Is dat zo'n grote bak met van die oranje lichtjes achter de drukknoppen? Die heb ik volgens mij bij mijn opa en oma ook zien staanquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:52 schreef Liejannuh het volgende:
Een echte Philips 26 CS 3070 / 00Z.
Een erfstuk overigens, met drukknopjes (nee, geen tiptoetsjes) en scrollwieltjes om je zenders te vinden.
Heb even snel wat gegoogled, maar d'r is weinig te vinden over dit ding. Buiten dat er een philips afstandsbediening is met hetzelfde typenummer.quote:Als iemand mij meer informatie kan verschaffen over het bouwjaar van dit museumstuk, dan hoor ik dat graag!
Je mist er niks aan hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef Summoner het volgende:
Hey Shedmans, die nieuwe Motorpsycho is wel de moeite waard hoor. Ondanks dat ze gitaren gebruiken.
Jammer dat ik DR gemist heb!
"Dwerg neemt uit respect een ezel" ?quote:Op zondag 9 april 2006 12:43 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde iets voor mijn MSN-naam zetten uit respect, maar ik weet niet hoe dat werkt.
De Avonden nu lezen is gewoon stom.quote:Op zondag 9 april 2006 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nogsteeds de avonden niet gelezen. Zal nu wel weer een tijdelijke hype worden dus wacht ik e r nog even mee.
quote:
achja dan maar wat dingen missen da vinci code, harry potter en titanic mijd ik vooralsnogquote:Op zondag 9 april 2006 18:17 schreef Zanderrr het volgende:
Aan de andere kant doe je jezelf tekort door boeken, muziek, films links te laten liggen omdat ze een hype zijn, of populair zijn etc. Goed is goed, vind ik. Al mis je aan de Da Vinci Code nou ook niet echt veel, het is een leuk 'zak chips' boek voor op het strand.
Dat boek zouden ze eens moeten verfilmen. Vooral het stukje met die ratten lijkt me wel iets voor het hedendaagse Saw en Final Destination-liefhebbende publiek. De rest van het verhaal begrijpt natuurlijk geen enkele puber, maar ik denk dat je met een poster met 'De film gebaseerd op Big Brother!' toch wel wat mensen naar de bios kunt lokken.quote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef Bosbeetle het volgende:
1984
of animal farm door dreamworks of pixarquote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat boek zouden ze eens moeten verfilmen. Vooral het stukje met die ratten lijkt me wel iets voor het hedendaagse Saw en Final Destination-liefhebbende publiek. De rest van het verhaal begrijpt natuurlijk geen enkele puber, maar ik denk dat je met een poster met 'De film gebaseerd op Big Brother!' toch wel wat mensen naar de bios kunt lokken.
Toch laat ik vaak eerst de hype overwaaien, het kan best zo zijn dat ik het een paar jaar later ga lezen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Het lastige aan hypes is vaak dat de hype (bijna) altijd tegenvalt en dat het lastig is om het te beluisteren/bekijken/lezen voor wat het is, aangezien iedereen om je heen overelkaar heen valt om te vertellen hoe fantastisch het allemaal is. Daarbij is de verrassing minder groot als het uiteindelijk toch goed blijkt te zijn, aangezien iedereen dat al vond.
Desalniettemin doe je er niks aan en soms zit er best eens een leuke hype tussen. Gewoon niet teveel bij stilstaan dat het een hype is. Ben toch altijd wel weer benieuwd of het de hype waard is of niet, hoe vaak ik ook al ben teleurgesteld.
Allemaal lieve fluffy varkentjes.quote:
Blijkbaar moeten ze het wéér eens gaan proberen. Ik heb hem nog nooit gezien, maar een 6.9 kan toch beter voor zo'n boek.quote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef dwerg het volgende:
[1984]
Dat boek zouden ze eens moeten verfilmen.
Een hype als Harry Potter is volgens mij nu veel leuker om te lezen dan nadat de hype is afgelopen. Je mist toch een deel van de spanning, die je nu nog kan delen met anderen. Ik wil niet zeggen dat ik dagelijks gesprekken voer over de boeken, maar als ik een boek uitheb is het wel leuk om het even te bespreken met mensen die het ook hebben gelezen en hun ideeën hebben over het verloop etc.quote:Op zondag 9 april 2006 18:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch laat ik vaak eerst de hype overwaaien, het kan best zo zijn dat ik het een paar jaar later ga lezen.
The new pixar movie where all animals are equal but some are more equal than others.quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Allemaal lieve fluffy varkentjes.
'Met de stemmen van Carlo Boszhard, Chris Zegers, Jetske van den Elsen en Jos Brink als Mr. Jones.'
Nouja, ik vond hem wel wat meer waard dan een 7- maar dat is waarschijnlijk omdat ik fan ben van John Hurt. Heb jij hem inmiddels al gezien, Seborik? En als je hem net zo kut vond als Dogville mag je dat ook gewoon zeggen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Blijkbaar moeten ze het wéér eens gaan proberen. Ik heb hem nog nooit gezien, maar een 6.9 kan toch beter voor zo'n boek.
Het had inderdaad beter gekund. Ik heb een deel ervan gezien, maar nooit de moeite genomen de rest ook te kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze het wéér eens gaan proberen. Ik heb hem nog nooit gezien, maar een 6.9 kan toch beter voor zo'n boek.
Ik voorzie eerder een musical uit de Van den Ende stal...quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Allemaal lieve fluffy varkentjes.
'Met de stemmen van Carlo Boszhard, Chris Zegers, Jetske van den Elsen en Jos Brink als Mr. Jones.'
quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik voorzie eerder een musical uit de Van den Ende stal...
Animal Farm: de nieuwe familie sensatie.
* Mark heeft nog nooit iets van Reve gelezenquote:Op zondag 9 april 2006 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nogsteeds de avonden niet gelezen.
Dat dacht ik ook de eerste keer dat ik Equilibrium zag.quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef Bosbeetle het volgende:
erm hoe heet die vrij nieuwe film ... erm the nogiets (ben het even kwijt)
dat is echt een soort matrix/1984/brave new world aan elkaar geplakt![]()
Ze moeten toch wat, nu de aller- echt aller-, allerlaatste opvoering van The Lion King er aan zit te komen. In september 2007 ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik voorzie eerder een musical uit de Van den Ende stal...
Animal Farm: de nieuwe familie sensatie.
get this poster at moviemaze.dequote:Op zondag 9 april 2006 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook de eerste keer dat ik Equilibrium zag.
[afbeelding]Emily Watson
Ik heb nog geen goesting gehad.quote:Op zondag 9 april 2006 18:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nouja, ik vond hem wel wat meer waard dan een 7- maar dat is waarschijnlijk omdat ik fan ben van John Hurt. Heb jij hem inmiddels al gezien, Seborik? En als je hem net zo kut vond als Dogville mag je dat ook gewoon zeggen.
Misschien troost het je wanneer ik zeg, dat ik hem binnen 3 dagen had.quote:Op zondag 9 april 2006 20:29 schreef Man_Made_God het volgende:
Het is leuk en handig, dat online bestellen. Maar stuur dan verdulleme gewoon even een mailtje als je niet aan de verwachte verzenddatum kan voldoen!?
En dat gaat het hier ook nog eens om Subterranean Masquerade. Belachelijk is't!
Een onzichtbare boekenplankquote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
, enz enz ze liggen allemaal op mijn uber toffe boekenplankjes
pats :
[afbeelding]
ik heb er 2 "ceci n'est pas un livre" en "the mistery of floathing piles"quote:Op maandag 10 april 2006 01:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
gaaf
Ik dacht dat je David Copperfield skills bezat
Ik snap de goede bedoelingen, maar nee. Mijn ochtend is niet beter begonnen dan normaal.quote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goesting gehad.
[..]
Misschien troost het je wanneer ik zeg, dat ik hem binnen 3 dagen had.
8,4quote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een tentamen voor de helft leren en met een kater maken, gegarandeerd succes.
Ik heb er al even vluchtig naar geluisterd, maar was nog niet echt overtuigd. Voor het Arrow festival ga ik me er zeker nog even wat meer in verdiepen. En laat even weten hoe het concert was!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef Seborik het volgende:
Nog maar twee weken tot het uiterst ruige optreden van Ray Davies in Breda. Heeft er iemand een ruige mening over het nieuwe album van deze man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |