lijkt mij logisch. Dat is een schorsing van maar een paar wedstrijden in feite hé ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sergio dinges van Standard is dus geschorst voor vier en een halve maand, dat zou tot augustus zijn. Zijn reactie was: "Merci."
Nee, hij is geschorst tot 11 augustus hiermee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Geldt die straf niet alleen voor competiemaanden?
ja, die column is geniaal, ik moest echt hardop lachen toen ik het las.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jan Mulder in grote doen in de Humo :
[afbeelding]
ze verdienden ook niet om door te gaan bij Standard. ZW had zelfs vandaag moeten winnen als je die match zag ...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
Da's jammer en zeker teleurstellend.
Ik geloof je op je woord aangezien ik er niets van gezien heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ze verdienden ook niet om door te gaan bij Standard. ZW had zelfs vandaag moeten winnen als je die match zag ...
Leuk die Champions League - voorrondes, als je er toch niet door geraakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef placebeau het volgende:
En Standard is natuurlijk al zeker van de CL, dus laat Zulte maar die beker winnen.
Goor, Wilhelmsson, Kompany, Vanden Borre, De Camargo, Deflandre, Rapajic, Tchité, Conceicao, Proto, Akin, Stijnen, Tihinen, Zetterberg, Balaban, Portillo, Blondel, Englebert, Leko, Spilar, Vermant, Boussoufa, Defour?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de spelers die met de top 3 in Nederland mee zouden kunnen?
Bij Standard ? Hun hele team ...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de spelers die met de top 3 in Nederland mee zouden kunnen?
Alleen de trainer niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij Standard ? Hun hele team ...
Dat denk ik wel zeker te kunnen zeggen denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zet Gerets op dit Standard en ze waren al kampioen...
Al ben ik er wel nog steeds van overtuigd dat in een seizoen met Anderlecht of Club Brugge op niveau, dit Standard kansloos was geweest voor de titel.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat denk ik wel zeker te kunnen zeggen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |