abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36410183
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:38 schreef Liejannuh het volgende:
Zullen we naar een optreden van Lange Frans gaan en allemaal ijsblokjes naar zn hoofd gaan gooien?
Ik snap echt niet dat -ie op zoiets in gaat... maak er dan een geimproviseerde free-style van, maar je rent je publiek toch niet in . Sukkel .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  maandag 27 maart 2006 @ 17:43:35 #52
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36410235

Dit lijkt me wel een aardig formaat, pakken we Baas B. en Brace in een klap ook mee.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_36410240
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:41 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat -ie op zoiets in gaat... maak er dan een geimproviseerde free-style van, maar je rent je publiek toch niet in . Sukkel .
Ik denk dat ie een ontzettend kleine piemel heeft en daarvoor moet compenseren ofzo. Slaan is een teken van zwakte en hij heeft zo mooi zijn zwakte laten zien.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:46:01 #54
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36410298
Denk dat 'ie van te voren ook z'n neus wel flink gepoederd zal hebben of zo. Je zou bijna medelijden met hem krijgen, elk weekend weer op schoolfeestjes en in boerenschuren 'in de provincie' optreden is zwaar, hoor.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:48:55 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36410374
Vergeleken met het mondaine Diemen-Zuid is dat wel een hele stap neerwaarts, ja
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36410664
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo, die jongen heeft het natuurlijk heel zwaar. Hij heeft niet alleen een hele kleine piemel, hij moet ook nog eens optreden op schoolfeesten.
Kan iemand een paar scheermesjes naar 'm toe sturen? Dan kan hij gaan krassen.
  maandag 27 maart 2006 @ 18:06:11 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36410876
We zaten er helemaal naast!

************ BREAKING NEWS ********************

Lange Frans slachtoffer van gangsta-oorlog, concullega V. I. pleegt aanslag!

Ice Ice Baby........
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36412004
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
.

Morgenochtend kaartjes kopen. Uit puur enthousiasme maar besloten om twee dagen te gaan. .
Uiteindelijk toch maar vanmiddag gegaan. Zijn de passepartouts uitverkocht. Kijk, als ik 25 euro (kaartje 20 euro plus voorverkoop en lidmaatschap) kwijt ben voor 2 avonden onder de pannen zijn met leuke bands, dan heb ik dat er wel voor over. Er waren nog wel kaartjes voor vrijdag. Een passepartout is maar 7 euro duurder dan een enkel kaartje, maar als je dan voor bijna 20 euro maar een avondje erheen kan, dan wordt het al met al toch wel prijzig voor mij.

Als ik nu niet naar London Calling ga, heb ik wel geld om naar Motel Mozaique te gaan. Ook leuk. . We Are Scientists. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:16:13 #59
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36416960
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:32 schreef Zanderrr het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=648&check=b7a3e97c
Iemand gooide een ijsklontje tegen z'n hoofd aan, en dat moest natuurlijk bestraft worden.

Wat een prutser. Brainpower reageerde toch iets vriendelijker toen hij bier naar zijn hoofd kreeg op Zandstock. De grote neger die altijd naast hem staat was niet zo blij, maar ging ook nog niet het publiek in om te slaan. Ze stopten wel vrij rap met hun optreden, dus het werkte wel.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 21:49:20 #60
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_36418129
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Yup.

http://www.londoncalling.nl/
Nou, zo juist kaartjes gekocht.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_36420658
God ik dacht altijd dat ladrones "toiletten" betekende 'Waar zijn de toiletten?' klinkt zoveel logischer dan 'Waar zijn de dieven?'
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_36421539
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm die nieuwe single van shakira met wyclef wordt hier een beetje doodgedraaid en tevens in elke commercial gebruikt .. Ik heb het dus wel een beetje met dr gehad
ik kijk de clip immer met geluid uit
pi_36425639
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch maar vanmiddag gegaan. Zijn de passepartouts uitverkocht. Kijk, als ik 25 euro (kaartje 20 euro plus voorverkoop en lidmaatschap) kwijt ben voor 2 avonden onder de pannen zijn met leuke bands, dan heb ik dat er wel voor over. Er waren nog wel kaartjes voor vrijdag. Een passepartout is maar 7 euro duurder dan een enkel kaartje, maar als je dan voor bijna 20 euro maar een avondje erheen kan, dan wordt het al met al toch wel prijzig voor mij.

Als ik nu niet naar London Calling ga, heb ik wel geld om naar Motel Mozaique te gaan. Ook leuk. . We Are Scientists. .
Wat is dat nou weer voor een onzin, LC is nog nooit uitverkocht geweest volgens mij. Vorige jaren hoefde je nooit van te voren kaarten te kopen, ook niet voor de meeste concerten, nu opeens wel. Grmbl.
Aldus.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:59:37 #64
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36431104
Indie / Britpop zit een beetje in de lift de laatste tijd, denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zanderrr op 28-03-2006 13:22:06 ]
pi_36433798
London Calling is alleen online uitverkocht. Passepartouts kan je kopen bij het AUB op het Leidseplein of regelen via het Call Centre van het AUB (of aan de deur bij Paradiso). Alle dagen zijn nog online te reserveren bij het AUB.
Aldus.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:49:47 #66
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_36438351
Morgen lekker naar de Drive-By Truckers. Nog iemand van hier die ze gaat bekijken?

dinsdag 28 maart 2006 @ 17:53:16 #67
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36440257
Ik moet zelfs nog steeds iets van die gasten gaan beluisteren, heb er wel aardig wat goeds over gehoord.
pi_36440885
Hmn, maybe. Hangt ook een beetje van mijn werktijden af.

Ken je Nine pound hammer trouwens Summoner? Dat is ook geweldig. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:56:50 #69
18413 Summoner
pi_36442006
Het is gewoon lekker pakkende recht-toe recht-aan southern rock... Hopen dat ze live flink rocken.

Nine Pound Hammer ken ik niet, zal het eens checken. Zou wel cool zijn als je nog even kwam kijken, DR.
pi_36442514
Wel 10 euro zie ik. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:43:18 #71
18413 Summoner
pi_36443472
Hmmm ja dat is best een lompe entreeprijs.
pi_36451978
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:49 schreef Summoner het volgende:
Morgen lekker naar de Drive-By Truckers. Nog iemand van hier die ze gaat bekijken?

[afbeelding]
Ze komen vanzelf wel voorbij, zo aan de naam en de foto te zien.

Hebben een aantal uitstekende platen gemaakt als je de waardering op AMG mag geloven btw, lijkt me ook weleens het beluisteren waard.
pi_36454933
. Zaterdag voor het eerst werken in Tivoli. . Spannend ! .
It's my party and I'll cry if I want to.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 maart 2006 @ 10:01:50 #74
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_36455889
8 en 9 april is het weer zover, weer een mega platenbeurs in Utrecht.

25th Mega Record & CD Fair

On Saturday, April 8th and Sunday, April 9th in Utrecht (The Netherlands) the 25th Mega Record & CD Fair is held. The anniversary calls for a special celebration of this world-wide meeting of experts, aficionados and collectors of popmusic. From 35 countries the exhibitors and visitors travel in to Utrecht: from all over Europe, as well as from Canada, Argentina, Japan and the United States.

The collectors come here for music on every format: on CD, on DVD, but most of all for LPs, singles and 12-inches. Or rather for vinyl. So extra attention will be paid to vinyl that weekend. With the arrival of digital music in the mid eighties, it looked like vinyl would completely disappear, but luckily it made an unexpected come back, partly because of the interest of young people for deejaying. Playing records is very hip again.

To show how a record is actually made Record Industry from Haarlem will give a demonstration of cutting and pressing at the fair with their mobile equipment. In 1998 this biggest pressing plant in Europe was nearly closed down, but since then the demand for vinyl has grown explosively and in 2004 there were 7 million records pressed again. To keep the vinyl in spotless condition after purchase special record cleaning machines are on display at the fair and a useful booklet with maintenance advise is available.

The 25th anniversary is suitably celebrated with the release of a limited single by the Dutch band C-Mon & Kypski with a Dutch RareGroove from their compilation and remix CD with the same title, released last year. For their CD they collected a good number of phat early Dutch funkhits from the sixties and seventies.

The exhibition is put together by the 'Rock and Art Hall of Fame' from Hoek of Holland,
where the history of Dutch popmusic is displayed in the shape of memorabilia like instruments, equipment, stage costumes, posters, golden and platinum records, music magazines, contracts and records of Dutch bands. The topitems from their collection are shown at the record fair.
As usual the surrounding program offers live performances, signing sessions and guest deejays. The fanclubs of major rockstars are presents and there are many poprelated articles, such as posters, pictures, books and magazines.

The Mega Record & CD Fair in the Utrecht Jaarbeurs is open on Saturday, April 8th from 9 a.m. till 6 p.m. and on Sunday, April 9th from 10 a.m. till 5 p.m. For more details phone ARC Productions during office hours at 0031 229 213891 or email to: info@recordplanet.nl

http://www.recordplanet.nl/index.php?page=beurzen&id=39
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator woensdag 29 maart 2006 @ 11:44:49 #75
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_36457981
Weet iemand de volgorde van het programma van Londno Calling.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')