abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37015387
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Middenvelder, ik vind 'm best een goede. Alleen al een tijdje steeds op de rand van een transfer naar het buitenland. Telkens weer net niet. Al met al een goede voor Feyenoord. Laatste tijd heb ik Genk niet veel meer zien spelen, maar vond 'm voorheen altijd wel een talent.

Contract weet ik niet, loopt nog wel even volgens mij.
Klinkt wel goed. Vervanger voor Paauwe ofzo? Ik neem aan dat ie tussentijds niet heeft bijgetekend dan.
pi_37017705
quote:
Verder hebben Ajax en AZ het dit seizoen in Europa beter gedaan dan welke Belgische club ook.
Kijk ook eens naar de tegenstand. Het Arsenal van toen, Sparta Praag en FC Thun zijn nog van een ander kaliber dan Juventus, Bayern München, Chelsea, Liverpool en zelfs Real Betis. Zet Ajax in zo'n poule en ze liggen er ook meteen uit.
pi_37018609
En de "Conceiçao van de week" wordt dit keer ongetwijfeld Standard-spits Kovalenko, die het nodig vond om in de 92e minuut het gezicht van Colpaert met zijn studs wat bij te werken. Benieuwd wanneer we die terugzien op de velden.
  zondag 16 april 2006 @ 22:35:11 #204
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_37018661
volgende week allicht. Als het om geen scheidsrechter gaat zullen ze die zaak wel via de gewone weg behandelen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_37018688
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:01 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Kijk ook eens naar de tegenstand. Het Arsenal van toen, Sparta Praag en FC Thun zijn nog van een ander kaliber dan Juventus, Bayern München, Chelsea, Liverpool en zelfs Real Betis. Zet Ajax in zo'n poule en ze liggen er ook meteen uit.
Toegegeven, Ajax had niet de sterkste poule, maar deed het toch niet verkeerd in de CL. AZ deed het in de UEFA Cup ook stukken beter dan de Belgische ploegen en dan viel Feyenoord dit seizoen tegen, die komen ook nog weleens verder.

De Belgische ploegen niet. Die liggen er vaak al vrij snel uit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_37018818
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Verder hebben Ajax en AZ het dit seizoen in Europa beter gedaan dan welke Belgische club ook.
Ik moet wel zeggen dat Anderlecht het dit seizoen qua resultaat beter deed tegen Betis dan AZ deed, al had de uitslag van Anderlecht-Betis ook gemakkelijk 0-5 kunnen zijn.
pi_37018887
quote:
Toegegeven, Ajax had niet de sterkste poule, maar deed het toch niet verkeerd in de CL. AZ deed het in de UEFA Cup ook stukken beter dan de Belgische ploegen en dan viel Feyenoord dit seizoen tegen, die komen ook nog weleens verder.

De Belgische ploegen niet. Die liggen er vaak al vrij snel uit.
Ik herinner me dat Ajax het zélfs in die poule behoorlijk moeilijk had en bijvoorbeeld totaal onterecht ging winnen op het veld van FC Thun. Ik ben er zeker van, zet Anderlecht of Club Brugge in die poule en grote kans dat ze zich ook kwalificeren.

Dat Racing Genk en Germinal Beerschot niet ver geraken, is geen wonder. Het grote verschil zit hem in het feit dat België in principe slechts twee ploegen heeft die de potentie hebben om enkele rondes te overleven (Club Brugge en Anderlecht), terwijl Nederland met AZ, Ajax, PSV en Feyenoord heeft.
  zondag 16 april 2006 @ 22:43:47 #208
pi_37018928
Je ziet in België ook vaak dat een team dat het ene seizoen (nog meestal via de beker) europees haalt het volgende seizoen leeggeplukt is en dramatisch speelt. Ook Europees ...
pi_37018971
Club Brugge en Anderlecht zijn minder dan PSV en Ajax (mits niet in al te belabberde vorm). Tegen Feyenoord en AZ zou ik niet weten wie er zou winnen....

Brugge en Anderlecht zijn ook niet in al te beste vorm overigens, als je ziet hoeveel punten ze hebben laten liggen in de Belgische competitie. Brugge zou met de vorm van dit seizoen blij mogen zijn als ze de playoffs zouden hebben gehaald in Nederland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_37018997
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ziet in België ook vaak dat een team dat het ene seizoen (nog meestal via de beker) europees haalt het volgende seizoen leeggeplukt is en dramatisch speelt. Ook Europees ...
In Nederland ook wel. Voorheen wel wat meer, zoals Roda JC bijvoorbeeld dat tweede werd of Willem II met Van Gastel, Konterman en Stam.
pi_37019014
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Club Brugge en Anderlecht zijn minder dan PSV en Ajax (mits niet in al te belabberde vorm). Tegen Feyenoord en AZ zou ik niet weten wie er zou winnen....
Intrinsiek, ongetwijfeld. Maar voetbal is méér dan talent alleen, zet ze tegenover elkaar en de Belgische teams zullen (mist ze in goede vorm zitten) door hun motivatie altijd een goeie kans maken om te winnen.
pi_37019030
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat wordt ongetwijfeld het lot van Zulte Waregem dit jaar.
pi_37019065
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:46 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Intrinsiek, ongetwijfeld. Maar voetbal is méér dan talent alleen, zet ze tegenover elkaar en de Belgische teams zullen (mist ze in goede vorm zitten) door hun motivatie altijd een goeie kans maken om te winnen.
Dat denk ik ook wel, maar ik denk dat het Brugge van dit seizoen in Nederland toch een heel vervelend seizoen zou hebben gehad.

AZ daarentegen zou in België fluitend kampioen zijn geworden.
pi_37019081
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:47 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dat wordt ongetwijfeld het lot van Zulte Waregem dit jaar.
Dupré en Salou zijn al zo goed als weg, er zullen er nog wel wat volgen. Het lot van 'n klein clubje dat leuk mee weet te draaien.
pi_37019196
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel, maar ik denk dat het Brugge van dit seizoen in Nederland toch een heel vervelend seizoen zou hebben gehad.

AZ daarentegen zou in België fluitend kampioen zijn geworden.
Ach, dat kan je niet zo zeggen. Het Belgische en het Nederlandse voetbal verschillen veel te hard om dat zo te zeggen. Als ik ze tegen La Louvičre zie spelen, dan hebben ze ongetwijfeld een heel vervelend seizoen. Als ik ze tegen Bayern of AS Roma zie spelen, dan doen ze mee voor de hoogste plekjes.
pi_37019357
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:52 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ach, dat kan je niet zo zeggen. Het Belgische en het Nederlandse voetbal verschillen veel te hard om dat zo te zeggen. Als ik ze tegen La Louvičre zie spelen, dan hebben ze ongetwijfeld een heel vervelend seizoen. Als ik ze tegen Bayern of AS Roma zie spelen, dan doen ze mee voor de hoogste plekjes.
Ik bekijk het over een heel seizoen, niet alleen op basis van de wedstrijd van vandaag. Dat zou niet eerlijk zijn, net zo min als alleen te oordelen op basis van een prima wedstrijd tegen Bayern.

Over het hele seizoen bekeken heeft Brugge gewoon erg veel punten laten liggen in 'n niet al te sterke competitie en hebben ze heel erg vaak niet al te best gespeeld.
pi_37019483
Uiteraard, maar ik bedoel maar dat je moeilijk kan zeggen hoe hoog Brugge zou eindigen in de Eredivisie. De motivatie tegen Ajax of PSV zou ongetwijfeld stukken hoger liggen dan tegen La Louvičre of Germinal Beerschot, waardoor ze misschien veel hoger zouden kunnen eindigen.

Maar als je de huidige prestaties neemt, zouden ze uiteraard nooit zo hoog eindigen in de Eredivisie.
pi_37019591
Het is ook moeilijk te zeggen. Maar ik denk dat het linkerrijtje een hele prestatie was geweest op basis van hetgeen wat ze dit seizoen hebben laten zien. Hetzelfde geldt voor Standard bijvoorbeeld. Natuurlijk is de motivatie tegen PSV en Ajax groter, maar het enorme puntverlies van Brugge is niet alleen een kwestie van motivatie.

Overigens ben ik nog altijd voorstander van een BeNeLiga.
pi_37019658
quote:
maar het enorme puntverlies van Brugge is niet alleen een kwestie van motivatie.
Oooh jawel. Als je kijkt wat ze in de Europacupduels konden en wat ze in de Belgische competitie doen, kan het gewoon niet anders dan motivatie zijn.
pi_37019683
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:07 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Oooh jawel. Als je kijkt wat ze in de Europacupduels konden en wat ze in de Belgische competitie doen, kan het gewoon niet anders dan motivatie zijn.
Dan heb je toch het verkeerde vak gekozen als je zoveel punten laat liggen, puur en alleen vanwege een gebrek aan motivatie.
pi_37019775
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.

Al is het bij Club Brugge (en ook bij Anderlecht) een typisch wederkerend fenomeen dat men na een kampioenenjaar plots veel minder speelt door motivatie (omdat ze toch net de titel gepakt hebben).
pi_37019803
Alle "grote" ploegen vallen eigenlijk tegen. Standard laat veel punten liggen, Anderlecht laat veel punten liggen, Brugge laat veel punten liggen en over Genk hoeven we het al helemaal niet te hebben.
pi_37020233
het slechte seizoen van club toeschuiven op gebrek aan motivatie is wel heel simpistisch hoor .
pi_37022357
Het is écht niet dat de spelers het niet kunnen, dat hebben ze bewezen op Anderlecht, thuis tegen Brussels vlak na de winterstop, tegen Bayern, Rapid Wenen en AS Roma. Blijkbaar kunnen ze zich veel minder motiveren om tegen La Louvičre of Lierse te voetballen, zeker buitenshuis. En als je dan zo'n aantal wedstrijden verliest, valt je vertrouwen in duigen en creëer je het uitcomplex waar Club nu al een hele tijd mee kampt.

Nu goed, er zullen nog wel andere kleine factoren meespelen, bijvoorbeeld dat het het halve team werd omgegooid vorige zomer, maar dat verklaart niet waarom we plots twintig punten minder pakken dan vorig seizoen.
  maandag 17 april 2006 @ 10:57:55 #225
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37026425
Dat geldt voor alle ploegen. Je kan van Anderlecht, Standard, Genk, Gent, Zulte-Waregem en zelfs ook La Louviere zeggen dat, indien ze een heel seizoen speelden zoals ze dat deden tegen ploeg X, ploeg Y en ploeg Z, dat ze dan of wel met 10 punten los eerste stonden of zeker niet helemaal onderaan stonden.

Gebrek aan motivatie en/of gebrek aan een consequent niveau duiden gewoon op een gebrek aan kwaliteit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37027705
Hmm, zou ik niet durven zeggen. Ik herinner me twee seizoenen geleden. Toen kende Club Brugge een dramatisch slechte heenronde. Ze wonnen toen op het veld van AC Milan, maar drie dagen gingen ze met de billen bloot op het veld van degradatiekandidaat Heusden-Zolder. Op het einde van de heenronde stonden ze vijfde dacht ik. Nochtans was éxact hetzelfde team (er was die zomer niemand noemenswaardigs vertrokken) één seizoen eerder zonder ook maar enige bedreiging en met een recordaantal punten kampioen geworden. Dan kan je bezwaarlijk spreken van een gebrek aan kwaliteit.
  maandag 17 april 2006 @ 14:07:24 #227
pi_37031501
CLUB BRUGGE: Verlinden, De Cock, Simons, Rozehnal, Van der Heyden, Clement, Ceh (91' Stoica), Martens (78' Verheyen), Gvozdenovic, Mendoza (78' Saeternes) en Maertens. Wisselspelers: Butina, Verheyen, Saeternes, Serebrennikov, Lange, Stoica, Cornelis.

Verlinden, Simons, Rozehnal, Van der Heyden, Ceh, Martens en Mendoza zijn inmiddels vertrokken uit de basisploeg van toen ... (net als invallers Saeternes en Stoica)

Van dat Club van toen durf ik zeggen dat ze toen tegen Heusden "onder hun kwaliteit" speelden. Van het Club van nu durf ik zeggen dat die 4 of 5 goeie matchen die jij opnoemt "uitschieters" waren waarin de ploeg even boven hun normale mogelijkheden speelden. Niet toevallig zijn de ploegen die jij opnoemt net ook "Europees" of een topper (Anderlecht) ...
pi_37033324
Tegenover toen is het team uiteraard enorm veranderd. Ik bedoelde dus dat het team van 2003-2004 niets veranderd was tenopzichte van dat van 2002-2003 en toch enorm slecht speelde. Er was toen niet alleen de wedstrijd tegen Heusden-Zolder, er waren ook tal van andere wedstrijden waar we af gingen. Uiteindelijk speelden we toen zelfs een nóg slechtere heenronde dan dit seizoen. De oorzaak: motivatie, want Club Brugge hield destijds wél AC Milan, Ajax en Celta de Vigo af in de Champions League.

Nu valt dat best te vergelijken. Er zijn wel een aantal belangrijke spelers vetrokken tegenover toen, maar de aanwinsten (Dufer, Vermant, Leko, Portillo) zijn mijns inziens ook niet mis. Vermant en Leko behoren over het hele seizoen gezien zelfs bij de beter presterende Club-spelers dit seizoen. Ik durf gerust zeggen dat ze in die Europese wedstrijden en tegen Anderlecht op hun niveau speelden en voor de rest er ruim onder.

En tuurlijk is het niet toevallig in de Europese wedstrijden en tegen Anderlecht dat ze zo goed presteerden. Ten eerste omdat de motivatie stukken hoger ligt, ten tweede omdat Club daar ook ruimte kreeg om aan te vallen.
pi_37033739
Joost of Heero, niets voor jullie, meewerken aan www.footballsquads.com ?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37044324
Walter Baseggio, komt die nog terug bij Anderlecht volgend seizoen, of gaan ze hem proberen te verkopen?
  maandag 17 april 2006 @ 21:33:22 #231
pi_37044361
In theorie komt die terug, maar hij is voor trainer vercauteren niet bepaald meer nodig ...
  maandag 17 april 2006 @ 21:33:55 #232
pi_37044387
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Joost of Heero, niets voor jullie, meewerken aan www.footballsquads.com ?
Ik vrees dat ik momenteel niet zou weten waar ik er de tijd voor zou halen
pi_37044568
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In theorie komt die terug, maar hij is voor trainer vercauteren niet bepaald meer nodig ...
Maar moet Anderlecht niet vrezen voor een leegloop na dit seizoen? Vooral die mannen op het middenveld zijn al flink 'oud', Zetterberg, Vanderhaeghe. Zou Baseggio dan geen welkome aanvulling zijn?
  maandag 17 april 2006 @ 21:43:41 #234
pi_37044802
Ze hebben al oa een Argentijn op het oog voor die plek , geloof ik.
pi_37050464
ik wil eventueel wel meewerken aan football squads, als dat nie al te veel tijd in beslag neemt
pi_37070340
Nu ja, in de zomer zou je dan de selecties moeten aanleveren. Is op zich vrij snel te doen als men je gewoon de excelfile met de huidige teams opstuurt. Dan tijdens het seizoen transfers of doorkomende jeugdspelers doormailen. Als het je wat lijkt, hoor ik het wel.

Men zal er erg blij mee zijn!
www.thuisuiteten.nl
pi_37071755
Ik heb niet veel tijd vrees ik.
pi_37072816
Hopen op Bram dan!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 14:09:12 #239
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37094464

Supporters van KVM zijn de instelling van de spelers geheel
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37100219
Door de reclameborden het spandoek niet meer zien
  donderdag 20 april 2006 @ 14:17:39 #241
pi_37126788
BELGIE LEIDT IN DE FAIR PLAY-RANKING
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Goed nieuws: België staat nog steeds
aan de leiding in de Fair Play-ranking
van de Europese voetbalbond. Dat kan
ons land een kaartje voor de eerste
voorronde van de UEFA-beker opleveren.

De Europese voetbalbond stelt de
ranking op basis van verschillende
criteria zoals het positieve spel,
respect voor de scheidsrechter en het
gedrag van het publiek en de club op.

Als België eind mei nog aan de leiding
staat, is het zeker van het extra tic-
ket. Daarnaast verloot de UEFA nog twee
kaartjes aan landen met 8 punten achter
zijn naam. België is daar een van.

Van 01/06/2005 tot 31/03/2006:
1.BELGIE 8,168 punten 77 matchen
2.Zweden 8,142 53
3.Finland 8,124 58
4.Nederland 8,123 74
5.Letland 8,114 29

6.Zwitserland 8,088 73
7.Noorwegen 8,084 67
8.Estland 8,068 26
9.Slovenië 8,040 37
10.Duitsland 8,026 125

11.Engeland 8,022 102
12.Slovakije 8,015 56
  donderdag 20 april 2006 @ 14:26:28 #242
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37127081
Het zou op dit moment Roeselare zijn die dan Europees mag, heb ik gehoord.
Goeie zaak voor ons coëfficiënt
  donderdag 20 april 2006 @ 14:53:10 #243
pi_37127993
slechte zaak voor ons coëfficiënt hoor. Met het leeggeplukte Roeselare heb je een team dat er meteen zal uitliggen. Wat dan weer als gevolg heeft dat de resultaten van de andere teams Europees door 1 team méér gedeeld zullen worden (want we hebben een deelnemer meer)
  donderdag 20 april 2006 @ 14:56:05 #244
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37128097
het was dan ook ironisch bedoeld.
pi_37130102
Gelukkig moeten ze wel in de eerste voorronde starten, zodat ze eerst twee voorrondes kunnen spelen tegen teams uit Luxemburg of Andorra. Kunnen ze daar toch hopelijk hun puntjes pakken.

En voor de rest denk ik dat België op zijn beide knietjes mag bidden dat Club Brugge Europees voetbal haalt, want anders wordt het inderdaad een gigantische catastrofe voor de coëfficient.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:05:43 #246
67640 SaintOfKillers
pi_37130267
Bidden voor Brugge?

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37130431
Grotendeels dankzij Club mag Anderlecht of Standard straks de Champions League in.
pi_37130481
Ik blijf het trouwens hilarisch vinden dat we in een seizoen vol gokchinezen toch mogelijk een Fair Play Ticket krijgen.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:14:53 #249
67640 SaintOfKillers
pi_37130570
Oh, ik dacht dat die naar de CL mochten omdat één van hen kampioen werd.

Voor de rest ben ik tegen rechtstreekse plaatsing en zou iedereen voorrondes moeten spelen. En uiteraard hoort alleen de kampioenen thuis in de Champion's League. Anders moeten ze 't maar the really rich and famous club's league noemen.

Ik vind het altijd zo idioot wanneer een finale gaat tussen ploegen die in hun competitie derde en vierde eindigden of zo.
pi_37130781
Ja, maar zo'n rechtstreeks ticket dwing je wel af met Europese prestaties. En daar heeft toch Club Brugge de laatste jaren vooral voor gezorgd.

Met je mening over de Champions League ben ik het helemaal eens, maar helaas zullen die tijden wel nooit meer terug komen.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:40:49 #251
pi_37131582
Van "the really rich and famous club's league" gesproken. Wat is er eigenlijk ooit nog geworden van die "Club World Cups" die ze ooit met zoveel blabla aankondigden n paar jaar terug ?
pi_37131668
Volgens mij is die afgelopen winter -zonder al te veel aandacht gehouden in Japan. Liverpool verloor in de finale van Sao Paulo geloof ik?
  donderdag 20 april 2006 @ 16:51:56 #253
pi_37132036
Je blijkt zowaar nog gelijk te hebben ook : http://www.fifa.com/en/comp/index/0,2442,112835,00.html?comp=CWC&year=2005&articleid=112835

Totaal niks van gemerkt ...
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:34:28 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37164421
quote:
Jamaďque Vandamme naar Roda
Roda JC en SV Roeselare hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van Jamaďque Vandamme naar Roda JC. De 20-jarige Belgische spits zal vanaf komend seizoen 4 jaar lang het shirt van Roda JC dragen.

Jamaďque Vandamme speelde dit seizoen tot dusver 27 duels voor SV Roeselare en scoorde daarin vier keer. Hij is 1.83m lang en weegt 77kg.

Bron : Rodajc.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:40:03 #255
pi_37164584
overschatte speler ...
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:51:57 #256
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37164877
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
overschatte speler ...
Heb hem nog nooit zien spelen...
Planning:
-
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:01:48 #257
67640 SaintOfKillers
pi_37165135
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
overschatte speler ...
Ik weet het niet.

Niet dat ik hem zo goed vind, maar ik betwijfel dat veel mensen hem hoog hebben zitten.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:04:00 #258
pi_37165193
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik weet het niet.

Niet dat ik hem zo goed vind, maar ik betwijfel dat veel mensen hem hoog hebben zitten.
bwah toch, als je ziet dat Roda daarvoor een transfersom wil betalen blijkbaar. Van dit soort spelers kun je er makkelijk een dozijn vinden die na dit seizoen transfervrij kunnen komen ...
pi_37169130
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef BramKVO het volgende:
ik wil eventueel wel meewerken aan football squads, als dat nie al te veel tijd in beslag neemt
Bram, heb je er nog over nagedacht? Het is mogelijk om de selecties van dit seizoen in Excel te krijgen, dan hoef je slechts de transfers en eventuele fouten / nieuwe nummers aan te passen!
www.thuisuiteten.nl
pi_37170664
En Anderlecht - Standard staat na 20 minuten 1-0. Anderlecht licht dominerend, ze kregen ook al een penalty maar Zetterberg miste zowaar.
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:55:43 #261
107005 Saviola
CM Legend
pi_37170688
1-0
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:56:36 #262
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37170704
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef Heero87 het volgende:
En Anderlecht - Standard staat na 20 minuten 1-0. Anderlecht licht dominerend, ze kregen ook al een penalty maar Zetterberg miste zowaar.
Volgens de Nederlandse teletekst is het nog steeds 0-0.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37170735
Ow, fuck, typo. 0-0 dus.
pi_37170744
Net een bal van Geraerts op de lat trouwens, bijna 0-1.
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:59:22 #265
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37170760
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:58 schreef Heero87 het volgende:
Ow, fuck, typo. 0-0 dus.
Bizarre typefout dan.

Maar goed, ik hoop dat Standard het redt, het wordt tijd dat die club weer eens kampioen wordt.
pi_37170806
Standard komt duidelijk voor een punt. Beetje het scenario van hun wedstrijd op Brugge. Anderlecht dominerend, maar weinig indrukwekkend.

Jammer voor de wedstrijd dat Zetterberg die pingel niet omzette.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:02:40 #267
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37170819
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:01 schreef Heero87 het volgende:
Standard komt duidelijk voor een punt. Beetje het scenario van hun wedstrijd op Brugge. Anderlecht dominerend, maar weinig indrukwekkend.

Jammer voor de wedstrijd dat Zetterberg die pingel niet omzette.
Daar heeft Standard ook volkomen gelijk in.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:03:43 #268
67640 SaintOfKillers
pi_37170839
Ze zouden beter voor een overwinning gaan, hen kennende laten ze in de laatste 2 wedstrijden toch nog iets liggen.
pi_37170879
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar heeft Standard ook volkomen gelijk in.
Ik zeg niet dat ze dat niet mogen, ik zeg alleen dat het voor de neutrale kijker (ik dus) niet echt leuk is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:07:02 #270
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37170902
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:05 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze dat niet mogen, ik zeg alleen dat het voor de neutrale kijker (ik dus) niet echt leuk is.
Is een Vlaming wel neutraal als Standard speelt?
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:08:05 #271
67640 SaintOfKillers
pi_37170926
Ik denk dat er weinig Vlamingen Anderlecht als Vlaams beschouwen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:08:08 #272
107005 Saviola
CM Legend
pi_37170929
1-0 Serhat
pi_37170930
Anderlecht 1-0 voor via Serhat Akin. Gelukkig.
pi_37170951
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Is een Vlaming wel neutraal als Standard speelt?
Ik ben stiekem voor Anderlecht omdat ik hun "liever" kampioen zie spelen dan Standard, maar ik ga als Club-supporter absoluut niet juichen ofzo als ze scoren.
pi_37170977
De buitenspelval-tactiek van Standard weer genadeloos afgestraft. Ongelooflijk hoe die D'Onofrio daar telkens weer naar teruggrijpt als het belangrijk wordt.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:10:35 #276
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37170987
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er weinig Vlamingen Anderlecht als Vlaams beschouwen.
Toch heeft Anderlecht veel Vlaamse supporters als ik het goed heb.

Zelf heb ik overgens niet echt een voorkeur voor één van de drie, alleen is het voor Standard erg lang geleden...

Ik heb trouwens wel een hekel aan Genk, maar dat komt door hun contacten met Fortuna Sittard.
pi_37171337
Rust nu, terechte voorsprong, Standard laat zich weer ringeloren op buitenspel. De Rouches spelen trouwens opvallend sereen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:45:53 #278
pi_37171871
Snap ik nu ook weer eens totaal niet. De voorbije jaren (en zelfs dit jaar thuis tegen Anderlecht en club enzo) wonnen ze door vaak onverwacht sterk te gaan aanvallen en de tegenstander kapot te "pressen" , en nu gaan ze verdedigen op Anderlecht en op buitenspel spelen ...
Daar moet je ook echt D'Onofrio voor heten ...
pi_37171899
Het is ongelooflijk, telkens maken ze diezelfde fout. Geraerts klonk tijdens de rust in een interview op BelgacomTV niet bijster gelukkig met de buitenspeltactiek van zijn coach.

Het blijft trouwens een vrij saaie wedstrijd. Standard probeert nu wel, maar speelt voorlopig niet zuiver genoeg om iets klaar te spelen. Anderlecht wacht rustig af. Ze zouden beter voor de veilige 2-0 gaan IMO.
pi_37171966
Schitterend doelpunt van Zetterberg op vrije trap, 2-0.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:50:06 #281
pi_37171971
2-0 Zetterberg, zou Standard dan nu wel eindelijk eens gaan aanvallen ?
pi_37171981
Beetje zoals de goal van Boussoufa vorige week.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:50:46 #283
67640 SaintOfKillers
pi_37171988
Ik zou wachten tot het 3-0 is, dan is 't zeker te laat.
pi_37172027
En Standard is weer vertrokken. Costa (alweer hij) met een loepzuivere elleboog op Wilhelmsson, de scheidsrechter trekt slechts geel.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:52:54 #285
pi_37172044
Costa slaat Wilhelmsson in het gezicht ... Maar ontsnapt aan rood ...
pi_37172264
Zit totaal geen leven meer in de wedstrijd nu. Zelfs Standard probeert niks meer.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:03:29 #287
pi_37172290
Arm Standard, dat wordt 24 jaar zonder titel ...
pi_37172524
Oh, Standard heel even dicht bij de 2-1. Zitka loste een schot van Léonard, maar kon nog net voor de lijn de bal met de hak keren. Ongelooflijk veel geluk heeft die zeg.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:23:15 #289
pi_37172780
En de KBVB besliste zojuist alle resultaten van Beringen Heusden kolder in de 2de klasse te schrappen, waardoor KVSK United nu eerste staat met 4 punten voorsprong.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:26:10 #290
107005 Saviola
CM Legend
pi_37172855
Bah, anderlecht wint
pi_37172857
Heel mooi voor KVSK. Het zou ook bizar zijn als de bond ineens niet meer de regelementen zou gaan volgen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:27:47 #292
pi_37172898
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heel mooi voor KVSK. Het zou ook bizar zijn als de bond ineens niet meer de regelementen zou gaan volgen.
Het is net bizar dat de bond ineens wél hun reglement begint te volgen, vind ik.

Maar het feit dat hiermee Bergen allicht uitgeschakeld is voor de titel zal ook wel meegespeeld hebben ...
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:29:52 #293
67640 SaintOfKillers
pi_37172953
Anderzijds is 't niet logisch dat je punten krijgt voor wedstrijden waarin je werd weggespeeld en kansloos verloor.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:32:29 #294
pi_37173026
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anderzijds is 't niet logisch dat je punten krijgt voor wedstrijden waarin je werd weggespeeld en kansloos verloor.
Ja, maar andere ploegen dan weer moesten niet tegen dat team spelen omdat ze ondertussen failliet gingen en kregen dus de 3 ptn cadeau hé ...
pi_37173064
Terechte zege van Anderlecht. Als ze volgend weekend winnen op Gent en Standard wint niet op Roeselare, zijn ze kampioen. Maar voor hetzelde geld gebeurt net het omgekeerde en staat Standard weer eerste. Nog niets beslist dus.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:44:20 #296
pi_37173355
Bij Gent is Bousouffa allicht voor de rest van het seizoen uitgevallen. Die acht ik dus kansloos om nog veel punten bij de toppers weg te kapen dit jaar ...
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:46:44 #297
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37176354
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:52 schreef Heero87 het volgende:
En Standard is weer vertrokken. Costa (alweer hij) met een loepzuivere elleboog op Wilhelmsson, de scheidsrechter trekt slechts geel.
Tegen Wilhelmsson is natuurlijk alles geoorloofd,de grootste acteur uit het Belgische voetbal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37176909
Naar Belgie geweest om deze wedstridj te kijken. Niet veel ervan gezien. Anderlecht was niet veel maar standard nog minder.
pi_37177034
Jemig, die Jorge Costa. En dan heb ik het niet over die elleboog.

Niet gek dat Co hem niet nodig had bij Porto, hij lijkt wel ver in de veertig!
Is die vent niet minstens 10 kilo te zwaar?
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:49:22 #300
pi_37177330
Ik vind die vent nochtans niet gek spelen hoor de laatste weken hier in België. Verbaasde mij zelfs al meerdere keren met hoe 'snel' hij eigenlijk nog altijd is.. Sinds zijn komst kreeg Standard trouwens nog maar 8 goals tegen (waarvan dan nog 2 vandaag) , maar hij haalt zo nu en dan wel eens de vuile trukendoos boven natuurlijk ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')