ik hoorde het al, de initatief nemen mag je niet zo hoorde ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
Oh Brian, ik ben verboden om te komen.
Helaasch, gaat niet door.
Meets zijn feckin easy.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik hoorde het al, de initatief nemen mag je niet zo hoorde ik
nah wordt het toch alleen reizenwel eng ik ken verder niemand die komt
gelukkig maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:35 schreef moemoe het volgende:
We zullen je niet op eten guitarist.nl..
Ah dus jij bent Brian.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik hoorde het al, de initatief nemen mag je niet zo hoorde ik
nah wordt het toch alleen reizenwel eng ik ken verder niemand die komt
msn gangbangs zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah dus jij bent Brian.Ik vroeg het me vanavond al af tijdens onze gangbang op MSN.
You must inform me about that.quote:
Wie was jij ??quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah dus jij bent Brian.Ik vroeg het me vanavond al af tijdens onze gangbang op MSN.
*informt*quote:
En bedankt voor de late inform. Trut.quote:
je bent vaak zat toegevoegdquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
En bedankt voor de late inform. Trut.
Waar?quote:
quote:
Zodat mijn msn crasht en ik je niet eeuwig vervloek?quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
msn gangbangs!!
oftewel chat venster met teveel mensen er in
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodat mijn msn crasht en ik je niet eeuwig vervloek?
Bij deze vervloekt.quote:
het is al laatquote:
Tuurlijk Brian... tuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
het is al laat
ik ga maar eens slapen, wou er eigenlijk eens op tijd uit vandaag
't zal wel weer uitslapen worden tot een uurtje of 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |