lijkt mij logisch. Dat is een schorsing van maar een paar wedstrijden in feite hé ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sergio dinges van Standard is dus geschorst voor vier en een halve maand, dat zou tot augustus zijn. Zijn reactie was: "Merci."
Nee, hij is geschorst tot 11 augustus hiermee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Geldt die straf niet alleen voor competiemaanden?
ja, die column is geniaal, ik moest echt hardop lachen toen ik het las.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jan Mulder in grote doen in de Humo :
[afbeelding]
ze verdienden ook niet om door te gaan bij Standard. ZW had zelfs vandaag moeten winnen als je die match zag ...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
Da's jammer en zeker teleurstellend.
Ik geloof je op je woord aangezien ik er niets van gezien heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ze verdienden ook niet om door te gaan bij Standard. ZW had zelfs vandaag moeten winnen als je die match zag ...
Leuk die Champions League - voorrondes, als je er toch niet door geraakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef placebeau het volgende:
En Standard is natuurlijk al zeker van de CL, dus laat Zulte maar die beker winnen.
Goor, Wilhelmsson, Kompany, Vanden Borre, De Camargo, Deflandre, Rapajic, Tchité, Conceicao, Proto, Akin, Stijnen, Tihinen, Zetterberg, Balaban, Portillo, Blondel, Englebert, Leko, Spilar, Vermant, Boussoufa, Defour?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de spelers die met de top 3 in Nederland mee zouden kunnen?
Bij Standard ? Hun hele team ...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de spelers die met de top 3 in Nederland mee zouden kunnen?
Alleen de trainer niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij Standard ? Hun hele team ...
Dat denk ik wel zeker te kunnen zeggen denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zet Gerets op dit Standard en ze waren al kampioen...
Al ben ik er wel nog steeds van overtuigd dat in een seizoen met Anderlecht of Club Brugge op niveau, dit Standard kansloos was geweest voor de titel.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat denk ik wel zeker te kunnen zeggen denk ik.
Conclusie: Je kan als derde enkel kampioen worden als Brugge en Anderlecht een slecht jaar hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Standard zou kampioen kunnen worden met het laagste puntenaantal van de laatste 25 jaar. Ze zouden dan waarschijnlijk net iets minder punten gaan halen dan..... Standard bij hun vorige kampioenschap(en Lierse ook eens).
Alsof Standard naar haar kunnen heeft gespeeld dit seizoenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Al ben ik er wel nog steeds van overtuigd dat in een seizoen met Anderlecht of Club Brugge op niveau, dit Standard kansloos was geweest voor de titel.
Maar dat zou een eventuele titel niet minder verdiend maken natuurlijk.
D'Onofrio....quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Heero87 het volgende:
Gezien ze niet beter of slechter spelen dan in andere seizoenen, veronderstel ik van wel.
Daar twijfel ik zelfs niet aan.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef Heero87 het volgende:
Oké, D'Onofrio kost Standard zeker punten, maar ik betwijfel of een andere coach Standard in een "normaal" seizoen wél op het niveau van Anderlecht of Club had kunnen helpen.
Ach kom, op hun best brengt Standard enkele matchen per jaar al jaren het beste voetbal uit de Jupiler League. Maar ze verliezen massa's putnen door demotivatie, taktische blunders, onverklaarbare type-elftalwissels, ...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Heero87 het volgende:
Gezien ze niet beter of slechter spelen dan in andere seizoenen, veronderstel ik van wel.
Met enkele superwedstrijden op een jaar ben je niks. Ik heb heel wat wedstrijden gezien dit jaar, quasi alles van Club Brugge, Anderlecht en Standard live op televisie of in het stadion (tenzij ze op hetzelfde uur speelden) en ik durf gerust zeggen dat wat in januari in Club Brugge - Brussels gezien heb, het beste was wat ik dit jaar gezien heb van eenders welke Belgische club. Maar wat koop je daar in godsnaam mee?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom, op hun best brengt Standard enkele matchen per jaar al jaren het beste voetbal uit de Jupiler League. Maar ze verliezen massa's putnen door demotivatie, taktische blunders, onverklaarbare type-elftalwissels, ...
Laat 1 gevestigde trainer (want laat ons maar eerlijk zijn, op wat avontuurtjes in de Portugese 3de klasse na heeft deze d'Onofrio zelfs geen enkele trainerservaring voor hij bij standard kwam mbv zijn broer) dit Standard met deze kern 1 seizoen lang leiden (waarbij hij ook zeker is dat die kern 1 seizoen intact blijft) dan kan normaal gesproken niemand in België aan dit Standard tippen ...
Overigens jij spreekt van "Club Brugge op niveau" , dan hadden ze maar voor dit seizoen oa Simons niet moeten verkopen en Sollied houden hé. Dan waren ze wel op niveau geweest ...
Die Dreesen is een uitstekende transfer. Chavez hoor ik goeie dingen van via insiders, Diallo is nog niet zoveel van bekend.quote:Timothy Dreesen (Lierse) tekent voor vier seizoenen
Club Brugge heeft zopas drie spelers aangeworven die de toekomst van blauw-zwart moeten helpen kleuren: centraal verdediger Timothy Dreesen (19) van Lierse, de Peruaanse spits Daniel Chavez (18) en de Senegalese defensieve middenvelder Mustapha Diallo (20).
Timothy Dreesen, centraal verdediger van Lierse, zette zijn handtekening onder een overeenkomst die de komende vier seizoenen overlapt. De 19-jarige Dreesen (30/01/1987) kwam tien jaar geleden, als jeugdspeler van het kleine Alberta Geel, in de befaamde jeugdopleiding van Lierse terecht waar hij door jeugdcoördinator Marcel Vets gekneed werd tot een stevig uit de kluiten gewassen centrale verdediger. Hij stootte reeds als 16-jarige tot de geel-zwarte A-kern door, tijdens de laatste maanden dat Emilio Ferrera op het Lisp hoofdtrainer was, en verzekerde zich tijdens de lopende competitie van een basisplaats onder leiding van René Trost. De Nederlandse coach stak hem zelfs de aanvoerdersband toe.
Daniel Chavez heeft een contract voor de duur van drie seizoenen getekend. De 18-jarige Peruaanse spits (08/01/1988) genoot zijn vorming bij Academia Cantolao, waar ook grote namen als Claudio Pizzaro, Nolberto Solana, Juan Paolo Guerrero, Ramon Riquelme en Lionel Messi passeerden op hun pad naar de Europese top. Chavez verblijft sinds begin februari op stage bij Club en demonstreerde zijn Torinstinct reeds bij herhaling tijdens wedstrijden met de reserven. Chavez wordt, na Andrès Mendoza, de tweede Peruaan bij blauw-zwart.
Mustapha Elhadji Diallo onderschreef een overeenkomst voor twee seizoenen. De Senegalese defensieve middenveldspeler viert weldra 20ste verjaardag (geboren op 14 mei 1986), en debuteerde in het A-elftal van zijn land kort voordat hij bij Club Brugge op stage kwam. Club hoopt dat hij in de voetsporen kan treden van zijn landgenoot Mamadou Tew, die destijds onder Henk Houwaart een lustrum lang tot de blauw-zwarte keurgroep behoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |