Die hebben ze niet en daarom kunnen (bijna) nooit meedoen bovenin, allebei een budget van 25.000 een schijntje vergeleken met de tonnen van Be Quick 28 uit Zwolle. De versterkingen van van Dos zijn: Nieuw; Nahit Erbillici ( v.v Kampen ) middenveld, Marcel Post ( Flevo Boys ) centrale verdediger, Gregory Wondel ( Omniworld ) aanvaller, Fikret Akin ( Berkum ) centrale verdediger, Hychem Ziyech ( SVL) aanvaller. Op van Wondel na lijken mij dit niet echt versterking al moet je Erbilici niet uitvlakken, komt van een zesdeklasser maar heeft bij Dos al hoofdklasse gespeeld. Verder is het twijfelachtig wat ze brengen, ik ken ze niet dus heb er verder geen oordeel over.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat opvalt is dat Berkum zich flink aan het versterken is, met o.a Remco Schol (FC Zwolle).
Hoe zit het met de centen van DOS en Go Ahead Kampen Georg?
Een goede jeugdopleiding is dan van levensbelang en het (niet flauw bedoeld) streng christelijke mensen die vreselijk goed kunnen voetballen zijn vaak ook handig. Denk aan Jan Okke Koers die bij Dos jarenlang verschrikkelijk veel scoorde, altijd trouw bleef aan zijn club maar vanwege het geloof niet op zondag wilde spelen. Had qua talent een teamgenoot kunnen worden van Jaap Stam. Dos krijgt het moeilijk, zeker omdat Rotman (FC Zwolle) en Dorgelo (be quick) vertrekken en dan raak je twee hele goede verdedigers kwijt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n budget moet je heel inventief zijn wil je een stabiele hoofdklasser worden. Is bijna niet te doen, maar dat merk je ook wel.
Ik zag in de TC Tubantia bij het transferoverzicht dat Mark van Losser van HHC weer terugkomt naar Excelsior, heb ik helemaal niks van meegekregen.
Dos zonder enige twijfel. Stam, Van der Vegt (Udinese), gebroeders Drost (Heerenveen) Türk (Heerenveen) en nu Rotman (FC Zwolle) allemaal Dos. Dos brengt winnaars voort a lá Jaap Stam en dat kunnen nog geen 3 clubs in Nederland hun nazeggen. Rotman gaat het waarschijnlijk nog wel veel verder schoppen, een absolute topper in spé.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt wel dat van de gelovige mensen, volgens mij zijn er ook een aantal Excelsioren die niet op zondag willen voetballen. Welke ploeg in Kampen heeft de beste jeugdopleiding eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |