lightning up!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:27 schreef Resonancer het volgende:
En zo werd er wel meer gepost, Het verhaal dat volwassen mannen huilend onder de keukentafel zaten, van het een komt het ander. Sorry dat ik niet kan inschatten dat mensen niet begrijpen dat er geen connectie is tussen iemand die in 1983 is overleden en de melding van n spookwolk in 2006, ik had i.d.d beter moeten weten.
Ik vind het wel n bijzonder verhaal.
Simpel.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:59 schreef natte-flamoes het volgende:
[afbeelding]
Dat is ook wel een mooie
Wat wil je daarmee zeggen? Dat er vroegen eigenlijk geen contrails waren, maar dat al dat historische materiaal een deel is van het grote complot?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
Ah ja, weer de wwii foto's . Gek is dat toch dat niemand gewoon n leuk foto'tje uit EIGEN archief kan posten.
Het was toch eerst 1995? En stel je krijgt een foto uit eigen zak van voor 1990 te zien, wat is dan next? Een foto uit 1700 waarop een chemtrail te zien is? Volgens mij ben je nooit tevreden.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
Ne dat zeg ik niet, dat beweer ik niet, maar ik vind het gewoon gek dat ik nu na 2 jr discussie nog niet 1x n foto van iemand heb gekregen uit eigen archief. In mijn kennissen/familie kring vertoeven veel amateur fotografen. Heb al aardig in hun natuurfoto'szitten zoeken..Tot op heden nog nooit n foto gevonden waarop luchten te zien zijn zoals we die vandaag de dag zien.
edit ik heb het dan over voor 1990
en wat is je punt?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
Ne dat zeg ik niet, dat beweer ik niet, maar ik vind het gewoon gek dat ik nu na 2 jr discussie nog niet 1x n foto van iemand heb gekregen uit eigen archief. In mijn kennissen/familie kring vertoeven veel amateur fotografen. Heb al aardig in hun natuurfoto'szitten zoeken..Tot op heden nog nooit n foto gevonden waarop luchten te zien zijn zoals we die vandaag de dag zien.
Denk je niet? Wanneer ik op een willekeurige avond naar huis fiets en ik kijk naar boven zie ik toch minimaal zo'n 3 vliegtuigen. Volgens mij was dit 10 jaar terug anders. Het is toch niet gek dat wanneer het een feit is dat het vliegverkeer heeft toegenomen dergelijke strepen ook meer opvallen?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
Nee hoor, is gewoon heel egoistisch , is voor mijn eigen gemoedsrust en om mensen aan het denken te zetten. Hoe komt het toch dat er tegenwoordig zoveel trails zijn? Alleen door de toename van vliegverkeer?
Dat ik dat vreemd vind.quote:
er is veel kanker maar okequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:41 schreef Aarde het volgende:
[..]
ok ok misschien strooien ze wat uit... maar we zijn niet allemaal dood opeens ... hoe verklaar je dat dan![]()
Het gaat mij om de persistentie van trails. Niet alleen of er wel of geen trails zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Denk je niet? Wanneer ik op een willekeurige avond naar huis fiets en ik kijk naar boven zie ik toch minimaal zo'n 3 vliegtuigen. Volgens mij was dit 10 jaar terug anders. Het is toch niet gek dat wanneer het een feit is dat het vliegverkeer heeft toegenomen dergelijke strepen ook meer opvallen?
Maar terug naar die foto's die ik postte, je ziet bij die 2 testvliegtuigen contrails. Foto's zijn van voor 1990. Hoe verklaar je dat?
je bedoelt paranoide geklets aan te pratenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
Nee hoor, is gewoon heel egoistisch , is voor mijn eigen gemoedsrust en om mensen aan het denken te zetten.
Er waren tijdens de tweede wereldoorlog ook veel trails, dat heeft met vliegverkeer te maken.quote:Hoe komt het toch dat er tegenwoordig zoveel trails zijn?
En?quote:Alleen door de toename van vliegverkeer?
1990 was de datum dat er overgestapt werd op JP8
je hebt gelijk dit was er vroeger ook echt niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
Niet alle vliegtuigen hebben trails!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Denk je niet? Wanneer ik op een willekeurige avond naar huis fiets en ik kijk naar boven zie ik toch minimaal zo'n 3 vliegtuigen. Volgens mij was dit 10 jaar terug anders. Het is toch niet gek dat wanneer het een feit is dat het vliegverkeer heeft toegenomen dergelijke strepen ook meer opvallen?
Maar terug naar die foto's die ik postte, je ziet bij die 2 testvliegtuigen contrails. Foto's zijn van voor 1990. Hoe verklaar je dat?
Vrij naar, Just because I am paranoide does not mean they are not out to get me...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt gelijk dit was er vroeger ook echt niet!
In een artikel dat ik hier ergens poste staat ook dat amerika en rusland bezig zijn met weersbeinvloeding en dat dit soort dingen zelfs tsunami's kunnen veroorzaken!
Als men zich daar nu eens in verdiept?
En stel zoals mijn gevoel toen was, dat men een testje deed dat enorm uit de hand liep en men op de aardbreuk een atoom liet knallen?
Ja jeeh eh als men speelt met de natuur krijg je hele vreemde reacties natuurlijk
Nee, er is geen enkele reden om ongerust te zijn hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je bedoelt paranoide geklets aan te praten.
En?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niet alle vliegtuigen hebben trails!
Het was er vroeger niet? Nee, vroeger had je ook geen vliegtuigen, tenminste, als je het vroeger van voor de vliegtuigen die ik hierboven heb gepost bedoelt. In 1950 had je dus al condensstrepen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt gelijk dit was er vroeger ook echt niet!
In een artikel dat ik hier ergens poste staat ook dat amerika en rusland bezig zijn met weersbeinvloeding en dat dit soort dingen zelfs tsunami's kunnen veroorzaken!
Als men zich daar nu eens in verdiept?
En stel zoals mijn gevoel toen was, dat men een testje deed dat enorm uit de hand liep en men op de aardbreuk een atoom liet knallen?
Ja jeeh eh als men speelt met de natuur krijg je hele vreemde reacties natuurlijk
en wie ben jij om te bepalen dat dit paranoide gezwets is?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je bedoelt paranoide geklets aan te praten
[..]
Er waren tijdens de tweede wereldoorlog ook veel trails, dat heeft met vliegverkeer te maken.
[..]
En?
Wat doe jij in dit topic?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Niet alle vliegtuigen vliegen even hoog, en das maar goed ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |