quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Ik houd een paar punten en komma's over. Kan dat kloppen?
Preciesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat maakt het af en toe ook uit als het maar te snappen is.
Zonder komma's en punten valt dat af en toe niet mee.quote:
Een ignore user functie ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ingebouwde spellingscontrole binnen Fok zou geen slecht idee zijn.![]()
Die was er! Maar mocht niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een ignore user functie ook niet
Beetje puzelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Zonder komma's en punten valt dat af en toe niet mee.![]()
Die mag toch nog wel, maar je mag het er toch niet meer over hebben?quote:
Dat was het, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die mag toch nog wel, maar je mag het er toch niet meer over hebben?
Taal puristquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:19 schreef Skv het volgende:
Dus jij bent te debiel om Nederlands te kunnen schrijven.
En dan krijgen mensen die het wél kunnen de volle laag?
Mafkees.
VMBO is zwaar voor je he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschrevenJA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum Op school doe je dat soort dingen maar En vaak zijn die mierenneukertjes nog bijdehand ook
![]()
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s ....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Zet ze zelf maar op de goede plek vlerkjes
Wat maakt dat uit Je weet toch wat ie bedoelt of nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef Trancelocator het volgende:
Je mag je toch wel eens terecht afvragen waarom mensen bijvoorbeeld typen "hij zegd" en "hij heeft gezegt"?
Wat een lange zin.quote:Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s
Wad maakd dad uid je weed toch wad ie bedoeld of nied.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit Je weet toch wat ie bedoelt of niet
Hans zei grietje zal ik vandaag mijn korte rokje aan doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef IHVK het volgende:
Ok:
De agent zei de demonstrant heeft me op mijn hoofdgeslagen hij wierp zelfs een blik.
Komma's, best belangrijk.
Ik wel maar dit is wel overdrevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wad maakd dad uid je weed toch wad ie bedoeld of nied.![]()
Ga je fluorescerende (jazeker) pak aantrekken, plantsoenmedewerkerquote:
Vmbo ik werk hoor Je bent wel een taal purist 1ste klas hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een lange zin.
Zelfs de vmbo-ers van tegenwoordig verpauperen
Maja hij is te begrijpenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef Trancelocator het volgende:
"Maar heden ten dage wordt het leeuwedeel van de bewoners der Lage Landen eenmaal 's jaars van zijn apropos gebracht, als de dicteetor plotseling haastje-repje te voorschijn komt en zich met veel aplomb ontpopt als een dictatoriaal kruidje-roer-mij-niet."
Dat was de hele zin, nu in stukken.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Luukzor het volgende:
Zeg taalproleet scheer je weg met je vunzigheid.
Addergebroed!![]()
Fulltime plantsoenmedewerker, een verantwoordelijke baan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vmbo ik werk hoor Je bent wel een taal purist 1ste klas he![]()
Hoe kríjg je het voor elkaar?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vmbo. ik Ik werk hoor! Je bent wel een taal purist taalpurist 1ste eerste klas he hé?![]()
Volgens zijn profiel is zijn beroep "op de bank met een kratje bier", klinkt meer als een door taalpuristen betaalde uitkeringstrekker (ik wist niet dat dat tegenwoordig ook als werken werd bestempeld).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:29 schreef Arendt het volgende:
[..]
Fulltime plantsoenmedewerker, een verantwoordelijke baan.![]()
Jij bent wel een voorbeeld van eerste klas sneuheid hè?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vmbo ik werk hoor Je bent wel een taal purist 1ste klas he![]()
Voel je je aangesproken net als skvquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij bent wel een voorbeeld van eerste klas sneuheid hè?
Volgens mij kun je gewoon niet beter. Of maak je expres fouten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschrevenJA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum
Mag ik er misschien trots op zijn dat ik, in tegenstelling tot het merendeel van de bezoekers van dit topic, wel fatsoenlijk Nederlands kan typen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken net als skv![]()
Een handschrift is een kwestie van smaak, niet kunnen spellen doodordinaire domheid, de moeite niet willen doen om je eigen taal te beheersen een kwestie van ongeneeslijke domheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind vies handschrift erger dan wat taalfoutjes.
Je moet toch wel onderscheid kunnen maken tussen de eerste persoon en de tweede en derde persoon?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar op zich vind ik dat ze "dt' best kunnen afschaffen, gewoon of een "d" of een "t". Wat is er nou nuttig aan om een woord met "dt" te schrijven, dat maakt de Nederlandse taal alleen maar onnodig ingewikkeld.
ook een mooie is: Wacht niet schieten!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef IHVK het volgende:
Ok:
De agent zei de demonstrant heeft me op mijn hoofdgeslagen hij wierp zelfs een blik.
Komma's, best belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
er zit een groot verschil tussen taalpurisme en gewoon luiheid
Bijv.: der i.p.v. d'r of me/men i.p.v. m'n
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken net als skv Skv?![]()
Wat is er ingewikkeld aan dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar op zich vind ik dat ze "dt' best kunnen afschaffen, gewoon of een "d" of een "t". Wat is er nou nuttig aan om een woord met "dt" te schrijven, dat maakt de Nederlandse taal alleen maar onnodig ingewikkeld.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ook een mooie is: Wacht niet schieten!Taalpurisme, luiheid en achterlijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
er zit een groot verschil tussen taalpurisme en gewoon luiheid
Bijv.: der i.p.v. d'r of me/men i.p.v. m'nOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Verkijk je er niet op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef GM het volgende:
[..]
Een handschrift is een kwestie van smaak, niet kunnen spellen doodordinaire domheid, de moeite niet willen doen om je eigen taal te beheersen een kwestie van ongeneeslijke domheid.
Met vijf fouten in een zin van vier woorden verlies je het recht om jezelf intelligent te noemen (en voor al degenen die beweren dat ze dislectisch zijn... dat moet ongeveer volksziekte nummer een zijn als ik het van iedereen moet geloven die het beweert te zijn).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op.
Zelf de slimste mensen maken nog een domme spelfout.
5 fouten in 1 zin is dan wel erg veelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:42 schreef GM het volgende:
[..]
Met vijf fouten in een zin van vier woorden verlies je het recht om jezelf intelligent te noemen (en voor al degenen die beweren dat ze dislectisch zijn... dat moet ongeveer volksziekte nummer een zijn als ik het van iedereen moet geloven die het beweert te zijn).
Ik kan het lezen hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:43 schreef Skv het volgende:
achjoh wat een geziek allemaalhier datmaakt tog helemael geenene fuk uitt tog? iderreen moet egewoon typen als hij dat wildt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef skippy22 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe sommigen reageren
Ja wat zal ik der van zeggen Dat je het zo opvatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jezelf op je 23e nog profileren als "breezahboy1982" zegt eigenlijk al genoeg.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef Trancelocator het volgende:
"Maar heden ten dage wordt het leeuwedeel van de der bewoners der Lage Landen eenmaal 's jaars van zijn apropos gebracht, als de dicteetor plotseling haastje-repje te voorschijn komt en zich met veel aplomb ontpopt als een dictatoriaal kruidje-roer-mij-niet."
van de* = desquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
der = van de, van de = der
wijsneus![]()
In het betreffende geval 'der bewoners', maar wat is er dan mis met 'van de'?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
van de* = des
*Mannelijke vorm, "der vrouw" "des mans"
eluister naar een oud verhaal:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Overigens gaat het om een passage uit een oud dictee. Er zit zowaar een spelfout in. Wie het weet mag het zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef Trancelocator het volgende:
"Maar heden ten dage wordt het leeuwedeel van de bewoners der Lage Landen eenmaal 's jaars van zijn apropos gebracht, als de dicteetor plotseling haastje-repje te voorschijn komt en zich met veel aplomb ontpopt als een dictatoriaal kruidje-roer-mij-niet."
Leeuwedeel moet leeuwendeel zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Overigens gaat het om een passage uit een oud dictee. Er zit zowaar een spelfout in. Wie het weet mag het zeggen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef Skv het volgende:
[ Ik ... taalpurist 1ste eerste klas hé? ]
Hoe kríjg je het voor elkaar?
Ik ben het vwo-stadium al een tijdje gepasseerd, domme taalkneus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef skippy22 het volgende:
Ophoepelen vwo vlerkjes
Hoi.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef dekkered het volgende:
hou gewoon je bek over vmbo wat kunnen wij er aan doen dat wij slechter zijn in leren.
we kunnen niet allemaal van die stutjes eerste klas zijn![]()
![]()
Een groot misverstand is dat goed leren alleen met intelligentie te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef dekkered het volgende:
hou gewoon je bek over vmbo wat kunnen wij er aan doen dat wij slechter zijn in leren.
we kunnen niet allemaal van die stutjes eerste klas zijn![]()
![]()
Ik wist het niet geheel zeker toen ik 'm aan het verbeteren was. Dat is echt schijtzooi, die tussen -n- en -s-quote:
Niets, maar binnen een tekst moet je consequent zijn, dus één keer 'der', in alle gevallen 'der'.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In het betreffende geval 'der bewoners', maar wat is er dan mis met 'van de'?
Au contraire! Variatie zorgt ervoor dat de tekst minder monotoon leest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:55 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Niets, maar binnen een tekst moet je consequent zijn, dus één keer 'der', in alle gevallen 'der'.
Gefrustreerde dykequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben het vwo-stadium al een tijdje gepasseerd, domme taalkneus.
lolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschrevenJA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum Op school doe je dat soort dingen maar En vaak zijn die mierenneukertjes nog bijdehand ook
![]()
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s ....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
OMG WTF hij gebruikt gewoon Frans! Kill!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:58 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Au contraire! Variatie zorgt ervoor dat de tekst minder monotoon leest.
Nee 13 maar niet verder vertellen hequote:
Ben je officieel zwakbeaafd, of deed je moeder gewoon veel aan crack toen ze zwanger van je was?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee 13 maar niet verder vertellen heDie reactie van die stomme dyke was volwassen Maar dan durf je zeker niet
![]()
Dit slaat natuurlijk nergens op, ik zeg alleen woorden waar "dt" in geschreven wordt, die voorbeelden die jij noemt hebben daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:37 schreef IHVK het volgende:
Gewoon een ''d'' of een ''t'' wordt dan: Ik raat een woord terwijl ik naar huis loopt.
Wat bazel je nou allemaal?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee 13 maar niet verder vertellen heDie reactie van die stomme dyke was volwassen Maar dan durf je zeker niet
![]()
Evil_Jurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Breezahboy1983, 2LOw4ZerO, XcUZ_MeIk dacht dat jullie achterlijke subcultuur was uitgestorven? Misschien goed idee om de breezer flesjes te vergiftigen....
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:22 schreef Evil_Jur het volgende:Jur is mijn naam, en ik ben kwaadaardig, das toch niet zo vergezocht?
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus, ik zou een breezer-pot zijn?
Gelukkig weet ik wel beter![]()
Volgens was ze het alle 2quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ben je officieel zwakbeaafd, of deed je moeder gewoon veel aan crack toen ze zwanger van je was?
* Slappertje stemt voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
*knip*
Misschien goed idee om de breezer flesjes te vergiftigen....
Uitstekend idee!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Misschien goed idee om de breezer flesjes te vergiftigen....
Breezah volk mogen ze van mij ook wel op een eiland pleuren. Maar ondanks dat ik nooit breezers drink, vind ik die hele enkele keer dat ik het gehad heb op zich best wel te drinken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uitstekend idee!
Aangezien ik nooit breezers drink en het door mij gehate volk wel, ben ik vóór!
Hoe groot is dat eiland?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:56 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Breezah volk mogen ze van mij ook wel op een eiland pleuren.
1 m 2quote:
Verbaast me niks met jouw taalgebruik.quote:
Het is echt zó fijn dat ik later alle macht over jouw nietige lot heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef skippy22 het volgende:
Ophoepelen vwo vlerkjes
Je moet gewoon fatsoenlijk Nederlands leren ipv een slap excuus als 'het is maar een forum' aandragen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
![]()
Verbaggertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:16 schreef bonke het volgende:
taalpuristen moeten ze bannen
als er es iemand een leuk topic open gooit en er komt zo`n taalpurist voorbij, kan je er vanuit gaan dat het topic binnen de kortste keren verbaggert is
kiil them all
Ligt aan de vorm. 'hij beloofT iets' of 'hij heeft iets beloofd'quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zat een keer in de metro met twee meisjes die een of andere opdracht zaten te doen voor school. Zaten ze effe in de knel... moest beloofd nou met t of d? Nou, aardige knul als ik ben wil ik de dames wel even helpen. Met een d dus.
Kerel... ALSJEBLIEFTquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ligt aan de vorm. 'hij beloofT iets' of 'hij heeft iets beloofd'
Jij hebt waarschijnlijk in het eerste geval die 'd' aangedragen.
Met mijn Nederlands is niets mis hoor. Er zijn weinig dingen die ik echt goed kan, maar mijn NL'se taalbeheersing is primaquote:
kijk, veel taalpuristjes maken zich daar erg druk omquote:
Ik zorg wel dat ik ergens terecht kom waar ik grammaticale kneusjes als dat mag beoordelen. Voor ik overspannen thuis zit staan zij al lang achter de vuilniswagen, waar ze thuis horen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:59 schreef bonke het volgende:
[..]
kijk, veel taalpuristjes maken zich daar erg druk om
als ze straks in de grotemensenwereld een baan vinden, zal misschien 90% van dat soort na een paar jaar overspannen thuis zitten
en dat gun ik ze wel![]()
Ik zou graag inhoudelijk reageren maar ik begrijp niet wat je zegt, er staan teveel fouten in. Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is echt zó fijn dat ik later alle macht over jouw nietige lot heb.
Is dit een verkapte: "De wereld vergaat!"?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Over het gebruik van een d danwel dt hoor je op deze leeftijd niet meer na te denken. Dat hoort in je systeem ingebakken te zijn en heeft dus niets te maken met de vraag of je een sollicitatiebrief schrijft of een sms'je stuurt.
Als jij nog wel moet bedenken of iets met een d of dt geschreven moet worden, dan denk ik dat je voorgoed verloren bent
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
-knip-
Als jij graag dom over wil komen moet je dat inderdaad zelf weten. Dessalniettemin zou je de mensen die jou wijzen op jouw gebrekkige kennis van de Nederlandse taal dankbaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
![]()
Om er dan vervolgens achter te komen dat Word "Ik wordt" gewoon goedkeurt in said controle. (Vroeger was dat nog zo ook...)quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef Yozzz het volgende:
De ergste reactie die je kan krijgen als je een spelfout van iemand net verbeterd hebt is nog wel: "De ´spellingcontrolle´ haalt die wel eruit voor mij"
Nee, dit is een geest die dit typt, nu goed?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]leef jij nog
Ik zie je nooit meer in een topic
Dus jij moet duizend keer je eigen teksten nakijken, zodat er geen fouten meer inzitten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Om er dan vervolgens achter te komen dat Word "Ik wordt" gewoon goedkeurt in said controle. (Vroeger was dat nog zo ook...)
[..]
Nee, dit is een geest die dit typt, nu goed?
En ik voel me allesbehalve gefrustreerd, alleen maar steeds trotser.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef skippy22 het volgende:
Heerlijk al die gefrustreerde vlerkjes die zo reageren
90% Nee das te weinig 95% Skv is na een week al overspannenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:59 schreef bonke het volgende:
[..]
kijk, veel taalpuristjes maken zich daar erg druk om
als ze straks in de grotemensenwereld een baan vinden, zal misschien 90% van dat soort na een paar jaar overspannen thuis zitten
en dat gun ik ze wel![]()
PI-check, check.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]doe es lief
je staat in mijn lijstje Favo Fok!kers (check FB maar), dus als je daarin wilt blijven... *dreigt*
Klopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef __droogkloot__ het volgende:
Je moet gewoon je best doen om zo goed mogelijk te spellen, dat is een kwestie van fatsoen.
fatsoen op dit forum ????quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef __droogkloot__ het volgende:
Je moet gewoon je best doen om zo goed mogelijk te spellen, dat is een kwestie van fatsoen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef Blue-eagle het volgende:
*verhaal*
alsquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:19 schreef bonke het volgende:
[..]
fatsoen op dit forum ????
der gebeuren hier ergere dingen dan een paar spelfoutjes
Indien je iemand gaat verbeteren, zorg er dan wel voor dat je het goed doetquote:
Mwoa, mijn ervaring op het MBO heeft me geleerd dat het een heleboel scholieren daar vrij weinig interesseert of ze wel of niet goed schrijven. (Er kwamen zelfs instructie-video's langs met d/dt/t spelfouten en dergelijkequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:51 schreef Sasandra het volgende:
Met een beetje moeite kan zelfs de grootste idioot dit onder de knie krijgen.![]()
inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Over het gebruik van een d danwel dt hoor je op deze leeftijd niet meer na te denken. Dat hoort in je systeem ingebakken te zijn en heeft dus niets te maken met de vraag of je een sollicitatiebrief schrijft of een sms'je stuurt.
Als jij nog wel moet bedenken of iets met een d of dt geschreven moet worden, dan denk ik dat je voorgoed verloren bent
Je moet overal fatsoen tonen, dus ook op dit forum ja. Dat je mensen helemaal de grond instampt maakt geen flikker uit, maar Breezers en dat soort volk hebben we hier niet nodig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:19 schreef bonke het volgende:
[..]
fatsoen op dit forum ????
der gebeuren hier ergere dingen dan een paar spelfoutjes
Omg jullie trappen er nog in ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:21 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Indien je iemand gaat verbeteren, zorg er dan wel voor dat je het goed doet![]()
Even groot als jij
Groter dan jij
Groter dan ik
Even groot als ik
De laatste letters van het werkwoord hangen af van het onderwerp, dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
De Nederlandse Taal van voor af aan opnieuw leren is voor jou misschien een optie. In dat ene kleine "zinnetje" staan minstens 4 fouten.quote:
minstens ???quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:36 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
De Nederlandse Taal van voor af aan opnieuw leren is voor jou misschien een optie. In dat ene kleine "zinnetje" staan minstens 4 fouten.![]()
'Minstens'? Tel ze eens even.quote:
Dat je ze zelf niet eens kunt vinden, zegt mij alweer genoeg.quote:
zo veel ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:15 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Dat je ze zelf niet eens kunt vinden, zegt mij alweer genoeg.![]()
Ik is met een hoofdletter et moet het zijn denk ik? geneens? wat is dat? geen eens? dan mis je één E en een spatie Ik mis een punt aan het einde van een zin
5 fouten dus
Ik heb het verhaal niet gelezen.
moeten lastig en inderdaad niet omgedraaid worden ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het blijft lastig inderdaad, dat fatsoenlijke Nederlands typen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |