Als Standard de beker wint gaat ook de nr 4 naar de Uefa dacht ik ...quote:Op zondag 2 april 2006 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk, Standard zal de 12e wel even orde op zaken stellen.
Erger dan T&T - Bahrein toch niet zeker?quote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben nu een kleine tien minuten naar Westerloo-Charleroi aan het kijken en ik sta nog veilig als ik zeg dat dit het meest dramatische voetbal is wat ik ooit gezien heb.
quote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben nu een kleine tien minuten naar Westerloo-Charleroi aan het kijken en ik sta nog veilig als ik zeg dat dit het meest dramatische voetbal is wat ik ooit gezien heb.
quote:Op zondag 2 april 2006 18:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Erger dan T&T - Bahrein toch niet zeker?![]()
Als Standard de beker wint én derde eindigt, gaat de nummer 4. Als Standard de beker wint én 1e of 2e (dus Champions League - voorronde) eindigt, dan gaat de verliezende bekerfinalist.quote:Op zondag 2 april 2006 18:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Standard de beker wint gaat ook de nr 4 naar de Uefa dacht ik ...
Veel mensen begrijpen het ontslag van Ceulemans niet. De meningen over Degryse zijn nu inderdaad verdeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg de indruk dat een hoop mensen vooral Degryse als boeman zien. De meeste reacties waren toch vrij positief over Ceulemans, fans en spelers begrijpen het niet. Zelfs good old Trond Sollied kwam even uit Griekenland roepen dat het hem enorm verbaasde en dat Ferrera een vreemde keuze was.
Het hangt er vanaf hoe je het ziet. Ik hoorde vandaag van iemand wiens vrouw op het clubsecretariaat werkt dat er gisteren meer dan duizend meldingen binnenliepen van mensen die lieten weten hun abonnement op te zeggen ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Veel mensen begrijpen het ontslag van Ceulemans niet. De meningen over Degryse zijn nu inderdaad verdeeld.
Maar dat iedereen tegen Ferrera is, zoals de pers laat uitschijnen, is absoluut niet zo. Zoals eerder aangehaald: het waren slechts enkelingen die op training boeroepen én uiteraard laat de VRT net die mensen aan het woord. Vandaag lees ik in de krant dat er op het Club-forum een petitie is opgesteld tégen Ferrera. Klopt, ik heb die petitie gezien. Ze was getekend door welgeteld 24 man, al de rest heeft die petitie weggelachen. En zoiets haalt dan de pers, alsof half Club Brugge tegen Ferrera is.
Wat je zegt!quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele ploeg die zijn monumenten zo graag in de steek laat als Club Brugge blijkbaar.
Er is ook geen enkele ploeg die zoveel monumenten een functie binnen de club geeft. Als je niets doet, kan je niks fout doen natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele ploeg die zijn monumenten zo graag in de steek laat als Club Brugge blijkbaar.
Dat ishet risico als je een echte clubman aanstelt als hoofdtrainer. Vroeg of laat gaat het een keer mis en moet zo'n man de club verlaten. Het is nu met Ceulemans gebeurd, maar eerder dit seizoen ook met Ton Lokhoff bij NAC. Daarom is het misschien beter om zulke mensen nooit eindverantwoordelijke te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele ploeg die zoveel monumenten een functie binnen de club geeft. Als je niets doet, kan je niks fout doen natuurlijk.
Anderzijds ben ik vanaf dag 1 tegen de aanstelling van Ceulemans geweest. Niet omdat ik niet geloofde in zijn capaciteiten -integendeel, ik ben een grote Ceulemans-fan, maar wel omdat ik altijd bang ben geweest voor scenario als dit.![]()
Ja en vaak is dat niet terecht. Ik kan me bijvoorbeeld nog het ontslag van Hans Verel bij Fortuna Sittard herinneren. De belangrijkste spelers hadden de club verlaten en het bestuur had aangegeven geen geld te hebben voor versterkingen, ondanks het feit dat de club een jaar eerder al bijna gedegradeerd was. Verel nam de functie aan, hoewel hij wist dat het heel moeilijk zou worden. Op zich presteerde hij gezien het beschikbare spelersmateriaal niet eens zo slecht, maar desondanks werd hij toch ontslagen en bleef het bestuur in functie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Heero87 het volgende:
Ik kan me wel vinden in die mening hoor, maar in voetbal is het nu eenmaal zo dat de trainer de eerste man is die vliegt...
Die halen toch vlotjes elke match boven de 10.000 toeschouwers hoor, maar ze hebben een van die grote "Euro 2000" stadions natuurlijk ...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef zjroentje het volgende:
Plaats zat in Charleroi, toch?
10.000 is idd best aardig, maar door dat enorme stadion ziet het er altijd zo leeg uit.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die halen toch vlotjes elke match boven de 10.000 toeschouwers hoor, maar ze hebben een van die grote "Euro 2000" stadions natuurlijk ...
Ik vraag mij af wat ze er dan precies gaan verbieden. Je kan niemand wettelijk verbieden van een ticket te kopen hé ...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Heero87 het volgende:
Ondertussen heeft de politie het al verboden, uit angst voor rellen.
quote:Charleroi-Anderlecht
STANDARD KRIJGT TOCH GEEN EIGEN VAK
Charleroi had bijzonder veel aanvragen
ontvangen van Standard-fans om de match
bij te wonen. De club voorzag zelfs een
vak, maar dat mag uiteindelijk niet.
"Uit veiligheidsoverwegingen mag een 3e
supportersgroep niet toegelaten worden.
Zeker niet gegroepeerd", klint het bij
Binnenlandse Zaken. De Luikse fans zul-
len dus bij de Charleroi-fans belanden.
Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck
haalde zijn schouders op in GvA. "Bij
Charleroi doen ze wat ze willen, zolang
de veiligheid maar gewaarborgd is. Wij
zagen de aanwezigheid van Standard-fans
als een supplementaire motivatie."
Neen maar een apart vak voorzien is ze groeperen en dan zal er al sneller een rel uitbreken, anders dan dat ze verspreid zouden zittenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat ze er dan precies gaan verbieden. Je kan niemand wettelijk verbieden van een ticket te kopen hé ...
In dat geval kunnen we de uitvakken sowieso beter afschaffen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef Drewie het volgende:
[..]
Neen maar een apart vak voorzien is ze groeperen en dan zal er al sneller een rel uitbreken, anders dan dat ze verspreid zouden zitten
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk laat Standard het nu niet opnieuw liggen
Ik heb er nog altijd de hoop op dat Moreira die door de dwaasheid van D'Onofrio buiten de ploeg was geraakt maar door de schorsing van concecao er nu terug in Standard naar de titel zal leidenquote:
Het zou mooi zijn maar ik geloof er nog steeds niet in,dit weekend winnen ze ook niet let maar op.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb er nog altijd de hoop op dat Moreira die door de dwaasheid van D'Onofrio buiten de ploeg was geraakt maar door de schorsing van concecao er nu terug in Standard naar de titel zal leiden![]()
Van Westerlo mogen ze winnen, maar Zulte-Waregem moet wel naar de bekerfinale.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard wint gewoon, en gaat hopelijk naar de bekerfinale, dan heb ik weer een mooi tripje
alle clubs hebben een Europese licentie aangevraagd, maar niet alle clubs hadden zich ingeschreven voor de intertoto-plek (want dat moet nog apart ook) meen ik (en de "G3" zat daar niet bij, net zoals bv Standard vorig jaar ook de intertoto liet schieten)quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:10 schreef Heero87 het volgende:
Alle clubs uit eerste hebben een Intertoto-aanvraag ingediend.
Bron: Voetbalkrant.com, heeft ook in kranten gestaan. Het is net omgekeerd, iedereen heeft een Intertoto-deelname aangevraagd, maar niet iedereen heeft een Europese licentie aangevraagd.quote:In tegenstelling tot vorige seizoenen zijn alle eersteklassers dit jaar ingeschreven voor de Intertoto. Vorige seizoenen trokken veel clubs hun neus op voor deze Europese competitie. Vorig jaar startte deze reeds in juni en waren de verplaatsingen vaak erg ver en heel vermoeiend. Bovendien was de kans op doorvloeiing naar de Uefa-beker bijster klein.
Met het nieuwe systeem komt daar dit jaar verandering in. Er is nu slecht één deelnemer per land, waar er vorig jaar nog drie Belgische deelnemers waren. Bovendien begint de Belgische club pas in de tweede ronde in juli. Door het feit dat er nu elf tickets in plaats van drie tickets voor de Uefa-beker verdeeld worden, is de kans op kwalificatie ook stukken groter voor de Belgische teams.
Voor België gaat het nummer vier naar de Intertoto. Als we de competitie nu afsluiten zou dat dus AA Gent zijn. Als de bekerwinnaar derde wordt in de competitie gaat het nummer vier naar de Uefa-beker en wordt het nummer vijf de Belgische deelnemer aan de Intertoto. [BAN]
Bron: HN
Ja, maar we spreken hier nog altijd over het bestuur van Club Brugge héquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef Heero87 het volgende:
Het zou écht debiel zijn om dit jaar geen Intertoto-ticket aan te vragen als je kans maakt.
Ik ga voor Salou. Hoe die ooit dacht om op die manier de bal weg of over te koppen ontgaat me toch ook een beetje.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net de beelden gezien van die goal , de "Zheyun Yé Award" gaat deze week in elk geval naar Gaspercic en die verdediger van Westerlo ...
lijkt mij logisch. Dat is een schorsing van maar een paar wedstrijden in feite hé ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sergio dinges van Standard is dus geschorst voor vier en een halve maand, dat zou tot augustus zijn. Zijn reactie was: "Merci."
Nee, hij is geschorst tot 11 augustus hiermee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Geldt die straf niet alleen voor competiemaanden?
ja, die column is geniaal, ik moest echt hardop lachen toen ik het las.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jan Mulder in grote doen in de Humo :
[afbeelding]
ze verdienden ook niet om door te gaan bij Standard. ZW had zelfs vandaag moeten winnen als je die match zag ...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
Da's jammer en zeker teleurstellend.
Ik geloof je op je woord aangezien ik er niets van gezien heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ze verdienden ook niet om door te gaan bij Standard. ZW had zelfs vandaag moeten winnen als je die match zag ...
Leuk die Champions League - voorrondes, als je er toch niet door geraakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef placebeau het volgende:
En Standard is natuurlijk al zeker van de CL, dus laat Zulte maar die beker winnen.
Goor, Wilhelmsson, Kompany, Vanden Borre, De Camargo, Deflandre, Rapajic, Tchité, Conceicao, Proto, Akin, Stijnen, Tihinen, Zetterberg, Balaban, Portillo, Blondel, Englebert, Leko, Spilar, Vermant, Boussoufa, Defour?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de spelers die met de top 3 in Nederland mee zouden kunnen?
Bij Standard ? Hun hele team ...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de spelers die met de top 3 in Nederland mee zouden kunnen?
Alleen de trainer niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij Standard ? Hun hele team ...
Dat denk ik wel zeker te kunnen zeggen denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zet Gerets op dit Standard en ze waren al kampioen...
Al ben ik er wel nog steeds van overtuigd dat in een seizoen met Anderlecht of Club Brugge op niveau, dit Standard kansloos was geweest voor de titel.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat denk ik wel zeker te kunnen zeggen denk ik.
Conclusie: Je kan als derde enkel kampioen worden als Brugge en Anderlecht een slecht jaar hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Standard zou kampioen kunnen worden met het laagste puntenaantal van de laatste 25 jaar. Ze zouden dan waarschijnlijk net iets minder punten gaan halen dan..... Standard bij hun vorige kampioenschap(en Lierse ook eens).
Alsof Standard naar haar kunnen heeft gespeeld dit seizoenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Al ben ik er wel nog steeds van overtuigd dat in een seizoen met Anderlecht of Club Brugge op niveau, dit Standard kansloos was geweest voor de titel.
Maar dat zou een eventuele titel niet minder verdiend maken natuurlijk.
D'Onofrio....quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Heero87 het volgende:
Gezien ze niet beter of slechter spelen dan in andere seizoenen, veronderstel ik van wel.
Daar twijfel ik zelfs niet aan.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef Heero87 het volgende:
Oké, D'Onofrio kost Standard zeker punten, maar ik betwijfel of een andere coach Standard in een "normaal" seizoen wél op het niveau van Anderlecht of Club had kunnen helpen.
Ach kom, op hun best brengt Standard enkele matchen per jaar al jaren het beste voetbal uit de Jupiler League. Maar ze verliezen massa's putnen door demotivatie, taktische blunders, onverklaarbare type-elftalwissels, ...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Heero87 het volgende:
Gezien ze niet beter of slechter spelen dan in andere seizoenen, veronderstel ik van wel.
Met enkele superwedstrijden op een jaar ben je niks. Ik heb heel wat wedstrijden gezien dit jaar, quasi alles van Club Brugge, Anderlecht en Standard live op televisie of in het stadion (tenzij ze op hetzelfde uur speelden) en ik durf gerust zeggen dat wat in januari in Club Brugge - Brussels gezien heb, het beste was wat ik dit jaar gezien heb van eenders welke Belgische club. Maar wat koop je daar in godsnaam mee?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom, op hun best brengt Standard enkele matchen per jaar al jaren het beste voetbal uit de Jupiler League. Maar ze verliezen massa's putnen door demotivatie, taktische blunders, onverklaarbare type-elftalwissels, ...
Laat 1 gevestigde trainer (want laat ons maar eerlijk zijn, op wat avontuurtjes in de Portugese 3de klasse na heeft deze d'Onofrio zelfs geen enkele trainerservaring voor hij bij standard kwam mbv zijn broer) dit Standard met deze kern 1 seizoen lang leiden (waarbij hij ook zeker is dat die kern 1 seizoen intact blijft) dan kan normaal gesproken niemand in België aan dit Standard tippen ...
Overigens jij spreekt van "Club Brugge op niveau" , dan hadden ze maar voor dit seizoen oa Simons niet moeten verkopen en Sollied houden hé. Dan waren ze wel op niveau geweest ...
Die Dreesen is een uitstekende transfer. Chavez hoor ik goeie dingen van via insiders, Diallo is nog niet zoveel van bekend.quote:Timothy Dreesen (Lierse) tekent voor vier seizoenen
Club Brugge heeft zopas drie spelers aangeworven die de toekomst van blauw-zwart moeten helpen kleuren: centraal verdediger Timothy Dreesen (19) van Lierse, de Peruaanse spits Daniel Chavez (18) en de Senegalese defensieve middenvelder Mustapha Diallo (20).
Timothy Dreesen, centraal verdediger van Lierse, zette zijn handtekening onder een overeenkomst die de komende vier seizoenen overlapt. De 19-jarige Dreesen (30/01/1987) kwam tien jaar geleden, als jeugdspeler van het kleine Alberta Geel, in de befaamde jeugdopleiding van Lierse terecht waar hij door jeugdcoördinator Marcel Vets gekneed werd tot een stevig uit de kluiten gewassen centrale verdediger. Hij stootte reeds als 16-jarige tot de geel-zwarte A-kern door, tijdens de laatste maanden dat Emilio Ferrera op het Lisp hoofdtrainer was, en verzekerde zich tijdens de lopende competitie van een basisplaats onder leiding van René Trost. De Nederlandse coach stak hem zelfs de aanvoerdersband toe.
Daniel Chavez heeft een contract voor de duur van drie seizoenen getekend. De 18-jarige Peruaanse spits (08/01/1988) genoot zijn vorming bij Academia Cantolao, waar ook grote namen als Claudio Pizzaro, Nolberto Solana, Juan Paolo Guerrero, Ramon Riquelme en Lionel Messi passeerden op hun pad naar de Europese top. Chavez verblijft sinds begin februari op stage bij Club en demonstreerde zijn Torinstinct reeds bij herhaling tijdens wedstrijden met de reserven. Chavez wordt, na Andrès Mendoza, de tweede Peruaan bij blauw-zwart.
Mustapha Elhadji Diallo onderschreef een overeenkomst voor twee seizoenen. De Senegalese defensieve middenveldspeler viert weldra 20ste verjaardag (geboren op 14 mei 1986), en debuteerde in het A-elftal van zijn land kort voordat hij bij Club Brugge op stage kwam. Club hoopt dat hij in de voetsporen kan treden van zijn landgenoot Mamadou Tew, die destijds onder Henk Houwaart een lustrum lang tot de blauw-zwarte keurgroep behoorde.
Onzin, ik heb al genoeg heel goeie matchen van hem gezien. Zoiets zie je natuurlijk wel niet in samenvattingen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij kan op momenten al nauwelijks mee bij Brugge, wat zou hij in Engeland of Spanje gaan doen.
Ik snap niet waarom je zo lyrisch bent over Portillo. Goed, ieder zijn eigen mening, maar hij heeft tot nu toe echt nog niets laten zien waaruit zou blijken dat hij een versterking is voor Feyenoord.quote:
quote:AA Gent is er niet in geslaagd om zich zaterdagavond op de derde plek te zetten. De nummer vier uit het klassement geraakte niet voorbij Charleroi. Racing Genk deed een heel wat betere zaak, het won thuis van Lierse.
De wedstrijd begon dramatisch voor AA Gent. Al na acht minuten legde Oulmers de 0-1 in het mandje. Gent had wel overwicht, maar slaagde er pas in de 45e minuut in langszij te komen via een magistrale vrije trap van Mbarek Boussoufa. De tweede helft was van een veel minder niveau en het leek er lang op dat het 1-1 zou worden, maar in de slotminuut bracht Zoko het Jules Otten Stadion in extase. Niet voor lang, want in de absolute slotseconden scoorde Kere uit een corner de 2-2. Gent ziet Genk tot op één punt komen en kan mogelijk morgen Club Brugge zien uitlopen tot een voorsprong van drie punten. Club moet dan wel winnen van La Louvière.
Genk profiteerde van het Gentse puntenverlies door Lierse opzij te zetten. Lierse vocht voor wat het waard was, maar een doelpunt van Kevin Vandenbergh deed hen de das om.
Lierse doet zo een slechte zaak in de degradatiestrijd, want Beveren loopt alweer een puntje uit. De Ivorianen gingen een punt rapen op het veld van Cercle Brugge. Cercle kwam op voorsprong via Stijn De Smet, maar Joseph-Augustin stelde al gauw gelijk. Cercle verdiende de zege, kwam in de laatste minuten zelfs met een man meer te staan na een rode kaart voor Joseph-Augustin, maar kwam niet tot een tweede doelpunt.
Germinal Beerschot - Sint-Truiden was een duel tussen twee ploegen die normaal gezien niets meer te winnen of te verliezen hebben. De partij eindigde op een vlotte 4-0 winst voor de thuisploeg. Jonas De Roeck, tweemaal Jurgen Cavens en Josemar Gil scoorden de doelpunten.
Ook Moeskroen - Roeselare was een duel zonder inzet, de bezoekers trokken uiteindelijk aan het langste eind. Daan Vaesen scoorde in de eerste helft het enige doelpunt van de partij.
Frutos zou wel bij verscheidende clubs in de basis staan hoor. Bij de top 4 in Nederland zou hij waarschijnlijk op de bank zittenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frutos is een leuke spits voor de Jupiler League, maar ook geen spits voor een topclub inderdaad. Zie ook Emile Mpenza. Prima spits in België, waardeloos in Duitsland.
Belgische competitie is gewoon onthutsend zwak, ik zou geen enkele spits weten die bij een goede club in de Primera Division in de basis zou staan.
Bij de subtop in de Primera Division staan Frutos niet in de basis, misschien bij de clubs onderin.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Frutos zou wel bij verscheidende clubs in de basis staan hoor. Bij de top 4 in Nederland zou hij waarschijnlijk op de bank zitten
Van die move zie ik de logica niet echt in.quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Geraerts zou trouwens van Standard naar Genk willen verhuizen volgens sommige bronnen. Hij zou de gevoerde politiek van Standard beu zijn.
Ik vraag mij af of die fraudezaak van Marseille (waarbij men ook bij Standard binnenviel vorige week) daar niks mee te maken heeft. Er hangt d'Onofrio daar een effectieve gevangenisstraf boven het hoofd hé. Misschien is het intern wel aan het rommelen bij Standard ?quote:Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van die move zie ik de logica niet echt in.
Geraerts wist dat toch allemaal vantevoren? Denk het niet dat dit er allemaal wat mee te maken heeft.quote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of die fraudezaak van Marseille (waarbij men ook bij Standard binnenviel vorige week) daar niks mee te maken heeft. Er hangt d'Onofrio daar een effectieve gevangenisstraf boven het hoofd hé. Misschien is het intern wel aan het rommelen bij Standard ?
Hoe lang loopt zn contract nog? Wat voor speler is t?quote:Op zondag 16 april 2006 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die wordt gescout door Feyenoord. Net zoals vorig jaar.
Middenvelder, ik vind 'm best een goede. Alleen al een tijdje steeds op de rand van een transfer naar het buitenland. Telkens weer net niet. Al met al een goede voor Feyenoord. Laatste tijd heb ik Genk niet veel meer zien spelen, maar vond 'm voorheen altijd wel een talent.quote:Op zondag 16 april 2006 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe lang loopt zn contract nog? Wat voor speler is t?
Klinkt wel goed. Vervanger voor Paauwe ofzo? Ik neem aan dat ie tussentijds niet heeft bijgetekend dan.quote:Op zondag 16 april 2006 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Middenvelder, ik vind 'm best een goede. Alleen al een tijdje steeds op de rand van een transfer naar het buitenland. Telkens weer net niet. Al met al een goede voor Feyenoord. Laatste tijd heb ik Genk niet veel meer zien spelen, maar vond 'm voorheen altijd wel een talent.
Contract weet ik niet, loopt nog wel even volgens mij.
Kijk ook eens naar de tegenstand. Het Arsenal van toen, Sparta Praag en FC Thun zijn nog van een ander kaliber dan Juventus, Bayern München, Chelsea, Liverpool en zelfs Real Betis. Zet Ajax in zo'n poule en ze liggen er ook meteen uit.quote:Verder hebben Ajax en AZ het dit seizoen in Europa beter gedaan dan welke Belgische club ook.
Toegegeven, Ajax had niet de sterkste poule, maar deed het toch niet verkeerd in de CL. AZ deed het in de UEFA Cup ook stukken beter dan de Belgische ploegen en dan viel Feyenoord dit seizoen tegen, die komen ook nog weleens verder.quote:Op zondag 16 april 2006 22:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de tegenstand. Het Arsenal van toen, Sparta Praag en FC Thun zijn nog van een ander kaliber dan Juventus, Bayern München, Chelsea, Liverpool en zelfs Real Betis. Zet Ajax in zo'n poule en ze liggen er ook meteen uit.
Ik moet wel zeggen dat Anderlecht het dit seizoen qua resultaat beter deed tegen Betis dan AZ deed, al had de uitslag van Anderlecht-Betis ook gemakkelijk 0-5 kunnen zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder hebben Ajax en AZ het dit seizoen in Europa beter gedaan dan welke Belgische club ook.
Ik herinner me dat Ajax het zélfs in die poule behoorlijk moeilijk had en bijvoorbeeld totaal onterecht ging winnen op het veld van FC Thun. Ik ben er zeker van, zet Anderlecht of Club Brugge in die poule en grote kans dat ze zich ook kwalificeren.quote:Toegegeven, Ajax had niet de sterkste poule, maar deed het toch niet verkeerd in de CL. AZ deed het in de UEFA Cup ook stukken beter dan de Belgische ploegen en dan viel Feyenoord dit seizoen tegen, die komen ook nog weleens verder.
De Belgische ploegen niet. Die liggen er vaak al vrij snel uit.
In Nederland ook wel. Voorheen wel wat meer, zoals Roda JC bijvoorbeeld dat tweede werd of Willem II met Van Gastel, Konterman en Stam.quote:Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ziet in België ook vaak dat een team dat het ene seizoen (nog meestal via de beker) europees haalt het volgende seizoen leeggeplukt is en dramatisch speelt. Ook Europees ...
Intrinsiek, ongetwijfeld. Maar voetbal is méér dan talent alleen, zet ze tegenover elkaar en de Belgische teams zullen (mist ze in goede vorm zitten) door hun motivatie altijd een goeie kans maken om te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Club Brugge en Anderlecht zijn minder dan PSV en Ajax (mits niet in al te belabberde vorm). Tegen Feyenoord en AZ zou ik niet weten wie er zou winnen....
Dat wordt ongetwijfeld het lot van Zulte Waregem dit jaar.quote:Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ziet in België ook vaak dat een team dat het ene seizoen (nog meestal via de beker) europees haalt het volgende seizoen leeggeplukt is en dramatisch speelt. Ook Europees ...
Dat denk ik ook wel, maar ik denk dat het Brugge van dit seizoen in Nederland toch een heel vervelend seizoen zou hebben gehad.quote:Op zondag 16 april 2006 22:46 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Intrinsiek, ongetwijfeld. Maar voetbal is méér dan talent alleen, zet ze tegenover elkaar en de Belgische teams zullen (mist ze in goede vorm zitten) door hun motivatie altijd een goeie kans maken om te winnen.
Dupré en Salou zijn al zo goed als weg, er zullen er nog wel wat volgen. Het lot van 'n klein clubje dat leuk mee weet te draaien.quote:Op zondag 16 april 2006 22:47 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat wordt ongetwijfeld het lot van Zulte Waregem dit jaar.![]()
Ach, dat kan je niet zo zeggen. Het Belgische en het Nederlandse voetbal verschillen veel te hard om dat zo te zeggen. Als ik ze tegen La Louvière zie spelen, dan hebben ze ongetwijfeld een heel vervelend seizoen. Als ik ze tegen Bayern of AS Roma zie spelen, dan doen ze mee voor de hoogste plekjes.quote:Op zondag 16 april 2006 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik denk dat het Brugge van dit seizoen in Nederland toch een heel vervelend seizoen zou hebben gehad.
AZ daarentegen zou in België fluitend kampioen zijn geworden.
Ik bekijk het over een heel seizoen, niet alleen op basis van de wedstrijd van vandaag. Dat zou niet eerlijk zijn, net zo min als alleen te oordelen op basis van een prima wedstrijd tegen Bayern.quote:Op zondag 16 april 2006 22:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, dat kan je niet zo zeggen. Het Belgische en het Nederlandse voetbal verschillen veel te hard om dat zo te zeggen. Als ik ze tegen La Louvière zie spelen, dan hebben ze ongetwijfeld een heel vervelend seizoen. Als ik ze tegen Bayern of AS Roma zie spelen, dan doen ze mee voor de hoogste plekjes.
Oooh jawel. Als je kijkt wat ze in de Europacupduels konden en wat ze in de Belgische competitie doen, kan het gewoon niet anders dan motivatie zijn.quote:maar het enorme puntverlies van Brugge is niet alleen een kwestie van motivatie.
Dan heb je toch het verkeerde vak gekozen als je zoveel punten laat liggen, puur en alleen vanwege een gebrek aan motivatie.quote:Op zondag 16 april 2006 23:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oooh jawel. Als je kijkt wat ze in de Europacupduels konden en wat ze in de Belgische competitie doen, kan het gewoon niet anders dan motivatie zijn.
Ik vrees dat ik momenteel niet zou weten waar ik er de tijd voor zou halenquote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Joost of Heero, niets voor jullie, meewerken aan www.footballsquads.com ?
Maar moet Anderlecht niet vrezen voor een leegloop na dit seizoen? Vooral die mannen op het middenveld zijn al flink 'oud', Zetterberg, Vanderhaeghe. Zou Baseggio dan geen welkome aanvulling zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In theorie komt die terug, maar hij is voor trainer vercauteren niet bepaald meer nodig ...
quote:Jamaïque Vandamme naar Roda
Roda JC en SV Roeselare hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van Jamaïque Vandamme naar Roda JC. De 20-jarige Belgische spits zal vanaf komend seizoen 4 jaar lang het shirt van Roda JC dragen.
Jamaïque Vandamme speelde dit seizoen tot dusver 27 duels voor SV Roeselare en scoorde daarin vier keer. Hij is 1.83m lang en weegt 77kg.
Bron : Rodajc.nl
Heb hem nog nooit zien spelen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
overschatte speler ...
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
overschatte speler ...
bwah toch, als je ziet dat Roda daarvoor een transfersom wil betalen blijkbaar. Van dit soort spelers kun je er makkelijk een dozijn vinden die na dit seizoen transfervrij kunnen komen ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Niet dat ik hem zo goed vind, maar ik betwijfel dat veel mensen hem hoog hebben zitten.
Bram, heb je er nog over nagedacht? Het is mogelijk om de selecties van dit seizoen in Excel te krijgen, dan hoef je slechts de transfers en eventuele fouten / nieuwe nummers aan te passen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef BramKVO het volgende:
ik wil eventueel wel meewerken aan football squads, als dat nie al te veel tijd in beslag neemt
Volgens de Nederlandse teletekst is het nog steeds 0-0.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef Heero87 het volgende:
En Anderlecht - Standard staat na 20 minuten 1-0. Anderlecht licht dominerend, ze kregen ook al een penalty maar Zetterberg miste zowaar.
Bizarre typefout dan.quote:
Daar heeft Standard ook volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:01 schreef Heero87 het volgende:
Standard komt duidelijk voor een punt. Beetje het scenario van hun wedstrijd op Brugge. Anderlecht dominerend, maar weinig indrukwekkend.
Jammer voor de wedstrijd dat Zetterberg die pingel niet omzette.![]()
Ik zeg niet dat ze dat niet mogen, ik zeg alleen dat het voor de neutrale kijker (ik dus) niet echt leuk is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heeft Standard ook volkomen gelijk in.![]()
Is een Vlaming wel neutraal als Standard speelt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze dat niet mogen, ik zeg alleen dat het voor de neutrale kijker (ik dus) niet echt leuk is.
Ik ben stiekem voor Anderlecht omdat ik hun "liever" kampioen zie spelen dan Standard, maar ik ga als Club-supporter absoluut niet juichen ofzo als ze scoren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is een Vlaming wel neutraal als Standard speelt?![]()
Toch heeft Anderlecht veel Vlaamse supporters als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er weinig Vlamingen Anderlecht als Vlaams beschouwen.
Het is net bizar dat de bond ineens wél hun reglement begint te volgen, vind ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heel mooi voor KVSK. Het zou ook bizar zijn als de bond ineens niet meer de regelementen zou gaan volgen.
Ja, maar andere ploegen dan weer moesten niet tegen dat team spelen omdat ze ondertussen failliet gingen en kregen dus de 3 ptn cadeau hé ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anderzijds is 't niet logisch dat je punten krijgt voor wedstrijden waarin je werd weggespeeld en kansloos verloor.
Tegen Wilhelmsson is natuurlijk alles geoorloofd,de grootste acteur uit het Belgische voetbal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:52 schreef Heero87 het volgende:
En Standard is weer vertrokken. Costa (alweer hij) met een loepzuivere elleboog op Wilhelmsson, de scheidsrechter trekt slechts geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |