DanBot Blind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen. Of nemen we een trainers bot
.
Misschien helpt dat welquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen. Of nemen we een trainers bot
.
Of dit topic gaat toch Ajax leiden, dan klopt het welquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Misschien helpt dat wel.
Even veranderen.
Wie doet de veldtraining danquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of dit topic gaat toch Ajax leiden, dan klopt het wel.
Zwaar overschat en te vergelijken met Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind, we hebben een topper nodig. Louis van Gaal, Martin Jol, Henk ten Cate, Co Adriaanse of Johan Neeskens, in die volgorde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef Badabingea het volgende:
Marco van basten.
ok, dat doen we dan via MSN met de webcamsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie doet de veldtraining dan? Of wat?
![]()
Nee, die kans lijkt mij vrij klein.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Henk ten Cate is de beste optie, lijkt me. Maar die acht ik niet heel erg haalbaar.
Ik niet. Die hoef ik écht niet bij Ajax aan het werk te zien. Laat hem maar snel naar Rusland gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef DeTolk het volgende:
Ik lach me dood als Guus Hiddink onze nieuwe trainer wordt.
Alledrie onhaalbaar, en ze zitten goed waar ze zitten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef devv05 het volgende:
van Gaal, Adriaanse of Ten Cate zou ik me geld op in zetten.
Van Gaal lijkt mij zeker haalbaar. Maar als je het niet probeert lukt het natuurlijk nooit. Liever Blind dan van der Brom dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alledrie onhaalbaar, en ze zitten goed waar ze zitten.
Nee, laat Blind maar even zitten, ik heb geen in John van den Brom...
Heb je ook helemaal gelijk in. Maar ik blijf hopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:46 schreef Radegast het volgende:
Van Gaal haalbaar? Nou, de verstandhouding tussen Van Gaal en Van Geel lijkt mij verre van optimaal na de Perez-gebeurtenissen...
Blind blijft ECHT niet zitten na dit seizoen, dat kun je wel vergeten. Van Gaal is zeker wel haalbaar, de andere twee ook niet onhaalbaar eigenlijk. Adriaanse wil revanche en heeft het niet echt naar zn zin, Ten Cate is slechts assistent. Vd Brom echt niet, die fout maken ze echt niet nog een keer met van Geel erbij nu.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alledrie onhaalbaar, en ze zitten goed waar ze zitten.
Nee, laat Blind maar even zitten, ik heb geen in John van den Brom...
Grygera en Pienaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef S-Two het volgende:
Zijn er al weer wat spelers terug voor komend weekend?
Pienaar haalt zondag niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Grygera en Pienaar waarschijnlijk.
Wat vinden jullie nou van hem?quote:29/3/2006 - Contractverlenging door Boakye
(Gepost door )
Emmanuel Boakye heeft een nieuw tweejarig contract aangeboden gekregen van Ajax. Van Geel meldde in Voetbal International dat beide partijen er bijna uit zijn. Hij krijgt in de voorbereiding van het nieuwe seizoen een kans een plaats af te dwingen in de selectie. Lukt dat niet dan zal hij verhuurd worden. Heracles zou interesse voor hem hebben.
Kan best.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef beldoire het volgende:
Ik vind hem best goed, maar als we volgend seizoen Stam erbij hebben en Vermaelen zich blijft ontwikkelen, dan kan hij beter naar Almelo(mits die in de Eredivisie blijven)
Marco Van Basten: 'Ajax? Die nemen John en ik er wel even bij!'Lijkt me geweldig
pff die gozer gaan we dus echt niet missen na dit seizoen...quote:
Niet te snel oordelen, je weet nog niet wat er met Blind gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Blind blijft ECHT niet zitten na dit seizoen, dat kun je wel vergeten. Van Gaal is zeker wel haalbaar, de andere twee ook niet onhaalbaar eigenlijk. Adriaanse wil revanche en heeft het niet echt naar zn zin, Ten Cate is slechts assistent. Vd Brom echt niet, die fout maken ze echt niet nog een keer met van Geel erbij nu.
maar de kans is groot dat ie weggaatquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen, je weet nog niet wat er met Blind gaat gebeuren.
eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef -Wolf- het volgende:
Van Gaal en Adriaanse wil ik niet terug. Dat zijn voor mij afgesloten hoofdstukken.
Je bent naief als je denkt dat ie blijft zitten en ik denk ook niet dat nog zo'n seizoen als dit gepikt gaat worden door de achterban. Dan zal het er een stuk harder aan toe gaan. Het blijft nu rustig omdat het seizoen toch al verloren is en iedereen uitgaat dat het komend jaar beter wordt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen, je weet nog niet wat er met Blind gaat gebeuren.
Gelukkig ga jij er dan ook niet overquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef -Wolf- het volgende:
Van Gaal en Adriaanse wil ik niet terug. Dat zijn voor mij afgesloten hoofdstukken.
Ja, ik vind dat zo opvallend... Dat zeg je niet als je echt niet terug wilt komen ofzo...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Badabingea het volgende:
Hoe groot zijn de kansen dat van Gaal terugkomt?
Wil die zelf terug?
Omdat die steeds zegt dat het 'zijn' club is, blabla.
Ik vind het erg jammer dat Pienaar weggaat na dit seizoen. Hij is de rechtshalf die we voor volgend seizoen nog missen. Maar wie weet haalt Martin Landzaat wel naar Amsterdam. Ik blijf hopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pff die gozer gaan we dus echt niet missen na dit seizoen...
Mij niet. Ik wil een trainer die dag en nacht met Ajax bezig is. Niet iemand die ook nog bondscoach is. De trainer van Ajax moet zich alleen met Ajax bezig houden en met verder niets.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef beldoire het volgende:
Marco Van Basten: 'Ajax? Die nemen John en ik er wel even bij!'Lijkt me geweldig
Lijkt me niet handig, belangenverstrengelingen enzo . . .quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:17 schreef twi het volgende:
Mij wel, want Marco is namelijk zo ontzettend vaak bij wedstrijden in de eredivisie te vinden dat hij praktisch elke club er wel naast kan doen.
Tuurlijk zou het kunnen, maar ik heb liever iemand die alleen met Ajax bezig is. Plus dat ik van Basten helemaal niet als trainer wil hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:17 schreef twi het volgende:
Mij wel, want Marco is namelijk zo ontzettend vaak bij wedstrijden in de eredivisie te vinden dat hij praktisch elke club er wel naast kan doen.
Alleen die laatste is haalbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zwaar overschat en te vergelijken met Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind, we hebben een topper nodig. Louis van Gaal, Martin Jol, Henk ten Cate, Co Adriaanse of Johan Neeskens, in die volgorde.
Ben er ook bang voor.quote:
quote:'Belangstelling van clubs voor Slijngard'
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 09.41u GMT+01.00, Diverse sites
Op diverse sites gaat het gerucht dat AZ en SC Heerenveen de jonge verdediger en aanvoerder van de A1, Donovan Slijngard, willen huren van Ajax volgend seizoen.
Slijngard weet zeker dat hij voor Jong Ajax gaat spelen volgend seizoen. Gisteren tekende hij een tweejarig contract bij AFC Ajax.
quote:Wesley Sneijder die inmiddels lange tijd met een hamstringblessure langs de kant heeft gezeten is op de weg terug. Hij wilde al eerder zijn rentree maken, echter kreeg hij direct weer last van een spier in zijn bovenbeen. Sneijder denkt de thuiswedstrijd tegen AZ te gaan halen.
De middenvelder wil zich niet weer overhaasten en traint eerst liever nog een extra week met de groep mee zodat hij precies weet hoe fit hij is voor de wedstrijd tegen AZ op 9 april.
Emanuelson
Voor Urby Emanuelson die eveneens kampt met een hamstringblessure komt de wedstrijd met AZ misschien wel iets te vroeg. 'Er is nog hoop dat ik de balangrijke kraker haal, maar dat blijft afwachten', aldus de linksback.
Nee, hoor. Want in het land der blinden, is één-oog koning oftewel, (bijna) alles beter dan DB.quote:
Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
Ik vond het cupshirt van vorig jaar ook erg mooi. Wat mij betreft wordt dat het nieuwe uitshirt.
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gebruiken van het cupshirt is commercieel gezien niet verantwoord natuurlijk...
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vond dat wel een schitterend shirt.
En tegen Panatinaikos op het Amsterdam Tournament. We hebben dus wel een keer met dat shirt gewonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef Tvduijn het volgende:
willem 2 uit voor de beker en auxerre uit voor de uefa cup dacht ik.
Niet echt wedstrijden om vrolijk van te worden...maar wel een mooi shirt idd
Cupshirt? Die zwarte bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
Ik vond het cupshirt van vorig jaar ook erg mooi. Wat mij betreft wordt dat het nieuwe uitshirt.
Dat was inderdaad wel een smetje. Maar dat doet niks af aan de schoonheid van het shirt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cupshirt? Die zwarte bedoel je?
Die vond ik supergaaf, totdat Bayern precies hetzelfde bleek te hebben
Dat kan Ajax hem toch ook wel bieden?quote:Hatem Trabelsi vraagt fors jaarsalaris
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 11.53u GMT+01.00, La Gazetta
Zowel Fiorentina als AS Roma valt volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport nog over het jaarsalaris dat Ajacied Hatem Trabelsi vraagt. Het gaat om 1,9 miljoen euro.
Verder wil Trabelsi een contract voor vier jaar tekenen. Beide clubs houden wel belangstelling voor de rechtsback, die Ajax zeker transfervrij gaat verlaten.
Ajax kan het vast betalen, alleen wil Trabelsi gewoon hogerop.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat kan Ajax hem toch ook wel bieden?
Hatem Trabelsi is het wel waard, zowel opbouwend als verdedigend een superspeler.
Yannisquote:Yannis Anastasiou heeft nog steeds begrip
Donderdag 30 maart, door SV, Amsterdam, 11.36u GMT+01.00, VI
De Griekse aanvaller Yannis Anastasiou heeft nog steeds begrip voor de keuze van trainer Danny Blind. De spits zit al maanden op de tribune van de Amsterdam ArenA.
'Toch voel ik me nog onderdeel van de selectie', zegt Anastasiou in de Voetbal International. 'Die jongens zijn nu eenmaal beter, maar als we een prijs pakken, beschouw ik dat toch als mijn prijs', zegt de Griek.
Anastasiou mag aan het eind van het seizoen transfervrij vertrekken. Hij heeft nog geen nieuwe werkgever gevonden.
Samen met Shevchenko, toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef Tobbes het volgende:
Pirlo komt.
En Kaka, en Stankovic, en Guti, en Fabregas.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef Tobbes het volgende:
Pirlo komt.
quote:John Heitinga bevindt zich op de weg terug
De verdediger hield aan de eerste ontmoeting met Internazionale een gekneusde nier over. Afgelopen week al liet de 22-jarige Ajacied zijn gezicht weer voorzichtig zien op het trainingsveld. Deze winderige dinsdagmorgentraining bewees Heitinga bijna alles weer te kunnen en mogen doen. ,,De artsen hebben me alleen nog afgeraden om duels aan te gaan'', blikt Heitinga na de ochtendsessie moe maar voldaan terug.
Kort voordat de grote groep fitte, speelklare spelers de aftocht blaast, werken Heitinga en Wesley Sneijder een intensief dribbel- en looptraject af. De oefeningen van conditietrainer René Wormhoudt zijn zwaarder dan ze er op het eerste oog uitzien. Zwaar, in elk geval voor de twee Ajacieden die door blessureleed lang in de lappenmand vertoefden. Na de zoveelste dribbel snakken de twee Ajacieden naar rust. Wormhoudt toont zich barmhartig en gunt het duo een uitblaasmoment. ,,Het is nu zaak weer conditie terug te pakken'', zegt Heitinga na de training, terwijl het zweet in straaltjes van zijn voorhoofd gutst. ,,Dat lukt alleen door veel en hard te trainen.''
Trainen, laat staan zwaar en intensief trainen, was er in de weken na Ajax - Inter niet bij voor de man met het rugnummer 4. De kneuzing aan zijn nier kon slechts worden verholpen met heilzame rust. ‘Heit’ moest verplicht (lees: op doktersvoorschrift) gestrekt. En dat weken achter elkaar. De nierkneuzing behoort ongetwijfeld tot de meest curieuze blessures die een sportman kan vellen. Heitinga: ,,Het is vreemd dat je van de kneuzing helemaal niks voelt. Als je opeens bloed in je urine vindt, kom je de blessure pas op het spoor.''
Na weken van noodzakelijke rust, kon de Ajacied weer aan de slag. Binnen en buiten de muren van de ArenA wordt keihard gewerkt aan zijn herstel. De medische staf stelt telkens nieuwe persoonlijke revalidatieschema’s op. Heitinga voert die plichtsgetrouw uit.
,,De dag begint om 9.45 uur in de fitnessruimte’’, geeft de speler inzicht in zijn actueelste schema. Een complete en goed gevulde dag, zo blijkt al snel. ,,Daarna train ik vanaf 10.30 uur op het veld, waarna een sessie volgt in het krachthonk. Na de lunch ga ik daarmee verder met René Wormhoudt.'' De dag is lang en vol, maar de Oranje-international doet zijn dagelijkse werk met een glimlach. ,,Alles om zo snel mogelijk weer te kunnen spelen.''
Naast Heitinga en Sneijder werkte ook Steven Pienaar dinsdagochtend individueel aan zijn herstel. De Zuid-Afrikaan loopt wat zijn herstel betreft op het eerste gezicht achter bij zijn twee ploeggenoten. Voor de middenvelder voorlopig nog geen balcontacten of groepstraining. Heitinga en Sneijder koesteren vooral de schiet- en drijfoefeningen met het speeltuig. Voor onvervalst spelersgeluk is weinig meer nodig dan een bal aan de voet.
Pienaar werkte zich met fysiotherapeut Ricardo de Sanders in het zweet. Lopen, vooruit en achterwaarts dribbelen en nog meer lopen, bleken de voornaamste trainingsingrediënten voor de speler. De rentree van Pienaar laat voorlopig nog even op zich wachten. Als de Afrikaan daadwerkelijk terugkeert in de ploeg van Blind, moet Heitinga alweer van de partij kunnen zijn.
Nadat de keepers elders op het veld waren opgewarmd, sloot de groep fitte spelers zich bij het trio Stekelenburg, Vonk en Vermeer aan. De ploeg van de trainerstroika Blind, Krol en Van der Lem werkte net als maandag vooral aan de afronding. Explosief afrondingswerk zelfs; inspelen, kaatsen, schieten. Of, dezelfde oefening meer naar de praktijk verwoord; inspelen, instormen en inschieten. Volop kijkgenot voor de supporters achter het hekwerk langs het trainingsveld. De forse windstoten trotserend, lieten de trouwe liefhebbers zich het vuurwerk op het veld zichtbaar welgevallen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Kaka, en Stankovic, en Guti, en Fabregas.
Owja en Ronaldinho ging naar Real Madrid.
Goed idee. Yannis in ieder geval proberen voor de club te behouden. Gouden kerel is hetquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Yannis. Baan in de jeugd aanbieden die gozer.
Yannis kan idd wel iets met de jeugd gaan doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Goed idee. Yannis in ieder geval proberen voor de club te behouden. Gouden kerel is het
quote:
die muziekquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
http://rapidshare.de/files/6658285/InTheMistsofVienna.wmv.html
Wat voor muziek is het? Heb hier op de zaak geen geluid, kut geregeld.quote:
Maar het blijft mooiquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is gewoon al tevaak langs gekomen...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:12 schreef Badabingea het volgende:
Van Gaal en Davids moeten gewoon terugkomen, klaar.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:12 schreef Badabingea het volgende:
Van Gaal, Davids en van Praag moeten gewoon terugkomen, klaar.
Nieuwe vorm van tifo? 410 in kikkerpakjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
nieuwe Ajax shirt!
[afbeelding]
Maar dan van river plate (maar het zal wel niet veel verschillen gok ik zo)
beter welquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dit word hem: http://www.shirt66.de/images/products/71265.jpg
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef jna het volgende:
Tom de Mul keert terug naar Ajax
Amsterdam, 30 maart 2006
Tom de Mul maakt volgend seizoen weer deel uit van de selectie van Ajax 1. De 20-jarige Belg speelt nu nog op huurbasis bij Vitesse.
Tom de Mul (van 4 maart 1986) maakte zijn debuut voor Ajax 1 in de thuiswedstrijd tegen NEC op 25 januari 2004 (1-0 winst). Hij heeft nog een contract bij Ajax tot en met 30 juni 2008.
Dit seizoen speelt de Belgische vleugelaanvaller op huurbasis bij Vitesse. Hij kwam tot nog toe in 23 competitiewedstrijden uit voor de Arnhemse club en scoorde daarin twee doelpunten.
Volgend seizoen keert De Mul terug naar Amsterdam. Bij Ajax heeft de Belg tien officiële duels op zijn naam staan, met een doelpunt.
,,Tom heeft zich bij Vitesse goed verder ontwikkeld'', aldus Martin van Geel, technisch directeur van Ajax. ,,Ook mentaal is hij sterker; hij is volwassener geworden. Het is jammer dat hij bij Vitesse niet nog vaker heeft gespeeld, maar we verwachten dat hij een volwaardig lid van de eerste selectie zal worden, die de concurrentiestrijd voor de positie van rechtsbuiten kan aangaan.''
Sorry hoor, maar de Mul heeft mij niet kunnen overtuigen dit seizoen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef jna het volgende:
Tom de Mul keert terug naar Ajax
Amsterdam, 30 maart 2006
Tom de Mul maakt volgend seizoen weer deel uit van de selectie van Ajax 1. De 20-jarige Belg speelt nu nog op huurbasis bij Vitesse.
Tom de Mul (van 4 maart 1986) maakte zijn debuut voor Ajax 1 in de thuiswedstrijd tegen NEC op 25 januari 2004 (1-0 winst). Hij heeft nog een contract bij Ajax tot en met 30 juni 2008.
Dit seizoen speelt de Belgische vleugelaanvaller op huurbasis bij Vitesse. Hij kwam tot nog toe in 23 competitiewedstrijden uit voor de Arnhemse club en scoorde daarin twee doelpunten.
Volgend seizoen keert De Mul terug naar Amsterdam. Bij Ajax heeft de Belg tien officiële duels op zijn naam staan, met een doelpunt.
,,Tom heeft zich bij Vitesse goed verder ontwikkeld'', aldus Martin van Geel, technisch directeur van Ajax. ,,Ook mentaal is hij sterker; hij is volwassener geworden. Het is jammer dat hij bij Vitesse niet nog vaker heeft gespeeld, maar we verwachten dat hij een volwaardig lid van de eerste selectie zal worden, die de concurrentiestrijd voor de positie van rechtsbuiten kan aangaan.''
Hij is nu al beterquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:56 schreef golfer het volgende:
Mooi dat De Mul terugkeert, kan ie de strijd aangaan met Rosales en misschien wel eens een goede voorzet afleveren.
Ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
nieuwe Ajax shirt!
[afbeelding]
Maar dan van river plate (maar het zal wel niet veel verschillen gok ik zo)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:08 schreef Radegast het volgende:
Ik had liever een nieuwe ECHTE VERSTERKING gezien op rechtsbuiten. Ach, ja...
Is Van Geel god ofzo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, Van Geel ziet het in hem zitten. Dat zegt voor mij voorlopig even genoeg eigenlijk...
Wat een idioot lelijk icoon heb jij zeg...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef thewishmaster het volgende:
Die de Mul heeft nog niets laten zien. Het is hem niet eens gelukt om bij Vitesse een basisplaats af te dwingen. Dat zegt toch genoeg.
Hij heeft incidenteel wel een goede wedstrijd bij Vitesse afgeleverd, maar ik ben het met je eens dat hij zich nog in alle opzichten moet waarmaken. Hij is nog niet klaar voor een basisplaats, maar hij is nog jong. Ik verwacht er niet al te veel van, het is niet de nieuwe Overmars of Finidi in ieder geval.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Allemaal positieve reacties hier. Vinden jullie echt dat hij al klaar is voor Ajax? Hij heeft bij Vitesse nog niks laten zien.
Dat weet ik. Geen zin om een mooie te gaan zoekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een idioot lelijk icoon heb jij zeg...
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef daaaaan het volgende:
Babel meer waard dan Van Nistelrooij
Uitgegeven: 30 maart 2006 17:16
Laatst gewijzigd: 30 maart 2006 17:23
BERLIJN - Ronaldinho is, commercieel gezien, de meest waardevolle voetballer ter wereld. Hij wordt op een door het Duitse onderzoeksbureau BBDO opgestelde lijst gevolgd door de Engelse internationals Beckham en Rooney. Ajacied Ryan Babel staat, opvallend genoeg, zeventiende. International Ruud van Nistelrooij neemt op de lijst de achttiende plaats in.
Ronaldinho is volgens BBDO 47 miljoen euro 'waard', Beckham 44,9 miljoen en Rooney 43,7 miljoen euro. De Barcelona-spelers Eto'o en Messi completeren de top vijf.
Wereldvoetballer
Hoewel Beckham nog altijd de meest bekende voetballer blijkt, is Ronaldinho aantrekkelijker voor marketing vanwege zijn lagere leeftijd en de huidige successen met Barcelona. De laatste twee jaar werd hij gekozen tot 'wereldvoetballer van het jaar'. Ibrahimovic, Ronaldo, Lampard, Henry en Ballack staan ook in de top tien.
Babel
Op de lijst komen twee Nederlanders voor. Ruud van Nistelrooij (Manchester United) staat achttiende. Ryan Babel, wisselspeler bij Ajax, is zeventiende. Volgens de BBDO vertegenwoordigt hij een commerciële waarde van 18,2 miljoen euro, voor Van Nistelrooij is dat 17,4 miljoen euro. Bij het opmaken van de lijst is ook gekeken naar de verwachte toekomstige inkomensstroom.![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh man! Volledige waarheidquote:
Als het om een kop gaat, hoe kan Ronaldinho dan eerste staanquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Babel heeft marketingtechnisch dus een goede kop. Je moet het niet zien in transferwaarden.
Nee, maar marketingtechnisch gezien is Babel echt niet bijna de helft waard van Rooney of Ronaldinho. Wie publiceert dit?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Babel heeft marketingtechnisch dus een goede kop. Je moet het niet zien in transferwaarden.
Niet zo kort door de bocht, dirkie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het om een kop gaat, hoe kan Ronaldinho dan eerste staan![]()
Wat een onzin. Ik zie in Huntelaar, Aisatti, Afellay en de Guzman (als hij Nederlander word) veel meer talent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet zo kort door de bocht, dirkie.
http://www.bbdo.de/de/hom(...)kenwert-ranking.html
http://www.bbdo.de/de/hom(...)nload.File1Title.pdf
Die lijst is vooral op verwachte inkomsten gebaseerd. Aangezien scouts lyrisch zijn over Babel en hij zelfs op de Fifa site staat als grootste Nederlandse talent, is het wel te verklaren waarom hij op die lijst staat.
Blijkbaar hebben die lieden die deze lijst publiceren toch meer verstand van marketing dan jij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een onzin. Ik zie in Huntelaar, Aisatti, Afellay en de Guzman (als hij Nederlander word) veel meer talent.
Zuchtquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zie in Huntelaar, Aisatti, Afellay en de Guzman (als hij Nederlander word) veel meer talent.
Ga je nou weer fijn verder spelen in je eigen clup-topicje, Dirk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niets maar ik wilde jullie dit niet onthouden![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als je wilt lachen, ga dan naar het PS(gay) topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben een wijf of homo aangetrokken (ik weet niet wat het is)![]()
Officieel PSV-topic deeltje 157. Liever geen goudlokjes.
Dat klopt wel, maar als je dat lijstje van 20 spelers ziet, is hij toch echt wel de verrassing.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef Tvduijn het volgende:
Ik vind er ook niks vreemds aan dat Babel qua marketing meer waard is dan RvN. De marketing gaat niet alleen maar om het voetbal maar ook juist om wat ernaast, ik zie ruudje niet ala beckhem een scheermes promoten voor gilette ofzo. Babel zou (misschien niet voor gilette) veel beter in reclames etc gebruikt kunnen worden en hij is veel jonger dus heeft ook nog veel meer jaren om geld in te verdienen.
quote:0/3/2006 - Tom de Mul terug naar Ajax
(Gepost door MB)
BRON: Ajax.nl
De Belgische vleugelaanvaller Tom de Mul zal volgend seizoen terug keren naar Ajax. De speler die op dit moment verhuurd is aan Vitesse zal deel gaan uitmaken van het eerste elftal.
Op Ajax.nl meldt Martin van Geel dat De Mul zich bij Vitesse goed verder heeft ontwikkeld. "Ook mentaal is hij sterker; hij is volwassener geworden. Het is jammer dat hij bij Vitesse niet nog vaker heeft gespeeld, maar we verwachten dat hij een volwaardig lid van de eerste selectie zal worden, die de concurrentiestrijd voor de positie van rechtsbuiten kan aangaan," aldus de technisch directeur van Ajax.
Waarom? Is de Mul zoveel beter dan Rosenberg?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
damn... Rosenberg kunnen we dan wel vergeten op rechts... Word een reserve plekje dan?
Ik schat Rosenberg hoger in dan de Mulquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarom? Is de Mul zoveel beter dan Rosenberg?
Ik ook .Daarom begreep ik die post ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik schat Rosenberg hoger in dan de Mul
Ik denk niet dat Rosenberg op een flank beter is dan een pure flankspeler, en zeker niet als je er al 3 voor die positie hebt is de kans klein dat je er komt te spelen. Aangezien je op links mitea, perez, babel hebt kom je daar ook niet goed uit... reserve spits dus.... erg spijtig...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarom? Is de Mul zoveel beter dan Rosenberg?
En Sneijder en Perez dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
Of marcus op 10? moet hij kunnen leren![]()
Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.quote:
huhquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Perez als 1ste linksbuiten, met mitea erachter.
En sneijder op linker middeveld?
Ow zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef twi het volgende:
Mitea is 2e linksbuiten. We snappen dat het moeilijk is hoor, maar binnen het voetbal hebben we ook nog het begrip "de reservebank".
Rosenberg mag natuurlijk nooit op 10. Kan je 'm net zo goed op doel zetten.
ong,quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
huh![]()
Perez--------Huntelaar---------de Mul
--------------Rosenberg----------------
Mitea--Sneijder----Speler------Speler
Wil je zo gaan spelen?
Veel te aanvallendquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
ong,
wat dacht je van
perez------Huntelaar------Rosales/de mul
Sneijder-----Rosenberg---- Spelert?
Totaal waar, maar dan zou je 1 controlerende middenvelder moeten hebben en en goede verdediging dan gaat dit bestquote:
Van welke site heb je dat? Lijkt me gewoon "gelul" want Sneijder en Perez kunnen op links spelen. Waarom dan ook nog Wilhelmsson halen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het best wel eens het einde van Rosales kan zijn en ze gaan proberen om Wilhelmsson te halen. De Mul als backup.
Dat denk ik.quote:
Omdat Wilhelmsson een rechtsbuiten is (en zelfs op rechtshalf uit de voeten kan).quote:Lijkt me gewoon "gelul" want Sneijder en Perez kunnen op links spelen. Waarom dan ook nog Wilhelmsson halen?
Wilhelmsson is toch een linksbuiten? Kan me vergissen maar ik meen toch echt gezien te hebben dat hij bij Anderlecht linksbuiten speelt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik.
[..]
Omdat Wilhelmsson een rechtsbuiten is (en zelfs op rechtshalf uit de voeten kan).
Ik blijf hopen dat ze vd Meyde terughalen. Wilhelmsson is ook een goede vleugelspeler, maar ik zie liever Andy terugkomen. Hij weet wat er van hem gevraagt wordt in het Ajax systeem en heeft bewezen een prima speler voor Ajax te kunnen zijn. Zowel links- als rechtsbuiten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:50 schreef Kang-He het volgende:
Zou geen overbodige luxe zijn, een vleugelspeler erbij. Met al die geblesseerden elk jaar...
Christian Wilhelmsson kan eventueel ook op links en is al op niveau, Andy van der MEyde mag van mij ook terugkomen, maar zal nog wel wat wedstrijdritme moeten opdoen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ze vd Meyde terughalen. Wilhelmsson is ook een goede vleugelspeler, maar ik zie liever Andy terugkomen. Hij weet wat er van hem gevraagt wordt in het Ajax systeem en heeft bewezen een prima speler voor Ajax te kunnen zijn. Zowel links- als rechtsbuiten.
Klopt, maar voetballen kan hij zeker. Het is voor iedereen het beste als hij weer naar huis komt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kan eventueel ook op links en is al op niveau, Andy van der MEyde mag van mij ook terugkomen, maar zal nog wel wat wedstrijdritme moeten opdoen.
Van Basten heeft ook al lang voor zijn bondscoachschap en zijn Ajax trainersschap dit soort uitspraken gedaan. Wat te denken van:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten was voor mij een held, de beste aanvaller die ik in actie heb gezien en dat dramatische afscheid, veel te vroeg ook. De mythe hield hij in stand, door helemaal afscheid te nemen van het voetballen, hij golfde veel en gaf zelfs geen interviews over voetbal. Jammer dat hij hierop is teruggekomen, want sinds hij bondscoach is van Oranje, is hij veel respect van mij kwijtgeraakt. Zijn wazige selectiebeleid, het hele Salomon Kalou-verhaal en nu weer zijn plannen voor één competitie met Nederlandse en Belgische clubs.
Beetje jammer allemaal van San Marco!![]()
Dit plaatje is voor mij zo typerend voor de mogelijkheden en de technische/ tactische gave van Danny Blind.quote:
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dit plaatje is voor mij zo typerend voor de mogelijkheden en de technische/ tactische gave van Danny Blind.
In zijn periode bij Ajax was hij de man met wie van Gaal de tactiek bepaalde, van Gaal kwam bij hem om problemen te bespreken, uren spraken van Gaal en hij na over wedstrijden, wat ging er goed, wat ging er mis, wat kan er verbeteren.
Hij was echt, in alle aspecten, het verlengstuk van de trainer in het veld.
Waarom komt dit er niet uit nu hij op de plek van zijn leermeester zit.....
Er is natuurlijk wat voor te zeggen dat hij (nog) niet klaar is om zelf als hoofdcoach te functioneren, maar ik begrijp zijn, op z'n tijd, zeer vreemde beslissingen niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.
Dat heb ik inderdaad eerder ook al aangegeven, maar het ontbreken van dit verlengstuk neemt niet weg dat zijn beslissingen vaak erg vreemd zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Blind was het verlengstuk van Van Gaal in te veld, maar wie is dat nu dan voor Blind?
Net wat ik wilde zeggen, je kan alles nog zo goed uitdenken, als de spelers het niet uitvoeren (of niet kunnen uitvoeren) dan heb je er nog niets aan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Blind was het verlengstuk van Van Gaal in te veld, maar wie is dat nu dan voor Blind?
Idd. Het is gewoon een feit dat hij vage opstellingen maakt en heel raar wisselt vaak....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad eerder ook al aangegeven, maar het ontbreken van dit verlengstuk neemt niet weg dat zijn beslissingen vaak erg vreemd zijn.
Dat kan je voorlopig vergeten. Zou geen enkele reden kunnen bedenken, waarom van Gaal nu opeens naar ajax zou vertrekken, hij doet het goed met AZ. Zelfde geldt voor Adriaanse, Koeman, Jol en Ten Cate.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.
Toch vind ik het geen slecht idee, beetje naar Engels Concept..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten was voor mij een held, de beste aanvaller die ik in actie heb gezien en dat dramatische afscheid, veel te vroeg ook. De mythe hield hij in stand, door helemaal afscheid te nemen van het voetballen, hij golfde veel en gaf zelfs geen interviews over voetbal. Jammer dat hij hierop is teruggekomen, want sinds hij bondscoach is van Oranje, is hij veel respect van mij kwijtgeraakt. Zijn wazige selectiebeleid, het hele Salomon Kalou-verhaal en nu weer zijn plannen voor één competitie met Nederlandse en Belgische clubs.
Beetje jammer allemaal van San Marco!![]()
Engels concept??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Toch vind ik het geen slecht idee, beetje naar Engels Concept..
Daarom zou ik ook verder willen gaan... Een benelux competitie ( waarschijnlijk kan dit beter besproken worden in Van Basten pleit voor BeNe-Liga )quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Engels concept??
Het enige dat vergeljikbaar is, is dan het hebben van meerdere prof divisies?
Verder toch niet?
Truequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook verder willen gaan... Een benelux competitie ( waarschijnlijk kan dit beter besproken worden in Van Basten pleit voor BeNe-Liga )
Best een heel aardig ideequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Olaf Lindenberghquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou Stam dat kunnen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar wordt een Ajacied niet echt vrolijk van...![]()
quote:Aanvaller Ryan Babel start vrijwel zeker aanstaande zondag niet in de basis als Ajax in Kerkrade tegen Roda JC moet voetballen. Dit blijkt uit de vrijdagochtendtraining.
Blind trainde met Rosenberg als linkeraanvaller. Babel stond linksbuiten bij de reserves. De talentvolle aanvaller, die onverwacht bij de top van de meest waardevolle spelers van de wereld hoort, moet zijn plaats feitelijk afstaan aan Vermaelen. De Belg komt terug van een schorsing.
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Juanfran Garcia; Galasek, Lindenbergh, Boukhari; Rosales, Huntelaar en Rosenberg
moet hij wel spelen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou Stam dat kunnen?
En op zich vind ik dat iemand als Sneijder dat op zich zou moeten nemen.
Waarom? Er is toch geen reet veranderd qua selectie dit seizoen in vergelijking met vorig seizoen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat dacht ik dat jaar ook
quote:Waarom is de tijd zo snel voorbij gegaan
Ik zie 'm nog voor eerst in de verdediging staan
Later centraal, eerst rechtsback
Maakte hij iedere tegenstander gek
Iedere tegenaanval wist hij te smoren
En kon 't niet laten af en toe te scoren
Clubs wilden hem met geld weglokken
Maar toch is hij nooit vertrokken
De aanvoerder, de leider pur-sang
Dacht altijd alleen in het teambelang
Zoveel prijzen en plezier heeft hij ons gegeven
Maar zelfs hij had niet het eeuwige voetballeven
De laatste wedstrijd, nog 1 keer er tegenaan
Zevenentachtig minuten, zo voorbij gegaan
Een wissel bedolven met een applausregen
Shit, daar komt 't, ik kan er niet meer tegen
Als een klein kind sta ik te janken
Maar ik zal niet stoppen je te bedanken
Nee, ons bedanken dat hoef je niet
Want jij bent door en door een Ajacied
Een ereronde en het is over
Ik kan en wil het nog steeds niet geloven
Daar loopt-ie voor het laatst nar binnen
Ons rouwproces kan beginnen
Bedankt, tot ziens, mijn favoriet
Vergeten zullen we je niet
Voor ons, voor Ajax door weer en wind
We gaan je missen verdomme, Danny Blind
Ben ik wel voor, even iemand die er blanco instapt. Zodat iedereen zich opnieuw moet bewijzen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien een buitenlandse coach aantrekken met een frisse aanpak...
quote:Een wedstrijd kon hij lezen, dat heeft hij vaak bewezen
Een voorzet kon hij geven, dat liet hij ons beleven
Een goal die kon hij maken, dat waren mooie zaken
Hij was haast niet te stuiten, een mening kon hij uiten
Bewaker op het achterveld, voorin waar hij zich steeds weer meldt
De middenstip daar stond hij als een boom, een speler uit een voetbaldroom
Elk veld dat hij betrad, was een eer voor die mat
Een vechter, een winnaar, een wereldvent, een speler van Ajax die iedereen kent
Altijd tijd voor alle mensen, altijd tijd voor vele wensen
Een leider met rust en zelfrespect, een leider met flair die lekker bekt
Ajax de club waar hij van houdt, daar was hij jaren mee getrouwd
Zoveel gegeven, zoveel gewonnen, zoveel clubs die boden tonnen
Maar hij bleef hier zoals het hoort, geen club die deze speler poort
Die speler met die speciale band, krijgt van ons de gouden hand
Een speler waar een ieder zich in vindt,
dat kan er maar één zijn en die heet Danny Blind
lijkt mij ook prutserquote:
He, een realistische Ajaciedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat Blind het kan. De selectie van dit jaar was ook te treurig voor woorden. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar wie maakt die niet? Ik denk dat zijn volgende jaar veel beter zal zijn als hij nog op de stoel mag zitten...
Omdat Ajax voor Van Gaal gewoon een stap vooruit is, ook al doet AZ het een keertje leuk. Veel spelers gaan daar weg terwijl wij alleen maar sterker worden. Bovendien kun je AZ en Ajax niet met elkaar vergelijken, AZ blijft een provincieclub en Ajax de grootste club van Nederland.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat kan je voorlopig vergeten. Zou geen enkele reden kunnen bedenken, waarom van Gaal nu opeens naar ajax zou vertrekken, hij doet het goed met AZ. Zelfde geldt voor Adriaanse, Koeman, Jol en Ten Cate.
Een keertje? Die beginnen het elk jaar beter te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat Ajax voor Van Gaal gewoon een stap vooruit is, ook al doet AZ het een keertje leuk.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Veel spelers gaan daar weg terwijl wij alleen maar sterker worden.
Hoe kom je erbij dat Ajax de grootste club van Nederland is? Dat kun je niet alleen basseren op de prijzenkast.quote:Bovendien kun je AZ en Ajax niet met elkaar vergelijken, AZ blijft een provincieclub en Ajax de grootste club van Nederland.
Dat is wel waar, maar ik denk gewoon dat Blind nog blijft zitten voorlopig en dat van Gaal zich wel thuisvoelt in Alkmaar. Weet niet of hij zijn vingers wil branden aan het huidige Ajax. Daar komt ook nog eens bij dat er heel veel aankopen gedaan gaan worden bij Ajax, en van Gaal zal z'n eigen team willen samenstellen. Dan zou ie nu per direct al willen beginnen.quote:Verder blijft het natuurlijk altijd zijn club. Genoeg redenen te bedenken dus.
Ik denk hetzelfde. Ik wil Blind ook niet zien afgaan. Dat verdiend ie niet. Ik wil Blind het kampioenschap zien vieren met een smile op z'n gezicht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat Blind het kan. De selectie van dit jaar was ook te treurig voor woorden. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar wie maakt die niet? Ik denk dat zijn volgende jaar veel beter zal zijn als hij nog op de stoel mag zitten...
Baseren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
Hoe kom je erbij dat Ajax de grootste club van Nederland is? Dat kun je niet alleen basseren op de prijzenkast.
quote:
Zelfs de AZ spelers zeggen het zelf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Baseren.
En Ajax heeft t grootste stadion, meeste fans, grootste begroting, én de meeste prijzen. 1+1=2 vriend.
Had ik al verteld dat we volgend jaar de Champions League winnen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
He, een realistische Ajaciedmag ik je aanraken?
Ik vind je nog steeds realistisch.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat we volgend jaar de Champions League winnen?
Dat kun je ook zo lekker na 2 goede jaren zeggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
Een keertje? Die beginnen het elk jaar beter te doen.
Jij vindt Stam en Perez geen versterking? En je denkt dat Mathijssen, Landzaat, etc. volgend seizoen nog bij AZ spelen? Perez dus ook niet.quote:Hoe weet je dat zo zeker?
quote:Hoe kom je erbij dat Ajax de grootste club van Nederland is? Dat kun je niet alleen basseren op de prijzenkast.
Tja, we shall see. Het ging er alleen om dat ie geen reden zou hebben, maar die zijn er dus genoeg.quote:Dat is wel waar, maar ik denk gewoon dat Blind nog blijft zitten voorlopig en dat van Gaal zich wel thuisvoelt in Alkmaar. Weet niet of hij zijn vingers wil branden aan het huidige Ajax. Daar komt ook nog eens bij dat er heel veel aankopen gedaan gaan worden bij Ajax, en van Gaal zal z'n eigen team willen samenstellen. Dan zou ie nu per direct al willen beginnen.
Feyenoord heeft de meeste fans (of je moet al die internet-supportertjes en jochies van 10 die nog nooit in de Arena geweest zijn meerekenen bij Ajax), Feyenoord heeft de grootste merchandise-afdeling, PSV de meeste prijzen de afgelopen 7 a 8 jaar. Het is maar net wat je met 'groot' bedoeltquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Baseren.
En Ajax heeft t grootste stadion, meeste fans, grootste begroting, én de meeste prijzen. 1+1=2 vriend.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook, maar ik vraag me af of daaaaaan dat ook vindt...
Kom maar op met de cijfers waaruit blijkt dat kakkerlakken de grootste merchandise en de meeste fans hebben. En psv de meeste prijzen de afgelopen 7 jaar? Wat schattig. Wij hebben in totaal veruit de meeste prijzen. Moet je eens in een ander land vragen wie de grootste club van Nederland is. Wedden dat het meerendeel Ajax zegt...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de meeste fans (of je moet al die internet-supportertjes en jochies van 10 die nog nooit in de Arena geweest zijn meerekenen bij Ajax), Feyenoord heeft de grootste merchandise-afdeling, PSV de meeste prijzen de afgelopen 7 a 8 jaar. Het is maar net wat je met 'groot' bedoelt
Behalve in Zuid-Koreaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kom maar op met de cijfers waaruit blijkt dat kakkerlakken de grootste merchandise en de meeste fans hebben. En psv de meeste prijzen de afgelopen 7 jaar? Wat schattig. Wij hebben in totaal veruit de meeste prijzen. Moet je eens in een ander land vragen wie de grootste club van Nederland is. Wedden dat het meerendeel Ajax zegt...
Anastasiou weg, Babel verkopen. Eventueel Charisteas ook weg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Kluivert mag weg bij Valencia, jammer dat we alles kunnen gebruiken, behalve een spits.
En in Brazilië: De grootste voetbalnatie ter wereld.quote:
Daar zal je van opkijken, maar Feyenoord heeft toch echt de grootste merchandise hebben over de hele wereld.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kom maar op met de cijfers waaruit blijkt dat kakkerlakken de grootste merchandise en de meeste fans hebben. En psv de meeste prijzen de afgelopen 7 jaar? Wat schattig. Wij hebben in totaal veruit de meeste prijzen. Moet je eens in een ander land vragen wie de grootste club van Nederland is. Wedden dat het meerendeel Ajax zegt...
Kom dan op met die cijfers...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar zal je van opkijken, maar Feyenoord heeft toch echt de grootste merchandise hebben over de hele wereld.
KJH als spits in de basis en Ryan Babel, Markus Rosenberg en Patrick Kluivert daarachter, weet alleen niet of Patrick Kluivert zich daar niet te goed voor voelt. Voordeel van Ryan Babel en Marlus Rosenberg is wel dat zij eventueel, in geval van nood, vanaf de flanken kunnen spelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Anastasiou weg, Babel verkopen. Eventueel Charisteas ook weg.
Patje halen, simpel.![]()
En Ajax werd onterecht in de kwartfinale CL in 2003 uitgeschakelt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar zal je van opkijken, maar Feyenoord heeft toch echt de grootste merchandise hebben over de hele wereld.
Het buiteland boeid het niet wat je in het verre verleden gepresteerd heeft. Het gaat erom wat je de laatste jaren hebt laten zien. Feyenoord in 2002 de UEFA cup en PSV is ver gekomen en onterecht uitgeschakelt vorig jaar in de halve finale Champions League.
Het grootste stadion, zozo wel getelt 177 meer plaatsen als in de Kuipquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Baseren.
Elke spits kan in geval van nood op de flanken spelen, maar of het draait is maar de vraag (Ryan Babel).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH als spits in de basis en Ryan Babel, Markus Rosenberg en Patrick Kluivert daarachter, weet alleen niet of Patrick Kluivert zich daar niet te goed voor voelt. Voordeel van Ryan Babel en Marlus Rosenberg is wel dat zij eventueel, in geval van nood, vanaf de flanken kunnen spelen.
Weet jij nog wie in 2002 de kwartfinale van het WK speelde?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Ajax werd onterecht in de kwartfinale CL in 2003 uitgeschakelt.
Een jaar of 2 geleden hadden we Blind ook nog niet, en nu?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je zelf maar gaan zoeken, een jaar of 2 heb ik dat een keer gelezen in de VI.
Pff jij komt hier om aan te tonen dat jullie de grootste merchandise hebben. En omdat te bewijzen moet ik dat zelf opzoeken? Met andere woorden, je lult uit je nekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je zelf maar gaan zoeken, een jaar of 2 heb ik dat een keer gelezen in de VI.
Nee dat zeg ik helemaal niet. 2 totaal niet vergelijkbare clubs. Feyenoord wordt meer geregeerd door de supporters, ajax meer door de aandeelhouders.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef the_hunter het volgende:
Wat wil je nou zeggen dirkje? Dat fijnooit een grotere club is dan Ajax?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |