Dat is alleen maar omdat je er dan niks van verstaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Mark het volgende:
Idem, daarom had ik een wat oudere foto geplaatst. En die teksten? Tja, in het Spaans zijn ze wel mooi
niets aan toe te voegen dacht ik zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Ziet er leuk uit maar ik kan haar stem niet uitstaan, en dan nog die belabberde teksten ...
The Futureheads! Dat zou jij ook wel eens leuk kunnen vinden.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef Zanderrr het volgende:
Is daar nog iets leuks te zien?
Dónde están los ladrones. Ander staat er 'waar is de dieven'.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef Mark het volgende:
Donde esta los ladrones is toch wel mijn favoriete Shakira-album
Waar staat dat filmpje dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:04 schreef Zanderrr het volgende:
Heeft iemand trouwens dat filmpje van Lange Frans op de FP gezien? Tsjonge, wat een kneus... dat nummer over zinloos geweld kan hij nu ook nooit meer met goed fatsoen zingen.
Yup.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef belsen het volgende:
Staat Dirty Pretty Things op London calling?
Ik versta zelfs Frank Boeijenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:54 schreef Z het volgende:
Dat is alleen maar omdat je er dan niks van verstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |