quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Bergie88 het volgende:
1 april kikker in je bil die er nooit meer uit wil![]()
je bent er nu al in getraptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef dvdfreak het volgende:
Dat is me wat... Deze speelfilm gaat pas begin mei 2006 in premičre in de Nederlandse bioscopen maar is een volle maand eerder al bij Veronica op televisie!? En Veronica vond dit blijkbaar niet bijzonder genoeg om er een persbericht aan te wijden!? Een telefoongesprek met de persdienst van onze collega's leverde de volgende informatie op: In verband met het feit dat Veronica de mei-maand heeft uitgeroepen tot 'Tom Cruise-maand' heeft productiebedrijf Paramount Pictures Veronica eenmalig toestemming gegeven om deze film - bij wijze van PR-stunt - op televisie uit te zenden.
za 1 apr - 22:00 - 23:59 op Veronica
bron bij veronica weet dat t dan ook 1 april isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:27 schreef B4CO het volgende:
Bron bij veronica zegt dat t echt is!
Nou, laten we het dan maar geloven. Als Veronica het zegt...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:27 schreef B4CO het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:27 schreef B4CO het volgende:
idd,trailer duurt 5 minuten,daarna komt Mercury Risingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef brainster het volgende:
In de Veronica gids staat dat ze slechts de trailer laten zien, niet de film.
Dat driehoek staat ook bij Girlfight een stukje 2 uur later.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
See you in court, Veronica! Ik wilde gaan kijken!
Het VARA tv-magazine heeft het als gewone film in neergezet, maar het staat half aanbevolen. Normaal staat er een blauw driehoekje voor een film, bij aanbevolen films een rood. Bij M:I 3 staat een blauw driehoekje met een rood randje... ik vond het al vreemd.
Inderdaad, dát zou pas een stunt zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Natuurlijk is dit een grap.
Anders zou niemand meer naar de bioscoop gaan.
Wat ik persoonlijke pas een goede stunt zou vinden, is dat ze de film ECHT gaan uitzenden
Is dat met Terminator 3 ook een grapquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef CybPraetorian het volgende:
the proof
[[url=http://www.joldenburger.demon.nl/Overigefotos/MI3_avro_klein.jpg]afbeelding][/url]
klik om te vergroten
Nee, jammer genoeg nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Is dat met Terminator 3 ook een grap![]()
![]()
en het komt op Veronica en in hun gids staat het nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:09 schreef Kemania het volgende:
Staat ook in de VPRO gids. Vind het maar een zwakke grap
the proofquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef CybPraetorian het volgende:
the proof
[[url=http://www.joldenburger.demon.nl/Overigefotos/MI3_avro_klein.jpg]afbeelding][/url]
klik om te vergroten
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Natuurlijk is dit een grap.
Anders zou niemand meer naar de bioscoop gaan.
Wat ik persoonlijke pas een goede stunt zou vinden, is dat ze de film ECHT gaan uitzenden
Matig dat de avrobode niet in de grap meegaat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef CybPraetorian het volgende:
the proof
klik om te vergroten
Als je nou ff leest wat er staat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
the proof
Ga jij maar lekker voor de buis zitten met je zakkie chips en je shandy.
Sommige mensen kan je kennelijk alles wijsmaken.
shandyquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
the proof
the proof in de zin dat het wel echt in de tvgidsen staat!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
the proof
Zet het dan ook een beetje duidelijk neer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
the proof in de zin dat het wel echt in de tvgidsen staat!!!
volgens mij kunnen wij jou alles wijs maken...![]()
![]()
was te verwachten. Ik had zelf verwacht een korte clip van de eerste 5 minuten ofzo..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
In het Veronica magazine staat aangegeven dat ze de trailer van M: I 3 uitzenden
naja was te verwachten. wel jammer voor diegene die Mercury Rising wilden zien en de DVD/videorecorder hebben ingesteld om 00.00quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:51 schreef japzooi het volgende:
Volgens TVgids.nl:
Avond
Tijdstip: Programma: Zender:
18:00 - 18:10 Creature comforts Veronica
18:10 - 19:05 Stargate SG-1 Veronica
19:05 - 19:35 Joey Veronica
19:35 - 20:25 Stargate SG-1 Veronica
20:25 - 21:05 Bizar & bijzonder Veronica
21:05 - 22:00 Fear Factor USA Veronica
22:00 - 22:05 Mission Impossible 3 Veronica
22:05 - 00:05 Mercury rising Veronica
Mercury Rising dus ipv M:I-3. Jammer joh!
Bij de details M:I-3 staat overigens wel dat het om een film gaat maar ze beschrijven gewoon de trailer:
"Geheim agent Ethan Hunt wordt vastgehouden en men dreigt hem neer te schieten voor de ogen van zijn vrouw. Dan begint er een kat-en-muisspel, waarbij Hunt alle geheimagenten die hij vertrouwt, nodig heeft om zichzelf én zijn vrouw te redden."
De eerste keer dat ik erover las dacht ik echt van 'Wie trapt daar in godsnaam nou in?? Echt lachen hoor Veronica'. Tot ik een dag later een maat van me moest teleurstellen dat M:I-3 toch echt niet op TV ging komen. En zo zullen er altijd wel en paar zijn. Zucht...
Zoiets lijkt me nog te veranderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
naja was te verwachten. wel jammer voor diegene die Mercury Rising wilden zien en de DVD/videorecorder hebben ingesteld om 00.00
TVGids.nl meldt:quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef MKIII het volgende:
TV Gids.nl en veronica melden beide dat de film echt uitgezonden gaat worden.
Mercury Rising begon dan ook gewoon om 22:05 en niet om 23:59quote:Op zondag 2 april 2006 01:48 schreef Funkytrip het volgende:
Volgens mij werd Mercury Rising ook niet uitgezonden, want toen ik de TV aanzette was er een of andere film uit de 70s bezig...
je humor is duidelijk niet meer wat t geweest isquote:Op maandag 3 april 2006 11:41 schreef Wriker het volgende:
Zijn jullie nou echt allemaal zo dom of is mijn humor niet meer wat het geweest is? Waren er echt mensen die dachten dat MI3 op Veronica kwam?
Gelukkig maar. Zou wel heel triest zijn, anders.quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je humor is duidelijk niet meer wat t geweest is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |