Idd. Het komt ons allemaal wel erg toe dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:44 schreef thaduck het volgende:
Ow wat heerlijk en wat is SCH stil
Gisteren Heerenveen afgedroogd door NEC en vandaag Ajakkes de ketel op de neus in de 89e minuut met een 2-1 nederlaag tegen Roda. We zijn vanaf heden dus een extra week verzekerd van de 4e plek volgens mij (4 punten verschil met Ajakkes en Groningen kan maximaal ook op 51 punten komen net als Ajakkes).
Heerlijk, weinig zorgen en weinig druk dus. Van de komende 2 uitwedstrijden (Vitesse komende zondag en FC Grunn die woensdag erna) kan er 1 zonder gevolgen verloren worden. Heerlijk!
Je staat na 34 wedstrijden op de plek die je verdiend, zo simpel is het. Het ene jaar heb je meer geluk dan het andere jaar wat ook meetelt. Maar ik denk dat iedereen op de terecht plaats staat. Al moet ik zeggen dat we na de winterstop best veel geluk hebben gehadquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef Druppel het volgende:
[..]
Idd. Het komt ons allemaal wel erg toe dit seizoen.
Klopt, de top3 staat op een te grote afstand helas. Echter een 4e plek is ook absoluut lekker in mijn ogen!quote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef Druppel het volgende:
We kunnen dit seizoen als we nog 2 keer winnen, Het beste punten totaal ooit van fc utrecht evenaren.
Echter in 80/81 werden we 3de en dat kan dit seizoen niet meer.
Liefst 1 tje meer natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef thaduck het volgende:
[..]
Klopt, de top3 staat op een te grote afstand helas. Echter een 4e plek is ook absoluut lekker in mijn ogen!
Grunn/Vitesse uit en Willem II thuis, dat moet toch wel 6 punten kunnen opbrengen![]()
Idd. We zullen zien.quote:Op zondag 2 april 2006 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Het kan ook 0 punten opleveren.
Maar we zullen het allemaal wel zien.
Ja versatel is niet echt iets voor mij. Vind een wedstrijd in het stadion een stuk aantrekkelijker.quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef thaduck het volgende:
Ik ga niet (heb nie voor niets Versatel)
Maar het kunnen 0 punten worden in 3 wedstrijden of 9. Dat weten we pas na afloop. Maar met de huidige vorm denk ik dat er nog wel iets inzit eerlijk gezegd. Misschien moet ik zeggen: hopen.
Het zou zo leuk zijn als we boven Ajakkes zouden eindigen
1000% mee eens! Alleen zijn uitwedstrijden voor mij om een aantal redenen geen optie:quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ja versatel is niet echt iets voor mij. Vind een wedstrijd in het stadion een stuk aantrekkelijker.
Ik prefereer het homequote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef Eilanden het volgende:
Het leukste blijft toch gewoon in het stadion zitten
Ben je er ook weer bij tegen Willem II?quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoho,ben er al die keren nog nuchter uitgerolt
wat voor dag is dat?quote:Op zondag 2 april 2006 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je er ook weer bij tegen Willem II?
idd,was er anders zeker bij geweestquote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie al dat je niet kan .... de 16e en dan zit je in de UK
quote:Op zondag 2 april 2006 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Willem 2 is toch met pasen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |