quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:22 schreef Evil_Jur het volgende:Jur is mijn naam, en ik ben kwaadaardig, das toch niet zo vergezocht?
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus, ik zou een breezer-pot zijn?
Gelukkig weet ik wel beter![]()
Volgens was ze het alle 2quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ben je officieel zwakbeaafd, of deed je moeder gewoon veel aan crack toen ze zwanger van je was?
* Slappertje stemt voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
*knip*
Misschien goed idee om de breezer flesjes te vergiftigen....
Uitstekend idee!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Misschien goed idee om de breezer flesjes te vergiftigen....
Breezah volk mogen ze van mij ook wel op een eiland pleuren. Maar ondanks dat ik nooit breezers drink, vind ik die hele enkele keer dat ik het gehad heb op zich best wel te drinken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uitstekend idee!
Aangezien ik nooit breezers drink en het door mij gehate volk wel, ben ik vóór!
Hoe groot is dat eiland?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:56 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Breezah volk mogen ze van mij ook wel op een eiland pleuren.
1 m 2quote:
Verbaast me niks met jouw taalgebruik.quote:
Het is echt zó fijn dat ik later alle macht over jouw nietige lot heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef skippy22 het volgende:
Ophoepelen vwo vlerkjes
Je moet gewoon fatsoenlijk Nederlands leren ipv een slap excuus als 'het is maar een forum' aandragen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschrevenJA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum Op school doe je dat soort dingen maar En vaak zijn die mierenneukertjes nog bijdehand ook
![]()
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s ....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Zet ze zelf maar op de goede plek vlerkjes
Verbaggertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:16 schreef bonke het volgende:
taalpuristen moeten ze bannen
als er es iemand een leuk topic open gooit en er komt zo`n taalpurist voorbij, kan je er vanuit gaan dat het topic binnen de kortste keren verbaggert is
kiil them all
Ligt aan de vorm. 'hij beloofT iets' of 'hij heeft iets beloofd'quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zat een keer in de metro met twee meisjes die een of andere opdracht zaten te doen voor school. Zaten ze effe in de knel... moest beloofd nou met t of d? Nou, aardige knul als ik ben wil ik de dames wel even helpen. Met een d dus.
Kerel... ALSJEBLIEFTquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ligt aan de vorm. 'hij beloofT iets' of 'hij heeft iets beloofd'
Jij hebt waarschijnlijk in het eerste geval die 'd' aangedragen.
Met mijn Nederlands is niets mis hoor. Er zijn weinig dingen die ik echt goed kan, maar mijn NL'se taalbeheersing is primaquote:
kijk, veel taalpuristjes maken zich daar erg druk omquote:
Ik zorg wel dat ik ergens terecht kom waar ik grammaticale kneusjes als dat mag beoordelen. Voor ik overspannen thuis zit staan zij al lang achter de vuilniswagen, waar ze thuis horen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:59 schreef bonke het volgende:
[..]
kijk, veel taalpuristjes maken zich daar erg druk om
als ze straks in de grotemensenwereld een baan vinden, zal misschien 90% van dat soort na een paar jaar overspannen thuis zitten
en dat gun ik ze wel![]()
Ik zou graag inhoudelijk reageren maar ik begrijp niet wat je zegt, er staan teveel fouten in. Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschrevenJA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum Op school doe je dat soort dingen maar En vaak zijn die mierenneukertjes nog bijdehand ook
![]()
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s ....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Yeah rightquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is echt zó fijn dat ik later alle macht over jouw nietige lot heb.
Is dit een verkapte: "De wereld vergaat!"?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Over het gebruik van een d danwel dt hoor je op deze leeftijd niet meer na te denken. Dat hoort in je systeem ingebakken te zijn en heeft dus niets te maken met de vraag of je een sollicitatiebrief schrijft of een sms'je stuurt.
Als jij nog wel moet bedenken of iets met een d of dt geschreven moet worden, dan denk ik dat je voorgoed verloren bent
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
-knip-
Als jij graag dom over wil komen moet je dat inderdaad zelf weten. Dessalniettemin zou je de mensen die jou wijzen op jouw gebrekkige kennis van de Nederlandse taal dankbaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
![]()
Om er dan vervolgens achter te komen dat Word "Ik wordt" gewoon goedkeurt in said controle. (Vroeger was dat nog zo ook...)quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef Yozzz het volgende:
De ergste reactie die je kan krijgen als je een spelfout van iemand net verbeterd hebt is nog wel: "De ´spellingcontrolle´ haalt die wel eruit voor mij"
Nee, dit is een geest die dit typt, nu goed?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]leef jij nog
Ik zie je nooit meer in een topic
Dus jij moet duizend keer je eigen teksten nakijken, zodat er geen fouten meer inzitten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Om er dan vervolgens achter te komen dat Word "Ik wordt" gewoon goedkeurt in said controle. (Vroeger was dat nog zo ook...)
[..]
Nee, dit is een geest die dit typt, nu goed?
En ik voel me allesbehalve gefrustreerd, alleen maar steeds trotser.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef skippy22 het volgende:
Heerlijk al die gefrustreerde vlerkjes die zo reageren
90% Nee das te weinig 95% Skv is na een week al overspannenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:59 schreef bonke het volgende:
[..]
kijk, veel taalpuristjes maken zich daar erg druk om
als ze straks in de grotemensenwereld een baan vinden, zal misschien 90% van dat soort na een paar jaar overspannen thuis zitten
en dat gun ik ze wel![]()
PI-check, check.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]doe es lief
je staat in mijn lijstje Favo Fok!kers (check FB maar), dus als je daarin wilt blijven... *dreigt*
Klopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef __droogkloot__ het volgende:
Je moet gewoon je best doen om zo goed mogelijk te spellen, dat is een kwestie van fatsoen.
fatsoen op dit forum ????quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef __droogkloot__ het volgende:
Je moet gewoon je best doen om zo goed mogelijk te spellen, dat is een kwestie van fatsoen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef Blue-eagle het volgende:
*verhaal*
alsquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:19 schreef bonke het volgende:
[..]
fatsoen op dit forum ????
der gebeuren hier ergere dingen dan een paar spelfoutjes
Indien je iemand gaat verbeteren, zorg er dan wel voor dat je het goed doetquote:
Mwoa, mijn ervaring op het MBO heeft me geleerd dat het een heleboel scholieren daar vrij weinig interesseert of ze wel of niet goed schrijven. (Er kwamen zelfs instructie-video's langs met d/dt/t spelfouten en dergelijkequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:51 schreef Sasandra het volgende:
Met een beetje moeite kan zelfs de grootste idioot dit onder de knie krijgen.![]()
inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Over het gebruik van een d danwel dt hoor je op deze leeftijd niet meer na te denken. Dat hoort in je systeem ingebakken te zijn en heeft dus niets te maken met de vraag of je een sollicitatiebrief schrijft of een sms'je stuurt.
Als jij nog wel moet bedenken of iets met een d of dt geschreven moet worden, dan denk ik dat je voorgoed verloren bent
Je moet overal fatsoen tonen, dus ook op dit forum ja. Dat je mensen helemaal de grond instampt maakt geen flikker uit, maar Breezers en dat soort volk hebben we hier niet nodig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:19 schreef bonke het volgende:
[..]
fatsoen op dit forum ????
der gebeuren hier ergere dingen dan een paar spelfoutjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |