Jouw schuld inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
We moeten 4e blijven door mijn TT
Dat zijn geen uitspraken, gewoon feiten, we staan 4e klaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Jouw schuld inderdaad.![]()
Ik vind die TT maar niets, is ook totaal niet Utrechts dat soort uitspraken.
Kom vrijdag ok ? geen CC nodigquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef mitt het volgende:
Zullen we eens samen gaan SCH,
dan kunnen we samen naar de FC groeien
Feitelijk juist, weinig grootspraak toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ik vind die TT maar niets, is ook totaal niet Utrechts dat soort uitspraken.
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFOquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Feitelijk juist, weinig grootspraak toch?
Ooooooooooooooh, meen je dat serieus? Dan doe ik mijn nieuwe blouse aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef mitt het volgende:
Zullen we eens samen gaan SCH,
dan kunnen we samen naar de FC groeien
heb je geen FCU shirt danquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh, meen je dat serieus? Dan doe ik mijn nieuwe blouse aan![]()
![]()
Dat TIFO gedoe is ook onzinnig. Wil je op Willen 2 gaan lijken met een nep gezelligheid.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFO
Doe die maar aan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat met van die rode dingen die op hartjes lijken?
Jij woonde er tog?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik heb nummer 8 en jij?
[..]
Het stadion is toch in Utrecht?
Is dat niet fijn dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog steeds - de supporters juichen altijd door mijn zondagmiddagtukje heen![]()
Je moet gewoon oppassen dat je niet arrogant wordt, dat is ook 1 van de redenen waarom veel Utrecht supporters zo'n hekel hebben aan bijvoorbeeld Ajakkes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |