abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36626102
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat het is. Ik lust niet veel op me brood... eigenlijk alleen kaas. Maar als ik dat 's ochtends klaarmaak, dan is mijn kaas rond 13:00 uur echt megaklef... en dna gooi ik het zowiezo weg.... [/b]
[..]
Wat ik zelf dan altijd vind helpen is om iets van komkommer, tomaat of mosterd erop te doen... is weinig werk, veel lekkerder & ook nog ns gezond! Zeker met nog wat peper ofzo erbij. En je kaas is veel minder klef!
  maandag 3 april 2006 @ 23:05:59 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36626181
troel mijn post gemist

ik moet morgen nog even met psych overleggen.
Maar de dietioste vond het verstandiger als ik naar een eetstoornispolikliniek ging, omdat ik dus een eetstoornis heb .
Komt best hard aan.. ook al weet je het wel.
Al verlies ik geen gewicht, so be it dan.. maar hoop wel dat ik op een normale manier met eten leer gaan, zodat ik mijn dochtertje het goed evoorbeeld kan geven
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36627496
Hoi Hoi,
terug van even weggeweest....
Ik mag helaas niet op mijn luie reet blijven zitten, want het werd alleen maar erger in deze periode.
Ik ben nogmaals zwaarder geworden...En daarom dan toch maar weer mijn regeltje ingevuld.
Ik zal normaal gezien iedere zaterdag gaan updaten...
Groetjes, Ilse
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:38:26 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36629049
jammer ilse, maar je komt er uiteindelijk wel
  dinsdag 4 april 2006 @ 07:58:46 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_36631224
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef _evenstar_ het volgende:
troel mijn post gemist

ik moet morgen nog even met psych overleggen.
Maar de dietioste vond het verstandiger als ik naar een eetstoornispolikliniek ging, omdat ik dus een eetstoornis heb .
Komt best hard aan.. ook al weet je het wel.
Al verlies ik geen gewicht, so be it dan.. maar hoop wel dat ik op een normale manier met eten leer gaan, zodat ik mijn dochtertje het goed evoorbeeld kan geven
nopes, maar ik heb thuis maar heel even achter de pc gezeten (heb dus ook geen nieuwe accounts gemaakt gisteravond)

Ik zal je ff mailen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36631332
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:

Jah dat moet lukken denk ik.... zal ik dat eens proberen.... die kan ik ook meenemen naar me werk. Ik begin om 8 uur.... en dan kan ik het op mijn gemakkie opdrinken. Morgen gelijk even halen
Ik ben benieuwd Ik vind het een prima ontbijt voor als ik haast heb.
quote:
Ik heb een half uur pauze en die neem ik ook, maar in dat half uurtje moet ik 7 minuten naar huis fietsen, doggy uit laten en 7 minuten terugfietsen. En sla dus vaak mijn lunch over.... erg slecht dus. Weet je wat het is. Ik lust niet veel op me brood... eigenlijk alleen kaas. Maar als ik dat 's ochtends klaarmaak, dan is mijn kaas rond 13:00 uur echt megaklef... en dan gooi ik het zowiezo weg....
Je hebt in ieder geval gezonde beweging in je lunchpauze door de hond En als je nou losse plakjes kaas koopt. Snel 2 boterhammen met boter smeert, daar snel een plak kaas opwerpen, boterhammen dubbelvouwen en de riem van de hond pakken Eten onder het uitlaten.
quote:
We zijn met zijn tweetjes..... Me vriend houd niet van koken en kan het ook niet.... En we proberen het wel hoor... maar als me vriend dan TE laat thuis is.... later dan normaal, dan eten we te vaak brood of patatjes.... besteld dan... Ik ga het wel proberen hoor.... want ik moet egwoon affvallen maar megalaat eten... dan heb ik geen fut meer om iets anders te doen
"Kan niet = natuurlijk wil niet" Iedereen kan koken, ook je vriend. Maar ik begrijp dat als hij laat is je ook weinig zin hebt om een fatsoenlijke maaltijd op tafel te zetten. Ik herken het heel goed, hier stond 4 van de 5 werkdagen (maak daar bijna maar 5 van) kant & klaar zooi op tafel. Veel chinees (kan het niet meer zien, bah!), patat, alle stoommaltijden van de AH gegeten, alle andere kant & klaar maaltijdprut. Brrr. Op een gegeven moment komt het echt je keel uit Maar ja, dan wil je afvallen en dan lukt dat niet goed met die slechte maaltijden en moet je wel koken. Inmiddels is het routine dat we gewoon samen koken. Heel gezellig, we kletsen samen over de afgelopen dag en ondertussen maken we het eten klaar. De keuken is een soort praatplek geworden waar we toevallig ook nog bezig zijn. Juist omdat we nu allemaal 'aparte' dingen klaarmaken is koken een stuk leuker geworden. Alleen aardappelen, groente en vlees vind ik eigenlijk ook niets aan om klaar te maken
quote:
's avonds na 8 uur neem ik altijd nog 1 glas water of appelsap Daarna drink ik niet meer.... ik moet er dan zeker weten een paar keer uit Ik drink wel megaveel groene thee zeker 8 tot 10 kopjes per dag op zich is dat ook wel goed toch???
Groene thee is héél erg gezond Is uitstekend joh, 8-10 kopjes per dag. Laat dat water drinken maar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36631384
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:18 schreef Teigetje78 het volgende:
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier, toevallig via Google hierop gekomen, dacht laat ik me ff aanmelden, aangezien ik ook (weer) aan het afvallen ben

Teigetje78 (1,67) (31.55) was 103, weegt nu 88 en wil graag 70 wegen

IK ben al anderhalf a 2 jaar aan het proberen af te vallen, ben al minstens 15 kg kwijt op eigen kracht, veel water drinken en sporten, maar al een half jaar sta ik op 1 en hetzelfde gewicht, die 88 tot 90 kg, lager kom ik niet, wat ik ook doe, nu dus weer opnieuw begonnen, met Sonja Bakker, net de 1e dag achter de rug en die viel me erg mee moet ik zeggen. maar ja dat is nog maar dag 1, maar ff kijken wat ik zaterdag meemaak, dan werk ik niet, denk dat ik dan een slag met de hamer krijg ofzo :S.

Ben allang blij dat ik die 15 kg al kwijt ben geraakt, krijg de laatste tijd van heeel wat mensen te horen dat ze vinden dat ik afgevallen ben, geeft wel eeen kick, moet zeggen dat ik er weinig van zie hoor maar ja.

Nou ik hoop dat ik hier vaak kan komen, ik zal het tenminste proberen zolang ik nog niet op mijn streefgewicht zit .

Groetjes,

Saskia
Hoi

Welkom aan de dikkere kant van de fokdieetclub Ze zijn bij de slank de zomer in topics ook erg lief, alleen willen ze soms van 50 kilo naar 48 kilo afvallen en dat voelt misschien een beetje stom als je zelf in de 80 kilo weegt. Ook zijn de afvallers er vaak na een korte tijd weer verdwenen, want dan zijn ze klaar Hier zijn we niet zo snel klaar

Wat gaaf trouwens dat je al 15 kilo bent afgevallen! Super zeg. Alleen vaag dat je daar zelf niets van ziet, dat moet je toch zien! 15 kilo! Dat is best veel joh. En het is minstens 1 broekmaat en misschien ook wel 2. (elke 7-8 kilo is ongeveer een maat minder)

Het Sonja Bakker dieet geeft een prima houvast om te lijnen, is ook gewoon gebaseerd op gezond eten, maar je kan er het beste een boterham of een appel of een banaan oid extra per dag bij eten. Het is een beetje te weinig voor iemand die veel wil afvallen. Te snel willen afvallen en dus misschien heel weinig eten zorgt er alleen maar voor dat je op een gegeven moment bijna niet meer kan afvallen omdat je lichaam zich heel goed heeft aangepast aan de energietekorten. Je lijf is zuiniger gaan werken, zeg maar. Dus eet vooral genoeg, dan blijf je afvallen. (Sonja Bakker dieet is net te weinig, je zit met dat dieet regelmatig rond de 800 kcal op een dag, dat is echt te weinig!)

Welkom en ik hoop dat je weer verder gewicht gaat kwijtraken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36631400
Hoe was de nacht, Rewimo? En wat weegt dat verband nou?
Alvast een
pi_36631824
Zo, een paar nieuwe namen! Welkom!
En welkom terug IlseV!
Heb niet veel meer toe te voegen na Isabeau's deskundig advies... alleen dat het met een beetje planning (vb. boterhammen voor het slapengaan klaarmaken en in de koelkast zetten, eten terwijl je de hond uitlaat...) een pak vlotter gaat.
En koken...daar heb ik zelf ook een knopje moeten omdraaien. Toen ik alleen woonde was het vaak wat kant-en-klaars, of stoomgroentjes of uit de diepvries. Maar sinds ik samenwoon en niet in de kom-kilo's-aan-door-samenwonen-val wou trappen, kook ik bijna elke avond. Alleen vrijdag schiet het erbij in, want dan is m'n vriend laat thuis en dan komen de stoomgroentjes weer boven.
Enfin, koken hoeft dus echt niet uitgebreid om wat gezonds op tafel te zetten.
En nu nog m'n vriend leren koken...want verder dan aardappelen schillen komt ie nog niet
pi_36631895
ow ja, vraagje nog: ik wandel dagelijks 20 min (+-2km) en step 20 à 25min. Volgens de step verbrand ik daarmee 168kcal. En de handleiding belooft conditieverbetering.
Alleen heb ik iets gehoord van dat je beweging minstens 30 min na elkaar moet zijn, anders heeft het geen nut. Klopt dit?
pi_36632365
Omdat ik nog geen drinkontbijt in huis had. Heb ik maar 4 droge crackers meegenomen van wasa. En die opgegeten op mijn werk. Ook heb ik druifjes meegenomen en een banaantje. Ik zit lekker aan de groene thee en ik probeer op me werk zeker 4 glazen water te drinken.

Ik hoop dat ik het vol hou!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 09:40:51 #212
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36632482
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was de nacht, Rewimo? En wat weegt dat verband nou?
Alvast een
Ik heb geslapen tot 7 uur en daarna met een paracetamol nog tot 9.15 En het verband weegt zo te zien 3 ons
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 09:44:53 #213
13151 crew  Rewimo
pi_36632555
Welkom aan alle nieuwe lijners Veel plezier hier en vooral: veel succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36632824
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:02 schreef Iksje het volgende:
En nu nog m'n vriend leren koken...want verder dan aardappelen schillen komt ie nog niet
Die van mij snijdt braaf wat ik voor hem neer leg in stukjes en roert heel dapper in pannen waar hij van mij in moet roeren Hij wordt echt steeds beter! Vorige week was ik de hal aan het poetsen en terwijl ik druk bezig was zag ik hem ineens in de keuken het eten klaar maken Ik was te verbaast om een vreugdedansje te maken, maar ik vond het echt te gek.

Iksje alle beweging is goed! Het gaat er eigenlijk om dat je dagelijks 30 minuten beweegt, maar dat mogen er ook 3x10 zijn. En het is onzin dat je pas na 30 minuten achter elkaar effect krijgt. Ik weet er ook het fijne niet van, maar ik heb dat van die 3x10 min. ooit eens opgezocht omdat ik zelf wel minstens een half uur per dag bewoog, maar niet achter elkaar. Nu trouwens wel, want ik wandel belachelijk veel en lang (gisteren iets meer dan 2 uur, vandaag 1,5 of 3 uur).

Rewimo wat fijn dat je goed hebt kunnen slapen Ik hoop echt dat je hier heel erg van opknapt. Qua pootje dus.
pi_36632917
Vanmorgen 84 kg een kilo kwijt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 10:15:26 #216
13151 crew  Rewimo
pi_36633149
3 ons verband

pi_36633206
wow, dat hebben ze mooi ingepakt Rewimo..

Gisteren heb ik een patatje gehad, vanwege tijdgebrek.. Vandaag wordt het ook druk, vriendjelief is jarig,en vanavond komt er dus visite...
Ik heb gisteren vlug een mon chou taart in elkaar gedraait en daar doen ze het maar mee...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 april 2006 @ 10:22:02 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36633271
Hallo aan alle nieuwelingen en natuurlijk hartelijk welkom!!!

Rewimo, dat ziet er mooi ingepakt uit

Teigan, gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend

Ik heb gisteren een hele mooie ring van vriendje gekregen. Zo is 30 worden ineens een stuk minder erg
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:57:17 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36633966
hallo nieuwe mede-lijners!
quote:
15 kilo! Dat is best veel joh. En het is minstens 1 broekmaat en misschien ook wel 2. (elke 7-8 kilo is ongeveer een maat minder)
dat dacht ik ook... helaas werkt t bij h en m broeken niet...ik was 9 kilo afgevallen en had een neiuwe spijkerbroek een maat GROTER nodig...pissig dat ikwas! ik vragen of de modellen veranderd waren (echt wel, allemaal heup geworden en smaller gesneden in de pijpen) maar ze zeiden dus van niet...tssss...

bovenkledign ben ik wel echt een maat kleiner van gaan dragen. t-shirts pas ik nu vaak L...

alleen blouses en overhemden kopen (bijvorbeeld een witte voor onder mijn besturspak) is nog een grote onmogelijkheid voor me...

hebben jullie dt ook? dat een simpele witte blouse niet passend te vinden is?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36635592
@ Rewimo: mooie voet
@kwakveense: gewone blouses pas ik vaak wel, heb niet zo'n hele vreemde maat. Getailleerde blouses pas ik bijna nooit, om mijn buik zit het dan heel mooi, maar ik krijg de knoopjes bij mijn borsten nooit dicht

Vandaag al meer dan een liter water op
Een broodje gehad en een appel en nog een broodje en een appel liggen te wachten op mijn bureau tot ik honger krijg
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:59:59 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_36635701
Ze hebben hier broodjes frikadel in de kantine.

Ik weet dat het superverkeerd gaat vallen, maar ik heb er best zin in

Keuzes keuzes.

Ik denk dat ik het maar niet doe, mijn maag is net weer aan de beterende hand.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36635785
Gewoon niet doen Troel als je straks je eigen eten hebt opgegeten ben je dat broodje frikandel alweer vergeten en weet je wat het is als je het eens doet dan doe je het vaker.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:04:08 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_36635822
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef Riann het volgende:
Gewoon niet doen Troel als je straks je eigen eten hebt opgegeten ben je dat broodje frikandel alweer vergeten en weet je wat het is als je het eens doet dan doe je het vaker.
Nouja, eigen eten, we krijgen hier eten van de baas. Op zich maken de calorietjes enzo zo voor mij niets uit, het gaat er alleen om dat zo'n frikadelletje best zwaar op de maag ligt.
't is niet alsof de calorien ook echt opgenomen zullen worden
Maar ik denk dat ik gewoon voor de salade ga enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 april 2006 @ 12:05:00 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36635845
Inderdaad niet doen, dat broodje is de problemen echt niet waard joh
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:15:15 #225
145872 Teigetje78
Ajax Amsterdam
pi_36636164
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat gaaf trouwens dat je al 15 kilo bent afgevallen! Super zeg. Alleen vaag dat je daar zelf niets van ziet, dat moet je toch zien! 15 kilo! Dat is best veel joh. En het is minstens 1 broekmaat en misschien ook wel 2. (elke 7-8 kilo is ongeveer een maat minder)

Ja weet je wat het is, ik ben best wel afgevallen, maar meer in mijn bovenlijf, ik heb al 1 cupmaat kleinere bh's kunnen kopen, van DD naar C , voor broeken en shirts ga ik niet zo vaak de stad in, dan koop ik veels te veel, en wat ik nu nog heb aan kleding is nog wel genoeg voorlopig. Ik hoor nu al wel 2 of 3 weken van iedereen dat ze vinden dat ik afgevallen ben, ik zit nu al zeker 6 maanden op hetzelfde gewicht dus dus leg mij dat maar uit, vorig jaar ben ik dus die 15 kg kwijt geraakt en toen hoorde ik niet zoveel mensen dus wat er nu opeens zo anders is aan mij weet ik niet, voor de gein ga ik dit weekend maar eens naar de miss etam om kleren te passen, kijken of ik al kleinere broeken aan kan

Het Sonja Bakker dieet geeft een prima houvast om te lijnen, is ook gewoon gebaseerd op gezond eten, maar je kan er het beste een boterham of een appel of een banaan oid extra per dag bij eten. Het is een beetje te weinig voor iemand die veel wil afvallen. Te snel willen afvallen en dus misschien heel weinig eten zorgt er alleen maar voor dat je op een gegeven moment bijna niet meer kan afvallen omdat je lichaam zich heel goed heeft aangepast aan de energietekorten. Je lijf is zuiniger gaan werken, zeg maar. Dus eet vooral genoeg, dan blijf je afvallen. (Sonja Bakker dieet is net te weinig, je zit met dat dieet regelmatig rond de 800 kcal op een dag, dat is echt te weinig!)

Ik moet dus gewoon me 4/5 broodjes tussen de middag blijven eten? ik eet nl al heel erg lang een vast patroon, 's morgens bakje yoghurt met Special K en om 10 uur bij de koffie(iedereen koffie, ik 2 bekertjes water ) 1 appel, 's middags dan 4 volkoren broodjes met 20+ kaas/schouderham/kipfilet/halva jam, en dan om 3 uur weer 2 bekertjes water en 1 appel, daar tussendoor drink ik 2 flessen water van 750 ml leeg, 's avonds eet ik dan een gewone maaltijd, aardappeltjes, genoeg groente, klein stukje vlees(meestal kip), maar er zijn ook dagen dat ik een ovenschotel maak ofzo, en in het weekend meestal heel makkelijk, patat of pizza, voorheen snoepte ik ook tussendoor, maar daar ben ik nu echt mee gestopt, al mijn snoep heb ik nu naar mijn werk mee genomen (de jongens hier op mijn werk zijn er gek op ).

Alvast hartstikke bedankt voor de ontvangst hier ik zal hier wel wat vaker terug komen, helpt misschien ook wel om tips te krijgen van anderen

Groetjes, Saskia
Een Ajacied, ben je niet zo maar voor even
Een Ajacied, ben je voor de rest van je leven
Ondanks dat het wel eens minder zal gaan
De liefde voor AJAX blijft altijd bestaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:18:58 #226
145872 Teigetje78
Ajax Amsterdam
pi_36636274
Hahahaha ik zie nu dus dat het niet helemaal goed is gegaan , nou ja het is wel duidelijk toch
pi_36636378
Als ik het zo zie eet je netjes hoor teigetje78, en daar zal je wel mee afvallen, in een langzaam tempo..

Ik doe het ook ongeveer zo, alleen ik beweeg te weinig de laatste tijd... Ik sta dus nog steeds op 7,5 kilo eraf
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:28:31 #228
145872 Teigetje78
Ajax Amsterdam
pi_36636539
nou ja nu eet ik dus volgens sonja bakker, vanmorgen 2 volkoren crackers met boter en jam, om 10 uur 1 banaan en 3 bekertjes water, en nu nog een fles van 750 ml, met 5 min een bakje van 250 gr magere yoghurt(iedereen hier gruwelt ervan maar ik vind het wel lekkerhoor), en 1 appel, eigenlijk verder niks maar omdat ik bang ben dat ik anders wel me maag ga voelen vandaag ook nog druiven een half trosje, om 3 ur een plakje ontbijtkoek en de rest van het trosje. kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 12:51:11 #229
13151 crew  Rewimo
pi_36637156
Het is verstandig om elke 2 uur wat te eten. Zo hou je je verbranding op gang.

En wat dat betreft ben ik vandaag alweer helemaal verkeerd bezig Had nog niet ontbeten toen mijn moeder aan kwam zetten met mijn krukken en toen heb ik thee gedronken met een mergpijpje Nu ga ik maar gauw een boterham maken
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:52:48 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_36637207
Nou, ik ben heel stoer geweest

Ik heb een broodje genomen met uitjes, maar dan zonder de frikadel. Klein beetje fritessaus op het broodje, plakje kaas, tomaatje eroverheen en dan dus uitjes erop.

Ik heb zitten smullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 12:54:30 #231
13151 crew  Rewimo
pi_36637255
Klinkt lekker, Troel En verstandig ook nog. Goh
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:01:59 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_36637504
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt lekker, Troel En verstandig ook nog. Goh
ja, alsof er voor elke kilo die eraf gaat een hersencel beter zijn best gaat doen ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 13:02:55 #233
13151 crew  Rewimo
pi_36637525
Wat zullen we slim worden dan
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 april 2006 @ 13:04:02 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36637560
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:01 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, alsof er voor elke kilo die eraf gaat een hersencel beter zijn best gaat doen ofzo
Misschien wordt het dan ooit nog iets met mij
pi_36637561
verstandig Troel..

Teigetje78, ik denk dat je met wat je vandaag wil gaan eten je maag sowieso wel gaat voelen...
Maar misschien valt het mee
pi_36639346
ik zit nu met tegenzin een broodje te eten :S
Heb vandaag nog maar één broodje, een kopje soep en een appel gehad en ik moet van mezelf nog een broodje en een appel voor ik naar huis ga van stage, vandaar
Ik heb op de één of andere manier gewoon heel weinig eten nodig.
pi_36641646
Ik heb net mijn hopelijk een na laatste versie van mijn verslag ingeleverd
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:30:56 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36642148
hoera!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36656037
Een vraagje, zijjn bruine bolletjes nu zoveel slechter dan gewoon bruin brood?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 22:14:34 #240
13151 crew  Rewimo
pi_36656177
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef MM-Luna het volgende:
Een vraagje, zijjn bruine bolletjes nu zoveel slechter dan gewoon bruin brood?
Misschien kan dit je helpen met je vraag: http://www.calorietabel.nl/

boterham (bruin) 1 snee 74 3.3 15.0 1.0
broodje (bruin) 100 gr. 250 9.5 45.1 3.5

Broodjes bevatten meer brood en dus meer kcal en vetten en koolhydraten. Ze zijn niet slechter, alleen meer.
pi_36656302
ik ben uit eten geweest.... niet goed dus..... ow morgen echt opletten wat ik eet
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:23:10 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_36656518
Wat betreft de nieuwe accounts, die volgen asap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:28:53 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36656776
hmm, psych gaat contact opnemen met de eetstoornis poli maar is lange wachttijd en heel heftig dus wordt wel een langere termijn plan, hoor over een maandje meer...
confronterend maar wel blij dat ik op wat voor manier dan ook hulp ga krijgen

alle anderen heel veel sterkte jullie zijn bikkels..

ik weet niet zo goed nog op anderen te reageren sorry..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 22:35:00 #244
13151 crew  Rewimo
pi_36657077
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm, psych gaat contact opnemen met de eetstoornis poli maar is lange wachttijd en heel heftig dus wordt wel een langere termijn plan, hoor over een maandje meer...
confronterend maar wel blij dat ik op wat voor manier dan ook hulp ga krijgen

alle anderen heel veel sterkte jullie zijn bikkels..

ik weet niet zo goed nog op anderen te reageren sorry..
Ga in de tussentijd gewoon lekker beginnen voor jezelf Als je tips wilt vraag je het gewoon hier. We slepen je wel door die maand heen hoor
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:36:02 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36657135
pi_36659449
evenstar, mooi dat er iig iets gebeurd, ook al duurt het eventjes.... Het is voor mij toen iig heel goed geweest, het heeft mij geholpen..
Succes met wachten, en verwacht niet gelijk wonderen van jezelf..
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:44:58 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36659613
ik weet dat ik ze niet mag verwachten, maar toch ...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 08:00:55 #248
13151 crew  Rewimo
pi_36663708
Ga voor jezelf aan de slag. Schrijf eerst eens op wat je graag eet. Kijk dan hoe je het in een min of meer verantwoord schema kunt gieten. Eet vooral niet te weinig, dat is een fout die veel mensen maken als ze beginnen met lijnen. Zoek een schema dat je vol kunt houden qua hoeveelheid, smaak en afwisseling. Geef jezelf ruimte voor iets lekkers af en toe, op vaste momenten. En vooral: val niet te snel af. Je kunt beter langzaam steeds wat gewicht verliezen, dan kan je lichaam zich beter aanpassen en heb je ook minder snel een terugval. Een pond per week is een prima uitgangspunt.

Als ik je kan helpen, weet je me te vinden hè?
pi_36663843
Nou gisteren uit eten geweest.... En ja hoor 800 gram erbij.... grrrrrrrr

Vanavond Bowlen en steengrillen.....
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 08:24:48 #250
43556 miss_dynastie
pi_36663872
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nou gisteren uit eten geweest.... En ja hoor 800 gram erbij.... grrrrrrrr
Maar dat zegt toch niet zo veel c_a
Ik zou me gewoon niet gelijk de dag erna wegen als je er ' ' gevoelens bij krijgt, zo zonde, het zegt namelijk zo weinig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')