quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zit jij ook in de gangbangs?
Onder welke naam dan?
Stel je niet aan. Geniet van het leven! Maak er wat van! Zie de ziekte als een uitnodiging de vrijheid tegemoet te gaan, als een uitnodiging om juist datgene te doen wat je nu het fijnste vindt. Weg die sleur, weg die dagelijkse, dagelijkse sleur. Hop, uit dat bed, weg van die computer. Ga naar buiten, ga dansen, springen en ben gelukkig! Gelukkig met je leven, gelukkig met je vrijheid, gelukkig met jezelf! Hop!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:51 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen.
Of naja goede, ik ben ziekjes..
Goedemorgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zit jij ook in de gangbangs?
Onder welke naam dan?
Ze is ziek dan kan je niet buiten gaan springenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Geniet van het leven! Maak er wat van! Zie de ziekte als een uitnodiging de vrijheid tegemoet te gaan, als een uitnodiging om juist datgene te doen wat je nu het fijnste vindt. Weg die sleur, weg die dagelijkse, dagelijkse sleur. Hop, uit dat bed, weg van die computer. Ga naar buiten, ga dansen, springen en ben gelukkig! Gelukkig met je leven, gelukkig met je vrijheid, gelukkig met jezelf! Hop!
Lekker nuttig weer in dezelfde minuutquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:20 schreef paultjuhhh het volgende:
kick btw
Ja op dit drukke forum welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker nuttig weer in dezelfde minuut.
Ja, hoiquote:
Dat is volgende week al.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
D'r komt zelfs een deel 9![]()
En de meet is nog zover weg![]()
Ja, volgende week pasquote:
genoeg leuke dingen te doen in de tussen tijd.quote:
zondag optreden met de bandquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
genoeg leuke dingen te doen in de tussen tijd.
Zaterdag London Calling.
Ook leuk jaquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:51 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen.
het optreden is ook in mijn stamkroeg, dubbel op leuk dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk ja.
Zondag nog een feestje in de stamkroeg als het goed is ook. ik kom mijn weekend wel door.
Is Jaap er dan ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
het optreden is ook in mijn stamkroeg, dubbel op leuk dus [afbeelding]
is dat een grapje of meen je dat serieus ?? er komt namelijk wel een jaapquote:
Ik zou wel willen, maar gisteren zei iemand tegen me dat ik zelfs WIT zag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Geniet van het leven! Maak er wat van! Zie de ziekte als een uitnodiging de vrijheid tegemoet te gaan, als een uitnodiging om juist datgene te doen wat je nu het fijnste vindt. Weg die sleur, weg die dagelijkse, dagelijkse sleur. Hop, uit dat bed, weg van die computer. Ga naar buiten, ga dansen, springen en ben gelukkig! Gelukkig met je leven, gelukkig met je vrijheid, gelukkig met jezelf! Hop!
Jaap Stamquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is dat een grapje of meen je dat serieus ?? er komt namelijk wel een jaap
OMFGquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar gisteren zei iemand tegen me dat ik zelfs WIT zag.![]()
Ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef paultjuhhh het volgende:
JULLIE IGNOREN ME GEWOON HIER HE JA JAJAJAJ
Het is ook de eerst die open is geblevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben mezelf eeuwig dankbaar dat ik deze topicreeks niet in ONZ ben begonnen anders kon ik niet mee praten!!!11!1!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is ook de eerst die open is gebleven![]()
![]()
Ja begin jij eens met aardig te doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Arme Paultjuhhh.
Ze moeten je wel hebben he?![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef Stofje het volgende:
Ik ben er overigens pas laat en ben vroeg weer weg. Ik arriveer rond half 8 en zal zeker voor 11en weer naar huis gaan. Waarschijnlijk al voor 10en.
Jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef Stofje het volgende:
Ik ben er overigens pas laat en ben vroeg weer weg. Ik arriveer rond half 8 en zal zeker voor 11en weer naar huis gaan. Waarschijnlijk al voor 10en.
Jij bent de voornaamste reden dat ik kom, vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer.
Als je mij maar even komt knuffelen.
Hoiquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent de voornaamste reden dat ik kom, vanzelfsprekend.
ik wil wel eens zien wie er achter al die vage usernamen schuilgaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet nog niet wie de voornaamste reden is dat ik kom, dat zie ik dan wel weer.
Beterschap moemoequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:51 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen.
Nee, bedankt. Kon ik Ratelslangetje en Moemoe eindelijk uit elkaar houden, komt ze hiermee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Beterschap moemoe![]()
Dit zal je goed doen![]()
[afbeelding]
Een fijn weiland om in te grazen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Kon ik Ratelslangetje en Moemoe eindelijk uit elkaar houden, komt ze hiermee.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Kon ik Ratelslangetje en Moemoe eindelijk uit elkaar houden, komt ze hiermee.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, een beetje minder ala ONZ mag wel hoor..
Kwal die je bent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, een beetje minder ala ONZ mag wel hoor..
Poezen, kwallen en paarden, het wordt een beestenboel, deze meetquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En pussy vind het nog goed ook dat hij zo doet!
Zwak he
Ik heb geen controle over hemquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En pussy vind het nog goed ook dat hij zo doet!
Zwak he
Grapjurkquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Poezen, kwallen en paarden, het wordt een beestenboel, deze meet![]()
wat zij zegtquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb geen controle over hem. Sorry
.
En dan op het strand zo eindigt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:47 schreef Stofje het volgende:
[..]. Een lief klein kwalletje dat met de stroming meedeint
![]()
Lekker knuffelen met elkaar ipv ruzie maken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef purplerose het volgende:
we gaan een grouphugfoto maken volgende week?
Niet met iedereen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker knuffelen met elkaar ipv ruzie maken.![]()
Jawel, maar pagina's vol met alleen 1 smiley posts is nou ook niet echt "gezellig" slowchatten he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Crew, onzinners en baggeraars gaan toch meeten?
Ik ben niet verantwoordelijk over gedane uitsprakenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar pagina's vol met alleen 1 smiley posts is nou ook niet echt "gezellig" slowchatten he?.
Het hoeft ECHT niet al te serieus, maar zo krijgen we de topics wel vol ja...
Knuffelen bij wijze van spreken dan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet met iedereen hoor!
Ik wil liever niet aangeraakt worden.
Heb je nog iets te melden Paul? Behalve dat je graag dit topic kicktquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef paultjuhhh het volgende:
KICKERTJE !
op alles wat ik zeg wordt toch gezegd, plons , gracht enzquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je nog iets te melden Paul? Behalve dat je graag dit topic kickt![]()
Wat ga je aankomend weekend doen?
Nee hoorquote:
Aanstellerquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik zie dit topic elke keer in mijn AT en dan klik ik er weer op om te kijken wat er gezegd is en dan is het weer een kick. Schiet ook niet echt op he?
Verder ben ik vrolijk hoor.
nee nee, gewoon kut MODquote:
Niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Knuffelen bij wijze van spreken dan.We zijn geen hippies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zo.
We zullen zien.
Wat doen we met de eerste die afzegt?.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef Litso het volgende:
[..]
We brengen de gracht naar hem toe. In emmers.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een speciale tag?
Een blijvende?
Of ditachter de naam?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Plus een uitlachtopic.
Lach *hier* de afzeggers uit.
Ik kom ook, geen twijfelaar meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa het is bijna zover
.
Moemoe en ik gaan morgen de reservering aan het restaurant doorgeven
is het een duur restaurant?? kmoet wel ff weten hoeveel geld ik mee moet nemen!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
.
Even ter herinnering:
ik las een 'gracht'quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef purplerose het volgende:
Het geloof ik wel mee qua prijs en anders doe je net als Pussy en ik, we delen een gerecht
ik bestel gewoon wat minderquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef purplerose het volgende:
Het geloof ik wel mee qua prijs en anders doe je net als Pussy en ik, we delen een gerecht
JIj hebt echt een one track mind hequote:
Nou afschrikwekkend hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
.
Even ter herinnering:
[..]
[..]
[..]
[..]
Neem maar eens een kijkje op de website http://www.broadwayamericansteakhouse.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is het een duur restaurant?? kmoet wel ff weten hoeveel geld ik mee moet nemen!!
kben maar een arm studentje
Dan reken ik er wel op dat jullie tot laat blijvenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou bedoeld. We weten dat je komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |