Ik voorzie eerder een musical uit de Van den Ende stal...quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Allemaal lieve fluffy varkentjes.
'Met de stemmen van Carlo Boszhard, Chris Zegers, Jetske van den Elsen en Jos Brink als Mr. Jones.'
quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik voorzie eerder een musical uit de Van den Ende stal...
Animal Farm: de nieuwe familie sensatie.
* Mark heeft nog nooit iets van Reve gelezenquote:Op zondag 9 april 2006 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nogsteeds de avonden niet gelezen.
Dat dacht ik ook de eerste keer dat ik Equilibrium zag.quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef Bosbeetle het volgende:
erm hoe heet die vrij nieuwe film ... erm the nogiets (ben het even kwijt)
dat is echt een soort matrix/1984/brave new world aan elkaar geplakt![]()
Ze moeten toch wat, nu de aller- echt aller-, allerlaatste opvoering van The Lion King er aan zit te komen. In september 2007 ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik voorzie eerder een musical uit de Van den Ende stal...
Animal Farm: de nieuwe familie sensatie.
get this poster at moviemaze.dequote:Op zondag 9 april 2006 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook de eerste keer dat ik Equilibrium zag.
[afbeelding]Emily Watson
Ik heb nog geen goesting gehad.quote:Op zondag 9 april 2006 18:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nouja, ik vond hem wel wat meer waard dan een 7- maar dat is waarschijnlijk omdat ik fan ben van John Hurt. Heb jij hem inmiddels al gezien, Seborik? En als je hem net zo kut vond als Dogville mag je dat ook gewoon zeggen.
Misschien troost het je wanneer ik zeg, dat ik hem binnen 3 dagen had.quote:Op zondag 9 april 2006 20:29 schreef Man_Made_God het volgende:
Het is leuk en handig, dat online bestellen. Maar stuur dan verdulleme gewoon even een mailtje als je niet aan de verwachte verzenddatum kan voldoen!?
En dat gaat het hier ook nog eens om Subterranean Masquerade. Belachelijk is't!
Een onzichtbare boekenplankquote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
, enz enz ze liggen allemaal op mijn uber toffe boekenplankjes
pats :
[afbeelding]
ik heb er 2 "ceci n'est pas un livre" en "the mistery of floathing piles"quote:Op maandag 10 april 2006 01:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
gaaf
Ik dacht dat je David Copperfield skills bezat
Ik snap de goede bedoelingen, maar nee. Mijn ochtend is niet beter begonnen dan normaal.quote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goesting gehad.
[..]
Misschien troost het je wanneer ik zeg, dat ik hem binnen 3 dagen had.
8,4quote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een tentamen voor de helft leren en met een kater maken, gegarandeerd succes.
Ik heb er al even vluchtig naar geluisterd, maar was nog niet echt overtuigd. Voor het Arrow festival ga ik me er zeker nog even wat meer in verdiepen. En laat even weten hoe het concert was!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef Seborik het volgende:
Nog maar twee weken tot het uiterst ruige optreden van Ray Davies in Breda. Heeft er iemand een ruige mening over het nieuwe album van deze man?
Wat hield die grap in?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:24 schreef dwerg het volgende:
Vandaag heeft bij een grote exporteur iemand een Homer 'It's my first day' Simpson-grap uitgehaald die 50.000 tulpen de kop heeft gekost. En die jongen z'n baan.
oh ik zat te denken aan ze verkeerd om op de bosmachine leggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:33 schreef dwerg het volgende:
Nouja, ze maken daar dus boeketten voor de Migros, een supermarktketen in Zwitserland. Een paar tulpen, anderhalve gerbera, nog wat groen spul erbij. Die boeketten worden door een hele ploeg mensen bij elkaar geraapt en op een bosmachine gelegd, die alles netjes op 35 centimeter afsnijdt en er twee elastiekjes omheen rost. Maar deze joker had de machine dus een paar centimeter verzet, zodat alle boeketten te kort waren. Gelukkig was er ook niemand die dat in de gaten had, zodat ze het werk van drie uur in de container konden flikkeren.
Voorbeeld van een bosmachine, we hebben inmiddels een nieuwere maar daar heb ik geen foto van.
gefeliciteerd hermanquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
Ik ben jarig
Waarom ben je dan online?
Ehm... feestje was zaterdag al
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
Ik ben jarig
Waarom ben je dan online?
Ehm... feestje was zaterdag al
Gefeliciteerd.quote:
Feli!quote:
quote:*Sounds Of The American Fast Food Restaurants
*Sounds Of The San Francisco Adult Bookstores
*Sounds Of The International Airport Restrooms
quote:A difficult avant-garde cross between Japanese noise (BOREDOMS! ZENI GEVA! SPACE STREAKINGS!) and Norwegian black metal (BURZUM! MAYHEM! THE CARS!).
quote:Creepy keyboard notes, loud guitar chord blasts, a heartbeat, Mike's whispery wail, scary water noises, a bass swoop up and down, church choir vocals, cacaphonous noise, beeps, scary church keyboard ambiance, cool tribal rhythms, church bell loops with people talking over them, piano nervous notes w/ "aaah!"ing over it, piano scary notes with loud metallic noises, then bass booms, clickities, sound effects, more chanting, booms, guitars, creepy! into dead STOP. Then begins an old-timey organ playing kinda jazzy, very slow with Radioheady volume sweeps of high-pitched "aah!"s, triangle tingles (lots of them together!), then the booming orchestra and screams. Very low distorted bass, cries, reverbed bass drum smash, "ooooh! aaaah!", wild drum roll, Mike screaming insanely sicko, lots of clocks going off, singing along with odd bass notes, harp, exlosion of birds, piano tinkles, more weirdo reverbed swiringlin insect noises, ping pong noise, a lone whistle keyboard, a second agaainst it, loud guitar note, music box eerieness, Mike Patton beating on his cheeks rhythmically, Janet Jackson showing her boob to me while Justin Timberlake vomits down her back, a few loud chords, piano tinkles, drum cacaphony, a didjeridoo, song-type thing with Mike singing falsetto and low over music piano, booming bass riff with guitar echoes over it, someone beating on a pipe, someone beating off in my front yard, a bass riff with weird slicing noises over it, wind blowing, high pitched noise, insane cuckoos clacking, stacity church choir, creepy repetition, the European Union and Kaddafi's proposed African Union are going to destroy America within the next thirty years (mark my words), hospital noises, looped electronic noises piled up, warped guitar line, drunk keys, tram, a melody, slow ambient gongs, binge drinking myself into a headache so brutal that it made me call my insurance company's Nurse-Line who told me that I might be having a stroke, then ten hours later binge drinking AGAIN like a fratboyier Nikki Sixx, drones, distorted guitar chord stomps with Mike breathing over it, electronic squiggle noises, "KKSuck2" being the phone number of a friend of the Dead Milkmen's, 19 minutes of fake turntable "end of record" noise, then the very beginning of a song and THAT'S IT. You have now illegally downloaded the entire CD in dehydrated text form. Just add water and listen away.
quote:
Reünie EXTREME
De 4 originele leden van Extreme komen binnenkort terug samen. De groep zal een aantal concerten geven, het eerste vindt plaats op 30 juni in Boston. Of er ook een Europese tournee komt, is niet duidelijk.
quote:Comeback SOUL ASYLUM
Na acht jaar is Soul Asylum terug met nieuw werk. 'The Silver Lining' komt uit begin juli. Er zal nog bas opstaan van Karl Mueller. Die stierf vorig jaar aan kanker. De eerste single is 'Stand Up and Be Strong' en je kunt hem nu al beluisteren op MySpace. Soul Asylum is net begonnen aan een lange tournee.
Tja ze hebben best een paar aardige nummers gemaakt, maar groots neen...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef Z het volgende:
Why???? Ik heb wel zo'n afschuwelijke hekel aan dat Runaway Train nummer van Soul Asylum, nooit gesnapt wat iemand daar ooit in heeft kunnen horen. En kom niet aan met dat melkpakken verhaal.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:15 schreef Z het volgende:
Grmbl.
Ik zit een bestand te bekijken wat ik net terug heb gekregen van een overijverig vertaalbureau. Ze hebben ook de html codes en plaatjesnamen in het bestand vertaald ...
<TABLE> is nu <TABLEAU>
enz..
Moet allemaal weer veranderd ...
Grmbl.
Ik zit een bestand te bekijken wat ik net terug heb gekregen van een overijverig vertaalbureau. Ze hebben ook de html codes en plaatjesnamen in het bestand vertaald ...
<TABLE> is nu <TABLEAU>
enz..
Grmbl.
<TABLE> is nu <TABLEAU>
enz..
Niet eens een stagiair?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef Z het volgende:
Ik zet er morgen wel een freelancertje op.
De onverdraagzaamheid die uit bepaalde topics spat ( dikke mensen in het openbaar vervoer ) is een dankbare inspiratiebron, I assume?quote:
eens, goede column.quote:
Ja, bijvoorbeeld, of sommige reacties die nu onder de column staan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef Mark het volgende:
[..]
De onverdraagzaamheid die uit bepaalde topics spat ( dikke mensen in het openbaar vervoer ) is een dankbare inspiratiebron, I assume?
Komisch dat ik hier in New york nog geen echte dikzak ben tegengekomen men is hier over het algemeen vrij dun.quote:Een van de grote problemen van dit moment is het enorme aantal mensen met overgewicht. Kijk alleen maar naar het enorme aantal mensen met gewichtsproblematiek in de VS.
Wat me wel heel erg opvalt is dan mensen in amerika kort zijn. Ik ben hier gewoon lang terwijl ik in nederland klein ben. Verder is hier inderdaad wel een groot obsessie. Een broodje heeft hier standdaard 5 plakjes kaas + 5 plakjes ham.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef Zanderrr het volgende:
Toen ik in de VS op vakantie was viel me wel op dat alles daar groot, groter, grootst moet. Wat hier bij de Mac een large milkshake is, is daar medium, cola komt standaard in 2-literflessen of groter, bier in emmers etc. Zelfs de koelkasten zijn standaard een flink stuk groter dan wat wij gewend zijn.
Ik vond de mensen daar op het eerste gezicht gemiddeld ook wel wat gezetter dan hier, maar misschien valt mij dat meer op omdat ik zelf een iel mannetje ben.
Hehe ik ben redelijk vaak in restaurants geweest hier en als je om je heen kijkt drinken de meeste mensen water omdat dat gratis isquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Seborik het volgende:
Het is ook echt belachelijk. Wie drinkt er nu normaal een liter cola bij z'n lunch. Die docu Supersize Me is wel een mooi voorbeeld om te zien hoe krom het aan de andere kant van de medaille soms ook kan zijn.
Nou dat het hier ook begint door te slaan naar de andere kant. Namelijk alleen maar water drinken. Maar new york is niet bepaald gemiddeld amerika geloof ik. En ik ga voornamelijk met wetenschappers om die zijn sowieso raarquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:45 schreef Seborik het volgende:
Ik begrijp de relatie tot m'n reply niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |