enzo
  donderdag 27 april 2006 @ 16:32:55 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_37348692
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik heb ook al wel heel lang bepaalde dingen in m'n hoofd, maar ik heb nu alles bedacht met ons in de hoofdrollen. En met een definitieve lokatie enzo
Ik ben allang blij dat ik eindelijk echt kan gaan plannen enzo. En geloof me, zoals het gaat worden is het alles behalve ik ooit bedacht heb hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 april 2006 @ 16:35:10 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348770
Yoni! Het klinkt allemaal wel erg goed hoor! Die 4 maanden gaan gewoon ongemerkt voorbij en voor je het weet is het volgend jaar zomer en dan... *tatatata* *tatatata*
  donderdag 27 april 2006 @ 16:36:23 #122
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37348810
Misschien vinden anderen het stom, maar ik wil altijd graag weten waar ik aan toe ben, en omdat vriend blijft zeggen niet te weten wanneer hij dan wel toe is om te proberen een kindje te krijgen, hebben we samen gisteravond afgesproken dat ik volgende week Implanon bij me laat inbrengen in mn arm (dit is een voorbehoedsmiddel wat 3 jaar werkzaam is) en na de 3 jaar laat ik het eruit halen en niet opnieuw inzetten, maar zullen we gaan proberen zwanger te worden.
Zo heb ik toch een beetje weet van waar in naar uit ga kijken, en hij heeft ruimte om ander werk te gaan vinden waarin ie zich beter voelt.
Ik hou trouwens van dit topic heerlijk om van me af te praten en te lezen dat er mensen zijn zoals ik
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  donderdag 27 april 2006 @ 16:39:44 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37348928
Ik kan het me heel goed voorstellen MevrouwKoRn. Ik heb ook wel eens op het punt gestaan om toch maar weer aan de pil te gaan of de NuvaRing te gaan halen. Puur omdat ik gek werd/word van iedere keer maar hopen dat dat condoom mss lek is.
Maar goed, ik doe het niet omdat ik die hormonen echt troep vind.
En ach... dat rammelen gaat echt bij vlagen bij mij. Gisteren zat ik bij m'n zus en toen zat ze allerlei dingen van mijn nichtje te vertellen en dan heb ik wel zoiets van 'ik wil oohook!'. Maar goed, ik denk te weten dat ik iig niet nog 3 jaar hoef te wachten, dus dat maakt het wachten wel ietsje makkelijker idd.
pi_37349204
MevrouwKoRn, ik heb nu een spiraaltje, dus ik heb hetzelfde als jou een beetje, het spiraaltje kan nog ongeveer 2,5 jaar mee, dus daarna is het denk ik wel zover(misschien eerder, maar daar reken ik nog niet zo op...)
mijn huisarts wilde mij geen implanon geven omdat ze vond dat die te onbetrouwbaar was....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 27 april 2006 @ 16:57:14 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_37349562
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
MevrouwKoRn, ik heb nu een spiraaltje, dus ik heb hetzelfde als jou een beetje, het spiraaltje kan nog ongeveer 2,5 jaar mee, dus daarna is het denk ik wel zover(misschien eerder, maar daar reken ik nog niet zo op...)
mijn huisarts wilde mij geen implanon geven omdat ze vond dat die te onbetrouwbaar was....
Implanon is onbetrouwbaar als je overgewicht hebt of je huisarts hem niet goed in kan brengen. Maarja, dat is wat mijn huisarts tegen mij zij, dat mijn gewicht niet echt voor de implanon geschikt was. Ook niet gek natuurlijk, ik heb ook niet voor niets een zwaardere pil
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')