Auw...quote:
proost!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef purplerose het volgende:
Dan doen we toch vast hier voorborrelen
*borrelt* *hips*
Mooi, laat het bier maar voor onsquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bier![]()
Maar met de meet neem ik héél misschien een glaasje zoete witte wijn.
En dat voor iemand die niet drinktquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bier![]()
Maar met de meet neem ik héél misschien een glaasje zoete witte wijn.
wat ga jij drinken dan ??quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En dat voor iemand die niet drinkt.
Wiet???quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah o ja hoi!
Bier & wiet!
Alleen morgen nog even naar m'n werk en dan twee weken vakantie.
Ik neem vast een voorproefje!![]()
hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef Nolius het volgende:
Kuthippies!
Eerst maar eens kijken hoe deze meet bevalt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef purplerose het volgende:
*stuurt ratelslangetje en ikwilookwatzeggen naar linkje van de SpaceMeet*
2 weken lang bier drinken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Alleen morgen nog even naar m'n werk en dan twee weken vakantie.
Daar hoef je geen vakantie voor te hebben hoor!quote:
Does liev Boebiequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef Boe. het volgende:
Dyslect & raskneus ikwilookwatzeggen komt ook, de droevigheid begint er vanaf te stralen.
Gezellig..
Dat is niet insgelijks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
owja, ik kan niet wachten tot ik je zie op de baggermeet
Helaas pindakaas mennekequote:
Ik durf ook niet meer na de indirecte bedreigingen van paard ratelslangetje.quote:
We zitten hier niet in onzin, praat geen poep.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer na de indirecte bedreigingen van paard ratelslangetje..
Psst, hij staat er al bij, net onder c0nd0r.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef nikky het volgende:
Toegevoegd ikwilookwatzeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |