abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37612636
HHC zet een mooie eindsprint in.
That's all folks!
pi_37612852
we gaan nog voor uefa cup voetbal

zou dat geen idee zijn, Amateur uefa cup
pi_37613028
Lijkt me erg gaaf, alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan enzo. Laten we het maar bij dromen houden.
That's all folks!
pi_37618694
ja lijkt me ook gaaf
pi_37624386
Martijn jansen goed op dreef met drie doelpunten tegen SVZW

De wedstrijd was nog maar één minuut oud toen doelman Flier van Genemuiden al het nakijken had. Knullig balverlies in de verdediging van Sportclub maakte het voor Thijs Heuvink niet al te moeilijk om de bal binnen te tikken en de 1-0 op het scorebord te plaatsen. In een eerste helft waarin veelal slordig en ongecontroleerd met de bal werd omgesprongen door zowel Genemuiden als Wierden, mocht Martijn Jansen een kwartier later via een strafschop de stand weer gelijk trekken. Door een penalty welke door hem zelf was gecreëerd, Thijs Heuvink trok hem binnen de zestien naar de grond en op basis van deze overtreding kon scheidsrechter Lindhout niet veel anders doen dan de bal op de stip te leggen. Jansen wist met dit buitenkansje wel raad en tekende zo de 1-1 aan.

Na rust ging het bij Genemuiden iets beter, al was het ook nu nog niet hoogstaand van wat men liet zien. Slordigheden over en weer zorgden ook nu ervoor dat er niet veel te genieten viel voor de toeschouwers. Toch zouden er nog 5 doelpunten gemaakt worden in het verloop van de wedstrijd. In de 52e minuut was het wederom Martijn Jansen die Genemuiden op voorsprong zette, na een voorzet van Gerald kreuze kon hij de bal simpel binnen tikken. SVZW liet het er niet bij zitten en via Martijn Maris wist men in de 75e minuut weer langszij te komen. Lang mocht men hier niet van genieten, in de 85e minuut was het weer raak, Martijn Jansen maakte zijn derde treffer van deze middag en bracht Genemuiden ook nu weer op voorsprong. Menigeen dacht dat de wedstrijd was gespeeld maar niets was minder waar, Wierden toonde veerkracht en drie minuten later was de stand weer gelijk. Gerald Jansen tekende voor de 3-3, een stand waaraan men eigenlijk niets had. Met nog een aantal minuten te spelen zette SVZW alles op alles, met alle risico's van dien. Zelfs doelman Arjan Kok ging bij een te nemen corner mee naar voren, een leeg doel achterlatend. Een uitval was dan ook het gevolg, Gerald kreuze kon in blessuretijd het veld vrij over steken en simpel de bal in het lege doel laten verdwijnen. En zo het vonnis vellen over SVZW dat na een jaar in de hoofdklasse hebben gepeeld weer terug is in de 1e klasse.

IK VINDT HET EIGEN SCHULD MOEST DE KEEPER MAAR NIET MEE NAAR DE CORNER.

Sc. Genemuiden speelt woensdag 10 mei a.s. thuis de bekerwedstrijd tegen ACV, de aanvang van deze wedstrijd is 19.30 uur.
  zondag 7 mei 2006 @ 12:51:08 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37625442
SVZW
Erg jammer.
Ach, over 2 jaar hebben we Marienberg in de hoofdklasse, dat compenseert weer.
pi_37625911
die zijn kampioen geworden van de 2e Klasse J

op naar de 1e klasse..

ja wie weeet komen ze in de hoofdklasse
  zondag 7 mei 2006 @ 13:12:39 #110
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37625933
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef pfaf het volgende:
SVZW
Erg jammer.
Ach, over 2 jaar hebben we Marienberg in de hoofdklasse, dat compenseert weer.
Marienberg ja

wij zijn 2de geworden nou gaan we er weer om voetballen. Hopelijk kunnen we nog promoveren.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_37626046

[ Bericht 100% gewijzigd door hayder op 07-05-2006 13:22:08 ]
pi_37626401
Ik snap wel dat Kok meeging, aan een punt hadden ze echt helemaal niks natuurlijk. Dan maar voor die ene procent kans gaan nog.
That's all folks!
  zondag 7 mei 2006 @ 15:39:02 #113
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37629438
Goeie ouwe Looms trouwens weer "gewoon" topscorer in C, zie ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37636577
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:41 schreef ILCILA het volgende:
Na de voorbereiding die HHC Hardenberg heeft gehad is de hoop op het linkerrijtje inderdaad geen gok die ze zo maar nemen. Ik zelf denk ook dat het team alleen maar sterker is geworden in opzichte van het vorige seizoen.

Ik verwacht in HHC Hardenberg dan ook de verassing van het seizoen 2005/2006
top 5 zou leuk zijn
En zie daar....
Met nog 1 wedstrijd te gaan 5e, met goede papieren om dit zo te houden...
pi_37737618
En Excelsior haalt weer een ex-jeugdspeler op bij, ditmaal de 19-jarige Matthijs Rozemuller van Heracles Almelo.
That's all folks!
pi_37739979
Sc. Genemuiden weer in beker finale na winst op ACV

Sportclub Genemuiden kan zich gaan opmaken voor de finale van het districtsbekertoernooi in Noord. Tegen ACV, wat niet in zijn sterkste formatie naar Genemuiden was gekomen werd het uiteindelijk 2-0 voor Genemuiden.
Het was een overwinning die terecht was. Martijn Jansen, was het die in de 11e minuut Sportclub op voorsprong wist te zetten. Deze stand bleef tot een kwartier voor het einde op het scorebord staan. Gerald Kreuze maakte in de 82e minuut aan alle illusies van ACV een einde, hij tikte de 2-0 binnen .
De volgende tegenstander van SC Genemuiden in de finale komt uit de andere halve finale tussen Harkemase Boys en Appingedam.

Voetbal - Gerry Hamstra klaar voor cursus Coach Betaald Voetbal 10-5-2006
Frank de Boer heeft waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord. Toch zit de voormalig speler van Ajax en Barcelona straks samen in de schoolbanken en in de kleedkamer met Gerry Hamstra (35) uit Groningen. Hamstra is net als De Boer uitverkoren om deel te nemen aan de cursus Coach Betaald Voetbal. De Boer op basis van zijn imposante loopbaan, Hamstra vanwege de verpletterende indruk die hij tijdens de toelatingsdag maakte, en zijn uitmuntende cv in de top van het amateurvoetbal. Op 31 mei is het zover. Hamstra, trainer van zaterdaghoofdklasser SC Genemuiden, is er klaar voor. ’’Uiteraard hoop ik na het halen van het diploma fulltime in de voetballerij aan de slag te gaan. Dat is toch mijn doel. In principe zou ik uiteraard graag hoofdtrainer willen worden, maar ik sta open voor elke functie die strookt met mijn ambitieniveau.’’

Meer dan tweehonderd trainers hebben het diploma al. Daaronder veel bekende ex-betaald voetballers. Zit het betaalde voetbal dan eigenlijk op Hamstra te wachten? ’’Dat zal de toekomst uit moeten wijzen natuurlijk. Ik ben nu tien jaar werkzaam in de hoofdklasse, en wil me heel graag doorontwikkelen. Uitgeleerd ben ik overigens niet, want in mijn optiek leer je elke dag. De cursus gaat echter ook in op facetten als management, stress en omgang met de media. Het voegt gewoon iets toe aan de bagage die ik al heb. Daarnaast wil ik uiteraard graag het betaalde voetbal in. Ik heb dat in het verleden eigenlijk nooit zo uitgesproken, maar doe dat nu wel. Waarom zou ik mijn ambities langer onder stoelen of banken steken?’’

Wim Koevermans, Ronald Spelbos en Martin van Geel keken zich de ogen uit. Verpletterend. Zoveel indruk maakte Hamstra met zijn ingestuurde portfolio, zijn cv en met name zijn parate kennis op de toelatingsdag. ’’Aan het eind van de dag vertelde een psycholoog dat hij een positief advies richting KNVB uit zou brengen. Hij waarschuwde me wel. Hij vond me namelijk zo perfectionistisch, dat hij stelde dat niet ikzelf maar mijn omgeving daar wel eens problemen mee zou kunnen krijgen.’’, vertelt Hamstra.

De trainer voetbalde zelf bij Oranje Nassau, FC Lewenborg, Hellas VC en GRC Groningen. Hij werd hoofdtrainer van zaterdaghoofdklasser Drachtster Boys, waarna het toen nog grote Achiles 1894 Hamstra binnenhaalde. Bij die club werd Hamstra vroegtijdig op de keien gezet en opgevolgd door Piet Schrijvers. ‘’Ik heb in de portfolio waarin je onder meer een beeld van je loopbaan moest schetsen ook berichten uit die tijd geplaatst. Want ook tegenslag hoort bij het trainersschap. Je leert er van en kunt er in de toekomst weer je voordeel mee doen.’’

SC Genemuiden handelde daarna snel en haalde Hamstra binnen. De club wilde structureel meedoen in de top drie van de hoofdklasse. Hamstra kende een droomstart en werd meteen kampioen. Een jaar later pakte hij met de club zowel de districts- als de landelijke beker.‘’Bovendien worden we dit seizoen tweede. Je kunt dus stellen dat we inderdaad structureel meedoen in de top drie van de hoofdklasse. Organisatorisch kan er best wat verbeterd worden bij de club. De warmte die de club uitstraalt is echter enorm. Ze denken echt aan alles, ook in sociaal opzicht. Ik heb best andere mogelijkheden gehad de afgelopen jaren. Toch heb ik ook dit seizoen mijn contract weer verlengd. Bovendien denkt de club mee. Ze gunnen me de cursus en verlenen alle medewerking.’’

Hamstra gaat in het kader van de opleiding stagelopen bij SC Heerenveen. Daarnaast zal hij ook een week bij een buitenlandse club op bezoek moeten. Hamstra ziet uit naar de cursus. ‘’Ik heb er zin in, en kijk uit naar de samenwerking met jongens als Frank de Boer, John van Loen en Rob Witschge. Natuurlijk hebben zij meer achtergrond als voetballer, ik denk dat ik van andere zaken misschien wel meer weet. Bovendien moet je elkaar er doorslepen tijdens zo’n cursus. Dat zal ook met die mannen echt niet anders zijn.’’

pi_37740071
Goed bezig met die jonkies Vaduz. Excelsior '31 weer een nominatie voor beste opleiding zag ik!
www.thuisuiteten.nl
pi_37765224
Marcel Boudesteijn nieuwe assistenttrainer Gerry Hamstra

Het bestuur is blij te kunnen mededelen dat men een opvolger heeft gevonden voor de vertrekkende Andre de Boer. Marcel Boudensteijn zal het komende seizoen de assistent worden van Gerry Hamstra. Marcel heeft het TC 2 diploma en neemt een geweldige dosis voetbal ervaring mee.
pi_37792946
Nou ik ben benieuwd hoe ONS Sneek het gaat doen volgende week in de kampioenscompetitie, ze werden vandaag totaal overklast door HHC Hardenberg. Alleen als van der Heide voor het doel kwam werden ze gevaarlijk. Dit gebeurde dan ook 3 x deze wedstrijd.
Voor de rest werden ze totaal overklast door de Hardenbergse jongens. Dit met bijvoorbeeld Floris buitenhuis (volgend jaar BQ 28) een super wedstrijd speelde.

HHC Hardenberg - ONS Sneek 6-3
pi_37795938
Ik denk dat ONS gewoon 3e gaat worden. Misschien 2e, afhankelijk van het speelprogramma.
www.thuisuiteten.nl
pi_37796002
3e neem ik aan, zeker nu van der Heide geblesseerd is (waarschijnlijk zware kneusing/voetbreuk) laatste minuut HHCHardenberg - ONS
pi_37796050
Dat is wel een heel fikse aderlating dan. Wel leuk, 9 goals zien!

Sprak in Putten nog een man die zei dat hij baalde dat ze uit C waren. Anders waren ze er zo ingebleven, zei hij.

Excelsior '31 vond hij erg goed als club.
www.thuisuiteten.nl
pi_37806130
Volgende week zaterdag met de bus naar ONS toe, ben benieuwd of het daar gezellig is.

Ik denk dat de IJselmeervolgels daar wel moeten kunnen winnen, ondanks ze 'uit' flink wat punten verspelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 14 mei 2006 @ 15:55:30 #124
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37816661
Als je ziet hoeveel goals ONS tegen krijgt.... Daar moeten André en Kwong van kunnen profiteren, al doet Corneille niet mee.

Vaduz doet de eindupdate van C neem ik aan, inclusief topscorers e.d.?
www.thuisuiteten.nl
pi_37827146
Neem ik aan...
In iedergeval zo is iej dan wel weer
Vaduz is tha man
pi_37852319
Goeie vent is het zeker!

Maar die update duurt wel lang.
www.thuisuiteten.nl
pi_37891268
onze vaduz heeft niet altijd de tijd he..zo te zien:p
pi_37892968
Ik was al bezig, vanavond of morgenvroeg is het zover!
That's all folks!
pi_37913609
De eindstand:

ONS Sneek: Terechte kampioen, waren de meest constante ploeg en wonnen ook de mindere duels. De aangetrokken spelers vormden onder aanvoering van Sandor van der Heide een meerwaarde in een hecht collectief.

SC Genemuiden: Na een zeer teleurstellend seizoen zijn ze knap teruggekomen. Hebben zich een compact spelletje eigen gemaakt en maken optimaal gebruik van de aanwezige kwaliteiten. Prima seizoen, maar kwalitatief komen ze net tekort.

Excelsior'31: De kampioen van vorig jaar maakte een minder seizoen door. Vooral bij aanvang van het seizoen liep het niet zoals gewenst. Ook intern werd er wat geruzied, dat deed de prestaties geen goed. Desondanks toch nog derde geworden. Dat zegt wel wat over wat er mogelijk is als er naar behoren gepresteerd wordt.

Harkemase Boys: Na de soap direct na het vorige seizoen was het razend moeilijk om een voorspelling te doen over hoe de, op een enkeling na, nieuwe selectie zou gaan presteren. Met een vierde stek hebben ze het meer dan uitstekend gedaan.

HHC Hardenberg: De Hardenbergers hebben een aardig seizoen doorgemaakt, met een flinke dip in het midden van de competitie en een in het oog springende eindsprint (op de oorwassing in Urk na) zijn ze als vijfde geeindigd.

Be Quick'28: Maakten met een flink aantal nieuwe jongens een wisselvallig seizoen door, maar pakten toch de punten zodat er niet gevreesd hoefde te worden voor degradatie.

WHC: Na een dramatische start en een trainerswissel ging het met de sterk geachte selectie beetje bij beetje beter. Wel hebben ze even moeten bibberen omdat de laatste plaatsen nooit veraf waren. Op het eind wist de ploeg uit Wezep wat het moest doen om erin te blijven.

Flevo Boys: Hebben als promovendus een uitstekend seizoen gedraaid, met ups en downs lieten ze zien zeker niet de slechtste ploeg te zijn. Desondanks kwam het op de laatste speelronde aan voor de nacompetitieplek. Maar op eigen kracht hebben ze zich terecht veilig gespeeld. Het voetbal was vaak leuk om te zien.

ACV: Moeizaam, zeer moeizaam. Het heeft de Assenaren erg veel moeite gekost om het hoofd boven water te houden. De opluchting was ook groot bij de gerenommeerde hoofdklasser na de laatste wedstrijd. Een teleurstellend seizoen voor de middenmoter op voorhand. Er zullen wat mutaties volgen en dat is nodig ook.

Go Ahead Kampen: Trots zijn ze, dat ze het zonder nacompetitie gered hebben en in de hoofdklasse blijven. En dat mogen ze ook zijn, met regelmaat werden de punten gepakt door het team dat vooraf niet veel kans werd toegedicht om erin te blijven. In 2006 bleven ze in eigen huis ongeslagen, het slot was sowieso overtuigend.

Urk: Ploeteren was het voor de Urkers, in jaren was het niet zo stroef gegaan. Dat er na afloop van de competitie tranen vloeiden van geluk is alleszeggend. Lange tijd stond Urk op een degradatieplaats. De zeer zwakke start (4 verlies, 1 winst) was een indicatie van hoe moeilijk het zou worden en dat bleek. Het werd een seizoen van zorgen. De vechtersmentaliteit heeft ze er uiteindelijk doorheen gesleept, miraculeus is Urk boven de streep gebleven.

DOS Kampen: De competitiestart van de ploeg uit Kampen was prima, uitstekende overwinningen werden dan wel afgewisseld met knullige nederlagen, maar er was nooit een vuiltje aan de lucht. Het slot van de competitie gooide echter flink roet in het eten. Het team was geregeld van slag en zakte steeds verder naar onderen. Toch moest handhaven te doen zijn, 1 punt moest er gehaald worden in de laatste 2 wedstrijden. Dit gebeurde niet en dus moet DOS hun plek veilig zien te stellen in het promotie/degradatieduel tegen of Zuidvogels uit Huizen of Rijnvogels uit Katwijk.

SVZW: De Zwaluwen startten voortvarend aan het seizoen, maar naarmate het seizoen vorderde werd het minder. Niet zozeer op voetbalgebied, maar op puntengebied. De ploeg miste dit seizoen een echte afmaker. Het slechte presteren in de paasweken was een voorbode voor de degradatie. Er weggegeven 3-0 voorsprong tegen ACV en een beschamende nederlaag tegen WHC waren exemplarisch. Met spits Niels ten Hoeve die overkomt van HSC’21 wordt er een snelle comeback verwacht.

Drachtster Boys: Geprobeerd, maar niet gelukt. Het ambitieuze Drachterboys bungelde het hele seizoen onderaan de lijst en eindigde met SVZW onder de streep. Trainer Jan ten Hage zei al in een vroeger stadium afscheid te hebben genomen van de hoofdklasse, omdat hij in elke linie een speler van hoofdklasse niveau miste. Het zal lastig worden om volgend seizoen direct terug te komen. De Boys nemen afscheid van minstens 7 spelers en het bijna complete begeleidingsteam.

De topscorers van de hoofdklasse C:

1. Erwin Looms (Excelsior’31), 19
2. Sandor van der Heide (ONS Sneek) 18
3. Ype Jansma (ACV) 15
4. Jochem de Weerdt (WHC) 14
5. Tony Alberda (Harkemase Boys) 13

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 19-05-2006 18:16:42 ]
That's all folks!
pi_37920399
Netjes gedaan Vaduz!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:40:03 #131
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37995876
Ik was het de vaste volgers ook wel verschuldigd. Bedankt.
That's all folks!
pi_37998311
Wat is jouw elftal van het jaar van C, Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_37998916
Daar waag ik me niet aan, kom ik toch kennis tekort voor.
That's all folks!
pi_37998949
Okee, jammer. Bij benadering zou ook leuk zijn. Of de 3 beste keepers, verdedigers, middenvelders, aanvallers.
www.thuisuiteten.nl
pi_38005849
Daar heb ik wat te weinig voor gezien, dan moet ik op gevoel wat spelers aanwijzen en daar begin ik niet aan. Was wel leuk geweest zo'n elftal.
That's all folks!
pi_38010622
Vaduz bedankt jongen! netjes gedaan zo dit seizoen....
En inderdaad een elftal samenstellen is nog niet zo makkelijk, 1 of 2 aanvallers aanwijzen is nog wel een keer te doen (Van der Heide en Looms bijvoorbeeld) maar de rest van het elftal zal wel lastig worden...
was toch zeker wel een spannend seizoen dat pas op het eind beslist werd
pi_38012356
Dank je. Wie waren de toppers van HHC dit seizoen, dat kan ik jou wel vragen lijkt me.

Bij Excelsior ga ik voor Nick Hoekstra, hij was toch vaak beslissend in wedstrijden. Ik zal als ik zin heb eens een rapport opstellen van de Excelsioren.
That's all folks!
pi_38015039
Een eigen favoriet van mij was altijd de lange Floris Buitenhuis die vaak voor dreiging kon zorgen. Maar dit jaar waren ook bijvoorbeeld Roy Jurgens en Leo scheepmaker erg op dreef
pi_38024159
Dan hebben we al zes namen voor een elftal.
www.thuisuiteten.nl
pi_38025864
Martijn Jansen was wat mij betreft de man van het seizoen van Genemuiden. Ben je het daar mee eens Hayder?
That's all folks!
pi_38025953
Dat maakt zeven. Dan nog Stephan van Hoving van Harkemase Boys, heb je er al 8.
www.thuisuiteten.nl
pi_38026953
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Martijn Jansen was wat mij betreft de man van het seizoen van Genemuiden. Ben je het daar mee eens Hayder?
ja ,,daar ben ik het harstikke mee eens vaduz.
wat die jonge toch allemaal laat zien..fantastisch
pi_38035258
Klopt het nou dat ONS dit jaar gepromoveerd is en meteen kampioen is geworden?
pi_38035334
Nee, ze zijn vorig jaar gepromoveerd. Vorig jaar werd mijn club, Excelsior'31 in het debuutjaar kampioen.
That's all folks!
pi_38035408
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ze zijn vorig jaar gepromoveerd. Vorig jaar werd mijn club, Excelsior'31 in het debuutjaar kampioen.
Wel eens bij ONS geweest Vaduz? Echt een dooie boel daar.
pi_38035995
Nee, nog nooit geweest. Komt doordat ik zelf nog voetbal. Maar ik had je vooraf ook wel kunnen vertellen dat het daar best stil is. Zie je bij nog wel een aantal clubs in C. Verder heb je nog een prima zondaghoofdklasser daar.
That's all folks!
pi_38036568
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, nog nooit geweest. Komt doordat ik zelf nog voetbal. Maar ik had je vooraf ook wel kunnen vertellen dat het daar best stil is. Zie je bij nog wel een aantal clubs in C. Verder heb je nog een prima zondaghoofdklasser daar.
Heb je helemaal gelijk in maar je zou het toch wat drukker verwachten met een wedstrijd waar je voor het eerst kan spelen voor het zaterdag landskampioenschap.
  zondag 21 mei 2006 @ 01:21:35 #149
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_38036669
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:18 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in maar je zou het toch wat drukker verwachten met een wedstrijd waar je voor het eerst kan spelen voor het zaterdag landskampioenschap.
Bij Bequick28 hetzelfde verhaal, de tegenstander brengt altijd meer aanhang mee.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_38036779
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:18 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja klopt, ik had de wedstrijden vorig jaar zelf ook voor geen goud willen missen. Maar ook 'successupporters' zijn er daar dus niet.

Welke club volg jij navvy?
That's all folks!
  zondag 21 mei 2006 @ 01:33:27 #151
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_38037008
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Welke club volg jij navvy?
Ik speel zelf bij Bequick28, ik speel alleen wat lager. Als het eerste moet spelen dan spelen we om dezelfde tijd, alleen 4 velden verder dus geen kans om eens te kijken. Maar aan de "aanhang"te horen mis ik niet veel. Volgend jaar Peter Boeve weer eens de coach dus ik ben benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door navvy op 21-05-2006 09:56:43 ]
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_38041979
Ik vind wat Sportclub Genemuiden betreft ook Robert van Dijk een uitstekend seizoen heeft gedraaid. Samen met Bjorn Schilder toch de 2 spelers die het elftal op sleeptouw nemen als het even minder gaat. En Robert heeft nog in geen enkel seizoen zoveel goals gemaakt als dit jaar volgens mij.

Vind verder dat ONS (sorry dat ik het zeg) een foute accomodatie heeft. Niet bepaald iets wat je zou verwachten van een kampioen Hoofdklasser.

Trouwens hoe staan jullie clubs eigenlijk in de all-time ranglijst van VoZ?

Genemuiden 13e
pi_38044893
Gestegen van 87 naar 78 zag ik gisteren, volgend jaar moet plek 68 mogelijk zijn.

Leuke aanvulling gnmer.

De spelers van het jaar van HHC zijn: Roy Jurgens (publiek) en Lars Offringa (vakjury). Publieksprijs vind ik een mooiere onderscheiding.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')