quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
De tekst is ok maar Dribbel_'s plaatje ontbreekt en ook de borrelsmilies...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef moemoe het volgende:
Je verneukt de mooie OP van drib en mij.
moemoe je moet je sig nog even aanpassen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef moemoe het volgende:
Je verneukt de mooie OP van drib en mij.
Kruisjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
zo plaatje is er ook weer bij nu blij![]()
Plaatje doet het niet, borrel smiley's, het vorige topic moet er nog bij en de toevoegingen ontbreken.quote:
Ja sorry dat was om dat topic ff dicht te gooien , ik moest van Nylz al een nieuwe makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:25 schreef HeatWave het volgende:
Dienstmededeling, dat postopkrik gedoe is niet de bedoeling. Slowchat je vooral suf met ELKAAR, maar gewoon posten om het posten doen we niet in GC.
Daarom dus. Slowchatten hoort gewoon bij meeting topics, geen probleem ook al is dit GC. Maar gewoon lopen postkrikken voegt echt niets toe aan de meetingsfeer hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja sorry dat was om dat topic ff dicht te gooien , ik moest van Nylz al een nieuwe maken
terwijl die oude dus niet eens vol was nog
Nylz is gek.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja sorry dat was om dat topic ff dicht te gooien , ik moest van Nylz al een nieuwe maken
terwijl die oude dus niet eens vol was nog
Ja meneerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom dus. Slowchatten hoort gewoon bij meeting topics, geen probleem ook al is dit GC. Maar gewoon lopen postkrikken voegt echt niets toe aan de meetingsfeer hoor.
maar goed, carry on.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
moemoe je moet je sig nog even aanpassen!
Nu ben ik je voor!![]()
Staat er in he? Hij is weer open.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie heeft de OP geslot van de modjes ?
Popcorn inslaatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:34 schreef HeatWave het volgende:
Hoe meer baggeraars er komen hoe beter.
Tijd om ze een voor een IRL aan te pakken.
Zwervers zijn ook verboden me dunkt !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Gaat iemand mij sponsoren dan?aangezien ik wel gratis heen en weer kan treinen, alleen k wil wel BIER! enzow
alleen k heb geen geld
*zoekt sponsors*
jamaar ik moet komen van moemoequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zwervers zijn ook verboden me dunkt !
ik zei alleen "open jij het volgende deel van de baggermeet reeks?"quote:
Je weet toch dat je zulke dingen niet tegen paultjuhhh moet zeggen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zei alleen "open jij het volgende deel van de baggermeet reeks?"
niet dat ie meteen open moest
ik zal het nooit meer doen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je weet toch dat je zulke dingen niet tegen paultjuhhh moet zeggen?
daar was jij toch voor?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen geld hebt is het wel minder plezier voor jezelf.![]()
ok we hebben het gelezen !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef remlof het volgende:
Het stukje na ---UPDATE--- klopt nog niet, moet zijn:
---UPDATE---
Het voorborrelen begint om 16:00 uur in café [De Beurs
Te vinden op Neude 37
Het eten begint om 20.00 uurWie er komen!!!
NJ
Pussydeluxe [img]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/drink.gif]afbeelding[/url]]
en de laatste quote van yvonne is ook een beetje verneukt
psst doe maar een Heineken Tapvat 8)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef Stofje het volgende:
Veel geld. Heel veel geld.
Bwhhehe. Dat heb ik toch helemaal niet. Ik bestel één biertje en giet de rest van de avond Hollandia uit blik in m'n glas, zonder dat het opvalt.![]()
*Meldt en zulksquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef remlof het volgende:
Het stukje na ---UPDATE--- klopt nog niet, moet zijn:
---UPDATE---
Het voorborrelen begint om 16:00 uur in café De Beurs
Te vinden op Neude 37
Het eten begint om 20.00 uurWie er komen!!!
NJ
Pussydeluxe [afbeelding]
en de laatste quote van yvonne is ook een beetje verneukt
Nu welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
HW!
Stinkie en ik staan nog niet bij de twijfelaars!
1 biertje van mij. Misschien 2quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Gaat iemand mij sponsoren dan?aangezien ik wel gratis heen en weer kan treinen, alleen k wil wel BIER! enzow
alleen k heb geen geld
*zoekt sponsors*
MSN, NUquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
1 biertje van mij. Misschien 2.
Lieve schat, ik kom net terug uit de HMH (zie vorig topic)quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kom net terug uit de HMH (zie vorig topic).
Ik heb 2 1/2 uur staan springen, ik ga nu lekker slapen... Morgen ben ik er zeker![]()
.
Trusten allemaal.
nee, zeg eens?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:13 schreef guitarist.nl het volgende:had ik al gezegt dat ik er zin in heb?
Ow ja inderdaad!quote:
In de HMH hebben ze gratis internetten van Planet of zoquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja inderdaad!
Hoe was het? Ik zag wel dat je rond half 1 thuis was en toch nog even op Fok moest posten
Haha heb je jezelf ervan weerhouden of ben je ervan weerhouden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
In de HMH hebben ze gratis internetten van Planet of zo.
Ik kon gelukkig de verleiding weerstaan.
Toen ik thuis was, moest ik natuurlijk even kijken wat er allemaal gaande was.
Het EO-gebeuren eergisteren heb ik gemist. Dat vond ik wel jammer.
Heeft iemand Stofje al 'gezien'? Hij heeft z'n fobo geopend. Da's niks voor hem.
verkapt: spam Stof's fobo vol
Fok-nerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goeiemorregen!
Ik ben eruit voor welke tag ik ga!
Ik ga voor Fok-nerd
Dat is waar maar dat is wel met meer tags het gevalquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Fok-nerd?
Maar dan zou 99% van de users diezelfde tag moeten krijgen.
Maar er is maar 1 kutmodquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat is wel met meer tags het geval
Auw...quote:
proost!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef purplerose het volgende:
Dan doen we toch vast hier voorborrelen
*borrelt* *hips*
Mooi, laat het bier maar voor onsquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bier![]()
Maar met de meet neem ik héél misschien een glaasje zoete witte wijn.
En dat voor iemand die niet drinktquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bier![]()
Maar met de meet neem ik héél misschien een glaasje zoete witte wijn.
wat ga jij drinken dan ??quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En dat voor iemand die niet drinkt.
Wiet???quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah o ja hoi!
Bier & wiet!
Alleen morgen nog even naar m'n werk en dan twee weken vakantie.
Ik neem vast een voorproefje!![]()
hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef Nolius het volgende:
Kuthippies!
Eerst maar eens kijken hoe deze meet bevalt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef purplerose het volgende:
*stuurt ratelslangetje en ikwilookwatzeggen naar linkje van de SpaceMeet*
2 weken lang bier drinken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Alleen morgen nog even naar m'n werk en dan twee weken vakantie.
Daar hoef je geen vakantie voor te hebben hoor!quote:
Does liev Boebiequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef Boe. het volgende:
Dyslect & raskneus ikwilookwatzeggen komt ook, de droevigheid begint er vanaf te stralen.
Gezellig..
Dat is niet insgelijks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
owja, ik kan niet wachten tot ik je zie op de baggermeet
Helaas pindakaas mennekequote:
Ik durf ook niet meer na de indirecte bedreigingen van paard ratelslangetje.quote:
We zitten hier niet in onzin, praat geen poep.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer na de indirecte bedreigingen van paard ratelslangetje..
Psst, hij staat er al bij, net onder c0nd0r.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef nikky het volgende:
Toegevoegd ikwilookwatzeggen.
Misschien, misschien ook niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Dus Boe komt niet?
En Schizofreen is nooit alleenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Psst, hij staat er al bij, net onder c0nd0r..
Goedzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:51 schreef TrenTs het volgende:
Na een lange, lange, lange zeurcampagne van moemoe denk ik dat ik voor haar charmes (lees: bedreigingen) gezwicht ben en welllicht aanwezig zal zijn.
Mietje.quote:
Je houdt het graag spannend hequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:51 schreef TrenTs het volgende:
Na een lange, lange, lange zeurcampagne van moemoe denk ik dat ik voor haar charmes (lees: bedreigingen) gezwicht ben en welllicht aanwezig zal zijn.
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Boe. het volgende:
[..]
Als ik suikterklontjes en een peen voor je meeneem, doe je dan lief?quote:
Ik doe pas lief als jij met dat paardengedoe ophoudt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef Boe. het volgende:
[..]
Als ik suikterklontjes en een peen voor je meeneem, doe je dan lief?.
Jes!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard.
Jij zorgt toch voor de mandarijntjes?
Nog een keer?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef nikky het volgende:
Toegevoegd ikwilookwatzeggen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nog een keer?!
In dat geval zal ik voor twee moeten drinken!![]()
Mooi zo ! we willen geen bashers op mijn lieve meetquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Boe. het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet komen, ik word namelijk gesponsordquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mooi zo ! we willen geen bashers op mijn lieve meet![]()
Dat moet dan maar mensen die zo onaardig doen tegen ratelslangetje heb ik liever niet op een lieve leuke paultjuhhh meetquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet komen, ik word namelijk gesponsord
wordt het ook vast wel hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat moet dan maar mensen die zo onaardig doen tegen ratelslangetje heb ik liever niet op een lieve leuke paultjuhhh meet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent gewoon bang die gracht ingegooit te wordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat moet dan maar mensen die zo onaardig doen tegen ratelslangetje heb ik liever niet op een lieve leuke paultjuhhh meet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang die gracht ingegooit te worden
Wat ben jij lief!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn troetelnaam voor lieverdsquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
al zin in de meet ??
yoooooooquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:59 schreef paultjuhhh het volgende:
eyyyyyyy
*plons*quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
jalalalalaaaa
lalallalaaaaaaaaaaaa
lalallalalalalaaaaaaaaaa
UTREG !
*gunshot*quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jalalalalalalalalalla
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAM!
wat hij zegtquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jalalalalalalalalalla
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAM!
kickquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
kick
schopquote:
ik hoorde het al, de initatief nemen mag je niet zo hoorde ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
Oh Brian, ik ben verboden om te komen.
Helaasch, gaat niet door.
Meets zijn feckin easy.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik hoorde het al, de initatief nemen mag je niet zo hoorde ik
nah wordt het toch alleen reizenwel eng ik ken verder niemand die komt
gelukkig maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:35 schreef moemoe het volgende:
We zullen je niet op eten guitarist.nl..
Ah dus jij bent Brian.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik hoorde het al, de initatief nemen mag je niet zo hoorde ik
nah wordt het toch alleen reizenwel eng ik ken verder niemand die komt
msn gangbangs zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah dus jij bent Brian.Ik vroeg het me vanavond al af tijdens onze gangbang op MSN.
You must inform me about that.quote:
Wie was jij ??quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah dus jij bent Brian.Ik vroeg het me vanavond al af tijdens onze gangbang op MSN.
*informt*quote:
En bedankt voor de late inform. Trut.quote:
je bent vaak zat toegevoegdquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
En bedankt voor de late inform. Trut.
Waar?quote:
quote:
Zodat mijn msn crasht en ik je niet eeuwig vervloek?quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
msn gangbangs!!
oftewel chat venster met teveel mensen er in
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodat mijn msn crasht en ik je niet eeuwig vervloek?
Bij deze vervloekt.quote:
het is al laatquote:
Tuurlijk Brian... tuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
het is al laat
ik ga maar eens slapen, wou er eigenlijk eens op tijd uit vandaag
't zal wel weer uitslapen worden tot een uurtje of 1quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zit jij ook in de gangbangs?
Onder welke naam dan?
Stel je niet aan. Geniet van het leven! Maak er wat van! Zie de ziekte als een uitnodiging de vrijheid tegemoet te gaan, als een uitnodiging om juist datgene te doen wat je nu het fijnste vindt. Weg die sleur, weg die dagelijkse, dagelijkse sleur. Hop, uit dat bed, weg van die computer. Ga naar buiten, ga dansen, springen en ben gelukkig! Gelukkig met je leven, gelukkig met je vrijheid, gelukkig met jezelf! Hop!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:51 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen.
Of naja goede, ik ben ziekjes..
Goedemorgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zit jij ook in de gangbangs?
Onder welke naam dan?
Ze is ziek dan kan je niet buiten gaan springenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Geniet van het leven! Maak er wat van! Zie de ziekte als een uitnodiging de vrijheid tegemoet te gaan, als een uitnodiging om juist datgene te doen wat je nu het fijnste vindt. Weg die sleur, weg die dagelijkse, dagelijkse sleur. Hop, uit dat bed, weg van die computer. Ga naar buiten, ga dansen, springen en ben gelukkig! Gelukkig met je leven, gelukkig met je vrijheid, gelukkig met jezelf! Hop!
Lekker nuttig weer in dezelfde minuutquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:20 schreef paultjuhhh het volgende:
kick btw
Ja op dit drukke forum welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker nuttig weer in dezelfde minuut.
Ja, hoiquote:
Dat is volgende week al.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
D'r komt zelfs een deel 9![]()
En de meet is nog zover weg![]()
Ja, volgende week pasquote:
genoeg leuke dingen te doen in de tussen tijd.quote:
zondag optreden met de bandquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
genoeg leuke dingen te doen in de tussen tijd.
Zaterdag London Calling.
Ook leuk jaquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:51 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen.
het optreden is ook in mijn stamkroeg, dubbel op leuk dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk ja.
Zondag nog een feestje in de stamkroeg als het goed is ook. ik kom mijn weekend wel door.
Is Jaap er dan ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
het optreden is ook in mijn stamkroeg, dubbel op leuk dus [afbeelding]
is dat een grapje of meen je dat serieus ?? er komt namelijk wel een jaapquote:
Ik zou wel willen, maar gisteren zei iemand tegen me dat ik zelfs WIT zag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Geniet van het leven! Maak er wat van! Zie de ziekte als een uitnodiging de vrijheid tegemoet te gaan, als een uitnodiging om juist datgene te doen wat je nu het fijnste vindt. Weg die sleur, weg die dagelijkse, dagelijkse sleur. Hop, uit dat bed, weg van die computer. Ga naar buiten, ga dansen, springen en ben gelukkig! Gelukkig met je leven, gelukkig met je vrijheid, gelukkig met jezelf! Hop!
Jaap Stamquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is dat een grapje of meen je dat serieus ?? er komt namelijk wel een jaap
OMFGquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar gisteren zei iemand tegen me dat ik zelfs WIT zag.![]()
Ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef paultjuhhh het volgende:
JULLIE IGNOREN ME GEWOON HIER HE JA JAJAJAJ
Het is ook de eerst die open is geblevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben mezelf eeuwig dankbaar dat ik deze topicreeks niet in ONZ ben begonnen anders kon ik niet mee praten!!!11!1!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is ook de eerst die open is gebleven![]()
![]()
Ja begin jij eens met aardig te doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Arme Paultjuhhh.
Ze moeten je wel hebben he?![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef Stofje het volgende:
Ik ben er overigens pas laat en ben vroeg weer weg. Ik arriveer rond half 8 en zal zeker voor 11en weer naar huis gaan. Waarschijnlijk al voor 10en.
Jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef Stofje het volgende:
Ik ben er overigens pas laat en ben vroeg weer weg. Ik arriveer rond half 8 en zal zeker voor 11en weer naar huis gaan. Waarschijnlijk al voor 10en.
Jij bent de voornaamste reden dat ik kom, vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer.
Als je mij maar even komt knuffelen.
Hoiquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent de voornaamste reden dat ik kom, vanzelfsprekend.
ik wil wel eens zien wie er achter al die vage usernamen schuilgaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet nog niet wie de voornaamste reden is dat ik kom, dat zie ik dan wel weer.
Beterschap moemoequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:51 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen.
Nee, bedankt. Kon ik Ratelslangetje en Moemoe eindelijk uit elkaar houden, komt ze hiermee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Beterschap moemoe![]()
Dit zal je goed doen![]()
[afbeelding]
Een fijn weiland om in te grazen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Kon ik Ratelslangetje en Moemoe eindelijk uit elkaar houden, komt ze hiermee.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Kon ik Ratelslangetje en Moemoe eindelijk uit elkaar houden, komt ze hiermee.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, een beetje minder ala ONZ mag wel hoor..
Kwal die je bent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, een beetje minder ala ONZ mag wel hoor..
Poezen, kwallen en paarden, het wordt een beestenboel, deze meetquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En pussy vind het nog goed ook dat hij zo doet!
Zwak he
Ik heb geen controle over hemquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En pussy vind het nog goed ook dat hij zo doet!
Zwak he
Grapjurkquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Poezen, kwallen en paarden, het wordt een beestenboel, deze meet![]()
wat zij zegtquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb geen controle over hem. Sorry
.
En dan op het strand zo eindigt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:47 schreef Stofje het volgende:
[..]. Een lief klein kwalletje dat met de stroming meedeint
![]()
Lekker knuffelen met elkaar ipv ruzie maken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef purplerose het volgende:
we gaan een grouphugfoto maken volgende week?
Niet met iedereen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker knuffelen met elkaar ipv ruzie maken.![]()
Jawel, maar pagina's vol met alleen 1 smiley posts is nou ook niet echt "gezellig" slowchatten he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Crew, onzinners en baggeraars gaan toch meeten?
Ik ben niet verantwoordelijk over gedane uitsprakenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar pagina's vol met alleen 1 smiley posts is nou ook niet echt "gezellig" slowchatten he?.
Het hoeft ECHT niet al te serieus, maar zo krijgen we de topics wel vol ja...
Knuffelen bij wijze van spreken dan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet met iedereen hoor!
Ik wil liever niet aangeraakt worden.
Heb je nog iets te melden Paul? Behalve dat je graag dit topic kicktquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef paultjuhhh het volgende:
KICKERTJE !
op alles wat ik zeg wordt toch gezegd, plons , gracht enzquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je nog iets te melden Paul? Behalve dat je graag dit topic kickt![]()
Wat ga je aankomend weekend doen?
Nee hoorquote:
Aanstellerquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik zie dit topic elke keer in mijn AT en dan klik ik er weer op om te kijken wat er gezegd is en dan is het weer een kick. Schiet ook niet echt op he?
Verder ben ik vrolijk hoor.
nee nee, gewoon kut MODquote:
Niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Knuffelen bij wijze van spreken dan.We zijn geen hippies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zo.
We zullen zien.
Wat doen we met de eerste die afzegt?.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef Litso het volgende:
[..]
We brengen de gracht naar hem toe. In emmers.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een speciale tag?
Een blijvende?
Of ditachter de naam?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Plus een uitlachtopic.
Lach *hier* de afzeggers uit.
Ik kom ook, geen twijfelaar meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa het is bijna zover
.
Moemoe en ik gaan morgen de reservering aan het restaurant doorgeven
is het een duur restaurant?? kmoet wel ff weten hoeveel geld ik mee moet nemen!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
.
Even ter herinnering:
ik las een 'gracht'quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef purplerose het volgende:
Het geloof ik wel mee qua prijs en anders doe je net als Pussy en ik, we delen een gerecht
ik bestel gewoon wat minderquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef purplerose het volgende:
Het geloof ik wel mee qua prijs en anders doe je net als Pussy en ik, we delen een gerecht
JIj hebt echt een one track mind hequote:
Nou afschrikwekkend hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
.
Even ter herinnering:
[..]
[..]
[..]
[..]
Neem maar eens een kijkje op de website http://www.broadwayamericansteakhouse.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is het een duur restaurant?? kmoet wel ff weten hoeveel geld ik mee moet nemen!!
kben maar een arm studentje
Dan reken ik er wel op dat jullie tot laat blijvenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou bedoeld. We weten dat je komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |