abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37062293
ONS voetbalt eigenlijk ook zeker niet erg sterk... Elke keer als ik er kom is het een teleursellende wedstrijd en presteren onder druk gaat ze al helemaal niet goed af.. Als ze kampioen worden is dat leuk maar of het echt verdiend is door supergoed voetbal? nee, ik vind van niet, het is maar heel soms dat ze echt goed spelen.
pi_37071528
Ze zullen tegen IJsselmeervogels en de kampioen van A vermoedelijk ook weinig potten gaan breken... Zeker als ik dit zo lees.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37074421
Wat een verandering zeg van ONS ..
Ons was altijd een eitje voor Genemuiden..
maar was is verledentijd
pi_37076746
Nee, ONS speelt in deze vorm niks klaar in de kampioenspoule.
That's all folks!
pi_37081790
dan denk ik dat Excelsior en Genemuiden inderdaad meer kans hebben...
pi_37095707
Alleen vrees ik dat die te ver achterstaan op de rest.
www.thuisuiteten.nl
pi_37095833
Dat staat buiten kijf natuurlijk, ONS wordt kampioen. Alleen kunnen we met een ONS in deze vorm beter andere teams afvaardigen.
That's all folks!
pi_37097061
Ach ja, dat is toch meestal wel zo. E'31 deed het vorig jaar nog prima met de tweede plaats!
www.thuisuiteten.nl
pi_37102151
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, dat is toch meestal wel zo. E'31 deed het vorig jaar nog prima met de tweede plaats!
Niet al te pessimistisch zijn. Jullie moeten niet alleen afgaan op de wedstrijd van Paasmaandag. Geen Van der Heide, geen Rudy Mann, geen Bieuwe Pruiksma en geen jan Roelofsen. De complete as werd vervangen door 4 A-junioren. Volgens mij is IJsselmeervogels de favoriet in de na-competitie en maakt ONS zeker kans op een tweede plaats.
pi_37105013
Ik denk niet dat ONS veel te vertellen zal hebben tegen de kampioen van A hoor. Maar dat is logisch.
www.thuisuiteten.nl
pi_37183739
Straks naar Excelsior'31 - DOS Kampen, ben benieuwd.
That's all folks!
pi_37189445
En 0-2. Wat een gebagger aan Excelsior kant.

Weet nog niet of ik moeite ga doen voor een verslag.
That's all folks!
pi_37189876
Ik was niet mee naar ONS (was naar de open dag van de rechtspraak ivm vervolgopleiding) maar mn vader hangt nu in de kantine geloof ik
pi_37189924
Vaduz, het kan nooit slechter dan HHC... wat een pechdag...
pi_37190496
Ik heb me vanmiddag echt constant zitten ergeren, de eerste twintig minuten waren erg goed, maar werd er niet gescoord. Daarna werd er met de minuut naiever gespeeld. Toppunt was wel dat van de 12 corners 10 de bal in de handen van de lange DOS Kampen keeper zeilde. Inspiratieloos was het. Invaller Calkhoven was de beste man eraf.
That's all folks!
pi_37192081
Doodzonde zeg Vaduz. Ook bij E'31 lijkt de schwung er een beetje uit nu titelprolongatie niet meer mogelijk is.

ONS kampioen dus, zat er in.
www.thuisuiteten.nl
pi_37353556
Excelsior '31 een speler van Jong Go Ahead aangetrokken. Weet jij er meer van Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_37355777
John van Pijkeren, hij keert weer terug na z'n langdurige avontuur bij de Eagles. Hij heeft daar 8 seizoenen gespeeld en komt nu dus weer thuis.
That's all folks!
pi_37357474
HHC versterkt zich met Gerben Tieltjes,

Als d-junior werd hij door sc Emmen weggeplukt bij HHC Hardenberg. Daar heeft hij de hele jeugdopleiding doorlopen en kreeg na de opleiding een contract. Inmiddels heeft hij 4 seizoenen in de hoofdmacht van sc Emmen gespeeld, maar kiest er nu voor om weer terug te gaan naar zijn oude club en daar de verdediging te versterken.

Profiel VI: klik

Gerben Tieltjes
pi_37357537
Ook al een teruggekomen jeugdspeler.
That's all folks!
pi_37404508
Vier duels vandaag, het Excelsior '31 van Vaduz stond bij rust 2-0 voor tegen Flevo Boys. Nog een kwartier te gaan ongeveer.
www.thuisuiteten.nl
pi_37407010
Nou, als Vaduz geweest is zag ie lekker veel goals. 5-2. Kampioen ONS Sneek doet zijn sportieve plicht niet en gunt het in degradatienood verkerende roemruchte ACV drie punten.
www.thuisuiteten.nl
pi_37407104
En laat ik dan ditmaal niet geweest zijn... Eigen schuld. Na het blamerende gedoe vorige week had ik wat anders gepland op deze koninginnedag.
That's all folks!
pi_37407437
5 keer Looms voor Excelsior.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')