Alleen jijquote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mogen we dan eieren gooien naar willem 2![]()
whehe dat weet ik, maar in mijn lijst klopt het wel aangezien ik die nog niet heb en zonder kan je niet. Maar zolang punt 1 t/m 3 van kracht zijn hoef ik punt 4 ook nie op te lossenquote:Op zondag 2 april 2006 20:52 schreef Druppel het volgende:
3 van de 4 punten geef ik je gelijk. Echter punt 4 tja deze kan je nu helemaal niet meer gebruiken. JE kan hem zo halen.
Bij ons heet dat eerder: verstandig.quote:
Ach.. Ik wil m'n ego niet teveel strelen..quote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je zo'n goddelijk lichaam?![]()
Wat gaan jullie goed.
Vertelquote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef thaduck het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan het sinaasappel expiriment op de BS![]()
Het was inkomen met een gestrekt been; braafheid had gewoon de bal. De scheids gaf geen kaart, maar Braafheid was wel geraakt, en had, denk ik, wel oprecht pijn. Hij kon daarna wel gewoon verder, de scheids gaf geen kaart, iedereen had er vrede mee. Waarom hebben we het hier eigenlijjk overquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat van Braafheid is echt onzin, was blij dat de scheids dat goed zag, anders kun je het voetbal wel afschaffen. Was gewoon een harde actie van 2 kanten. Maar verklap: wat (of wie) ligt er klaar voor die scheidsen bij Utrecht?
Ze hebben keer sinaasappels uitgedeeld op de BS. Die kwamen natuurlijk gezellig met zijn allen naar benedenquote:
Hij is ergens in een donker gat gekropen bij zijn vriend denk ikquote:Op maandag 3 april 2006 10:40 schreef Takemenow het volgende:
Hey, ik mis het commentaar van SCH!?!
Waarom danquote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ze hebben keer sinaasappels uitgedeeld op de BS. Die kwamen natuurlijk gezellig met zijn allen naar beneden
Niet janken.... woensdag gewoon gelijkspelen of winnen!quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:m'n hart is gebroken zulks een verdriet gaat er door me heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |