Mietje.quote:
Je houdt het graag spannend hequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:51 schreef TrenTs het volgende:
Na een lange, lange, lange zeurcampagne van moemoe denk ik dat ik voor haar charmes (lees: bedreigingen) gezwicht ben en welllicht aanwezig zal zijn.
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer na de indirecte bedreigingen van paard ratelslangetje..
Als ik suikterklontjes en een peen voor je meeneem, doe je dan lief?quote:
Ik doe pas lief als jij met dat paardengedoe ophoudt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef Boe. het volgende:
[..]
Als ik suikterklontjes en een peen voor je meeneem, doe je dan lief?.
Jes!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard.
Jij zorgt toch voor de mandarijntjes?
Nog een keer?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef nikky het volgende:
Toegevoegd ikwilookwatzeggen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nog een keer?!
In dat geval zal ik voor twee moeten drinken!![]()
Mooi zo ! we willen geen bashers op mijn lieve meetquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer na de indirecte bedreigingen van paard ratelslangetje..
Dan kan ik ook niet komen, ik word namelijk gesponsordquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mooi zo ! we willen geen bashers op mijn lieve meet![]()
Dat moet dan maar mensen die zo onaardig doen tegen ratelslangetje heb ik liever niet op een lieve leuke paultjuhhh meetquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet komen, ik word namelijk gesponsord
wordt het ook vast wel hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat moet dan maar mensen die zo onaardig doen tegen ratelslangetje heb ik liever niet op een lieve leuke paultjuhhh meet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent gewoon bang die gracht ingegooit te wordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat moet dan maar mensen die zo onaardig doen tegen ratelslangetje heb ik liever niet op een lieve leuke paultjuhhh meet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang die gracht ingegooit te worden
Wat ben jij lief!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |