abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38294966
werd die wedstrijd niet gestaakt dan? Dos Kampen - Zuidvogels?
pi_38296069
Leuk trouwens dat Berkum er bij zal komen in C, dat heeft Hennie in't Hof knap gedaan door met zijn ploeg van DOVO te winnen.
That's all folks!
pi_38296933
Gister in de bus richting wezep ontving iemand dus het bericht dat Dos Kampen zich in verlenging zich toch nog heeft weten te handhaven... hij meld dit in de bus en gelijk word er geroepen door een aantal bobo's dat dat wel makkelijk is... vooral als ze naar Dos en Go Ahead Kampen een week na elkaar zouden moeten...
ze wisten nog wel een hotelletje
pi_38297275
quote:
Op zondag 28 mei 2006 10:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, dank voor de aanvulling! Hoe kwam het zo onvriendelijk dan?
De wedstrijd zelf was niet hard, er werd door beide ploegen sportief gespeeld. De hele wedstrijd werd er vuurwerk afgestoken. (zowel door Dos als door Zuidvogels aanhang) . Na de 96e minuut werd het onvriendelijk, eerlijk is eerlijk, van beide kanten. Zuidvogels was zwaar teleurgesteld, begrijpelijk, hoevaak laat een scheids zes minuten doorspelen en werd er in zo'n beetje de laatste seconde gescoord? Op een gegeven moment kreeg Kenneth Scoop (Dos) vuurwerk in zijn gezicht, en er werd een lawinepijl op een meter van Nick Karel (DOS) afgestoken. Dos supporters lieten zich ook niet onbetuigd en schoten eveneens veel vuurwerk af. Dit leidde tot irritatie, over en weer. Zuidvogels die geirriteerd was nu ze er zo dicht bij waren en dos supporters die het gooien van vuurwerk op spelers schandalig vonden. Dos supporters zongen vervolgens het welbekende 'het is stil aan de overkant'. Dit kwam (waarschijnlijk) provocatief over, vervolgens na afloop, stormden de stormvogels supporters???? naar de Dos supporters????? en vielen er over en weer klappen. Politie met politiehonden deed erger voorkomen. Heel triest allemaal.
pi_38297913
stormvogels
pi_38298062
Toe maar zeg.
That's all folks!
pi_38301552
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk trouwens dat Berkum er bij zal komen in C, dat heeft Hennie in't Hof knap gedaan door met zijn ploeg van DOVO te winnen.
Nunspeet komt dat in C te zitten en is B ook een optie. Ajax wil graag in C uit gaa komen, zien jullie dat gebeuren?
pi_38301723
Nunspeet en Berkum erbij in C lijkt me het meest logische zo. Ajax in C zie ik niet gebeuren eigenlijk. Geografisch te lastig.
That's all folks!
pi_38301767
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Nunspeet en Berkum erbij in C lijkt me het meest logische zo. Ajax in C zie ik niet gebeuren eigenlijk. Geografisch te lastig.
Ajax gaat naar B, waarschijnlijk.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_38301771
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, alleen wil men dat bij Ajax wel i.v.m. de veiligheid in Rotterdam en omstreken. Ben benieuwd wat men doet met dat argument, bij Ajax wil men graag extra reizen, zo hoog zit het dus.
pi_38302218
Zullen ze wel weer negeren daar bij de KNVB.

Welke vereniging volg jij GeorgKacher, ben jij supporter van?
That's all folks!
pi_38303597
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zullen ze wel weer negeren daar bij de KNVB.

Welke vereniging volg jij GeorgKacher, ben jij supporter van?
Dos Kampen in het bijzonder en uiteraard ook onze stadsgenoot Go ahead Kampen.
  zondag 28 mei 2006 @ 16:12:44 #213
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38303680
Zonde van Genemuiden en HHC in de bekerfinales! Geen ontmoetingen met ASWH in het verschiet dus.

DOS Kampen blijft erin, Berkum komt erbij. Zal wel naar C gaan. Nunspeet dan naar B.

Ajax hoeft als ze in B spelen niet naar R'dam, dus dat argument kan van tafel. Ze willen zeker gewoon eens kampioen worden, dat ze naar C willen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38303769
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Zonde van Genemuiden en HHC in de bekerfinales! Geen ontmoetingen met ASWH in het verschiet dus.

DOS Kampen blijft erin, Berkum komt erbij. Zal wel naar C gaan. Nunspeet dan naar B.

Ajax hoeft als ze in B spelen niet naar R'dam, dus dat argument kan van tafel. Ze willen zeker gewoon eens kampioen worden, dat ze naar C willen.
Denk ook dat Nunspeet naar B gaat, C zou natuurlijk ook prima kunnen, dan krijgt Hans van Dijkhuizen het met zijn nieuwe ploeg zwaarder dan hij het zou krijgen in hoofdklasse C.
pi_38303805
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Jij wil gewoon naar A, dat is heel wat anders
pi_38303875
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Dos Kampen in het bijzonder en uiteraard ook onze stadsgenoot Go ahead Kampen.
Oke, kom hier eens vaker buurten en praten over C.
That's all folks!
  zondag 28 mei 2006 @ 16:23:34 #217
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38303937
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jij wil gewoon naar A, dat is heel wat anders
A is een leukere competitie, dat is duidelijk. Ga liever naar de Bollenstreek dan naar pakweg Nijkerk. Je zal bij RBB - Vogels wel zien waarom.
www.thuisuiteten.nl
pi_38304600
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

A is een leukere competitie, dat is duidelijk. Ga liever naar de Bollenstreek dan naar pakweg Nijkerk. Je zal bij RBB - Vogels wel zien waarom.
Het is ook dichterbij, ik snap het ook wel. Ik bedoelde alleen te zeggen dat je probeert de voorgestelde indeling goed te praten als een club ervan wilt afwijken
  zondag 28 mei 2006 @ 16:49:26 #219
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38304685
Nee hoor, maar het argument van AFC Ajax is gewoon zwak. In het voorstel, waar ze zelf mee hebben ingestemd, zaten ze namelijk al gewoon in B en dus niet bij de Rotterdamse clubs.

Overigens beslist de KNVB.
www.thuisuiteten.nl
pi_38333155
Harkemase Boys pakt de Districtsbeker NoordTerugDistricts beker Noord Finale

Zaterdag 27 mei 2006

Sportclub Genemuiden - Harkemase Boys 1-2 (1-1)

Sportclub Genemuiden ten onder in blessuretijd

Harkemase Boys en Sportclub Genemuiden schotelden de 1750 mensen langs het veld een onderhoudende pot voetbal voor. Van begin tot het eind lag het tempo hoog en werd er gestreden met 100% inzet en somtijds oogstrelend voetbal van beide zijden. Sportclub Genemuiden zette de toon in het eerste bedrijf, op de eerste 5 minuten na domineerden de Genemuidenaren het spel. Regelmatig kwam men gevaarlijk door, Harkemase Boys had het verdedigend zeer moeilijk met de zeer balvaste Martijn Jansen en met de beweeglijkheid en snelheid van Halfwerk en Kreuze. Genemuiden deed echter te weinig met het overwicht en de gecreëerde mogelijkheden. En die mogelijkheden waren er zeker.
Na een actie van Jansen kreeg Eenkhoorn de gelegenheid om de bal binnen te werken. Doelman Darwinkel wist met en reflex de bal uit de hoek te tikken. Nadien waren er nog grote mogelijkheden voor Robert van Dijk en Martijn Jansen, beiden moesten ook hun meerdere erkennen in Darwinkel. Ook Harkemase Boys blies haar partijtje mee. Vooralsnog gematigd maar dit zou later veranderen. Grote kansen kregen de Friezen de eerste 44 niet. Schoten vanuit de tweede lijn brachten het meeste “gevaar” voor het doel van Sportclub Genemuiden. Drie minuten voor rust werd de score dan toch geopend, en hoekschop van Eenkhoorn werd door Martin Jansen bij de eerst paal, buiten bereik van Darwinkel, verlengd tot in de verre hoek. De verdiende voorsprong voor Genemuiden was een feit. Lang mochten de Genemuidenaren niet genieten van de voorsprong want amper 3 minuten later plaatste Anton Jongsma de bal langs doelman Flier. Een ongelukkig cadeautje van de Genemuider defensie.
Alberda probeerde met een steekpass Jongsma te bereiken. De bal leek een simpele prooi te worden voor Brouwer, de Genemuider verdediger gleed echter even weg zodat Jongsma alsnog in balbezit kon komen en profiteren. De gelijkmaker, zo vlak voor rust, werkte als doping op Harkemase Boys en leek de Genemuidenaren van hun apropos te hebben gebracht.

Harkemase Boys begon met hernieuwde moed aan de 2e 45 minuten, vanaf het beginsignaal werd de Genemuider defensie onder druk gezet. Vooralsnog gaf de Genemuider defensie geen krimp. De eerste echte kans was weer voor Genemuiden maar opnieuw kwam Jansen niet voorbij Darwinkel. Het was één van de laatste echte mogelijkheden voor Sportclub Genemuiden. De Genemuidenaren kregen steeds meer moeite met het uitverdedigen. Werd in de eerste helft het uitverdedigen veelal voetballend opgelost, nu werd meer en meer de lange bal gezocht. Na iets meer dan een uur voetbal leek Harkemase Boys op voorsprong te komen. Peterson werd, geheel vrijstaand, in stelling gebracht door Alberda. Petersons had de pech dat de bal via de paal en de handen van doelman Flier de doelmond weer uit stuiterde. Bij Genemuiden gingen de krachten langzaam wijken, De goed spelende Robert Boes moest met nog 20 minuten te gaan, leeg gespeeld het veld verlaten voor van de Berg. Bij Harkemase Boys bleef de kracht aanwezig door het geloof in een goede afloop. Genemuiden probeerde weer wat druk naar voren te krijgen door het inbrengen van (de nog licht geblesseerde) Knevelman voor middenvelder Slot. De fanatieke Knevelman bracht wel weer meer vuur in het Genemuider kamp maar had tevens tot gevolg dat de spanningen wat opliepen. De Genemuider spits zoekt continu de grens en gaat er soms over. Dit roept reacties op met vaak gevolgen. Voetballend is hij echter een plaag voor een verdediger. Zo ook nu,al bij zijn eerste actie had hij een strafschop moeten hebben toen hij, met de bal aan de voet, wegdraaide in de zestien en naar de grond werd getrokken. Het fluitsignaal bleef uit. Even later ging doelman Darwinkel opzichtig in de fout jegens Knevelman. De doelman wilde de bal uitschieten maar werd gehinderd door de Genemuider spits, bij deze actie gleed Knevelman uit en nam de doelman mee. Darwinkel bedacht zich niet en sloeg de Genemuider spits in het gezicht. De toon voor de laatste 10 minuten was gezet. De doelman kwam er mee weg maar de sfeer in het veld was ineens beneden peil. Sportclub probeerde de laatste minuten uit te spelen om zodoende nieuwe krachten op te doen voor de verlenging. Harkemase Boys daarentegen zocht de beslissing binnen de 90 minuten.

De verlenging kwam er dus niet, Genemuiden was even slordig in de passing naar voren toe. Mullender pikte op en bracht de bal meteen voorwaarts waar Peterson de bal verlengde tot bij Alberda, die bedacht zich niet en schoot de bal beheerst langs Flier. Met nog 30 seconden extra tijd te gaan was de droom om voor de derde keer in 4 jaar de districtsbeker te winnen voor de Genemuidenaren vervlogen. Harkemase Boys kon de feestavond ter ere van het 60 jarig bestaan van een extra feestelijk tintje voorzien door de bekerwinst. Ook de Boys stonden voor de derde keer in 4 jaar in de finale. Voor hen was het drie keer scheepsrecht. De bekerwinst voor de Friezen was vooral op basis van de 2e helft terecht. Genemuiden had verzuimd het verschil te maken in de eerste 45 minuten en kreeg daardoor de kous op de kop.

Fotoalbum van de wedstrijd
pi_38414357
Heeft iemand nog transfer nieuws? Ben erg benieuwd naar Dos nu zij twee toptrainers hebben aangetrokken en heel duidelijk nog wel wat verdedigers kunnen gebruiken. Welke profspelers keren terug naar het amateurvoetbal?
pi_38414700
Profspelers mag nog wat langer, voor amateurs sluit de boel over een uur of zeven.
www.thuisuiteten.nl
pi_38415088
dan al? moeten dan alle transfers al rond zijn?
pi_38415446
Ja, de overschrijvingstermijn voor amateurs van de ene amateurclub naar de andere is verstreken na 31 mei.

Profspelers mogen nog tot half juni aangetrokken worden geloof ik, of half juli.
www.thuisuiteten.nl
pi_38417196
Wat opvalt is dat Berkum zich flink aan het versterken is, met o.a Remco Schol (FC Zwolle).

Hoe zit het met de centen van DOS en Go Ahead Kampen Georg?
That's all folks!
pi_38420147
Laatst bekende deals in C:

Ronald Bos WHC ---> Berkum
Richard Pool HTC ---> Berkum
Peter Krol Forward ---> Oranje Nassau
Geert Hidding ONR ---> Oranje Nassau
Yoeri van de Tuin Emmen (av) ---> Oranje Nassau
Martin Tillema Viboa ---> Oranje Nassau
Henri Bierling Viboa ---> Oranje Nassau
Patrick Warmolts SC Espel ---> Urk
Jeroen van den Berg SDC Putten ---> Urk
Joel van Stralendorff Cambuur (A1) ---> ONS Sneek
Albert Zonderland Cambuur (A1) ---> ONS Sneek
Jan Oppedijk Drachtster Boys ---> ONS Sneek
Jerry van Dijk Be Quick '28 ---> ASV Dronten
www.thuisuiteten.nl
pi_38472994
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat opvalt is dat Berkum zich flink aan het versterken is, met o.a Remco Schol (FC Zwolle).

Hoe zit het met de centen van DOS en Go Ahead Kampen Georg?
Die hebben ze niet en daarom kunnen (bijna) nooit meedoen bovenin, allebei een budget van 25.000 een schijntje vergeleken met de tonnen van Be Quick 28 uit Zwolle. De versterkingen van van Dos zijn: Nieuw; Nahit Erbillici ( v.v Kampen ) middenveld, Marcel Post ( Flevo Boys ) centrale verdediger, Gregory Wondel ( Omniworld ) aanvaller, Fikret Akin ( Berkum ) centrale verdediger, Hychem Ziyech ( SVL) aanvaller. Op van Wondel na lijken mij dit niet echt versterking al moet je Erbilici niet uitvlakken, komt van een zesdeklasser maar heeft bij Dos al hoofdklasse gespeeld. Verder is het twijfelachtig wat ze brengen, ik ken ze niet dus heb er verder geen oordeel over.
pi_38473182
Met zo'n budget moet je heel inventief zijn wil je een stabiele hoofdklasser worden. Is bijna niet te doen, maar dat merk je ook wel.

Ik zag in de TC Tubantia bij het transferoverzicht dat Mark van Losser van HHC weer terugkomt naar Excelsior, heb ik helemaal niks van meegekregen.
That's all folks!
pi_38474667
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n budget moet je heel inventief zijn wil je een stabiele hoofdklasser worden. Is bijna niet te doen, maar dat merk je ook wel.

Ik zag in de TC Tubantia bij het transferoverzicht dat Mark van Losser van HHC weer terugkomt naar Excelsior, heb ik helemaal niks van meegekregen.
Een goede jeugdopleiding is dan van levensbelang en het (niet flauw bedoeld) streng christelijke mensen die vreselijk goed kunnen voetballen zijn vaak ook handig. Denk aan Jan Okke Koers die bij Dos jarenlang verschrikkelijk veel scoorde, altijd trouw bleef aan zijn club maar vanwege het geloof niet op zondag wilde spelen. Had qua talent een teamgenoot kunnen worden van Jaap Stam. Dos krijgt het moeilijk, zeker omdat Rotman (FC Zwolle) en Dorgelo (be quick) vertrekken en dan raak je twee hele goede verdedigers kwijt.
pi_38475540
Klopt wel dat van de gelovige mensen, volgens mij zijn er ook een aantal Excelsioren die niet op zondag willen voetballen. Welke ploeg in Kampen heeft de beste jeugdopleiding eigenlijk?
That's all folks!
pi_38476398
In het stukje over de RBB ook weer mooie woorden over ONS, daar ben ik het zeker mee eens, ONS heeft mij toch wel verrast.
pi_38477713
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt wel dat van de gelovige mensen, volgens mij zijn er ook een aantal Excelsioren die niet op zondag willen voetballen. Welke ploeg in Kampen heeft de beste jeugdopleiding eigenlijk?
Dos zonder enige twijfel. Stam, Van der Vegt (Udinese), gebroeders Drost (Heerenveen) Türk (Heerenveen) en nu Rotman (FC Zwolle) allemaal Dos. Dos brengt winnaars voort a lá Jaap Stam en dat kunnen nog geen 3 clubs in Nederland hun nazeggen. Rotman gaat het waarschijnlijk nog wel veel verder schoppen, een absolute topper in spé.
pi_38483871
Mark van Losser terug, blij mee Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_38566524
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, in zijn laatste periode had hij echt een haat/liefde verhouding met de achterban. Voetballen kan hij wel, maar hij laat het zo weinig zien en oogt vaak nonchalant. Ik denk haast dat hij terugkomt als een soort aanvulling voor de selectie. Hij zal het reizen zat zijn denk ik.

Speler van het jaar bij Excelsior'31:

Zoals verwacht dus.

[ Bericht 34% gewijzigd door -Vaduz- op 05-06-2006 19:02:04 ]
That's all folks!
pi_38600429
Daar kan jij je prima in vinden geloof ik?
www.thuisuiteten.nl
pi_38610993
Ja, hij maakt zijn rol als spelmaker bijna wekelijks waar en is vaak beslissend.
That's all folks!
pi_38628620
Wie waren er tweede en derde?

Bij ons wordt het zaterdag bekend gemaakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_38643608
Tweede was Vicente VH, derde Jarno Beltman.
That's all folks!
pi_38645215
Ik ben net als HHC! Fel Oranje
pi_38666949
Waren hier eigenlijk nog WHC fans?

Vaduz, ook met plek 2 en 3 was je het eens?
www.thuisuiteten.nl
pi_38674795
Vicente maakte af en toe eens een foutje, die had ik niet op plek twee gezet. Dan zou ik eerder Amanuel Isa in aanmerking laten komen. Die brak dit seizoen definitief door. Met Jarno Beltman als derde heb ik vrede.

Verder geen WHC fan tot op heden gespot hier.
That's all folks!
pi_38696884
Okee. Ze komen wel met veel bussen morgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39546372
wie gaat de nieuwe maken..voor volgende seizoen
pi_39546744
Die wil ik wel weer voor mijn rekening nemen, maar dat heeft nog niet zo'n haast. Wil je ook je bijdrage leveren, zeg het maar.
That's all folks!
pi_39550711
Ik neem aan dat we van de openingspost iets leuks gaan maken?
Ik zou wel mee willen helpen eventueel...
pi_39551695
Dat is de bedoeling ja. Even alle clubs nalopen, met de eigen verwachtingen enzovoort. Je eigen club kun je even verder uitlichten. Zou leuk zijn als je meehelpt.
That's all folks!
pi_39551823
doe ik
misschien wat leuke fok! headertjes enzo, met de logo's erin, moet toch te vinden zijn allemaal neem ik aan... informatie over de clubs (Behalve HHC) ben ik weer niet zo in thuis....
zal kijken wat ik kan doen
pi_39551863
Ik kan niks in elkaar shoppen, zou tof zijn als jij dat kunt. De clubs wil ik wel nalopen, leuk werk.
That's all folks!
pi_39552032
Ik kan wel kijken of ik wat leuks in elkaar kan fixen voor nieuwe topic van volgend jaar...
msn and mail:
gerbenheerspink [at] hotmail [dot] com
pi_39552146
Ik heb je mailadres genoteerd, ik spreek je nog via msn!
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')