Als die gast de volgende pot niet in de basis staat dan vreet ik mijn pet op!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:37 schreef Biogarde het volgende:
RKC!!
Wat een n00bs![]()
Bij deze eenvoor Fortuné!
Ajax verliezen en Groningen óf Heerenveen winnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:20 schreef thaduck het volgende:
whehe en de topictitel klopt lekker nog
Verzoek van FC Utrecht: Ajakkes, Heerenveen en FC Grunn graag verliezen!!
Maar als Ajax niet bij de eerste vijf eindigt, dan ben je als ploeg bij de eerste vijf niet automatisch verzekerd van Europees voetbal....quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ajax verliezen en Groningen óf Heerenveen winnen![]()
Eens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik word liever vierde en dan mag, alhoewel ik het moeilijk uit mijn bek krijg, Ajax wel vijfde worden. Europese wedstrijden zijn toch wel leukEn dan ben ik er liever zeker van, in plaats van nog vele wedstrijden ervoor te voetballen voordat je zeker bent.
Ik vermoed dat Fortune niet in de basis staat, omdat Nelisse over het algemeen balvaster is, waardoor middenvelders makkelijker bij kunnen sluiten. Fortune is in mijn ogen veel dreigender en ik zie hem liever dan Nelisse, alhoewel ik Nelisse absoluut geen verkeerde speler vind.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:56 schreef SCH het volgende:
Waarom staat Fortune niet in de basis?
Wat is er toch met die scheidsen in Utrecht. Jullie zullen me weer verketteren maar het was weer bar en boos gisteren, objectief gezien.
Veel te vroeg!quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:00 schreef SCH het volgende:
Wat ben je vroeg wakker - ik ga morgen een 5 km loop doen in Hilversum, hoe vind je dat?
Maar lekker hoor: op vrijdagavond winnen en kijken wat de rest doet, dat is natuurlijk ideaal. Was wel blij dat ik niet gegaan was trouwens.
Egmond was een dramaquote:
Utrecht moet gewoon vaker op de vrijdagavond spelenquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daarnaast was de sfeer ook goedAls een man volledig achter de FC staan kwam weer een beetje terug. Sommige wedstrijden dit seizoen was het veel te stil.
Heb ik iets gemist ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:06 schreef SCH het volgende:
Leuk dat Van den Bergh toch blijft trouwens, of valt dat niet zo goed?
Het zou me een wost wezen of we 4 de of 5 worden liefst 4 natuurlijk. Maar met dit team kan je zowel AZ als feyenoord aan in 2 wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik word liever vierde en dan mag, alhoewel ik het moeilijk uit mijn bek krijg, Ajax wel vijfde worden. Europese wedstrijden zijn toch wel leukEn dan ben ik er liever zeker van, in plaats van nog vele wedstrijden ervoor te voetballen voordat je zeker bent.
Dit staat in het AD/UN ik vind juist zulke dingen goed aan een verdediger. In beide gavallen geef je de rest van de verdediging juist toch weer tijd om in positie te gaan staan.quote:Keller kent – en dat tekent zijn klasse – zijn eigen tekortkomingen. Hij schroomt niet om in gevaarlijke situaties de bal lukraak naar voren te peren. Zoals hij zich er ook niet voor schaamt het speeltuig rustig over de zijlijn te schuiven als een meer opbouwende oplossing niet voor handen is. Met die ogenschijnlijke simpele manoeuvres is Keller een rots in de branding in de Utrechtse defensie
Utrecht was de betere ploeg en speelde bij een enkele vlaag goed en de actie van Fortune was erg goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef zatoichi het volgende:
Nou zo partijdig was die scheids toch ook weer niet? Waar RKC een strafschop had kunnen krijgen, had Utrecht dat ook kunnen krijgen. Ik heb vanaf de tribune, maar ook in d e samenvatting geen moment kunnen ontdekken waarin RKC werd benadeeld, sterker nog, het gestrekte been op Braafheid was wel een overtreding. Hij had niks, dus ik kon me er niet druk om maken.
[quote]SCH kun je nou een keer toegeven dat Utrecht gewoon de betere ploeg was, en bij vlagen gewoon goed speelde? Vooral de actie van Fortuné was briljant.
ach zo is het altijd wat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Utrecht was de betere ploeg en speelde bij een enkele vlaag goed en de actie van Fortune was erg goed.
Maar alleen al in het laatste kwartier kreeg Utrecht zeker 4 x onterecht een vrije trap mee.
Dat van Braafheid is echt onzin, was blij dat de scheids dat goed zag, anders kun je het voetbal wel afschaffen. Was gewoon een harde actie van 2 kanten. Maar verklap: wat (of wie) ligt er klaar voor die scheidsen bij Utrecht?
Idd. Het komt ons allemaal wel erg toe dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:44 schreef thaduck het volgende:
Ow wat heerlijk en wat is SCH stil
Gisteren Heerenveen afgedroogd door NEC en vandaag Ajakkes de ketel op de neus in de 89e minuut met een 2-1 nederlaag tegen Roda. We zijn vanaf heden dus een extra week verzekerd van de 4e plek volgens mij (4 punten verschil met Ajakkes en Groningen kan maximaal ook op 51 punten komen net als Ajakkes).
Heerlijk, weinig zorgen en weinig druk dus. Van de komende 2 uitwedstrijden (Vitesse komende zondag en FC Grunn die woensdag erna) kan er 1 zonder gevolgen verloren worden. Heerlijk!
Je staat na 34 wedstrijden op de plek die je verdiend, zo simpel is het. Het ene jaar heb je meer geluk dan het andere jaar wat ook meetelt. Maar ik denk dat iedereen op de terecht plaats staat. Al moet ik zeggen dat we na de winterstop best veel geluk hebben gehadquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef Druppel het volgende:
[..]
Idd. Het komt ons allemaal wel erg toe dit seizoen.
Klopt, de top3 staat op een te grote afstand helas. Echter een 4e plek is ook absoluut lekker in mijn ogen!quote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef Druppel het volgende:
We kunnen dit seizoen als we nog 2 keer winnen, Het beste punten totaal ooit van fc utrecht evenaren.
Echter in 80/81 werden we 3de en dat kan dit seizoen niet meer.
Liefst 1 tje meer natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef thaduck het volgende:
[..]
Klopt, de top3 staat op een te grote afstand helas. Echter een 4e plek is ook absoluut lekker in mijn ogen!
Grunn/Vitesse uit en Willem II thuis, dat moet toch wel 6 punten kunnen opbrengen![]()
Idd. We zullen zien.quote:Op zondag 2 april 2006 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Het kan ook 0 punten opleveren.
Maar we zullen het allemaal wel zien.
Ja versatel is niet echt iets voor mij. Vind een wedstrijd in het stadion een stuk aantrekkelijker.quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef thaduck het volgende:
Ik ga niet (heb nie voor niets Versatel)
Maar het kunnen 0 punten worden in 3 wedstrijden of 9. Dat weten we pas na afloop. Maar met de huidige vorm denk ik dat er nog wel iets inzit eerlijk gezegd. Misschien moet ik zeggen: hopen.
Het zou zo leuk zijn als we boven Ajakkes zouden eindigen
1000% mee eens! Alleen zijn uitwedstrijden voor mij om een aantal redenen geen optie:quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ja versatel is niet echt iets voor mij. Vind een wedstrijd in het stadion een stuk aantrekkelijker.
Ik prefereer het homequote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef Eilanden het volgende:
Het leukste blijft toch gewoon in het stadion zitten
Ben je er ook weer bij tegen Willem II?quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoho,ben er al die keren nog nuchter uitgerolt
wat voor dag is dat?quote:Op zondag 2 april 2006 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je er ook weer bij tegen Willem II?
idd,was er anders zeker bij geweestquote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie al dat je niet kan .... de 16e en dan zit je in de UK
quote:Op zondag 2 april 2006 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Willem 2 is toch met pasen ?
Alleen jijquote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mogen we dan eieren gooien naar willem 2![]()
whehe dat weet ik, maar in mijn lijst klopt het wel aangezien ik die nog niet heb en zonder kan je niet. Maar zolang punt 1 t/m 3 van kracht zijn hoef ik punt 4 ook nie op te lossenquote:Op zondag 2 april 2006 20:52 schreef Druppel het volgende:
3 van de 4 punten geef ik je gelijk. Echter punt 4 tja deze kan je nu helemaal niet meer gebruiken. JE kan hem zo halen.
Bij ons heet dat eerder: verstandig.quote:
Ach.. Ik wil m'n ego niet teveel strelen..quote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je zo'n goddelijk lichaam?![]()
Wat gaan jullie goed.
Vertelquote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef thaduck het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan het sinaasappel expiriment op de BS![]()
Het was inkomen met een gestrekt been; braafheid had gewoon de bal. De scheids gaf geen kaart, maar Braafheid was wel geraakt, en had, denk ik, wel oprecht pijn. Hij kon daarna wel gewoon verder, de scheids gaf geen kaart, iedereen had er vrede mee. Waarom hebben we het hier eigenlijjk overquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat van Braafheid is echt onzin, was blij dat de scheids dat goed zag, anders kun je het voetbal wel afschaffen. Was gewoon een harde actie van 2 kanten. Maar verklap: wat (of wie) ligt er klaar voor die scheidsen bij Utrecht?
Ze hebben keer sinaasappels uitgedeeld op de BS. Die kwamen natuurlijk gezellig met zijn allen naar benedenquote:
Hij is ergens in een donker gat gekropen bij zijn vriend denk ikquote:Op maandag 3 april 2006 10:40 schreef Takemenow het volgende:
Hey, ik mis het commentaar van SCH!?!
Waarom danquote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ze hebben keer sinaasappels uitgedeeld op de BS. Die kwamen natuurlijk gezellig met zijn allen naar beneden
Niet janken.... woensdag gewoon gelijkspelen of winnen!quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:m'n hart is gebroken zulks een verdriet gaat er door me heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |