Ik speel zelf bij Bequick28, ik speel alleen wat lager. Als het eerste moet spelen dan spelen we om dezelfde tijd, alleen 4 velden verder dus geen kans om eens te kijken. Maar aan de "aanhang"te horen mis ik niet veel. Volgend jaar Peter Boeve weer eens de coach dus ik ben benieuwd.quote:
Oke, ik zit in een zelfde situatie. (speel in lage senioren bij Excelsior'31) Kom eens vaker in dit topic, hoe meer volgers van C clubs hoe beter.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:33 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik speel zelf bij Bequick28, ik speel alleen wat lager. Als het eerste moet spelen dan spelen we om dezelfde tijd, alleen 4 velden verder dus geen kans om eens te kijken. Maar aan de "aanhang"te horen mis ik niet veel. Volgend jaar Peter Boeve weer eens de coach dus ik ben benieuwd.
Ouwe buurjongens van me, en hij heeft nog een 1,5 seizoen bij Cambuur gespeeldquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is vast een bekende van jou ook? Dat is inderdaad een goede speler, jonge kleine en relatief snelle back als ik me niet vergis.
Ik zal het komende seizoen het 1e eens beter gaan volgen, we krijgen eindelijk een nieuw complex, die gaskamers uit de jaren 40-45 waren echt niet meer te doen, je schaamt je bijna om tegenstanders te onvangen. We hadden zelfs een huissalamander die ff kwam kijken elke week in de douche. Next update, augustus 2006.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien kunnen we een beroep op navvy doen. Hij zal het wel goed hebben gedaan wil hij zo'n transfer afdwingen. Maar ik weet maar weinig van hem. Zelfde geldt voor Duncan van Moll, ik denk dat hij dan eerder in aanmerking komt, z'n afscheid was groots.
ja het was inderdaad erg gezellig...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ja, dat was me wat. Toen was hij pislink hoorde ik.
Ja 30 of 31. Bij FC Zwolle nog gespeeld als ik me niet vergis (lang geleden dan, misschien in de jeugd).quote:Op maandag 22 mei 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Looms is een emotionele jongen, heeft het er destijds er moeilijk mee gehad. Dus begrijp ik hem goed.
Was Louwen al een routinier?
Ging scheiden met zijn vrouw, daar gingen de supporters van HHC niet zo lief mee om dus..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef Dos37 het volgende:
Wat is er met looms zijn vrouw dan. Ben nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |