quote:AA Gent is er niet in geslaagd om zich zaterdagavond op de derde plek te zetten. De nummer vier uit het klassement geraakte niet voorbij Charleroi. Racing Genk deed een heel wat betere zaak, het won thuis van Lierse.
De wedstrijd begon dramatisch voor AA Gent. Al na acht minuten legde Oulmers de 0-1 in het mandje. Gent had wel overwicht, maar slaagde er pas in de 45e minuut in langszij te komen via een magistrale vrije trap van Mbarek Boussoufa. De tweede helft was van een veel minder niveau en het leek er lang op dat het 1-1 zou worden, maar in de slotminuut bracht Zoko het Jules Otten Stadion in extase. Niet voor lang, want in de absolute slotseconden scoorde Kere uit een corner de 2-2. Gent ziet Genk tot op één punt komen en kan mogelijk morgen Club Brugge zien uitlopen tot een voorsprong van drie punten. Club moet dan wel winnen van La Louvière.
Genk profiteerde van het Gentse puntenverlies door Lierse opzij te zetten. Lierse vocht voor wat het waard was, maar een doelpunt van Kevin Vandenbergh deed hen de das om.
Lierse doet zo een slechte zaak in de degradatiestrijd, want Beveren loopt alweer een puntje uit. De Ivorianen gingen een punt rapen op het veld van Cercle Brugge. Cercle kwam op voorsprong via Stijn De Smet, maar Joseph-Augustin stelde al gauw gelijk. Cercle verdiende de zege, kwam in de laatste minuten zelfs met een man meer te staan na een rode kaart voor Joseph-Augustin, maar kwam niet tot een tweede doelpunt.
Germinal Beerschot - Sint-Truiden was een duel tussen twee ploegen die normaal gezien niets meer te winnen of te verliezen hebben. De partij eindigde op een vlotte 4-0 winst voor de thuisploeg. Jonas De Roeck, tweemaal Jurgen Cavens en Josemar Gil scoorden de doelpunten.
Ook Moeskroen - Roeselare was een duel zonder inzet, de bezoekers trokken uiteindelijk aan het langste eind. Daan Vaesen scoorde in de eerste helft het enige doelpunt van de partij.
Frutos zou wel bij verscheidende clubs in de basis staan hoor. Bij de top 4 in Nederland zou hij waarschijnlijk op de bank zittenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frutos is een leuke spits voor de Jupiler League, maar ook geen spits voor een topclub inderdaad. Zie ook Emile Mpenza. Prima spits in België, waardeloos in Duitsland.
Belgische competitie is gewoon onthutsend zwak, ik zou geen enkele spits weten die bij een goede club in de Primera Division in de basis zou staan.
Bij de subtop in de Primera Division staan Frutos niet in de basis, misschien bij de clubs onderin.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Frutos zou wel bij verscheidende clubs in de basis staan hoor. Bij de top 4 in Nederland zou hij waarschijnlijk op de bank zitten
Van die move zie ik de logica niet echt in.quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Geraerts zou trouwens van Standard naar Genk willen verhuizen volgens sommige bronnen. Hij zou de gevoerde politiek van Standard beu zijn.
Ik vraag mij af of die fraudezaak van Marseille (waarbij men ook bij Standard binnenviel vorige week) daar niks mee te maken heeft. Er hangt d'Onofrio daar een effectieve gevangenisstraf boven het hoofd hé. Misschien is het intern wel aan het rommelen bij Standard ?quote:Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van die move zie ik de logica niet echt in.
Geraerts wist dat toch allemaal vantevoren? Denk het niet dat dit er allemaal wat mee te maken heeft.quote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of die fraudezaak van Marseille (waarbij men ook bij Standard binnenviel vorige week) daar niks mee te maken heeft. Er hangt d'Onofrio daar een effectieve gevangenisstraf boven het hoofd hé. Misschien is het intern wel aan het rommelen bij Standard ?
Hoe lang loopt zn contract nog? Wat voor speler is t?quote:Op zondag 16 april 2006 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die wordt gescout door Feyenoord. Net zoals vorig jaar.
Middenvelder, ik vind 'm best een goede. Alleen al een tijdje steeds op de rand van een transfer naar het buitenland. Telkens weer net niet. Al met al een goede voor Feyenoord. Laatste tijd heb ik Genk niet veel meer zien spelen, maar vond 'm voorheen altijd wel een talent.quote:Op zondag 16 april 2006 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe lang loopt zn contract nog? Wat voor speler is t?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |