Nou, heb het gezien... Beetje suf hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef thaduck het volgende:
Kheb trouwens nog nergens vd Bergh met ze camera gezien op bewegend beeldAlleen een paar foto's maar dat drukt toch minder uit (dat hupsen was veeheet!
)
Owjah sorry, spelers mogen geen plezier makenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, heb het gezien... Beetje suf hoor.
Het ging me om dat 'veeeheeet'te hupsje.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Owjah sorry, spelers mogen geen plezier maken![]()
Zo voelde het in het begin ook aan. Een verlossend doelpunt naar een hogere plaats. En dan vanaf gisteren morgen denk ik alleen nog aan de volgende finale. RKC thuis.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging me om dat 'veeeheeet'te hupsje.![]()
Maar het waren net kampioenstaferelen man!
We moeten 4e blijven door mijn TTquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:58 schreef Takemenow het volgende:
RKC winnen we heus wel. Ben bang dat we tegen Groningen wel het schip ingaan eigenlijk....
Vitesse en Willem 2 winnen we ook wel!
Blijven we dus gewoon 4e
Jouw schuld inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
We moeten 4e blijven door mijn TT
Dat zijn geen uitspraken, gewoon feiten, we staan 4e klaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Jouw schuld inderdaad.![]()
Ik vind die TT maar niets, is ook totaal niet Utrechts dat soort uitspraken.
Kom vrijdag ok ? geen CC nodigquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef mitt het volgende:
Zullen we eens samen gaan SCH,
dan kunnen we samen naar de FC groeien
Feitelijk juist, weinig grootspraak toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:21 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ik vind die TT maar niets, is ook totaal niet Utrechts dat soort uitspraken.
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFOquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Feitelijk juist, weinig grootspraak toch?
Ooooooooooooooh, meen je dat serieus? Dan doe ik mijn nieuwe blouse aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef mitt het volgende:
Zullen we eens samen gaan SCH,
dan kunnen we samen naar de FC groeien
heb je geen FCU shirt danquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh, meen je dat serieus? Dan doe ik mijn nieuwe blouse aan![]()
![]()
Dat TIFO gedoe is ook onzinnig. Wil je op Willen 2 gaan lijken met een nep gezelligheid.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFO
Doe die maar aan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat met van die rode dingen die op hartjes lijken?
Jij woonde er tog?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik heb nummer 8 en jij?
[..]
Het stadion is toch in Utrecht?
Is dat niet fijn dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog steeds - de supporters juichen altijd door mijn zondagmiddagtukje heen![]()
Je moet gewoon oppassen dat je niet arrogant wordt, dat is ook 1 van de redenen waarom veel Utrecht supporters zo'n hekel hebben aan bijvoorbeeld Ajakkes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, soms wordt ik zo moe van m'n medesupporters die vinden alles on utrechts zelfs een btje TIFO
Als die gast de volgende pot niet in de basis staat dan vreet ik mijn pet op!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:37 schreef Biogarde het volgende:
RKC!!
Wat een n00bs![]()
Bij deze eenvoor Fortuné!
Ajax verliezen en Groningen óf Heerenveen winnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:20 schreef thaduck het volgende:
whehe en de topictitel klopt lekker nog
Verzoek van FC Utrecht: Ajakkes, Heerenveen en FC Grunn graag verliezen!!
Maar als Ajax niet bij de eerste vijf eindigt, dan ben je als ploeg bij de eerste vijf niet automatisch verzekerd van Europees voetbal....quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ajax verliezen en Groningen óf Heerenveen winnen![]()
Eens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik word liever vierde en dan mag, alhoewel ik het moeilijk uit mijn bek krijg, Ajax wel vijfde worden. Europese wedstrijden zijn toch wel leukEn dan ben ik er liever zeker van, in plaats van nog vele wedstrijden ervoor te voetballen voordat je zeker bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |