Conspiracy.quote:Op zondag 2 april 2006 1[b]9:11 schreef Aarde het volgende:[/b]
help help! ik geloof jullie... het is een testen wat nu?
jaja ik heb het geaccepteerd...quote:
Een wolkquote:
Grappigquote:Op zondag 2 april 2006 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een wolk
Heet Cumulonimbus afaik
[afbeelding]
En zo ontstaat ie
En aan de onderkant kan ie er soms zo uitzien, dat is echt spectaculair om te zien, vooral icm onweer
[afbeelding]
http://www.geocities.com/cactusmailbox/CACTUS.htmlquote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
jaja ik heb het geaccepteerd...
maar wat nu
is er al verzet tegen al deze aanvallen van de overheid op eerzame burgers? kan ik me aansluiten![]()
dan denk ik dat je deze site wel leuk vindquote:Op zondag 2 april 2006 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een wolk
Heet Cumulonimbus afaik
[afbeelding]
En zo ontstaat ie
En aan de onderkant kan ie er soms zo uitzien, dat is echt spectaculair om te zien, vooral icm onweer
[afbeelding]
Heb in 1974 (of was het 1973??) in Hellevoetsluis een onweer meegemaakt waarbij het midden op de dag aardedonker werd en een enorm onweer uitbrak. Ik zat op school en de juf deed de luxaflex en de gordijnen dicht en ging liedjes zingen met ons. Ik sneakte de klas uit om naar de WC te gaan en ging in de gang naar het onweer kijken. In Hellevoet ging toen daarna het verhaal dat volwassen mannen huilend onder de keukentafel hadden gezeten. Ik ben altijd al gek op Onweer geweest.quote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef Resonancer het volgende:
Strange Cloud in China
18-Nov-2004
http://www.unknowncountry.com/news/?id=4272
This is just one more bizarre weather event in a world that is now becoming too accustomed to them. A cloud formation this dense is not a normal phenomenon, and should be viewed with caution by climate observers.
Nee, maar wel Sint Elmusvuur, das best creepyquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Resonancer het volgende:
Onweer ; Ik heb er ontzag voor, heb het 1x op 10 meter afstand in zien slaan, mijn onderbroek was nog wel schoon maar moet eerlijk zeggen dat ik toen wel ff stond te trillen.
Op vakantie In Frankrijk was het bijna iedere avond raak , daar kon je i.d.d. ook de krant bij lezen.
Hebben jullie wel 's n sprite gezien?
http://www.nasa.gov/vision/earth/environment/sprites.html
Met andere woorden, een beroep waarbij de beste man voor 90% (zo niet meer) buiten bezig is en dus inherent een grotere kans heeft op blikseminslag.quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Resonancer het volgende:
Former Park Ranger
zal wel een luie parkwachter zijn geweest die zijn papierprikker veel op zijn schouder had liggen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Met andere woorden, een beroep waarbij de beste man voor 90% (zo niet meer) buiten bezig is en dus inherent een grotere kans heeft op blikseminslag.
7 keer is dan wel veel, maar elk jaar worden er in Amerika 371 mensen getroffen door bliksem, waarvan 1/3 dodelijk. Hij heeft in 41 jaar gewoon wat meer gekregen dan statistisch zijn deel was, maar hij liep dan ook meer risico..
lolquote:Op maandag 3 april 2006 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal wel een luie parkwachter zijn geweest die zijn papierprikker veel op zijn schouder had liggen.
Stond hij tussen 1942 en 1983 constant op dezelfde plek dan? Preceies.quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Resonancer het volgende:
An Electrifying Personality
Don't believe the old adage that lightning never strikes the same place twice.
http://www.exploratorium.com/ronh/weather/weather.html
Ik vond het gewoon n grappig stukje. Grappig om te zien dat men zelfs dit gaat "debunken"quote:Op maandag 3 april 2006 21:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stond hij tussen 1942 en 1983 constant op dezelfde plek dan? Preceies.
Iemand post eerst een topic over een enge, vreemde en onnatuurlijk wolk en in het zelfde topic plaats jij een verhaal over een wolk-gerelateerd geval, namelijk blikseminslag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat men zelfs dit gaat "debunken"
Echt wel: in WO2 deden ze het ook al (contrails maken dan):quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
o.a en omdat dit vroeger niet voorkwam
en omdat mensen klachten krijgen nadat er zoveel vliegtuigen rondvliegen
ok ok misschien strooien ze wat uit... maar we zijn niet allemaal dood opeens ... hoe verklaar je dat danquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt wel: in WO2 deden ze het ook al (contrails maken dan):
[afbeelding]
Meer pics:
Chemtrails, feit of fictie ?
Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire.
Hm?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:41 schreef Aarde het volgende:
[..]
ok ok misschien strooien ze wat uit... maar we zijn niet allemaal dood opeens ... hoe verklaar je dat dan![]()
ow sorryquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hm?
Ik reageer alleen maar op een post dat het voeger niet voorkwam hoor.
Ik wil verder absoluut niet beweren dat ze iets uitstrooien hoor. Sterker nog: volgens mij is er helemaal geen aanleiding om dat te denken. Klik maar eens op de linkjes die ik gaf en lees wat ik daar allemaal post
lightning up!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:27 schreef Resonancer het volgende:
En zo werd er wel meer gepost, Het verhaal dat volwassen mannen huilend onder de keukentafel zaten, van het een komt het ander. Sorry dat ik niet kan inschatten dat mensen niet begrijpen dat er geen connectie is tussen iemand die in 1983 is overleden en de melding van n spookwolk in 2006, ik had i.d.d beter moeten weten.
Ik vind het wel n bijzonder verhaal.
Simpel.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:59 schreef natte-flamoes het volgende:
[afbeelding]
Dat is ook wel een mooie
Wat wil je daarmee zeggen? Dat er vroegen eigenlijk geen contrails waren, maar dat al dat historische materiaal een deel is van het grote complot?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
Ah ja, weer de wwii foto's . Gek is dat toch dat niemand gewoon n leuk foto'tje uit EIGEN archief kan posten.
Het was toch eerst 1995? En stel je krijgt een foto uit eigen zak van voor 1990 te zien, wat is dan next? Een foto uit 1700 waarop een chemtrail te zien is? Volgens mij ben je nooit tevreden.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
Ne dat zeg ik niet, dat beweer ik niet, maar ik vind het gewoon gek dat ik nu na 2 jr discussie nog niet 1x n foto van iemand heb gekregen uit eigen archief. In mijn kennissen/familie kring vertoeven veel amateur fotografen. Heb al aardig in hun natuurfoto'szitten zoeken..Tot op heden nog nooit n foto gevonden waarop luchten te zien zijn zoals we die vandaag de dag zien.
edit ik heb het dan over voor 1990
en wat is je punt?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
Ne dat zeg ik niet, dat beweer ik niet, maar ik vind het gewoon gek dat ik nu na 2 jr discussie nog niet 1x n foto van iemand heb gekregen uit eigen archief. In mijn kennissen/familie kring vertoeven veel amateur fotografen. Heb al aardig in hun natuurfoto'szitten zoeken..Tot op heden nog nooit n foto gevonden waarop luchten te zien zijn zoals we die vandaag de dag zien.
Denk je niet? Wanneer ik op een willekeurige avond naar huis fiets en ik kijk naar boven zie ik toch minimaal zo'n 3 vliegtuigen. Volgens mij was dit 10 jaar terug anders. Het is toch niet gek dat wanneer het een feit is dat het vliegverkeer heeft toegenomen dergelijke strepen ook meer opvallen?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
Nee hoor, is gewoon heel egoistisch , is voor mijn eigen gemoedsrust en om mensen aan het denken te zetten. Hoe komt het toch dat er tegenwoordig zoveel trails zijn? Alleen door de toename van vliegverkeer?
Dat ik dat vreemd vind.quote:
er is veel kanker maar okequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:41 schreef Aarde het volgende:
[..]
ok ok misschien strooien ze wat uit... maar we zijn niet allemaal dood opeens ... hoe verklaar je dat dan![]()
Het gaat mij om de persistentie van trails. Niet alleen of er wel of geen trails zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Denk je niet? Wanneer ik op een willekeurige avond naar huis fiets en ik kijk naar boven zie ik toch minimaal zo'n 3 vliegtuigen. Volgens mij was dit 10 jaar terug anders. Het is toch niet gek dat wanneer het een feit is dat het vliegverkeer heeft toegenomen dergelijke strepen ook meer opvallen?
Maar terug naar die foto's die ik postte, je ziet bij die 2 testvliegtuigen contrails. Foto's zijn van voor 1990. Hoe verklaar je dat?
je bedoelt paranoide geklets aan te pratenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
Nee hoor, is gewoon heel egoistisch , is voor mijn eigen gemoedsrust en om mensen aan het denken te zetten.
Er waren tijdens de tweede wereldoorlog ook veel trails, dat heeft met vliegverkeer te maken.quote:Hoe komt het toch dat er tegenwoordig zoveel trails zijn?
En?quote:Alleen door de toename van vliegverkeer?
1990 was de datum dat er overgestapt werd op JP8
je hebt gelijk dit was er vroeger ook echt niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
Niet alle vliegtuigen hebben trails!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Denk je niet? Wanneer ik op een willekeurige avond naar huis fiets en ik kijk naar boven zie ik toch minimaal zo'n 3 vliegtuigen. Volgens mij was dit 10 jaar terug anders. Het is toch niet gek dat wanneer het een feit is dat het vliegverkeer heeft toegenomen dergelijke strepen ook meer opvallen?
Maar terug naar die foto's die ik postte, je ziet bij die 2 testvliegtuigen contrails. Foto's zijn van voor 1990. Hoe verklaar je dat?
Vrij naar, Just because I am paranoide does not mean they are not out to get me...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt gelijk dit was er vroeger ook echt niet!
In een artikel dat ik hier ergens poste staat ook dat amerika en rusland bezig zijn met weersbeinvloeding en dat dit soort dingen zelfs tsunami's kunnen veroorzaken!
Als men zich daar nu eens in verdiept?
En stel zoals mijn gevoel toen was, dat men een testje deed dat enorm uit de hand liep en men op de aardbreuk een atoom liet knallen?
Ja jeeh eh als men speelt met de natuur krijg je hele vreemde reacties natuurlijk
Nee, er is geen enkele reden om ongerust te zijn hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je bedoelt paranoide geklets aan te praten.
En?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niet alle vliegtuigen hebben trails!
Het was er vroeger niet? Nee, vroeger had je ook geen vliegtuigen, tenminste, als je het vroeger van voor de vliegtuigen die ik hierboven heb gepost bedoelt. In 1950 had je dus al condensstrepen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt gelijk dit was er vroeger ook echt niet!
In een artikel dat ik hier ergens poste staat ook dat amerika en rusland bezig zijn met weersbeinvloeding en dat dit soort dingen zelfs tsunami's kunnen veroorzaken!
Als men zich daar nu eens in verdiept?
En stel zoals mijn gevoel toen was, dat men een testje deed dat enorm uit de hand liep en men op de aardbreuk een atoom liet knallen?
Ja jeeh eh als men speelt met de natuur krijg je hele vreemde reacties natuurlijk
en wie ben jij om te bepalen dat dit paranoide gezwets is?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je bedoelt paranoide geklets aan te praten
[..]
Er waren tijdens de tweede wereldoorlog ook veel trails, dat heeft met vliegverkeer te maken.
[..]
En?
Wat doe jij in dit topic?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Niet alle vliegtuigen vliegen even hoog, en das maar goed ook
Nee, klopt! Ook niet alle formule 1 auto's die boven de 300km/u rijden hebben condensstrepen vanaf de achtervleugel. Toch komt dit sporadisch voor, vooral in Maleisie en Brazilie. De luchtvochtigheid is daar het hoogst waardoor de condensstreep vanaf de achtervelugel ontstaat. Same thing bij vliegtuigen. Omstandigheden moeten er wel naar zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niet alle vliegtuigen hebben trails!
vroeger in de zin van --dagelijks-- voorkomende condensstrepen!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het was er vroeger niet? Nee, vroeger had je ook geen vliegtuigen, tenminste, als je het vroeger van voor de vliegtuigen die ik hierboven heb gepost bedoelt. In 1950 had je dus al condensstrepen.
ow hier zijn ze dagelijks behalve in de polderquote:Op woensdag 5 april 2006 12:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Nee, klopt! Ook niet alle formule 1 auto's die boven de 300km/u rijden hebben condensstrepen vanaf de achtervleugel. Toch komt dit sporadisch voor, vooral in Maleisie en Brazilie. De luchtvochtigheid is daar het hoogst waardoor de condensstreep vanaf de achtervelugel ontstaat. Same thing bij vliegtuigen. Omstandigheden moeten er wel naar zijn.
Precies. Je ziet dan ook de foto's die ik gepost heb, inclusief de condensstreep. Uit 1950.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het gaat mij om de persistentie van trails. Niet alleen of er wel of geen trails zijn.
Als er vroeger ook gevlogen werd dan zullen op sommige foto's toch ook veel trails te vinden moeten zijn. Toen waren er immers ook persistente trails.
ja in de oorlog was men bezig dit alles te ontwerpen!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Precies. Je ziet dan ook de foto's die ik gepost heb, inclusief de condensstreep. Uit 1950.
Formule 1 auto's??quote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow hier zijn ze dagelijks behalve in de polder
Ah ja zie. Dus stel ik kom met een foto uit eigen camera met een vliegtuig inclusief condensstreep uit laten we zeggen 1968, tsja, dan is het al ontwikkeld in de oorlog. Dus zoals ik net al zei, met wat voor foto's je ook komt, het is nooit goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja in de oorlog was men bezig dit alles te ontwerpen!
Dus logisch immers, waaraan denk je dan dat dit een goed middel voor is?
Tijdens een oorlog?
Wat is er zichtbaar boven dat wolkendek?
Wie claimt maakt hard.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en wie ben jij om te bepalen dat dit paranoide gezwets is?
Onbegrijpelijk dat jij het nu al in je broek doet bij het idee zelfs.
Ik vind dat soort reacties zo kinderachtig flauw!
Ipv dat je meedenkt, probeer je enkel een ander onderuit te trappen met welk doel?
Om zelf beter uit de verf te komen? Dan vraag ik mij dringend af uit welk nest jij komt?!
*Men moet van goede huize komen wil men mij beledigen!*
(denk aan dat spreekwoord)--als je die begrijpt--![]()
Dan komt het volgende excuus wel weer aanzetten...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen moeten met koud weer maar eens op schiphol gaan zitten bij een landingsbaan, dan zie je condenstatiesporen zelfs optreden bij vleugeltipwervelingen.
ja tuurlijk en die veroorzaken ook wolkenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen moeten met koud weer maar eens op schiphol gaan zitten bij een landingsbaan, dan zie je condenstatiesporen zelfs optreden bij vleugeltipwervelingen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja tuurlijk en die veroorzaken ook wolken
![]()
normale condenssporen zijn zo weg!
Deze waar wij het over hebben niet!
Paranoïde persoonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 5 april 2006 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je bedoelt paranoide geklets aan te praten
Je redeneert veels te makkelijk. Condenssporen kunnen in kouwere luchtlagen erg lang blijven hangen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Als jij je werk zou doen en de discussie over deze wolk echos niet zou laten verwateren in geklets over chemtrails zou het ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:47 schreef Mirage het volgende:
Pietverdriet, het valt mij op dat als jij je in een discussie mengt er altijd geëtter tussendoor moet. Let daar op ! Doe normaal of ga weg. En dan heb ik het niet (alleen) over dit topic. Ik vind jou over het algemeen vervelend binnen truth.
zhedevilll, ook jij moet minder fel reageren.
Ik denk dat de hoogte van jullie bloeddruk minstens zo schadelijk is als de vermeende chemtrials in de lucht.
enkele posts weg gehaald
Nietszeggend? Je ziet het effect van waterdamp wat bij lage luchtdruk condenseert. Zie bv de bovenste foto. De streep is aan het begin klein, maar wordt steeds groter, zelfde effect als wat je achter een passagiersvliegtuig ziet, daar is de streep vlak achter het vliegtuig kleiner dan verderop.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef Resonancer het volgende:
Iritant zeg die grote nikszeggende foto's . Nou ja.. er staat wel n heel klein " spookwolkje" op, dat meteen weer oplost, Dus het zal wel belangrijk zijn.
http://www.xs4all.nl/~roschol/Gjws/homedd.htmlquote:Deze turbulentie is vaak goed te zien wanneer een formule 1 wagen met volle snelheid rijdt er ontstaat dan vaak achter de achtervleugel een condens streep , hier is de luchtdruk zo laag geworden dat de waterdamp in de langsrazende lucht condenseert. Nu kunt u begrijpen waarom men in de formule 1 zoveel mogelijk onderdelen probeert te ontwerpen in een druppel vorm , sterker nog de gehele wagen is en een druppel vorm ontworpen dit noemt men ook wel de "coke botle shape" naar het coca cola flesje vernoemd.
Woef !quote:Op woensdag 5 april 2006 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij je werk zou doen en de discussie over deze wolk echos niet zou laten verwateren in geklets over chemtrails zou het ook niet gebeuren.
quote:On Topic
Een stukje van een echte weerkundige over dit soort wolken
http://www2.onnachrichten.t-online.de/dyn/c/73/85/01/7385016.html
Serieus artikel erover.
http://www.dmg-ev.de/gese(...)ilungen/2005_3_4.pdf
natte-flamous heb je nou nog niet door dat niemand beweerd dat condensatie/ contarils niet bestaan !?quote:Nietszeggend? Je ziet het effect van waterdamp wat bij lage luchtdruk condenseert.
Uit trails ontstaan wolken (aviation cirrus) , waarom zou deze spookwolk niet uit heel veel trails kunnen zijn ontstaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij je werk zou doen en de discussie over deze wolk echos niet zou laten verwateren in geklets over chemtrails zou het ook niet gebeuren.
On Topic
Een stukje van een echte weerkundige over dit soort wolken
http://www2.onnachrichten.t-online.de/dyn/c/73/85/01/7385016.html
Serieus artikel erover.
http://www.dmg-ev.de/gese(...)ilungen/2005_3_4.pdf
ik heb ze verkleind, je kan de linkjes gebruiken.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:09 schreef natte-flamoes het volgende:
ah misschien zit ik met mijn foto's in het verkeerde topic. Ik zal ze even in het chemtrail topic posten.
snotverdikke!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb ze verkleind, je kan de linkjes gebruiken.
Ik heb alleen één foto zoek gemaakt ?
De onderste die niet extreem groot was
Bloeddruk?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:47 schreef Mirage het volgende:
Pietverdriet, het valt mij op dat als jij je in een discussie mengt er altijd geëtter tussendoor moet. Let daar op ! Doe normaal of ga weg. En dan heb ik het niet (alleen) over dit topic. Ik vind jou over het algemeen vervelend binnen truth.
zhedevilll, ook jij moet minder fel reageren.
Ik denk dat de hoogte van jullie bloeddruk minstens zo schadelijk is als de vermeende chemtrials in de lucht.
enkele posts weg gehaald
Het is zelfs mijn vermoeden van dit topic, ik vind het daarnaast een zeer interessant onderwerp!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Topics mogen best gezamelijk iets verschuiven, zéker als ts zelf aanwezig is en er geen probleem van maakt !
[..]
Ten eerste, een cirruswolk zal bijna niet te zien zijn op een radar. De concentratie ijsdeeltjes relatief zo laag en refelecteren dermate weinig radarenergie, dat deze bijna niet te zien is.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Uit trails ontstaan wolken (aviation cirrus) , waarom zou deze spookwolk niet uit heel veel trails kunnen zijn ontstaan?
Dus zo off topic vind ik het niet.
quote:Maar om de vortexen op de foto's van Flamoes wolken te noemen?
In theorie is er geen enkel verschil in het vormen van wolken uit een contrail, op natuurlijke wijze of uit een condensatiestreep van een F1 wagen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Deze waar wij het over hebben niet!
Deels is dat de reden, andere reden is het type verkeer.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
Nee hoor, is gewoon heel egoistisch , is voor mijn eigen gemoedsrust en om mensen aan het denken te zetten. Hoe komt het toch dat er tegenwoordig zoveel trails zijn? Alleen door de toename van vliegverkeer?
Is op zich een leuke gedachte, waar het niet dat JP8 alleen voor militaire vliegtuigen gebruikt wordt en te duur is voor de civiele luchtvaart. Het is voornamelijk bedoeld voor gevechtsvliegtuigen die andere eisen stellen aan een motor dan een civiel vliegtuig (performance vs reliability).quote:1990 was de datum dat er overgestapt werd op JP8
dan ga je er dus vanuit dat die cirrus wolken alleen uit waterdamp bestaan. Wat als daar nou alluminium partikels in zaten?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ten eerste, een cirruswolk zal bijna niet te zien zijn op een radar. De concentratie ijsdeeltjes relatief zo laag en refelecteren dermate weinig radarenergie, dat deze bijna niet te zien is.
Ten tweede, grote cirrusvelden zijn regelmatig te zien, waarom zou er ophef worden gemaakt over iets wat regelmatig gespot wordt?
-Wie maakt chemtrails eigenlijk?
-Met wat doel?
-Hoe precies? (door toevoegen van stoffen in brandstof of door het spuiten van aparte stoffen?)
Mocht iemand zo vrij zijn om deze vrgane te beantwoorden, dan weet ik ook eens waar het eigenlijk om gaat
Opmerkelijk. De beste man geeft in het artikel aan dat hij niks van dit onderwerp afwist en naar aanleiding van vragen van een paar mensen is hij er in gaan spitten:quote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.wereldgeheimen.nl/het_gevaar_in_de_lucht.htm
nog een hele interessante website inclusief informatie
Vervolgens komt hij met informatie die hij blijkbaar heeft opgezocht.quote:Doordat enkele mensen mij in februari (2002) vroegen als ik iets af wist van die witte sporen in de lucht, ben ik er in gaan spitten. Aanvankelijk wist ik ook van niks.
Lees jij wel wat er gepost word ?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:55 schreef natte-flamoes het volgende:
Waarom kiest de man voor deze informatie en negeert hij oa knmi informatie waarbij wordt verteld dat de strepen enkel condensstrepen zijn?
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef Resonancer het volgende:
Omdat je zo van foto's houdt ' n mooie foto van " waterdamp " uit n vliegtuig
http://www.airliners.net/open.file/398472/M/
Oh ja, nu ben ik overtuigd...quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goed onderbouwde reactie!!
Neem hier 's n kijkje. Trails horen min. n vleugellengte achter het vliegtuig te ontstaan.
http://www.mijnalbum.nl/Album=DG6SWBQW
De hete lucht moet afkoelen. . Maar dat is niet altijd zo.. Gek he?
En zo zijn er nog meer gekke dingen te zien als je er oog voor hebt.![]()
![]()
helpen wel.
Aan alle jankbekkies hier te zien hebben mensen problemen met chemtrails.
Ten Problems with Discovering Chemtrails
http://educate-yourself.org/cn/ctstenproblems09jun03.shtml
Rare wolken op de radar is echt niet voor het eerst.
http://www.carnicom.com/radar1.htm
http://www.holmestead.ca/chemtrails/soilradar.html
Australie
May 7th, 2004 ... a first! Chemtrails caught on Bureau of Meteorology RADAR!
http://www.gaiaguys.net/Chemtrails.htm
En hoe maken ze die wolken?
http://www.carnicom.com/plasma1.htm
Tom Bearden
![]()
Die weet wel wat het was.
http://www.cheniere.org/books/analysis/history.htm
Tom Bearden:
Today, weather engineering is also part of the Pentagon’s military arsenal and is at the command of America’s public enemy Nr. 1, the shadow government.
Basically, the U.S.A. lost the cold war - contrary to all newspaper allegations - against the Soviet Union because of scalar weapons and weather controlling technology. This is one of the key reasons for the multi-trillion dollar Pentagon black budget and secret arms program, namely to catch up in the scalar arms race. The main part of this technology was developed for the Pentagon by Israel and its ultra-secret scalar weapons program and is the reason why the U.S.A. has basically lost its sovereignty to a clique of internationalist scalar terrorists with hyper-tech abilities (such as also demonstrated in the „plane“ deceptions on 9-11-1).
http://www.cloakanddagger(...)lar_Weather_Wars.htm
Die radar afwijking, in het Katrina complottheorie topic kwam men ook al met radarbeelden waarop rare dingen te zien zouden zijn, het zijn afwijkingen van het radar.quote:CHEMTRAIL TRACKING
RADAR RESEARCH
uhm, volgens mij ben JIJ degene die hier foto's van het vortex effect plaatst. Ik heb nooit beweerd dat het vortex effect iets met chemtrails te maken zou hebben, dat haal jij erbij..ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn god, je gaat me toch niet vertellen dat je het verschil niet ziet tussen de uitlaatgassen van de motoren bij een start en het condens van de vleugels? Vraagje, heb je ooit wel eens een passagiersvliegtuig van dichtbij zien opstijgen?
En waarom kun jij dan nog wel 'helder' nadenken en 'de rest' niet? Ben jij imuum voor het goedje wat in de brandstof wordt toegevoegd?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm, volgens mij ben JIJ degene die hier foto's van het vortex effect plaatst. Ik heb nooit beweerd dat het vortex effect iets met chemtrails te maken zou hebben, dat haal jij erbij..ik niet.
Mijn theorie is dat er iets aan de brandstof wordt toegevoegd, dus wel n btje oppassen met het linken van bepaalde beweringen aan personen svp.
Desinformatie.
goeie reactie zeg, fijn beargumenteerd en onderbouwd.quote:
Wanneer krijg ik die MEG nu eens thuis?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
goeie reactie zeg, fijn beargumenteerd en onderbouwd.
Waarom zou je i.d.d zo iemand geloven he?
Lt. Col Thomas E. Bearden (retd.)
PhD, MS (nuclear engineering), BS (mathematics - minor electronic engineering)
Co-inventor - the 2002 Motionless Electromagnetic Generator - a replicated overunity EM generator
Listed in Marquis' Who'sWho in America, 2004
Of waarom n rapport van de EU uit 1999 serieus nemen waarin om onmiddelijke stopzetting van HAARP wordt geeist...wat n onzin he..
Ik zou deze man ff bellen, misschien kan hij wat voor je doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik die MEG nu eens thuis?
wat voor goedje is het? kan ik het ook in de winkel krijgen? hoe duur is het dan? kan je het eten / snuiven / slikken ?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:38 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
En waarom kun jij dan nog wel 'helder' nadenken en 'de rest' niet? Ben jij imuum voor het goedje wat in de brandstof wordt toegevoegd?
Mhhm, goeie vragen, wel jammer dat je eerst zo hard ONZIN brult terwijl je de antwoorden op heel essentiele vragen niet kent.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik me nu afvraag, als je een bepaalde stof in de hogere luchtlagen wilt brengen, om wat voor reden dan ook, waarom zou je die dan door de brandstof van een vliegtuig mengen, die onder hoge temperaturen verbrand, waarbij je nauwelijks controle hebt over het verloop van de reactie.
Dit is vreselijk inefficient, de temperatuur is zo hoog dat de meeste verbindingen gewoon verbranden, een moderne turbine straal motor is niet voor niets uit zeer hoogwaardige legeringen gebouwt.
Als je dan al een stof in de lucht zou willen brengen, dan zeker niet via de brandstof en de motoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |