Van Gaal lijkt mij zeker haalbaar. Maar als je het niet probeert lukt het natuurlijk nooit. Liever Blind dan van der Brom dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alledrie onhaalbaar, en ze zitten goed waar ze zitten.
Nee, laat Blind maar even zitten, ik heb geen in John van den Brom...
Heb je ook helemaal gelijk in. Maar ik blijf hopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:46 schreef Radegast het volgende:
Van Gaal haalbaar? Nou, de verstandhouding tussen Van Gaal en Van Geel lijkt mij verre van optimaal na de Perez-gebeurtenissen...
Blind blijft ECHT niet zitten na dit seizoen, dat kun je wel vergeten. Van Gaal is zeker wel haalbaar, de andere twee ook niet onhaalbaar eigenlijk. Adriaanse wil revanche en heeft het niet echt naar zn zin, Ten Cate is slechts assistent. Vd Brom echt niet, die fout maken ze echt niet nog een keer met van Geel erbij nu.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alledrie onhaalbaar, en ze zitten goed waar ze zitten.
Nee, laat Blind maar even zitten, ik heb geen in John van den Brom...
Grygera en Pienaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef S-Two het volgende:
Zijn er al weer wat spelers terug voor komend weekend?
Pienaar haalt zondag niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Grygera en Pienaar waarschijnlijk.
Wat vinden jullie nou van hem?quote:29/3/2006 - Contractverlenging door Boakye
(Gepost door )
Emmanuel Boakye heeft een nieuw tweejarig contract aangeboden gekregen van Ajax. Van Geel meldde in Voetbal International dat beide partijen er bijna uit zijn. Hij krijgt in de voorbereiding van het nieuwe seizoen een kans een plaats af te dwingen in de selectie. Lukt dat niet dan zal hij verhuurd worden. Heracles zou interesse voor hem hebben.
Kan best.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef beldoire het volgende:
Ik vind hem best goed, maar als we volgend seizoen Stam erbij hebben en Vermaelen zich blijft ontwikkelen, dan kan hij beter naar Almelo(mits die in de Eredivisie blijven)
Marco Van Basten: 'Ajax? Die nemen John en ik er wel even bij!'Lijkt me geweldig
pff die gozer gaan we dus echt niet missen na dit seizoen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |