abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:17:18 #176
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_36984211
Brugge en Anderlecht denken altijd dat ze topspitsen hebben die op de rand van een internationale doorbraak staan omdat ze in Belgie door elke verdediging wandelen, maar vaak stelt het niet veel voor. Voor elke Papin en voor elke Koller heb je een dozijn matige Noren en/of Kroaten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_36987235
Ik zou al heel veel geld over hebben voor topspitsen bij Brugge die door elke Belgische verdediging wandelden.
pi_36991760
AA Gent thuis niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen Charleroi. Goede zaak voor Club Brugge, maar eerst zelf winnen natuurlijk op het veld van La Louvière (wat al moeilijk genoeg zal zijn). Racing Genk wel nipt met 1-0 gewonnen van Lierse.
quote:
AA Gent is er niet in geslaagd om zich zaterdagavond op de derde plek te zetten. De nummer vier uit het klassement geraakte niet voorbij Charleroi. Racing Genk deed een heel wat betere zaak, het won thuis van Lierse.

De wedstrijd begon dramatisch voor AA Gent. Al na acht minuten legde Oulmers de 0-1 in het mandje. Gent had wel overwicht, maar slaagde er pas in de 45e minuut in langszij te komen via een magistrale vrije trap van Mbarek Boussoufa. De tweede helft was van een veel minder niveau en het leek er lang op dat het 1-1 zou worden, maar in de slotminuut bracht Zoko het Jules Otten Stadion in extase. Niet voor lang, want in de absolute slotseconden scoorde Kere uit een corner de 2-2. Gent ziet Genk tot op één punt komen en kan mogelijk morgen Club Brugge zien uitlopen tot een voorsprong van drie punten. Club moet dan wel winnen van La Louvière.

Genk profiteerde van het Gentse puntenverlies door Lierse opzij te zetten. Lierse vocht voor wat het waard was, maar een doelpunt van Kevin Vandenbergh deed hen de das om.

Lierse doet zo een slechte zaak in de degradatiestrijd, want Beveren loopt alweer een puntje uit. De Ivorianen gingen een punt rapen op het veld van Cercle Brugge. Cercle kwam op voorsprong via Stijn De Smet, maar Joseph-Augustin stelde al gauw gelijk. Cercle verdiende de zege, kwam in de laatste minuten zelfs met een man meer te staan na een rode kaart voor Joseph-Augustin, maar kwam niet tot een tweede doelpunt.

Germinal Beerschot - Sint-Truiden was een duel tussen twee ploegen die normaal gezien niets meer te winnen of te verliezen hebben. De partij eindigde op een vlotte 4-0 winst voor de thuisploeg. Jonas De Roeck, tweemaal Jurgen Cavens en Josemar Gil scoorden de doelpunten.

Ook Moeskroen - Roeselare was een duel zonder inzet, de bezoekers trokken uiteindelijk aan het langste eind. Daan Vaesen scoorde in de eerste helft het enige doelpunt van de partij.
pi_36992423
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frutos is een leuke spits voor de Jupiler League, maar ook geen spits voor een topclub inderdaad. Zie ook Emile Mpenza. Prima spits in België, waardeloos in Duitsland.

Belgische competitie is gewoon onthutsend zwak, ik zou geen enkele spits weten die bij een goede club in de Primera Division in de basis zou staan.
Frutos zou wel bij verscheidende clubs in de basis staan hoor. Bij de top 4 in Nederland zou hij waarschijnlijk op de bank zitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36995500
Ik zat me af te vragen: stel nou dat bijvoorbeeld Standard mee zou doen aan de Premier League, zouden ze dan degraderen?

Ik zat naar Portsmouth te kijken (motd), en ik vind dat team wel enigzins vergelijkbaar met Standard (kwalitatief zelfs beter) en toch staan die laag in de PL.

[ Bericht 41% gewijzigd door Radegast op 16-04-2006 01:04:46 ]
pi_36995834
Ze zijn niet veel minder dan Sunderland, Villa, Portsmouth of West Brom denk ik.

Dat niveau moet je ze denk ik ongeveer plaatsen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37000044
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Frutos zou wel bij verscheidende clubs in de basis staan hoor. Bij de top 4 in Nederland zou hij waarschijnlijk op de bank zitten
Bij de subtop in de Primera Division staan Frutos niet in de basis, misschien bij de clubs onderin.

Standard zou degraderen in de Premier League denk ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 april 2006 @ 17:44:01 #183
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_37011137
Belgische scheidsrechterslogica :

Volgens de arbitrage was de bal NIET over de lijn ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_37011423
Is hier trouwens een Vlaming of fanatieke volger van de Jupiler League die voor volgend seizoen de Belgische selecties wil doen voor www.footballsquads.com ??

Zo ja, meld het dan hier, dan breng ik je in contact met één van de coördinatoren.

Gaat in eerste instantie om het aanleveren van de info voor de clubs in de Jupiler League, tijdens het seizoen de transfers doorgeven enzovoort. Tweede Klasse zou heel mooi zijn, maar is geen must.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37011469
Club zometeen op tv, tegen La Louviere.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 16 april 2006 @ 18:02:22 #186
pi_37011614
Oftewel de ploeg die al maanden op verplaatsing niet meer kon winnen op bezoek bij de ploeg die al 7 matchen niet meer kon scoren ...
  zondag 16 april 2006 @ 18:14:30 #187
pi_37011907
En Geraerts zou trouwens van Standard naar Genk willen verhuizen volgens sommige bronnen. Hij zou de gevoerde politiek van Standard beu zijn.
pi_37012961
Hup Standard .
pi_37014136
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Geraerts zou trouwens van Standard naar Genk willen verhuizen volgens sommige bronnen. Hij zou de gevoerde politiek van Standard beu zijn.
Van die move zie ik de logica niet echt in.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 april 2006 @ 19:58:48 #190
pi_37014411
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Van die move zie ik de logica niet echt in.
Ik vraag mij af of die fraudezaak van Marseille (waarbij men ook bij Standard binnenviel vorige week) daar niks mee te maken heeft. Er hangt d'Onofrio daar een effectieve gevangenisstraf boven het hoofd hé. Misschien is het intern wel aan het rommelen bij Standard ?
pi_37014459
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of die fraudezaak van Marseille (waarbij men ook bij Standard binnenviel vorige week) daar niks mee te maken heeft. Er hangt d'Onofrio daar een effectieve gevangenisstraf boven het hoofd hé. Misschien is het intern wel aan het rommelen bij Standard ?
Geraerts wist dat toch allemaal vantevoren? Denk het niet dat dit er allemaal wat mee te maken heeft.
pi_37014520
Wat een bedroevend niveau weer.
Gelukkig toch gewonnen.
pi_37014537
Van een transfer van Geraerts naar Genk geloof ik niets. Als hij ooit een binnenlandse transfer maakt, zal het wel naar Club zijn denk ik.
pi_37014541
Ik ben na 5 minuten afgehaakt. Wat een gebagger zeg.
pi_37014923
Hoe staat t met die Daerden?
pi_37014934
Die wordt gescout door Feyenoord. Net zoals vorig jaar.
pi_37015003
man man, wat een ontstellend zwak Club Brugge.

Wat sommigen hier zeggen over de Belg comp is zwaar overdreven. Ben ervan overtuigd dat Anderlecht, Standard en het Club Brugge van vorig seizoen dan, niet moeten onderdoen voor de NL top 4. Missch voor PSV wel, maar niet voor Feyenoord, Ajax of AZ lijkt me.
En E. Mpenza was wel degelijk goed genoeg voor Duitsland, in 1 van z'n eerste seizoenen schitterde hiju vaak bij Schalke. Zijn probleem is z'n blessuregevoeligheid en z'n nukkige gedrag. Voor een duitse topper was ie niet goed genoeg, wel voor een subtopper. Althans wat intrinsieke kwaliteiten betreft.
pi_37015087
Feit is gewoon dat hij het daar niet heeft gemaakt. Dan kan het intrinsiek wel goed zitten, niet voor niets moest hij weer terug naar België en speelt hij nu in Qatar. Dat is niet omdat het zo geweldig ging in Duitsland.

Verder hebben Ajax en AZ het dit seizoen in Europa beter gedaan dan welke Belgische club ook.
pi_37015134
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die wordt gescout door Feyenoord. Net zoals vorig jaar.
Hoe lang loopt zn contract nog? Wat voor speler is t?
pi_37015200
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:25 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoe lang loopt zn contract nog? Wat voor speler is t?
Middenvelder, ik vind 'm best een goede. Alleen al een tijdje steeds op de rand van een transfer naar het buitenland. Telkens weer net niet. Al met al een goede voor Feyenoord. Laatste tijd heb ik Genk niet veel meer zien spelen, maar vond 'm voorheen altijd wel een talent.

Contract weet ik niet, loopt nog wel even volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')