Conspiracy.quote:Op zondag 2 april 2006 1[b]9:11 schreef Aarde het volgende:[/b]
help help! ik geloof jullie... het is een testen wat nu?
jaja ik heb het geaccepteerd...quote:
Een wolkquote:
Grappigquote:Op zondag 2 april 2006 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een wolk
Heet Cumulonimbus afaik
[afbeelding]
En zo ontstaat ie
En aan de onderkant kan ie er soms zo uitzien, dat is echt spectaculair om te zien, vooral icm onweer
[afbeelding]
http://www.geocities.com/cactusmailbox/CACTUS.htmlquote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
jaja ik heb het geaccepteerd...
maar wat nu
is er al verzet tegen al deze aanvallen van de overheid op eerzame burgers? kan ik me aansluiten![]()
dan denk ik dat je deze site wel leuk vindquote:Op zondag 2 april 2006 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een wolk
Heet Cumulonimbus afaik
[afbeelding]
En zo ontstaat ie
En aan de onderkant kan ie er soms zo uitzien, dat is echt spectaculair om te zien, vooral icm onweer
[afbeelding]
Heb in 1974 (of was het 1973??) in Hellevoetsluis een onweer meegemaakt waarbij het midden op de dag aardedonker werd en een enorm onweer uitbrak. Ik zat op school en de juf deed de luxaflex en de gordijnen dicht en ging liedjes zingen met ons. Ik sneakte de klas uit om naar de WC te gaan en ging in de gang naar het onweer kijken. In Hellevoet ging toen daarna het verhaal dat volwassen mannen huilend onder de keukentafel hadden gezeten. Ik ben altijd al gek op Onweer geweest.quote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef Resonancer het volgende:
Strange Cloud in China
18-Nov-2004
http://www.unknowncountry.com/news/?id=4272
This is just one more bizarre weather event in a world that is now becoming too accustomed to them. A cloud formation this dense is not a normal phenomenon, and should be viewed with caution by climate observers.
Nee, maar wel Sint Elmusvuur, das best creepyquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Resonancer het volgende:
Onweer ; Ik heb er ontzag voor, heb het 1x op 10 meter afstand in zien slaan, mijn onderbroek was nog wel schoon maar moet eerlijk zeggen dat ik toen wel ff stond te trillen.
Op vakantie In Frankrijk was het bijna iedere avond raak , daar kon je i.d.d. ook de krant bij lezen.
Hebben jullie wel 's n sprite gezien?
http://www.nasa.gov/vision/earth/environment/sprites.html
Met andere woorden, een beroep waarbij de beste man voor 90% (zo niet meer) buiten bezig is en dus inherent een grotere kans heeft op blikseminslag.quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Resonancer het volgende:
Former Park Ranger
zal wel een luie parkwachter zijn geweest die zijn papierprikker veel op zijn schouder had liggen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Met andere woorden, een beroep waarbij de beste man voor 90% (zo niet meer) buiten bezig is en dus inherent een grotere kans heeft op blikseminslag.
7 keer is dan wel veel, maar elk jaar worden er in Amerika 371 mensen getroffen door bliksem, waarvan 1/3 dodelijk. Hij heeft in 41 jaar gewoon wat meer gekregen dan statistisch zijn deel was, maar hij liep dan ook meer risico..
lolquote:Op maandag 3 april 2006 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal wel een luie parkwachter zijn geweest die zijn papierprikker veel op zijn schouder had liggen.
Stond hij tussen 1942 en 1983 constant op dezelfde plek dan? Preceies.quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Resonancer het volgende:
An Electrifying Personality
Don't believe the old adage that lightning never strikes the same place twice.
http://www.exploratorium.com/ronh/weather/weather.html
Ik vond het gewoon n grappig stukje. Grappig om te zien dat men zelfs dit gaat "debunken"quote:Op maandag 3 april 2006 21:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stond hij tussen 1942 en 1983 constant op dezelfde plek dan? Preceies.
Iemand post eerst een topic over een enge, vreemde en onnatuurlijk wolk en in het zelfde topic plaats jij een verhaal over een wolk-gerelateerd geval, namelijk blikseminslag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat men zelfs dit gaat "debunken"
Echt wel: in WO2 deden ze het ook al (contrails maken dan):quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
o.a en omdat dit vroeger niet voorkwam
en omdat mensen klachten krijgen nadat er zoveel vliegtuigen rondvliegen
ok ok misschien strooien ze wat uit... maar we zijn niet allemaal dood opeens ... hoe verklaar je dat danquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt wel: in WO2 deden ze het ook al (contrails maken dan):
[afbeelding]
Meer pics:
Chemtrails, feit of fictie ?
Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire.
Hm?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:41 schreef Aarde het volgende:
[..]
ok ok misschien strooien ze wat uit... maar we zijn niet allemaal dood opeens ... hoe verklaar je dat dan![]()
ow sorryquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hm?
Ik reageer alleen maar op een post dat het voeger niet voorkwam hoor.
Ik wil verder absoluut niet beweren dat ze iets uitstrooien hoor. Sterker nog: volgens mij is er helemaal geen aanleiding om dat te denken. Klik maar eens op de linkjes die ik gaf en lees wat ik daar allemaal post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |