Klinkt wel goed. Vervanger voor Paauwe ofzo? Ik neem aan dat ie tussentijds niet heeft bijgetekend dan.quote:Op zondag 16 april 2006 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Middenvelder, ik vind 'm best een goede. Alleen al een tijdje steeds op de rand van een transfer naar het buitenland. Telkens weer net niet. Al met al een goede voor Feyenoord. Laatste tijd heb ik Genk niet veel meer zien spelen, maar vond 'm voorheen altijd wel een talent.
Contract weet ik niet, loopt nog wel even volgens mij.
Kijk ook eens naar de tegenstand. Het Arsenal van toen, Sparta Praag en FC Thun zijn nog van een ander kaliber dan Juventus, Bayern München, Chelsea, Liverpool en zelfs Real Betis. Zet Ajax in zo'n poule en ze liggen er ook meteen uit.quote:Verder hebben Ajax en AZ het dit seizoen in Europa beter gedaan dan welke Belgische club ook.
Toegegeven, Ajax had niet de sterkste poule, maar deed het toch niet verkeerd in de CL. AZ deed het in de UEFA Cup ook stukken beter dan de Belgische ploegen en dan viel Feyenoord dit seizoen tegen, die komen ook nog weleens verder.quote:Op zondag 16 april 2006 22:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de tegenstand. Het Arsenal van toen, Sparta Praag en FC Thun zijn nog van een ander kaliber dan Juventus, Bayern München, Chelsea, Liverpool en zelfs Real Betis. Zet Ajax in zo'n poule en ze liggen er ook meteen uit.
Ik moet wel zeggen dat Anderlecht het dit seizoen qua resultaat beter deed tegen Betis dan AZ deed, al had de uitslag van Anderlecht-Betis ook gemakkelijk 0-5 kunnen zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder hebben Ajax en AZ het dit seizoen in Europa beter gedaan dan welke Belgische club ook.
Ik herinner me dat Ajax het zélfs in die poule behoorlijk moeilijk had en bijvoorbeeld totaal onterecht ging winnen op het veld van FC Thun. Ik ben er zeker van, zet Anderlecht of Club Brugge in die poule en grote kans dat ze zich ook kwalificeren.quote:Toegegeven, Ajax had niet de sterkste poule, maar deed het toch niet verkeerd in de CL. AZ deed het in de UEFA Cup ook stukken beter dan de Belgische ploegen en dan viel Feyenoord dit seizoen tegen, die komen ook nog weleens verder.
De Belgische ploegen niet. Die liggen er vaak al vrij snel uit.
In Nederland ook wel. Voorheen wel wat meer, zoals Roda JC bijvoorbeeld dat tweede werd of Willem II met Van Gastel, Konterman en Stam.quote:Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ziet in België ook vaak dat een team dat het ene seizoen (nog meestal via de beker) europees haalt het volgende seizoen leeggeplukt is en dramatisch speelt. Ook Europees ...
Intrinsiek, ongetwijfeld. Maar voetbal is méér dan talent alleen, zet ze tegenover elkaar en de Belgische teams zullen (mist ze in goede vorm zitten) door hun motivatie altijd een goeie kans maken om te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Club Brugge en Anderlecht zijn minder dan PSV en Ajax (mits niet in al te belabberde vorm). Tegen Feyenoord en AZ zou ik niet weten wie er zou winnen....
Dat wordt ongetwijfeld het lot van Zulte Waregem dit jaar.quote:Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ziet in België ook vaak dat een team dat het ene seizoen (nog meestal via de beker) europees haalt het volgende seizoen leeggeplukt is en dramatisch speelt. Ook Europees ...
Dat denk ik ook wel, maar ik denk dat het Brugge van dit seizoen in Nederland toch een heel vervelend seizoen zou hebben gehad.quote:Op zondag 16 april 2006 22:46 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Intrinsiek, ongetwijfeld. Maar voetbal is méér dan talent alleen, zet ze tegenover elkaar en de Belgische teams zullen (mist ze in goede vorm zitten) door hun motivatie altijd een goeie kans maken om te winnen.
Dupré en Salou zijn al zo goed als weg, er zullen er nog wel wat volgen. Het lot van 'n klein clubje dat leuk mee weet te draaien.quote:Op zondag 16 april 2006 22:47 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat wordt ongetwijfeld het lot van Zulte Waregem dit jaar.![]()
Ach, dat kan je niet zo zeggen. Het Belgische en het Nederlandse voetbal verschillen veel te hard om dat zo te zeggen. Als ik ze tegen La Louvičre zie spelen, dan hebben ze ongetwijfeld een heel vervelend seizoen. Als ik ze tegen Bayern of AS Roma zie spelen, dan doen ze mee voor de hoogste plekjes.quote:Op zondag 16 april 2006 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik denk dat het Brugge van dit seizoen in Nederland toch een heel vervelend seizoen zou hebben gehad.
AZ daarentegen zou in België fluitend kampioen zijn geworden.
Ik bekijk het over een heel seizoen, niet alleen op basis van de wedstrijd van vandaag. Dat zou niet eerlijk zijn, net zo min als alleen te oordelen op basis van een prima wedstrijd tegen Bayern.quote:Op zondag 16 april 2006 22:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, dat kan je niet zo zeggen. Het Belgische en het Nederlandse voetbal verschillen veel te hard om dat zo te zeggen. Als ik ze tegen La Louvičre zie spelen, dan hebben ze ongetwijfeld een heel vervelend seizoen. Als ik ze tegen Bayern of AS Roma zie spelen, dan doen ze mee voor de hoogste plekjes.
Oooh jawel. Als je kijkt wat ze in de Europacupduels konden en wat ze in de Belgische competitie doen, kan het gewoon niet anders dan motivatie zijn.quote:maar het enorme puntverlies van Brugge is niet alleen een kwestie van motivatie.
Dan heb je toch het verkeerde vak gekozen als je zoveel punten laat liggen, puur en alleen vanwege een gebrek aan motivatie.quote:Op zondag 16 april 2006 23:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oooh jawel. Als je kijkt wat ze in de Europacupduels konden en wat ze in de Belgische competitie doen, kan het gewoon niet anders dan motivatie zijn.
Ik vrees dat ik momenteel niet zou weten waar ik er de tijd voor zou halenquote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Joost of Heero, niets voor jullie, meewerken aan www.footballsquads.com ?
Maar moet Anderlecht niet vrezen voor een leegloop na dit seizoen? Vooral die mannen op het middenveld zijn al flink 'oud', Zetterberg, Vanderhaeghe. Zou Baseggio dan geen welkome aanvulling zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In theorie komt die terug, maar hij is voor trainer vercauteren niet bepaald meer nodig ...
quote:Jamaďque Vandamme naar Roda
Roda JC en SV Roeselare hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van Jamaďque Vandamme naar Roda JC. De 20-jarige Belgische spits zal vanaf komend seizoen 4 jaar lang het shirt van Roda JC dragen.
Jamaďque Vandamme speelde dit seizoen tot dusver 27 duels voor SV Roeselare en scoorde daarin vier keer. Hij is 1.83m lang en weegt 77kg.
Bron : Rodajc.nl
Heb hem nog nooit zien spelen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
overschatte speler ...
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
overschatte speler ...
bwah toch, als je ziet dat Roda daarvoor een transfersom wil betalen blijkbaar. Van dit soort spelers kun je er makkelijk een dozijn vinden die na dit seizoen transfervrij kunnen komen ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Niet dat ik hem zo goed vind, maar ik betwijfel dat veel mensen hem hoog hebben zitten.
Bram, heb je er nog over nagedacht? Het is mogelijk om de selecties van dit seizoen in Excel te krijgen, dan hoef je slechts de transfers en eventuele fouten / nieuwe nummers aan te passen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef BramKVO het volgende:
ik wil eventueel wel meewerken aan football squads, als dat nie al te veel tijd in beslag neemt
Volgens de Nederlandse teletekst is het nog steeds 0-0.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef Heero87 het volgende:
En Anderlecht - Standard staat na 20 minuten 1-0. Anderlecht licht dominerend, ze kregen ook al een penalty maar Zetterberg miste zowaar.
Bizarre typefout dan.quote:
Daar heeft Standard ook volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:01 schreef Heero87 het volgende:
Standard komt duidelijk voor een punt. Beetje het scenario van hun wedstrijd op Brugge. Anderlecht dominerend, maar weinig indrukwekkend.
Jammer voor de wedstrijd dat Zetterberg die pingel niet omzette.![]()
Ik zeg niet dat ze dat niet mogen, ik zeg alleen dat het voor de neutrale kijker (ik dus) niet echt leuk is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heeft Standard ook volkomen gelijk in.![]()
Is een Vlaming wel neutraal als Standard speelt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze dat niet mogen, ik zeg alleen dat het voor de neutrale kijker (ik dus) niet echt leuk is.
Ik ben stiekem voor Anderlecht omdat ik hun "liever" kampioen zie spelen dan Standard, maar ik ga als Club-supporter absoluut niet juichen ofzo als ze scoren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is een Vlaming wel neutraal als Standard speelt?![]()
Toch heeft Anderlecht veel Vlaamse supporters als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er weinig Vlamingen Anderlecht als Vlaams beschouwen.
Het is net bizar dat de bond ineens wél hun reglement begint te volgen, vind ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heel mooi voor KVSK. Het zou ook bizar zijn als de bond ineens niet meer de regelementen zou gaan volgen.
Ja, maar andere ploegen dan weer moesten niet tegen dat team spelen omdat ze ondertussen failliet gingen en kregen dus de 3 ptn cadeau hé ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anderzijds is 't niet logisch dat je punten krijgt voor wedstrijden waarin je werd weggespeeld en kansloos verloor.
Tegen Wilhelmsson is natuurlijk alles geoorloofd,de grootste acteur uit het Belgische voetbal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:52 schreef Heero87 het volgende:
En Standard is weer vertrokken. Costa (alweer hij) met een loepzuivere elleboog op Wilhelmsson, de scheidsrechter trekt slechts geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |