Dat zei je al ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
RTL Boulevard staat bij mij op nummer 1![]()
Geniaal, wat een valse nicht is het ook, geweldigquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Privé moet 3.000 euro schadevergoeding betalen wegens het onrechtmatig publiceren van foto's van Willem Alexander en zijn gezin. Albert greep dit aan om een sneer te geven naar Evert Santegoeds.
'Moest Evert nou 60.000 euro betalen of had hij nou zoveel kijkers?' en vervolgens brullen met zijn allen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Privé moet 3.000 euro schadevergoeding betalen wegens het onrechtmatig publiceren van foto's van Willem Alexander en zijn gezin. Albert greep dit aan om een sneer te geven naar Evert Santegoeds.
'Moest Evert nou 60.000 euro betalen of had hij nou zoveel kijkers?' en vervolgens brullen met zijn allen.
Stijging van 57%, dat doet RTL Boulevard hem niet na.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:49 schreef schatje het volgende:
Gisteren 94.000 kijkers met een marktaandeel van 2.4%.
Wat weet jij het toch weer positief de brengenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Stijging van 57%, dat doet RTL Boulevard hem niet na.
geldquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef TheVulture het volgende:
En waarom is Anouk weggegaan bij Shownieuws,
Dat had ik al gelezen,quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef pberends het volgende:
Santegoeds: 'Albert probeert me te naaien'
Niet netjes en niet collegiaal? Dat moet hij de nodig zeggen. De kwalquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef pberends het volgende:
Santegoeds: 'Albert probeert me te naaien'
bronquote:Volgens Santegoeds zal zijn positie als hoofdredacteur van Privé dan ook niet langer houdbaar zijn. In Nieuwe Revu zegt hij daarover op de vraag of de samenwerking met het AD betekent dat de Telegraaf Tijdschriften Groep de deur dan dichtslaat: "Eh..ja, dat denk ik wel. Maar De Telegraaf heeft als eerste de kans gekregen op samenwerking."
Hij vervolgt: "Omdat ze aandeelhouder van SBS zijn, verloopt het stroef. Fiona Hering en John van den Heuvel zitten bij RTL, ik bij Talpa. Overal, behalve bij SBS dus. Ja, ze hebben er met Wilma Nanninga Sterrenbeurs gemaakt, maar dat was zo’n flop dat niemand er meer aan herinnerd wil worden. En het AD is een grote krant in een groot concern."
Santegoeds haalt in Nieuwe Revu uit naar zijn Telegraaf-collega Wilma Nanninga. "Misschien had ik wel blijven schrijven als ik de pagina Privé in De Telegraaf had gekregen. Dat is ook een mooi dagelijks podium. Maar dat blijft Nanninga doen, die mevrouw kan zich binnen het concern kennelijk heel wat permitteren. (..) Wilma’s ideeën over het vak zijn compleet anders dan de mijne. Als hoofdredacteur van Privé vulde ze zes pagina’s met bruidsmode voor kinderen, het leek wel een cosmeticablad. Rellen en actuele affaires laat ze liggen. Terwijl je juist moet scoren met dat soort hetze-achtige verhalen." Entertainment Live is vanaf eind maart te zien bij Talpa.
Je bent je Ritalin vergeten schat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet netjes en niet collegiaal? Dat moet hij de nodig zeggen. De kwal![]()
![]()
.
[..]
bron
Evert Santegoeds verruilt Privé voor Talpa
Ondertussen werkt ie nog wel bij de Privé omdat de deal met het AD niet doorging.
Hypocriete vent![]()
![]()
.
Leuk dat de kijkers van de Privé ook zo massaal afhaken. Vooral omdat Evert in zijn column op de eerste pagina zegt dat het voor hem een spannende tijd is nu hij voor Talpa werkt en zijn lezers oproept om massaal naar Entertainment Live te kijken, en in de derde pagina van het blad een hele pagina gevulde advertentie van het programma staat.
Ik vind Anouk echt een verademing. Het programma zou zo veel prettiger zijn om naar te kijken als zij het alleen zou presenteren![]()
.
![]()
Wat een fantastische vrouw ben je tochquote:
Santegoeds: "De kijker probeert me te naaien!"quote:
Nuttig zeg, dan is alles al geweest in RTL Boulevardquote:Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef schatje het volgende:
Vanaf een maandag kennelijk om 19.30.
Evert vast balen omdat ie dan niet als eerste de nieuwste roddels kan melden.
Waarom zou ie na dit debacle op z'n minst niet een beetje terug verlangen naar het miljoenpubliek van RTL Boulevardquote:Op donderdag 6 april 2006 18:36 schreef schatje het volgende:
Beau: 'Ik heb van die dagen dat ik denk van Jezus, wat ben ik godsnaam aan het doen', en 'Het is ook niet dat ik terug wil naar RTL Boulevard, want dat vragen mensen mij altijd, als er iets is wat ik niet wil is het dat wel'.
![]()
![]()
Hij was redelijk aangeslagen. Een uur nadat hij het te horen kreeg werd hij namelijk geïnterviewd door Evert.
Beau, gaat helaas niet terug naar Boulevardquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou ie na dit debacle op z'n minst niet een beetje terug verlangen naar het miljoenpubliek van RTL Boulevard
Gelukkig niet. En er is onderzocht hoe t publiek Boulevard ervaart en men vindt Daphne leuker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beau, gaat helaas niet terug naar Boulevard![]()
Dat heeft ie zelf gezegt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |