Ik had het gezien ja, wat een prutser zeg.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:29 schreef pberends het volgende:
Woestijnruiters was ronduit hilarisch gister, het laatste interview![]()
![]()
. Hier terug te zien, vanaf de 34ste minuut.
Stream: http://streams4.omroep.nl/tv/vara/woestijnruiters/bb.laatste.asf
Downloadlink: mms://streams4.omroep.nl/tv/vara/woestijnruiters/bb.laatste.asf
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:29 schreef pberends het volgende:
Woestijnruiters was ronduit hilarisch gister, het laatste interview![]()
![]()
. Hier terug te zien, vanaf de 34ste minuut.
Stream: http://streams4.omroep.nl/tv/vara/woestijnruiters/bb.laatste.asf
Downloadlink: mms://streams4.omroep.nl/tv/vara/woestijnruiters/bb.laatste.asf
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het interview met Möring was behoorlijk hilarisch, wel het hoogtepunt van deze uitzending.
Filosoferen over de betekenis van "geluk", dat geluk niet afhankelijk mag zijn van het ongeluk van andere.
Discipline ipv medicijnen, om het ongeluk te vergeten.
En de tweede helft van het interview werd het steeds hilarischer![]()
Hem wordt gevraagd hoe zijn niet gelukkig kunnen zijn omdat hij weet dat de medemens ongelukkig is (honger, martelingen) te rijmen is met zijn "ik voel uberhaupt weinig voor de medemens, voor mijn part zit ik op een onbewoond eiland, als er maar voldoende boeken zijn".
De interviewers stellen hun vraag 2 keer, waarna Mörings antwoord eerste antwoord is: '"Ik begrijp het probleem"![]()
Ik geef het toe: ik ben niet geïnteresseerd in de gemiddelde medemens![]()
Möring blijkt wel compassie te kunnen voelen voor de mensheid, maar niet voor een individueel medemens.
Goede muziek maakt ze.quote:
Dat ene nummer is nog best geinig.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef pberends het volgende:
Goede muziek maakt ze.
Ja, ze zingt in het Pools: "You wanna see my big fat titties, fucking pervert"quote:
Weinig mannen die daarop met "njet" antwoordenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:26 schreef pberends het volgende:
Ja, ze zingt in het Pools: "You wanna see my big fat titties, fucking pervert".
quote:Faced with the possibility of not finding any before the planned invasion, Mr. Bush talked about several ways to provoke a confrontation, including a proposal to paint a United States surveillance plane in the colors of the United Nations in hopes of drawing fire
Ik neem aan dat je niet weet waar ik het over heb? Zulke voorstellen deden geloof ik al ten tijde van Clinton's eerste termijn de ronde, ik moet even zoeken.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:50 schreef Monidique het volgende:
Aardig dat je het zegt, want de NYTimes komt vandaag met het volgende:
[..]
Jij hebt het over Def P.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet weet waar ik het over heb? Zulke voorstellen deden geloof ik al ten tijde van Clinton's eerste termijn de ronde, ik moet even zoeken.
Die vragen stelt als ''hoe past er nou een Boeing in dat gat?'' en ''waarom werden de vliegtuigen niet onderschept?''quote:
Def P. leest ook internetwebsites, kennelijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die vragen stelt als ''hoe past er nou een Boeing in dat gat?'' en ''waarom werden de vliegtuigen niet onderschept?''.
En al die malloten applaudiseren. Dat je niet van oorlog houdt is alleen maar te prijzen, maar dat je in zulke onzin gelooft....
Ik bedoelde het niet in de zin van ''Clinton deed het ook'' (in dit geval is het natuurlijk; Clinton deed het niet), maar meer als opstap tot de vraag wie nu precies vorm geeft aan het buitenlands beleid. En daarvoor zou ik even in de archieven moeten duiken, vandaar de aankondiging.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef Monidique het volgende:
Overigens hoop ik niet dat het een serieuze gedachtegang van jou is, komen met Clinton. Dat is namelijk zo slap.
Voornamelijk veroorzaakt door, hoe kan het ook anders, de passage over de vernietigingswapens, aangezien ik me herinnerde dat er in 1998 al het voornemen bestond om tijdens inspecties een incident tot stand te brengen. Maar ook dat moet ik even opzoeken.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet in de zin van ''Clinton deed het ook'' (in dit geval is het natuurlijk; Clinton deed het niet), maar meer als opstap tot de vraag wie nu precies vorm geeft aan het buitenlands beleid. En daarvoor zou ik even in de archieven moeten duiken, vandaar de aankondiging.
Volgens mij leven ze langerquote:Op maandag 27 maart 2006 14:35 schreef RichardQuest het volgende:
Allochtone moeders krijgen minder kinderen
Hè toch, nu moeten we alwéér een nieuwe dogma verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |