Santegoeds: "De kijker probeert me te naaien!"quote:
Nuttig zeg, dan is alles al geweest in RTL Boulevardquote:Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef schatje het volgende:
Vanaf een maandag kennelijk om 19.30.
Evert vast balen omdat ie dan niet als eerste de nieuwste roddels kan melden.
Waarom zou ie na dit debacle op z'n minst niet een beetje terug verlangen naar het miljoenpubliek van RTL Boulevardquote:Op donderdag 6 april 2006 18:36 schreef schatje het volgende:
Beau: 'Ik heb van die dagen dat ik denk van Jezus, wat ben ik godsnaam aan het doen', en 'Het is ook niet dat ik terug wil naar RTL Boulevard, want dat vragen mensen mij altijd, als er iets is wat ik niet wil is het dat wel'.
![]()
![]()
Hij was redelijk aangeslagen. Een uur nadat hij het te horen kreeg werd hij namelijk geïnterviewd door Evert.
Beau, gaat helaas niet terug naar Boulevardquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou ie na dit debacle op z'n minst niet een beetje terug verlangen naar het miljoenpubliek van RTL Boulevard
Gelukkig niet. En er is onderzocht hoe t publiek Boulevard ervaart en men vindt Daphne leuker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beau, gaat helaas niet terug naar Boulevard![]()
Dat heeft ie zelf gezegt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |