Kan dat dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef Druppel het volgende:
[..]
Alsof je zonder die cc geen kaartje kan bemachtigen
Er is tog vast iemand in de omgeving die een CC heeft waardoor je even met zijn kaart een kaartje kan halen.quote:
Oh jawel, maar ik had de formulieren ingevuld en krijg het ding maar niet toegestuurd. Geeft verder niet, no offense, was geen verwijt, Utrecht is okay, ik woon er bijna naast, niks mis mee, sorry.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:04 schreef Druppel het volgende:
[..]
Er is tog vast iemand in de omgeving die een CC heeft waardoor je even met zijn kaart een kaartje kan halen.
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik had de formulieren ingevuld en krijg het ding maar niet toegestuurd. Geeft verder niet, no offense, was geen verwijt, Utrecht is okay, ik woon er bijna naast, niks mis mee, sorry.![]()
Ooit zal het dan wel komen toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef SCH het volgende:
Ik wil gewoon graag vaak voetbal kijken en heb me er nou al een paar keer overheen gezet en ben gewoon op zondagmiddag naar Utrecht gegaan, is tenslotte maar 500 meter lopen, de Galgenwaard. Daar komt die haat-liefde vandaan. Ik wil FCU graag leuk vinden, het is dichtbij en ik woon hier nou bijna even langer als in Heerenveen (17 jaar). Maar we groeien maar verrekte langzaam naar elkaar toe.
Vrijdag kan je gewoon komen zonder CCquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe ik de volgende x, eerst die tering-cc
Ja en bijv VD Bergh die goede voorzetten geeftquote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe verklaren jullie de goede reeks, komt dat doordat Ramzi en Caluwe erbij zijn gekomen?
Tis dat we dat zagen bij namen en rugnummersquote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef Druppel het volgende:
Overigens was het mooie doelpunt van Fortuné ook nog eens de 1700 ste in de geschiedenis van onze club.
Nou, heb het gezien... Beetje suf hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef thaduck het volgende:
Kheb trouwens nog nergens vd Bergh met ze camera gezien op bewegend beeldAlleen een paar foto's maar dat drukt toch minder uit (dat hupsen was veeheet!
)
Owjah sorry, spelers mogen geen plezier makenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, heb het gezien... Beetje suf hoor.
Het ging me om dat 'veeeheeet'te hupsje.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Owjah sorry, spelers mogen geen plezier maken![]()
Zo voelde het in het begin ook aan. Een verlossend doelpunt naar een hogere plaats. En dan vanaf gisteren morgen denk ik alleen nog aan de volgende finale. RKC thuis.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging me om dat 'veeeheeet'te hupsje.![]()
Maar het waren net kampioenstaferelen man!
We moeten 4e blijven door mijn TTquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:58 schreef Takemenow het volgende:
RKC winnen we heus wel. Ben bang dat we tegen Groningen wel het schip ingaan eigenlijk....
Vitesse en Willem 2 winnen we ook wel!
Blijven we dus gewoon 4e
Jouw schuld inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
We moeten 4e blijven door mijn TT
Dat zijn geen uitspraken, gewoon feiten, we staan 4e klaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Jouw schuld inderdaad.![]()
Ik vind die TT maar niets, is ook totaal niet Utrechts dat soort uitspraken.
Kom vrijdag ok ? geen CC nodigquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef mitt het volgende:
Zullen we eens samen gaan SCH,
dan kunnen we samen naar de FC groeien
Feitelijk juist, weinig grootspraak toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ik vind die TT maar niets, is ook totaal niet Utrechts dat soort uitspraken.
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFOquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Feitelijk juist, weinig grootspraak toch?
Ooooooooooooooh, meen je dat serieus? Dan doe ik mijn nieuwe blouse aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef mitt het volgende:
Zullen we eens samen gaan SCH,
dan kunnen we samen naar de FC groeien
heb je geen FCU shirt danquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh, meen je dat serieus? Dan doe ik mijn nieuwe blouse aan![]()
![]()
Dat TIFO gedoe is ook onzinnig. Wil je op Willen 2 gaan lijken met een nep gezelligheid.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |