jah met die masker is Edwin Starke..heeft een gebroken neus heb ik gehoordquote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Mooi masker, die knul van Be Quick '28!
Speelt Sandor van der Heide al een tijdje niet bij ONS, hij scoort steeds niet?
oud Sc-genemuiden voetballer in de spits..staat in de top 5quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Topscorers hoofdklasse C, nog niet veel spelers op 10 of meer goals trouwens:
1. Sandor van der Heide (ONS Sneek) 15
2. Ype Jansma (ACV) 13
3. Tony Alberda (Harkemase Boys) 12
Erwin Looms (Excelsior '31) 12
5. Pascal Cohen (Flevo Boys) 9
Moet ik even tijd zoeken en vinden, komt goed.quote:Op zondag 9 april 2006 13:47 schreef hayder het volgende:
Vaduz dat van de teletekst heb ik voor je gemaakt nu jij de rest van de update![]()
![]()
Wie is jullie clubtopscorer? Knevelman of Kattenberg?quote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef hayder het volgende:
[..]
oud Sc-genemuiden voetballer in de spits..staat in de top 5![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 16 april 2006 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat z'n scheiding er dan bij wordt gehaald, triest vind ik dat.
ja was inderdaad wel jammer, hoorde net dat na de tijd (en waarschijnlijk dus na het bier) er nog weer iets met de scheidsrechter is gebeurt. Het hoe en wat weet ik niet...quote:Op zondag 16 april 2006 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed verslag ILCILA, die ongeregeldheden zijn dan weer erg jammer. Looms werd vast cynisch en met die kop die hij erbij kan trekken kan dat irritaties opleveren bij teleurgesteld volk. Jammer dat z'n scheiding er dan bij wordt gehaald, triest vind ik dat.
Maar wel een heerlijke overwinning zo, Hoekstra etaleert wel vaker die beslissende vrije trap van hem.
ruim 200 gok ik inderdaad wel op...quote:Op zondag 16 april 2006 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die bezoekersaantallen. Veel GGD clubs zijn er jeloers op. Aantal meegekomen rood-witten zal er ook niet om hebben gelogen.
foei, omdat laatstequote:Op zondag 16 april 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
ONS nu echt bijna kampioen dus. Goed dat E'31 nog een late winst boekt.
Niet al te pessimistisch zijn. Jullie moeten niet alleen afgaan op de wedstrijd van Paasmaandag. Geen Van der Heide, geen Rudy Mann, geen Bieuwe Pruiksma en geen jan Roelofsen. De complete as werd vervangen door 4 A-junioren. Volgens mij is IJsselmeervogels de favoriet in de na-competitie en maakt ONS zeker kans op een tweede plaats.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, dat is toch meestal wel zo. E'31 deed het vorig jaar nog prima met de tweede plaats!
En toch is het een eikelquote:
jah zkr laat ik wat horen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Okee, Vaduz. Maar wel tijd voor een gek icoon.
Hayder, laat je horen wat het geworden is morgen?
jah waarom niet..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, strafschoppen schieten kunnen jullie dus.
Er komt opnieuw iemand terug van GAE, Michel Goosen (17) komt terug naar Excelsior. Hij heeft er 5 jaar gevoetbald en het helaas niet gered. Jammer, men had hem een grote toekomst voorspeld. Dan maar via een omweg lijkt me!
nou.we hebben er wel een paar zitten in a1 en het 2e...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je al wie, wat zijn de talenten bij SC Genemuiden?
ja dit is de loting...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Genemuiden door dus!
Tegen de winnaar van welke regio moeten jullie als je de beker van Noord wint?
ja zou leuk zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Ah, dus wij kunnen jullie pas in een eventuele finale tegen komen, mocht het zo ver komen.
Marienberg jaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef pfaf het volgende:
SVZW
Erg jammer.
Ach, over 2 jaar hebben we Marienberg in de hoofdklasse, dat compenseert weer.
En zie daar....quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:41 schreef ILCILA het volgende:
Na de voorbereiding die HHC Hardenberg heeft gehad is de hoop op het linkerrijtje inderdaad geen gok die ze zo maar nemen. Ik zelf denk ook dat het team alleen maar sterker is geworden in opzichte van het vorige seizoen.
Ik verwacht in HHC Hardenberg dan ook de verassing van het seizoen 2005/2006
top 5 zou leuk zijn
ja ,,daar ben ik het harstikke mee eens vaduz.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Martijn Jansen was wat mij betreft de man van het seizoen van Genemuiden. Ben je het daar mee eens Hayder?
Wel eens bij ONS geweest Vaduz? Echt een dooie boel daar.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ze zijn vorig jaar gepromoveerd. Vorig jaar werd mijn club, Excelsior'31 in het debuutjaar kampioen.
Heb je helemaal gelijk in maar je zou het toch wat drukker verwachten met een wedstrijd waar je voor het eerst kan spelen voor het zaterdag landskampioenschap.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, nog nooit geweest. Komt doordat ik zelf nog voetbal. Maar ik had je vooraf ook wel kunnen vertellen dat het daar best stil is. Zie je bij nog wel een aantal clubs in C. Verder heb je nog een prima zondaghoofdklasser daar.
Bij Bequick28 hetzelfde verhaal, de tegenstander brengt altijd meer aanhang mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in maar je zou het toch wat drukker verwachten met een wedstrijd waar je voor het eerst kan spelen voor het zaterdag landskampioenschap.
Ja klopt, ik had de wedstrijden vorig jaar zelf ook voor geen goud willen missen. Maar ook 'successupporters' zijn er daar dus niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in maar je zou het toch wat drukker verwachten met een wedstrijd waar je voor het eerst kan spelen voor het zaterdag landskampioenschap.
Ik speel zelf bij Bequick28, ik speel alleen wat lager. Als het eerste moet spelen dan spelen we om dezelfde tijd, alleen 4 velden verder dus geen kans om eens te kijken. Maar aan de "aanhang"te horen mis ik niet veel. Volgend jaar Peter Boeve weer eens de coach dus ik ben benieuwd.quote:
Oke, ik zit in een zelfde situatie. (speel in lage senioren bij Excelsior'31) Kom eens vaker in dit topic, hoe meer volgers van C clubs hoe beter.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:33 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik speel zelf bij Bequick28, ik speel alleen wat lager. Als het eerste moet spelen dan spelen we om dezelfde tijd, alleen 4 velden verder dus geen kans om eens te kijken. Maar aan de "aanhang"te horen mis ik niet veel. Volgend jaar Peter Boeve weer eens de coach dus ik ben benieuwd.
Ouwe buurjongens van me, en hij heeft nog een 1,5 seizoen bij Cambuur gespeeldquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is vast een bekende van jou ook? Dat is inderdaad een goede speler, jonge kleine en relatief snelle back als ik me niet vergis.
Ik zal het komende seizoen het 1e eens beter gaan volgen, we krijgen eindelijk een nieuw complex, die gaskamers uit de jaren 40-45 waren echt niet meer te doen, je schaamt je bijna om tegenstanders te onvangen. We hadden zelfs een huissalamander die ff kwam kijken elke week in de douche. Next update, augustus 2006.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien kunnen we een beroep op navvy doen. Hij zal het wel goed hebben gedaan wil hij zo'n transfer afdwingen. Maar ik weet maar weinig van hem. Zelfde geldt voor Duncan van Moll, ik denk dat hij dan eerder in aanmerking komt, z'n afscheid was groots.
ja het was inderdaad erg gezellig...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ja, dat was me wat. Toen was hij pislink hoorde ik.
Ja 30 of 31. Bij FC Zwolle nog gespeeld als ik me niet vergis (lang geleden dan, misschien in de jeugd).quote:Op maandag 22 mei 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Looms is een emotionele jongen, heeft het er destijds er moeilijk mee gehad. Dus begrijp ik hem goed.
Was Louwen al een routinier?
Ging scheiden met zijn vrouw, daar gingen de supporters van HHC niet zo lief mee om dus..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef Dos37 het volgende:
Wat is er met looms zijn vrouw dan. Ben nieuwsgierig
De jeugd zal meer kansen krijgen is de verwachting. De pek van Bert wordt denk ik ingenomen door Bart Slagman. (Exc 2) Ik ben wel blij met de continuiteit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Weinig mutaties dan. Schuift er nog jeugd door of krijgt die meer kansen?
ja..dat zou nog moeten blijken.uit het verslag van de site van genemuidenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is nog een mooie troost ILCILA, jammer.
Hayder ook jammer, terecht verloren?
Heet werd het zeker! (Politie moest er helaas aan de pas komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het veld van NSC in Nijkerk wordt zaterdag het decor voor het promotie/degradatieduel DOS Kampen - Zuidvogels (1A, Huizen). Zal een heet potje worden.
De wedstrijd zelf was niet hard, er werd door beide ploegen sportief gespeeld. De hele wedstrijd werd er vuurwerk afgestoken. (zowel door Dos als door Zuidvogels aanhang) . Na de 96e minuut werd het onvriendelijk, eerlijk is eerlijk, van beide kanten. Zuidvogels was zwaar teleurgesteld, begrijpelijk, hoevaak laat een scheids zes minuten doorspelen en werd er in zo'n beetje de laatste seconde gescoord? Op een gegeven moment kreeg Kenneth Scoop (Dos) vuurwerk in zijn gezicht, en er werd een lawinepijl op een meter van Nick Karel (DOS) afgestoken. Dos supporters lieten zich ook niet onbetuigd en schoten eveneens veel vuurwerk af. Dit leidde tot irritatie, over en weer. Zuidvogels die geirriteerd was nu ze er zo dicht bij waren en dos supporters die het gooien van vuurwerk op spelers schandalig vonden. Dos supporters zongen vervolgens het welbekende 'het is stil aan de overkant'. Dit kwam (waarschijnlijk) provocatief over, vervolgens na afloop, stormden de stormvogels supporters???? naar de Dos supporters????? en vielen er over en weer klappen. Politie met politiehonden deed erger voorkomen. Heel triest allemaal.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, dank voor de aanvulling! Hoe kwam het zo onvriendelijk dan?
Nunspeet komt dat in C te zitten en is B ook een optie. Ajax wil graag in C uit gaa komen, zien jullie dat gebeuren?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk trouwens dat Berkum er bij zal komen in C, dat heeft Hennie in't Hof knap gedaan door met zijn ploeg van DOVO te winnen.
Ajax gaat naar B, waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Nunspeet en Berkum erbij in C lijkt me het meest logische zo. Ajax in C zie ik niet gebeuren eigenlijk. Geografisch te lastig.
Klopt, alleen wil men dat bij Ajax wel i.v.m. de veiligheid in Rotterdam en omstreken. Ben benieuwd wat men doet met dat argument, bij Ajax wil men graag extra reizen, zo hoog zit het dus.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Nunspeet en Berkum erbij in C lijkt me het meest logische zo. Ajax in C zie ik niet gebeuren eigenlijk. Geografisch te lastig.
Dos Kampen in het bijzonder en uiteraard ook onze stadsgenoot Go ahead Kampen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zullen ze wel weer negeren daar bij de KNVB.
Welke vereniging volg jij GeorgKacher, ben jij supporter van?
Denk ook dat Nunspeet naar B gaat, C zou natuurlijk ook prima kunnen, dan krijgt Hans van Dijkhuizen het met zijn nieuwe ploeg zwaarder dan hij het zou krijgen in hoofdklasse C.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Zonde van Genemuiden en HHC in de bekerfinales! Geen ontmoetingen met ASWH in het verschiet dus.
DOS Kampen blijft erin, Berkum komt erbij. Zal wel naar C gaan. Nunspeet dan naar B.
Ajax hoeft als ze in B spelen niet naar R'dam, dus dat argument kan van tafel. Ze willen zeker gewoon eens kampioen worden, dat ze naar C willen.
Jij wil gewoon naar A, dat is heel wat andersquote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Ajax hoeft als ze in B spelen niet naar R'dam, dus dat argument kan van tafel. Ze willen zeker gewoon eens kampioen worden, dat ze naar C willen.
Oke, kom hier eens vaker buurten en praten over C.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dos Kampen in het bijzonder en uiteraard ook onze stadsgenoot Go ahead Kampen.
A is een leukere competitie, dat is duidelijk. Ga liever naar de Bollenstreek dan naar pakweg Nijkerk. Je zal bij RBB - Vogels wel zien waarom.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij wil gewoon naar A, dat is heel wat anders
Het is ook dichterbij, ik snap het ook wel. Ik bedoelde alleen te zeggen dat je probeert de voorgestelde indeling goed te praten als een club ervan wilt afwijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
A is een leukere competitie, dat is duidelijk. Ga liever naar de Bollenstreek dan naar pakweg Nijkerk. Je zal bij RBB - Vogels wel zien waarom.
Die hebben ze niet en daarom kunnen (bijna) nooit meedoen bovenin, allebei een budget van 25.000 een schijntje vergeleken met de tonnen van Be Quick 28 uit Zwolle. De versterkingen van van Dos zijn: Nieuw; Nahit Erbillici ( v.v Kampen ) middenveld, Marcel Post ( Flevo Boys ) centrale verdediger, Gregory Wondel ( Omniworld ) aanvaller, Fikret Akin ( Berkum ) centrale verdediger, Hychem Ziyech ( SVL) aanvaller. Op van Wondel na lijken mij dit niet echt versterking al moet je Erbilici niet uitvlakken, komt van een zesdeklasser maar heeft bij Dos al hoofdklasse gespeeld. Verder is het twijfelachtig wat ze brengen, ik ken ze niet dus heb er verder geen oordeel over.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat opvalt is dat Berkum zich flink aan het versterken is, met o.a Remco Schol (FC Zwolle).
Hoe zit het met de centen van DOS en Go Ahead Kampen Georg?
Een goede jeugdopleiding is dan van levensbelang en het (niet flauw bedoeld) streng christelijke mensen die vreselijk goed kunnen voetballen zijn vaak ook handig. Denk aan Jan Okke Koers die bij Dos jarenlang verschrikkelijk veel scoorde, altijd trouw bleef aan zijn club maar vanwege het geloof niet op zondag wilde spelen. Had qua talent een teamgenoot kunnen worden van Jaap Stam. Dos krijgt het moeilijk, zeker omdat Rotman (FC Zwolle) en Dorgelo (be quick) vertrekken en dan raak je twee hele goede verdedigers kwijt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n budget moet je heel inventief zijn wil je een stabiele hoofdklasser worden. Is bijna niet te doen, maar dat merk je ook wel.
Ik zag in de TC Tubantia bij het transferoverzicht dat Mark van Losser van HHC weer terugkomt naar Excelsior, heb ik helemaal niks van meegekregen.
Dos zonder enige twijfel. Stam, Van der Vegt (Udinese), gebroeders Drost (Heerenveen) Türk (Heerenveen) en nu Rotman (FC Zwolle) allemaal Dos. Dos brengt winnaars voort a lá Jaap Stam en dat kunnen nog geen 3 clubs in Nederland hun nazeggen. Rotman gaat het waarschijnlijk nog wel veel verder schoppen, een absolute topper in spé.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt wel dat van de gelovige mensen, volgens mij zijn er ook een aantal Excelsioren die niet op zondag willen voetballen. Welke ploeg in Kampen heeft de beste jeugdopleiding eigenlijk?
ow geak stoerquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:26 schreef ILCILA het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Excelsior'31: 1073 Go Ahead Kampen: 888 Urk: 884 DOS Kampen: 844 Genemuiden: 826 Drachtster Boys: 811 HHC: 788 Flevo Boys: 765 WHC: 753 ONS Sneek: 696 SVZW: 692 ACV: 630 |
Dat was de best bezochte wedstrijd in C, Harkema - Drachtster Boys of andersom.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Echte topderby's zijn er ook niet. De Kampense is wel de grootste, maar dat is nog geen Spakenburg - IJsselmeervogels. En de Friese onderlinge duels zijn ook niet zo heetgebakerd. Nou ja, Harkema en Drachster Boys was grimmig, maar die hebben we komend seizoen niet meer.
Klopt maar IJsselmeervogels-Spakenburg staat op zichzelf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Echte topderby's zijn er ook niet. De Kampense is wel de grootste, maar dat is nog geen Spakenburg - IJsselmeervogels. En de Friese onderlinge duels zijn ook niet zo heetgebakerd. Nou ja, Harkema en Drachster Boys was grimmig, maar die hebben we komend seizoen niet meer.
Het Excelsior thuis-publiek + de kleine aanhang van SVZW, zal wel rond de 1000 mensen zijn geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel mensen zaten er aan de kant bij SVZW tegen Excelsior '31. Ook wel veel.
Dat is wel appart, had hem van een andere voetbalsite af die alle logo's bij de teams had staan, maar goed opgemerkt! wou alle logo's er uithalen waarschijnlijk en ipv de logo's er de shirtjes in zetten. Dit omdat de logo's vaak te klein worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef Terreros85 het volgende:
Urk heeft een ander logo. Jij gebruikt waarschijnlijk het logo van een hattrick-speler
Hoop het ook vooral om het een club is die het met eigen jeugd doet en dat stel ik zeer op prijs. Laat Dos het ook maar wat beter doen dan vorig seizoen....quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Ordinair het volgende:
Urk doet het volgende seizoen wel beter hoop ik.
Ordinair en ik zijn beide Urkersquote:Op maandag 10 juli 2006 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het Excelsior thuis-publiek + de kleine aanhang van SVZW, zal wel rond de 1000 mensen zijn geweest.
Ordinair een Urker?
nog 2: HHC en Be Quickquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook leuk, twee broers tegen elkaar, een bij WHC, eentje bij Harkema
Laat maar komen. Als er één club is die dit soort aankopen doet is het Kozakken Boys. Hup, Koswal en Houwing erbij. Goed zo jongens!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:19 schreef F1Bas het volgende:
Oops, dan gaan we MM gaat hem nog tegenkomen. Al is hij ook geen topper (meer).
Anton Jongsma tekent contractquote:Op maandag 24 juli 2006 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Zwolle heeft een contract aangeboden aan Anton Jongsma van Harkemase Boys. Zou een flink verlies zijn voor die ploeg.
Spitsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou jammer zijn, wat is Wondel voor een soort speler?
Verkeerde topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef hayder het volgende:
Hier vast iets voor 2006/2007
[afbeelding]
Achtersterij v.l.n.r: Henk Eenkhoorn, Herman Jansen, Klaas Johan Knevelman, Ard Slot, Berry Halfwerk, Tymen Brouwer, Wiljan Kattenberg, Robert van Dijk, Freek van de Berg, Gijs van Dijk, Bjorn Schilder, Robert Boes.
Middelsterij v.l.n.r: Gerrit Eenkhoorn, (Elftal leider). Patrick Vos, (Fysiotherapeut). Ab van Dijk, (Elftal leider). Marcel van Walderveen, (2e Trainer). Henry Eenkhoorn, (Herstel trainer). André de Boer, (Ass. Trainer). Gerry Hamstra (1e Trainer). Jan de Jonge, (Keepers trainer). Dick Lindeboom (Herstel trainer). Cees de Bruyn, (Verzorger). Rene de Bruyn, (Verzorger). Jan Heutink, (Fysiotherapeut).
Voorsterij v.l.n.r: Ted van Kleef, Marchel Visscher, Arjan Kolk, Henry Lindeboom, Luuk Drost, Albert Flier, Martijn Jansen, Rainier Resokario, Gerald Kreuze, Alberto van Lente.
Selectie Sportclub Genemuiden seizoen 2006-2007
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Luuk Drost - Chris-Jan-Otten(nieuw) - Alberto Van Lente
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][Freek Van den Berg - Tymen Brouwer - Robert Van Dijk - Henk Eenkhoorn
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Berry Halfwerk - Herman Jansen - Wiljan Kattenberg - Klaas Johan Kvevelman
Arjan Kolk - Dirk Jan V/D Meulen - Rainier Resokario - Gerco Eenkhoorn
Marcel Visscher - Martijn Jansen - Björn Schilder - Gerrit Jan v/d Belt
[afbeelding][afbeelding]
Gijs Van Dijk - Robert Boes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |