quote:Op zondag 2 april 2006 18:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Erger dan T&T - Bahrein toch niet zeker?![]()
Als Standard de beker wint ้n derde eindigt, gaat de nummer 4. Als Standard de beker wint ้n 1e of 2e (dus Champions League - voorronde) eindigt, dan gaat de verliezende bekerfinalist.quote:Op zondag 2 april 2006 18:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Standard de beker wint gaat ook de nr 4 naar de Uefa dacht ik ...
Veel mensen begrijpen het ontslag van Ceulemans niet. De meningen over Degryse zijn nu inderdaad verdeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg de indruk dat een hoop mensen vooral Degryse als boeman zien. De meeste reacties waren toch vrij positief over Ceulemans, fans en spelers begrijpen het niet. Zelfs good old Trond Sollied kwam even uit Griekenland roepen dat het hem enorm verbaasde en dat Ferrera een vreemde keuze was.
Het hangt er vanaf hoe je het ziet. Ik hoorde vandaag van iemand wiens vrouw op het clubsecretariaat werkt dat er gisteren meer dan duizend meldingen binnenliepen van mensen die lieten weten hun abonnement op te zeggen ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Veel mensen begrijpen het ontslag van Ceulemans niet. De meningen over Degryse zijn nu inderdaad verdeeld.
Maar dat iedereen tegen Ferrera is, zoals de pers laat uitschijnen, is absoluut niet zo. Zoals eerder aangehaald: het waren slechts enkelingen die op training boeroepen ้n uiteraard laat de VRT net die mensen aan het woord. Vandaag lees ik in de krant dat er op het Club-forum een petitie is opgesteld t้gen Ferrera. Klopt, ik heb die petitie gezien. Ze was getekend door welgeteld 24 man, al de rest heeft die petitie weggelachen. En zoiets haalt dan de pers, alsof half Club Brugge tegen Ferrera is.
Wat je zegt!quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele ploeg die zijn monumenten zo graag in de steek laat als Club Brugge blijkbaar.
Er is ook geen enkele ploeg die zoveel monumenten een functie binnen de club geeft. Als je niets doet, kan je niks fout doen natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele ploeg die zijn monumenten zo graag in de steek laat als Club Brugge blijkbaar.
Dat ishet risico als je een echte clubman aanstelt als hoofdtrainer. Vroeg of laat gaat het een keer mis en moet zo'n man de club verlaten. Het is nu met Ceulemans gebeurd, maar eerder dit seizoen ook met Ton Lokhoff bij NAC. Daarom is het misschien beter om zulke mensen nooit eindverantwoordelijke te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele ploeg die zoveel monumenten een functie binnen de club geeft. Als je niets doet, kan je niks fout doen natuurlijk.
Anderzijds ben ik vanaf dag 1 tegen de aanstelling van Ceulemans geweest. Niet omdat ik niet geloofde in zijn capaciteiten -integendeel, ik ben een grote Ceulemans-fan, maar wel omdat ik altijd bang ben geweest voor scenario als dit.![]()
Ja en vaak is dat niet terecht. Ik kan me bijvoorbeeld nog het ontslag van Hans Verel bij Fortuna Sittard herinneren. De belangrijkste spelers hadden de club verlaten en het bestuur had aangegeven geen geld te hebben voor versterkingen, ondanks het feit dat de club een jaar eerder al bijna gedegradeerd was. Verel nam de functie aan, hoewel hij wist dat het heel moeilijk zou worden. Op zich presteerde hij gezien het beschikbare spelersmateriaal niet eens zo slecht, maar desondanks werd hij toch ontslagen en bleef het bestuur in functie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Heero87 het volgende:
Ik kan me wel vinden in die mening hoor, maar in voetbal is het nu eenmaal zo dat de trainer de eerste man is die vliegt...
Die halen toch vlotjes elke match boven de 10.000 toeschouwers hoor, maar ze hebben een van die grote "Euro 2000" stadions natuurlijk ...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef zjroentje het volgende:
Plaats zat in Charleroi, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |