Albert deelt nog een sneer uit:
quote:
Gemiddeld 60.000 kijkers voor Entertainment Live
Entertainment Live (Talpa, 18:00) - Met 39.000 kijkers (madl: 1.0%) sloten Evert Santegoeds en Anouk Smulders gisteren de tweede volle uitzendweek van Entertainment Live af. "De eerste afleveringen waren dramatisch slecht. Gemiddeld 60.000 kijkers scoort het programma nu. Zelfs voor Talpa een diepterecord", vertelt Albert Verlinde, presentator van RTL Boulevard in het AD. "Het is een prestigeproject. Dus zal het waarschijnlijk tot de zomer blijven staan. Maar als je ziet dat Talpa met een niets kostend homevideo’s-programma 250.000 kijkers haalt, is dat zakelijk niet te rechtvaardigen.
Evert is een goede schrijvende journalist. De ellende is zijn tv-ambitie. Hij mist uitstraling." Over de vraag waarom hij ineens op tv moet, antwoordde Santegoeds onlangs in Veronica Magazine: "Dat vraagt iedereen, maar ik vind het zó'n rare vraag. Vraag eens aan Albert Verlinde of aan Barend en Van Dorp waarom ze op televisie zijn. Het is weer een enorme versterking van het merk. Ik werk graag aan mijn betrouwbaarheid, en dat kan ik op tv nog beter dan in het blad. En ik vind televisiewerk écht leuk."
Volgens Evert is hij de beste roddeljournalist van Nederland. "Dat ben ik wel. Dat is een kwestie van jarenlange ervaring, ik heb een scherpe pen en ik ben redelijk in staat om de hoofdpersonen te vriend te houden."